FREYR - Hopp på!
Bli med på en historisk reise. Hopp på toget Freyr før avreise, blir en vakker vakker reise. Tro meg!
Et stikkord; vanvittig dyktig ledelse
Et stikkord; vanvittig dyktig ledelse
Redigert 05.02.2021 kl 17:59
Du må logge inn for å svare
jon76
15.09.2022 kl 22:54
2966
Heftig trøkk om dagen. Blir spennende når de begynner å levere batterier over nyåret.Flinke til å levere gode nyheter på løpende bånd også.
china
15.09.2022 kl 17:54
3075
FREYR Battery Selects Mpac Group to Deliver Cell Manufacturing Equipment for Giga Arctic
15.09.2022
15.09.2022
Hoist
03.09.2022 kl 12:40
3797
Hold nu op med det hyperi. Alle kender dine motiver, nemlig at nu har du solgt og forsøger at presse prisen ned. Prøv at støtte firmaet istedet for din egen pengepung.
Ape
03.09.2022 kl 10:28
3849
10 eller 12 spiller ingen rolle ved en lang horisont!! Aksjen er fremtiden og eg har troen!
Binyrer
03.09.2022 kl 00:19
3941
Vi sees på 10ern, kjøper inn igjen da med lang horisont, kom deg ikke ut på god pris?
Nei
Gitarhelt1
01.09.2022 kl 01:37
4297
neztn
31.08.2022 kl 19:24
4486
Denne står i 18 dollar førjul og når Freyr leverer sine første battericeller i 2023/24 vil den nå 54 dollar. Det er basert på prisingen av tilsvarende selskaper. Fabrikken er ca 25 % finansiert av Eksfin (statens eksportfinansiering) allerede. De har nok kapital og vil ha en sunn balanse ved oppstart. De har inngått avtaler på salg av over 50 % av produksjon de første 5 - 6 årene. Tilgang på grønn rimelig kraft gjør at de har et giga fortrinn fremfor sine konkurrenter. Jeg har kjøpet enveis billett.
Single Malt
30.08.2022 kl 19:42
4338
noen som har lyst til å kjøpe noen av mine Freyr aksjer i 2025, og resten i 2030?
Gitarhelt1
30.08.2022 kl 11:56
4462
Slettet brukerskrev Kommer til å bli ATH denne uken. 14,60 i pre-market nå
Kommer til å bli ATH denne uken. 14,60 i pre-market nå
CatchTrader
25.08.2022 kl 15:42
4812
Nydelig! Denne reisen fikk ikke jeg være med på. Men, hadde jeg hatt god gevinst på 12.50, så hadde jeg sikret 😁 Lykke til
Redigert 25.08.2022 kl 15:46
Binyrer
25.08.2022 kl 15:33
4829
Slettet brukerskrev Freyr åpner opp over 16%
Deilig, ønsker dere lykke til videre. Solgte ut på 12.38 for 10 dager siden. Det er behov for penger her og at noen store skal ut, mitt stalltips....
Freyr åpner opp over 16%
CatchTrader
18.08.2022 kl 22:39
5231
Nye 30% på WEBR i dag! Bare et tips. Tror denne har potensiale fremover. Venter med Freyr til den kommer ned til 7 dollars
Sindybadindy
18.08.2022 kl 17:47
5335
Solgte meg ut på 11.25. Fekk 30% gevinst. Venter på 6-7 tallet så er eg klar for ny runde
Kan bli fort gjort å løpe etter ved utgang nå hvis man vil være med.
Opp over 3% i premarket nå
Opp over 3% i premarket nå
Binyrer
17.08.2022 kl 18:44
5533
china skrev Tenker vi snakker en tur innom 6 tallet igjen.
Sier ikke nei til Freyr på en 6 er... Hvorfor mener du den skal så langt ned? Tror dette var det best time-ede salget jeg har gjort. Tror de vil gjøre det ok, men det er langt frem til resultat...
Binyrer
16.08.2022 kl 22:02
5765
Bra gjort, sjekket om det var lurt idag, tilsynelatende riktig, kjøper meg inn på 8.70-9.30 USD
CatchTrader
12.08.2022 kl 22:40
6102
Takket for meg også i dag. 117% er godkjent.
Gevinst blir plassert i Geos og Desert Control👌
Ha det på badet
Gevinst blir plassert i Geos og Desert Control👌
Ha det på badet
Binyrer
12.08.2022 kl 22:28
6130
Takk for meg. Forlater Freyr for nå etter noen hundretusener i gevinst, ser vi under 10 tallet igjen så sees vi igjen.
