PROXIMAR SEAFOOD- EN FREMTIDIG VINNER!!!!

KanonBra5
PROXI 06.02.2021 kl 09:35 208718

Man vet at kortreist mat, sunnhet/renhet, fokus på miljø og mat sikkerhet er og blir en vinner fremover. Da skal man lete lenge etter et bedre case en Proximar Seafood. Med internasjonale industri aktører med på laget og en perfekt beliggenhet har vi mye å se frem til. Man kan bare se hva Nutreco sin CEO sier om saken:

Nutreco and Proximar partner to establish large-scale land-based Atlantic salmon farming facility in Japan

3 February 2021

Amersfoort, February 3, 2021: Nutreco today announces its investment in Norwegian land-based fish farming company, Proximar. Strategically located near the iconic Mount Fuji, Proximar’s Atlantic salmon farming facility will be a large-scale land-based fish farm helping to meet the large demand for salmon in Japan, using Recirculating Aquaculture System (RAS) technology.

Nutreco CEO Rob Koremans comments, “Our investment in Proximar is perfectly aligned with our mission of Feeding the Future. Japan has a large market and demand for Atlantic salmon in addition to limited possibilities for sea-based production, placing a large dependency on imports from other countries and increasing the environmental cost.”

Local land-based salmon production allows high quality fresh salmon to be produced closer to the consumer all the while reducing the CO2 footprint from airfreight, thereby reducing the entry cost to the market and securing fresher salmon for the consumer.

Nutreco’s Chief Innovation Officer Viggo Halseth comments, “We are delighted to partner with Proximar, we find the team strong and capable in delivering on land-based fish farming and like Nutreco, sustainability is a focus cornerstone for Proximar. Nutreco’s aquaculture division, Skretting, will work with Proximar bringing our knowledge in feeding and salmon production, while also building our own competence and customized fish feed to support all customers that produce RAS.”

“Since establishing Proximar in 2015, we have emphasized building a platform with an industrial footing. We believe this is crucial for success, and we’re therefore very excited to have Nutreco joining. This partnership contributes to further strengthen our platform according to our strategy. Nutreco represent valuable expertise and insights when it comes to operations, which is highly beneficial for Proximar. With Nutreco onboard, we now look forward to taking Proximar to the next stage,” says Joachim Nielsen, CEO of Proximar.

Today, Proximar began its first day on trading on Euronext Growth Oslo, the Oslo Stock Exchange’s marketplace for high-growth SMEs. The land-based Atlantic salmon farming facility is due to begin construction in Q1-2021 and is expected to be completed in the first half of 2023, with its first harvest during the first half of 2024.
KanonBra5
01.10.2021 kl 17:21 5480

Her er det gang på det. Mega stort område. Dette blir kanon bra. Se drone video fra i går.

https://proximarseafood.com/construction

God helg 👍
Slettet bruker
01.10.2021 kl 18:33 5548

Blir meget bra👍 God helg!
Smisen
01.10.2021 kl 18:41 5545

👍
urix
03.10.2021 kl 15:53 5403

Proximar :" Sjefen håper fysiske møter redder finansieringa" Finansavisa 3/10 -2021.
KanonBra5
03.10.2021 kl 18:17 5367

Husker at sjefen sa under Q2 presentasjon fra Japan at han skulle være der nede til finansieringen var i boks. Som vi vet er nå sjefen kommet hjem til Norge igjen. Noe som sannsynligvis betyr at vi får en en gladmelding snart ;-)

Gleder meg til dagene/ukene/månedene fremover som Proximar aksjonær👍

Ha en god uke😀
urix
04.10.2021 kl 01:39 5362

Hvor lang tid trenger selskapet for å melde"den gode nyheten"!

Håper det har ordnet seg!

Ha en god mandag!!!
KanonBra5
04.10.2021 kl 07:40 5323

Dette har nok Proximar en strategisk plan på.
urix
07.10.2021 kl 09:32 5129

KanonBra5 meldte 3 oktober at sjefen hadde kommet hjem fra Japan, og i følge Kanonbra så hadde sjefen uttalt i Q2 presentasjonen at han skulle bli i Japan til finansieringa var på plass.

