AXA raser videre nedover

tickerlover
AXA 08.10.2018 kl 12:42 1529

Kjøp AXA til 5 kr!

Finans har aldri vært mer usikkert og markedet har ikke hatt større høyde å falle fra.
Oslo børs ATH, rentehopp, finansuro, regulering av forbrukslån, handelsavtaler, oljepris, dyr dollar, Trump, osv osv

Ingen tvil om at inkasso faller over hele linja nå.
Og da vil vekstselskap som AXA falle som en kniv.

Vi får nok dommedagsmeldinger fra Investtech også så fort de har sett kursutviklingen.
Og så fortsetter nedturen til AXA.

Men jeg skal vurdere AXA når den er på 5 kr.
Det snur nok opp igjen neste år. :-)
Redigert 19.01.2021 kl 17:08 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.10.2018 kl 12:50 1500

Det går nok til helvete... alle selg alt.. tickerlover har talt ?
Slettet bruker
08.10.2018 kl 14:31 1411

mye søppel fra enkelte her inne som har bare som oppgave å lage kvalme, vil påstå mye psykopater
Slettet bruker
08.10.2018 kl 14:41 1357

Gjeeesp... Ring meg når Fredriksen har solgt sitt eller kjøpt selskapet av børs, for da har jeg nok en solid fortjeneste.

Det er stort sett kun ved store økninger i arbeidsledigheten at alarmbjellene kan kime i inkasso. Om så skulle skje, så behøver man likevel ikke å selge unna om man har et lengre perspektiv. Det er andre inkassoselskaper enn AXA som har drevet med sitt også ved tidligere kriser, og jeg tror AXA skal overleve også en real krise, om man skal tenke i den retningen.

Inkasso har ei stor framtid, og gjeld er det nok av.
Redigert 08.10.2018 kl 14:43 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.10.2018 kl 14:46 1338

er nok det som kommer til å skje Fredriksen vil nok øke fremover i Axa og en ting som er helt sikkert ligger mange å lusker i sivet fra panikk små sparere.
Slettet bruker
08.10.2018 kl 15:03 1295

Det kan fort hende ja. Man ser hvor mye enkelte behøver et positivt oppslag om selskapet i finansmedia før de laster opp (på nytt)... De tåler egentlig ikke å leve med usikkerhet, og burde derfor ikke ha kjøpt aksjer i det hele tatt. Når børsen går ned og trollene popper fram i forum her og der, så er på salgsknappen igjen. Dømt til å mislykkes.

Når det gjelder arbeidsledighet i Spania, så har den stadig blitt lavere de siste åra, og det er forventet at den blir enda lavere fram til 2020. Verdt å nevne, siden det har så mye med betalingsevne å gjøre, og ikke minst fordi Spania er et tungt AXA-land. Det kan i det hele tatt vise seg å bli en fin flytsone for selskapet framover, perfekte forhold for å høste optimalt.
Slettet bruker
08.10.2018 kl 15:08 1280

sist jeg snakket med finas direktøren i Axactor påpekte han at det var veldig mye småsparerere som var aksjonærer,nå pågår støvsugingen :)) veldig mange har ikke psyken til å holde ut og det benytter de store seg av. ikke lenge til 2019 nå.
Slettet bruker
08.10.2018 kl 15:15 1254

Innlegget er slettet
Ja hva skal finansdirektøren si?...tipper jeg kan mere om inkasso, porteføljekjøp og "profittlinje" en mange i ledelsen i Axa??