ARCANE CRYPTO AS - Store nyheter. Nå starter himmelferden

_Dino_
ARCANE 09.02.2021 kl 15:11 20986

ARCANE CRYPTO AS HAS ENTERED INTO AN AGREEMENT TO INCREASE ITS OWNERSHIP IN PUREMARKETS

14:30
ARCANE CRYPTO AS HAS ENTERED INTO AN AGREEMENT TO INCREASE ITS OWNERSHIP IN PUREMARKETS

Arcane Crypto AS (Arcane) increases its ownership in Puremarkets Limited (Puremarkets) to 37.5%.

Puremarkets is establishing a cryptocurrency interbank marketplace called Pure Digital.

Puremarkets currently has LOIs with two international Tier 1 investments banks.

The LOIs set out their intention to explore a partnership with Pure Digitals interbank digital asset trading platform. In addition, Puremarkets is in active discussions with five other Tier 1 investment banks regarding entering into LOIs.

We are very happy to continue to support Puremarkets says Torbjørn Bull Jenssen, CEO of Arcane. Pure Digital is the only platform that we are aware of to offer an interbank digital asset trading platform in a market currently dominated by OTC desks for spot trading and actors like CME and BAKKT for derivatives, there isnt a solution solely tailored to investment banks. With Pure Digital, Tier 1 investment banks will be able to trade cryptocurrencies almost like they trade traditional FX today, and we believe this will be acceleration for further institutional adoption.

Lauren Kiley, the CEO of Puremarkets commented The increased investment from our seed investor shows the strength and commitment in our partnership and we are very excited for further announcements from the top tier banks involved in the initiative soon.

About the transaction

Arcane Crypto AS (Arcane), a wholly owned subsidiary of Arcane Crypto AB, has today entered into an agreement to increase its ownership in Puremarkets Limited (Puremarkets) to 37.5%. The investment amount is GBP 200,000.

February 9th, 2021.

For further information, please contact:

Torbjørn Bull Jenssen, CEO, Arcane Crypto AB

e-mail: post@arcanecrypto.se

web: https://investor.arcanecrypto.se/

The following documents can be retrieved from beQuoted

http://www.bequoted.com/beQPress/download.asp?Id=41486
Slettet bruker
18.02.2021 kl 20:00 6533

Regner med det er samma type mennesker som handla gme aksjer og trodde de skulle bli millionærer over natta , som handler arcane crypto.
True
18.02.2021 kl 20:09 6511

Oi, se her! Nok en klovn! Først og fremst har jeg ikke "hørt" om krypto siden 2018, jeg har hørt om krypto siden 2008 og har INVESTERT i kryptomarkedet siden 2018. Dersom DU har sovet under en stein, synd for deg!

For det andre, leste du i det hele tatt HVA jeg skrev? Jeg skrev, det er omtrent null aktivitet rundt Arcane Crypto i sosiale medier, så hvor i huleste er all denne "slaktingen" det er snakk om? Show me the proof please.
True
18.02.2021 kl 20:13 6500

Vel det er jo gammelt nytt. Banker og myndigheter har gått hardt ut mot krypto i maaaange år, men nå er egentlig tonen en helt annen, da selv ikke de kan stoppe innovasjon og teknologisk utvikling. Må ikke glemme at dette markedet er manipulert så til de grader også.
ColdAsSiberia
18.02.2021 kl 20:52 6425

For dere som lurer på hva Arcane Crypto driver med har jeg sakset to artikler fra fra Finansavisen:

"Men hva er det egentlig Arcane Crypto egentlig holder på med, og skal forsvare dagens prising på over én milliard kroner? Selskapet har eierandeler kryptobørsen Trio, «market makeren» Alphaplate og Pure Digital, som er et samarbeid for å lage et marked for kyptovaluta blant de store bankene.
Nylig kjøpte Arcane Crypto opp Kaupang Krypto, som er en handelsplattform for bitcoin og andre kryptovalutaer.
På toppen av det kommer fire egne prosjekter: Et kryptohedgefond, analysebyrået Arcane Research, nettavisen Kryptografen og Teslacoil. Sistnevnte prosjekt utvikler en programvare som gjør bedrifter i stand til å ta imot bitcoin som betalingsmiddel, men få oppgjør i vanlig valuta".

https://finansavisen.no/nyheter/finans/2020/12/07/7595652/arcane-crypto-prises-til-nesten-1-3-milliarder-kroner-og-gar-snart-pa-bors

Se også gjerne denne artikkelen:

"Kryptobørsselskapet Kaupang Krypto har sett at deres handelsvolum i januar lå 1.400 prosent høyere enn i august i fjor."

https://finansavisen.no/nyheter/teknologi/2021/01/31/7617025/skyhoy-aktivitet-pa-kaupangs-kryptobors

Jeg tenker dette er liv laga, og etter litt uro og usikkerhet nå så kommer oppturen.
Tycho
18.02.2021 kl 21:09 6381

At banknæringen prøver å snakke ned krypto er intet nytt nei. Men det begynner å bli mindre og mindre troverdig ettersom flere og flere store aktører investerer tungt. For min del begynner dette å likne mer og mer på et paradigmeskifte hvor de som ser det som en trussel tviholder på sin skepsis til det komiske, mens verden løper fra dem.