Spørsmålet mitt er følgende: I såfall at det medfører riktighet at sjefen er tilbake i Norge, hvorfor har de ikke meldt en "godmelding" til slitne aksjonærer om at finansieringa er i boks?
Ser bort i fra KanonBra5 sitt syn på at Proximar har en strategisk plan på dette. Synes dette virker litt skummelt!!! Håper på det beste!!!

Ha en god dag!!!
Slettet bruker
07.10.2021 kl 10:10 5113

Slitene aksjonærer? Hvor har du det fra?

urix
07.10.2021 kl 12:48 5084

Fra blant annet deg. Du har skrevet opp og ned om 10 kr i sikte, rundt svingen osv, bla, bla, bla

Kom heller med innspill om hva du tror om KanonBra sitt innlegg om at sjefen er hjemme som skulle tilsi at finansieringa er i orden. Kanskje dere har mista trua???

For orden skyld så heter det : Slitne aksjonærer.
Slettet bruker
07.10.2021 kl 14:15 5057

Jeg har ikke sagt at jeg er sliten.
Dagens omsetning i aksjen samt siste ukers lave omsetning vitner ikke om aksjonærene har gått lei.
Mer avventende vil jeg anta.
urix
11.10.2021 kl 08:52 4908

Hvor lenge bør man være avventende til at Proximar presenterer en finansieringspakke.

Kanonbra5 mener sjefen er i Norge etter en tur til Japan, hvor han skulle bli til finansieringa var på plass ! Vi har ennå ikke hørt en dritt fra den kanten!

Om ikke finansieringa er på plass meget snart så ville jeg ha betakket meg og forlatt selskapet, tatt tapet og kommet med videre, dette ser ut som kan gå i dass!!

Kun en warning, godt ment. Ser vi 6 tallet i dag?

Ellers hva synes dere andre utenom , SeafoodInvest, Kanonbra5, Vkvamba, Brusselgeren om ståa???
Redigert 11.10.2021 kl 09:22 Du må logge inn for å svare
Brusselgeren
11.10.2021 kl 09:22 4892

Fortsatt hysterisk hvordan du henter opp denne tråden hver eneste uke.
Skjønner at du er bitter, aldri morsomt å tape penger men skjønner ikke helt poenget med å skrive her fra uke til uke.

Med mindre det er noen oppdateringer fra selskapet så tror jeg de fleste her inne ikke bryr seg så stort.
Selskapet skal ikke begynne å tjene penger før om flere år, tror de fleste som sitter inne her har ett litt lenger perspektiv enn noen måneder.

Derav kun du som henter opp tråden mens de faktiske aksjonærene sitter stille i båten.
urix
11.10.2021 kl 09:33 4883

Hvordan kan jeg tape penger når jeg aldri har hatt Proximar aksjer eller aldri skal eie dem. Bitter ??? Er du tungnem?? Dette har jeg forklart opp til flere ganger. Rekker du ikke ballen ta mannen. Jeg er jo helt uinteressant her, det det her handler om er finansieringa og kursen, men dere er ikke interessert å ha noen tanker om dette , stoler fullt og helt på ledelsen.
Det gjorde de i ASA også, gått rett til helvete!!!

Skjønner at det irriterer, men det er faen ikke mitt problem!!
Brusselgeren
11.10.2021 kl 10:17 4865

Så mye som du skriver her inne så er du verken uinteressert eller uinteressant.
Du får prøve ta det litt lugnt sånn som oss PROXI aksjonærene, ikke hisse deg opp sånn.
urix
11.10.2021 kl 10:49 4846

At du gidder å svare på mine innlegg betyr at du bryr deg på en eller annen måte. Hisse meg opp, for hva da? At Proximar ikke har fått finansiering på plass! Ha, ha, den var god!
Om de ikke klarer å få finansiering, vil det da bli et problem? Et konkret spørsmål. Ingen gidder vel å svare.

Dere gidder ikke å se andre scenarioer enn at alt ordner seg, fair enough, velkommen to the real world.