Gullhaugen
18.03.2022 kl 20:19
7215
LAST OPP NÅ FØR DENNE STIKKER MOT 13- 15. DEN ER I STIGENDE TRENDKANAL NÅ.
Redigert 18.03.2022 kl 20:21
jensee
24.02.2022 kl 00:13
7684
china skrev Ja det var mye til hjelp
Ut av tolkning av artikkelen, er det utenkelig at Hegnar har en stor eierpost i Freyr, om ikke noen eierpost i det hele tatt😂 Uansett, han om det, vi har alle våre laster😊
china
23.02.2022 kl 21:27
7886
Noen som har tilgang til artikkelen «blir det batterifabrikk? Forsøk på snakke ned Freyr sin satsing ?
TekkR
22.12.2021 kl 23:12
9237
china
22.12.2021 kl 19:45
9376
Hjelpe meg!!! Må jo begynne et sted!! Hagler jo inn med gode nyheter.
Binyrer
22.12.2021 kl 19:34
9403
Må vell avtale med en produsent av el-biler til, da blir det mer enn det og, ikke avtaler om kjøp av jordflekker i finland og sverige.
Gullhaugen
16.12.2021 kl 15:51
9683
Fikk ikke Frey multi milliard avtale i dag?? Er det nå vi ser 18-20.?
https://finansavisen.no/nyheter/industri/2021/12/16/7790593/freyr-battery-melder-om-avtale-som-kan-ende-i-milliardklassen
https://finansavisen.no/nyheter/industri/2021/12/16/7790593/freyr-battery-melder-om-avtale-som-kan-ende-i-milliardklassen
Redigert 16.12.2021 kl 15:52
FREYR Legger til erfarne salgspersonell fra Tesla
04.10.2021
New York, Oslo og Luxembourg, 4. oktober 2021, FREYR Battery (NYSE: FREY) (“FREYR”), en utvikler av ren, neste generasjons battericelleproduksjonskapasitet, har ansatt tre ledende selgere til sitt energilagringssystem ( "ESS") salgsteam. Zukui Hu, Valentin Rota og Guillaume Mancini slutter seg til FREYR fra Tesla, hvor de har bidratt til suksess og vekst i EMEAs regionale energilagringsdivisjon de siste seks årene. På FREYR vil de være ansvarlige for salget i selskapets ESS -markedssegment.
"I dag er en viktig dag for FREYR ettersom vi legger erfarne teammedlemmer til den profesjonelle, dedikerte og raskt voksende FREYR -familien for å støtte vår akselererende fart på markedet," sier Tom Einar Jensen, administrerende direktør i FREYR.
"Vi er begeistret for å legge slike talentfulle ledere til vårt team for energilagringssystem," sier Gery Bonduelle, konserndirektør for salg i FREYR. "Hver av dem bringer omfattende erfaring og kunnskap som vil styrke våre salgsinitiativer i det viktige og raskt voksende ESS -markedet."
Zukui Hu slutter seg til FREYR som Vice President Sales, ESS. Hos Tesla ledet Mr. Hu sist salgsenheten for EMEA Energy Storage for nettskala, kommersielle, industrielle og mikrogrid -applikasjoner. Han har 13 års erfaring med prosjektutvikling og finansiering innen fornybar energi, inkludert solenergi, ladeinfrastruktur for elektriske kjøretøyer og stasjonær lagring fra selskaper som Tesla, Scatec Solar og Engie.
Valentin Rota slutter seg til FREYR som salgs- og forretningsutviklingsdirektør, ESS. Mr. Rota har 10 års forretningsutvikling og salgserfaring innen fornybar energi, etter å ha jobbet mye med batterilagringssystemer (BESS), vindkraft og solenergi hos Tesla og Siemens.
Guillaume Mancini slutter seg til FREYR som Application Engineering Director, ESS. Han har åtte års erfaring med konstruksjon av energilagringssystemer, etter å ha jobbet med forskning, teknisk salg, design, konstruksjon og drift av batterilagringssystemer i hele EMEA -regionen på Tesla og EDF.
"Vi er veldig glade for å bli med i FREYR og er ekstremt stolte over å kunne fortsette vår karboniseringsreise ved å drive bruk av FREYRs rene, neste generasjons battericelle-teknologi," sa Zukui Hu, Vice President Sales, ESS i FREYR.