En annen ting som er verdt å huske er at Robert Næss jobber i Nordea. Nordea er den eneste arbeidsgiveren jeg kjenner til som forbyr sine ansatte å eie kryptovalutta:

https://www.digi.no/artikler/vant-i-retten-nordea-har-lov-til-a-forby-sine-ansatte-a-kjope-kryptovaluta/480402

Han er dermed i enda større grad programforpliktet til å snakke ned krypto og alt som har med det å gjøre. Noe annet ville neppe vært karrierefremmende i Nordea.

Redigert 18.02.2021 kl 21:11 Du må logge inn for å svare
True
18.02.2021 kl 21:40 6330

Bra innlegg. Endelig noen som har forstått det. Og du har helt rett i det med Nordea. Sikkert en god grunn til at jeg ikke har fått jobb der selv etter å ha søkt en del ganger tidligere.

99% av krypto-artikler i mediene har vært negativt lader opp igjennom alle år. Det er en god grunn til det. Å skape FUD (Fear, Uncertainty and Doubt) i markedet slik at Finans-eliten kan akkumulere så mye krypto som mulig til seg selv. JP Morgan som snakket dritt om Bitcoin det ene året for å så etablere sin egen kryptoavdeling det andre året sier sitt, og det er mange andre gode eksempler der ute.

Men alt dette er over nå som flere og flere instutisjonelle investorer kaster seg over det lille som er igjen av Bitcoin (Market Cap: 21 millioner). Elon Musk alene kjøpte nettopp Bitcoin for 1.5 Billioner dollar.

Det nytter ikke å avfeie Bitcoin og kryptovaluta lenger nå, det toget har gått for lengst. Vil nok ikke gå så mye lenger tid før majoriteten får øynene opp heller, og når vi endelig får masseadopsjon befinner vi oss i en helt ny verden.
Fjellheim
23.02.2021 kl 12:21 5163

Da ble det et spekulativt kjøp på 0,27 :) Det virker plutselig som mange hater Crypto som pesten og da kan det være tid for en liten post :)
Tycho
23.02.2021 kl 12:46 5125

Musk, Yellen og Gates går ut å snakker ned krypto + vekstaksjer straffes fordi det ventes renteoppgang = maks nedgang for Arcane Crypto. Kan være et godt tidspunkt å kjøpe på. Så får vi se når markedet kommer ut av panikkmodus igjen.
Fjellheim
23.02.2021 kl 13:49 5064

Når bl.a. Klein Invest går inn med 50 millioner på 0,50 så må det være noe i dette? Mr. Klein har lang fartstid og lykkes med mange ting.
Fjellheim
26.02.2021 kl 14:57 4605

Mitt spekulative kjøp på 0,27 har vært ok så langt. Jeg synes det er veldig vanskelig å vurdere potensiale i dette selskapet men sitter litt med tanke på Harmonychane som vel skulle noteres i disse dager?
Morty13
26.02.2021 kl 15:25 4581

Denne er vel bare å holde på/ legge i en skuff i noen år... har troa på potensialet - men, kanskje ikke en vinner med engang, her får man virkelig enn billig inngang, vil si at downsiden er lav på nåværende tidspunkt. Kjøpte meg inn for 50K - og vet det blir bra
Skallelv
01.03.2021 kl 09:06 4250

0,50kr denne uka og kanskje mer. God omsetning.
Redigert 01.03.2021 kl 09:08 Du må logge inn for å svare
Fjellheim
01.03.2021 kl 09:36 4207

Ja, jeg blir ikke overrasket om det skjer. Kanskje allerede i dag for alt vi vet :) Denne er litt vanskelig å beregne.
Blanco
08.03.2021 kl 11:56 3678

Proof is in the pudding som det gjerne heter. Hvordan går det nå? Dette er et klassisk tilfelle av et selskap som skal leve på emisjoner og plyndre småinvestorer.
True
08.03.2021 kl 14:29 3580

Har ingen aning. Jeg har ikke investert i Arcane. Men du skal alltids få lov til å tro det verste, ingen hindrer deg i det :)
Bomerang
13.03.2021 kl 23:01 3163

Denne skall ner mot 0,2
Slettet bruker
13.03.2021 kl 23:14 3145

Bra innspill her.... Med BTC i ath and still going tror jeg neppe vi skal mye sørover.
foreverliving
13.03.2021 kl 23:56 3096

Antall aksjer i AC 7 898 003 523...gud helpes!


Kjøp dere heller opp i ELE hvor ordreboka snart er tom
Esso
14.03.2021 kl 10:39 2944

Med opptil flere innsidekjøp forrige uke. Og btc med ATH i helgen. Likevel mener du denne skal ned til uka?i Isåfall en fin mulighet og fylle på mer om vi ser 0.20 tallet igjen.