Mitt råd: Selg!!!
Redigert 11.10.2021 kl 10:57 Du må logge inn for å svare
Brusselgeren
12.10.2021 kl 09:49 4775

Når jeg ser at PROXI tråden er oppe igjen etter flere dager med fravær fra førstesiden på forumet så forventer jeg noe nyheter om PROXI eller lignende.
Da er det litt kjedelig hver gang at det er ditt ukentlige vas om at finansieringen ikke er i boks.

Av dine flere hundre kommentarer her inne så har jeg kommentert ett par av dem, så ja.
Bryr meg fint lite.

Velkommen to the real world til deg også ;*
urix
12.10.2021 kl 12:34 4722

"Da er det litt kjedelig hver gang at det er ditt ukentlige vas om at finansieringen ikke er i boks."

Ikke mer kjedelig at du gidder å svare!! Rimer dårlig at du bryr deg fint lite slik jeg ser det. Skjønner jeg pirker borti noe som verker. Underlig at ikke noen av dere undrer dere om hvor det blir av finansieringa, men er mer opptatt av meg som påpeker at den så langt er fraværende, så kan man spørre hvorfor er den ikke på plass!!!

Ikke stå med hodet i sanden som en struts er mitt råd + selg.

Det gjelder jo ikke bare deg, det gjelder alle som kommenterer mine innlegg.
Brusselgeren
12.10.2021 kl 15:00 4706

Tror jeg velger å overse baboonen og beholder aksjene mine, men takk for tipset.

Ikke vår skyld at du har tapt penger på denne aksjen.
Livet går videre, mange andre aksjer som du kan tape penger på.


Vkvamba
13.10.2021 kl 09:10 4640

Hehe, ja det er helt tydelig ut i fra aggresjonen i innleggene at dette er en bitter type. Vi andre får putte aksjen i skuffen og vente på nyheter :)
urix
13.10.2021 kl 09:53 4635

Ta dere sammen tøysegutter, diskuter sak, ikke person.
Problemet er at dere ikke har noe å komme med, derfor blir jeg omtalt som, bitter, hysterisk, utålmodig , tapt penger, blødd litt osv. bla, bla, bla
Og jeg har hatt rett hele veien fra 10kr. ned på 6 tallet, vondt å svelge???

Salmon Evolution , hvor jeg holder til har alt på plass: Avtale med amerikanske Cargill i går putter inn 42 mill, kjøpt opp Kraft Laks ( smolt - produksjon ) puttet penger i selskapet, og ikke minst finansieringa er i orden Oppstart av byggng i Sør Korea ila 2022, Produksjon 2024.
Indre Harøy, produksjon mars 2022, første slakt Q4 2022.
+ I dag melder de om 2 innside -kjøp, CEO og CFO kjøper aksjer.

Kan dere skrive noe tilsvarende om Proximar??? Trolig ikke, men dere kan forsøke!! Hilsen en glad laks i Salmon Evolution!!
Redigert 13.10.2021 kl 13:26 Du må logge inn for å svare
jesusbarnet
13.10.2021 kl 19:17 5063

Må jo bare le av deg Urix. Vet du bruker mye tid på SALME innleggene, men ingen på proxi tråden bryr seg om dine innlegg. SALME er et spennende case. Har troen på det med flere. Eneste problemet til SALME er at det ligger i Norge og ikke i USA/Japan, og at dere er blitt en sånn religiøs sekt som verver folk. Ingen som er interessert i landbasert er tjent med at det går dårlig med ASA. Det er ikke bare plug n play for SALME ved oppstart. Det kommer til å ta lang tid før det evnt blir suksess.
urix
14.10.2021 kl 03:17 5101

"men ingen på proxi tråden bryr seg om dine innlegg."

Vel, vel Jesusbarnet, 7. bud : Du skal ikke lyve!

Religiøs sekt?? Det var vel "du" som startet det som senere endte i religiøse sekter i vårt land for 2000 år siden..

Hyggelig at du viser omsorg for Salme!!! Og prediker at det vil ta lang tid før suksess, time will tell !

Alle dere som svarer på mine innlegg bryr seg om mine innlegg, ingen er interessert å svare på innholdet, om det er relevant eller ikke, håper du fortsetter å le av meg, Jesusbarnet, du og de andre har misforstått, dette har ikke noe med humor å gjøre.