Om FREYR -batteri
FREYR planlegger å utvikle opptil 43 GWh produksjonskapasitet for battericeller innen 2025 med en ambisjon på opptil 83 GWh i total kapasitet innen 2028 for å posisjonere selskapet som en av Europas største battericelleleverandører. Fem av anleggene vil ligge i Mo i Rana industrikompleks i Nord-Norge, og utnytte Norges dyktige arbeidsstyrke og rikelig, rimelige, fornybare energikilder fra vann og vind i et skarpt, klart og energisk miljø. FREYR vil levere sikre, høy energitetthet og rimelige, konkurransedyktige rene battericeller til de raskt voksende globale markedene for elektriske kjøretøyer, energilagring og marine applikasjoner. FREYR er forpliktet til å støtte klynge-baserte FoU-initiativer og utvikling av et internasjonalt økosystem av vitenskapelige, kommersielle og finansielle interessenter for å støtte utvidelsen av batteriets verdikjede i vår region. For mer informasjon, besøk www.freyrbattery.com.
04.10.2021
New York, Oslo og Luxembourg, 4. oktober 2021, FREYR Battery (NYSE: FREY) (“FREYR”), en utvikler av ren, neste generasjons battericelleproduksjonskapasitet, har ansatt tre ledende selgere til sitt energilagringssystem ( "ESS") salgsteam. Zukui Hu, Valentin Rota og Guillaume Mancini slutter seg til FREYR fra Tesla, hvor de har bidratt til suksess og vekst i EMEAs regionale energilagringsdivisjon de siste seks årene. På FREYR vil de være ansvarlige for salget i selskapets ESS -markedssegment.
"I dag er en viktig dag for FREYR ettersom vi legger erfarne teammedlemmer til den profesjonelle, dedikerte og raskt voksende FREYR -familien for å støtte vår akselererende fart på markedet," sier Tom Einar Jensen, administrerende direktør i FREYR.
"Vi er begeistret for å legge slike talentfulle ledere til vårt team for energilagringssystem," sier Gery Bonduelle, konserndirektør for salg i FREYR. "Hver av dem bringer omfattende erfaring og kunnskap som vil styrke våre salgsinitiativer i det viktige og raskt voksende ESS -markedet."
Zukui Hu slutter seg til FREYR som Vice President Sales, ESS. Hos Tesla ledet Mr. Hu sist salgsenheten for EMEA Energy Storage for nettskala, kommersielle, industrielle og mikrogrid -applikasjoner. Han har 13 års erfaring med prosjektutvikling og finansiering innen fornybar energi, inkludert solenergi, ladeinfrastruktur for elektriske kjøretøyer og stasjonær lagring fra selskaper som Tesla, Scatec Solar og Engie.
Valentin Rota slutter seg til FREYR som salgs- og forretningsutviklingsdirektør, ESS. Mr. Rota har 10 års forretningsutvikling og salgserfaring innen fornybar energi, etter å ha jobbet mye med batterilagringssystemer (BESS), vindkraft og solenergi hos Tesla og Siemens.
Guillaume Mancini slutter seg til FREYR som Application Engineering Director, ESS. Han har åtte års erfaring med konstruksjon av energilagringssystemer, etter å ha jobbet med forskning, teknisk salg, design, konstruksjon og drift av batterilagringssystemer i hele EMEA -regionen på Tesla og EDF.
"Vi er veldig glade for å bli med i FREYR og er ekstremt stolte over å kunne fortsette vår karboniseringsreise ved å drive bruk av FREYRs rene, neste generasjons battericelle-teknologi," sa Zukui Hu, Vice President Sales, ESS i FREYR.
Om FREYR -batteri
FREYR planlegger å utvikle opptil 43 GWh produksjonskapasitet for battericeller innen 2025 med en ambisjon på opptil 83 GWh i total kapasitet innen 2028 for å posisjonere selskapet som en av Europas største battericelleleverandører. Fem av anleggene vil ligge i Mo i Rana industrikompleks i Nord-Norge, og utnytte Norges dyktige arbeidsstyrke og rikelig, rimelige, fornybare energikilder fra vann og vind i et skarpt, klart og energisk miljø. FREYR vil levere sikre, høy energitetthet og rimelige, konkurransedyktige rene battericeller til de raskt voksende globale markedene for elektriske kjøretøyer, energilagring og marine applikasjoner. FREYR er forpliktet til å støtte klynge-baserte FoU-initiativer og utvikling av et internasjonalt økosystem av vitenskapelige, kommersielle og finansielle interessenter for å støtte utvidelsen av batteriets verdikjede i vår region. For mer informasjon, besøk www.freyrbattery.com.