Ha en god dag, til tross for at finansieringa ikke er på plass. Hva driver sjefen med etter at han kom hjem ? ( ifølge Kanonbra5.)
Redigert 14.10.2021 kl 06:25 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.10.2021 kl 09:27 5112

Da går jeg ut av forumet. Gidder ikke pissprattet til Urix lengre. Da er han sikkert fornøyd.
Aksjene beholdes selvsagt. Har 5 års horisont og har investert penger som er til overs.
Takk for meg.
Seafoodinvest
urix
14.10.2021 kl 09:43 5143

Pissprat og pissprat, ingen av dere har klart å komme med noe fornuftig ang. mine spørsmål, og det dere har kommet med er vel det jeg vil kalle GPP ( generelt pisseprat).
At du trekker deg fra forumet er din egen beslutning, ingen grunn å takke deg for dine bidrag som har hatt null verdi når man holder seg til substans ang. Proximar .

Lykke til videre, håper du er rik om 5 år!!!
Redigert 14.10.2021 kl 15:31 Du må logge inn for å svare
urix
20.10.2021 kl 13:03 4780

Tipper det kommer en emisjon her også snart, akkurat som i ASA. (Etter mitt syn en gedigen tragedie for aksjonærene)

Emisjonskurs i Proximar 4 kr. tipper jeg!!???? Om ikke finansieringa ordnes på annet vis, noe som viser seg å være vanskelig, sjefen har vært lenge hjemme nå ifølge Kanonbra5.

Ser mørkt ut: Selg !
Redigert 20.10.2021 kl 15:23 Du må logge inn for å svare
MrRoblox
25.10.2021 kl 09:20 4516

Er svært lite nyheter fra Proximar for tiden, både på nettsiden og forum. Noen som vet om det bygges noe som helst i Japan?
urix
27.10.2021 kl 05:01 4319

Når kassa er tom stoppes byggingen, de er helt avhengig av ny kapital, emisjon eller lån. Lån har de nå i lang tid forsøkt å skaffe til veie uten hell så langt, hva vil det koste å låne penger i bank med høy risiko? Neste mulighet er emisjon,til hvilken pris? Tipper emisjonskurs på 4 tallet. Det haster, pengene er snart slutt!
urix
28.10.2021 kl 10:39 4199

Da var vi innom 6,51 kr, noen som har mista trua ????

Selg!!!
MrRoblox
28.10.2021 kl 10:46 4214

Proxi opp 4.9% - Toget går !
urix
28.10.2021 kl 10:49 4207

7,13 kr. noen har kjøpt 50 stk. ikke langt til 6 tallet igjen,kjøper ligger på 6,551 kr. hva blir emisjonskursen evt. 4 eller 5 kroner, huff, huff !!! Selg!!!
Redigert 28.10.2021 kl 10:59 Du må logge inn for å svare
urix
28.10.2021 kl 11:53 4229

Saktetog, barnetog, i hvertfall ikke hurtigtog, huff,huff, tuuuut, tuuuuut, her kommer Tøffe !
MrRoblox
28.10.2021 kl 13:38 4255

Urix, putt ei pølse i munnen din.
urix
28.10.2021 kl 15:20 4264

Jeg skriver ikke med munn, bruker fingrene!
Vkvamba
30.10.2021 kl 11:34 4138

Helt utrolig at du gidder å bruke tid på å spamme ned et forum for et selskap du har NULL egeninteresse i. For mye tid på hendene? Kan komme med noen gode hobbyforslag til deg. Du minner om "James from microsoft" som ringer fra et callcenter i New Dehli.
urix
30.10.2021 kl 11:38 4147

Mer utrolig at du gidder å respondere!
urix
01.11.2021 kl 08:36 3927

Forlengelse av en intensjonsavtale er ingen avtale i boks hvor man kan dra nytte av, vi må fortsatt vente!!! Finansiering er alfa /omega!!!
Brusselgeren
01.11.2021 kl 08:52 3900

!!! til deg også lille venn.