Utrolig viktig informasjon! Ikke gå glipp av dette!

Meatskull
AKH 09.02.2021 kl 16:15 2303

Syns dette er så viktig at alle burde vite dette! Fort og overse da det ble på børsmeldingen til aker og ikke AKH!
Limt inn fra denne: https://newsweb.oslobors.no/message/524125
Ikke la dere lure bort fra aksjene deres nå! Ikke bruk stop loss er vertfall mitt råd!
Holdt godt på aksjene og ikke slipp dem så vil det bli utrolig bra etterhvert!

Aker Horizons' launch and presentation of Aker Clean Hydrogen:

Date: Friday, February 19, 2021
Time: 11:00 CET
Format: Live webcast and audio conference
Presenters: Kristian Røkke, CEO of Aker Horizons, and Øyvind Eriksen, President
& CEO of Aker ASA and Chairman of Aker Horizons
Language: English

Webcast and dial-in details to follow.

-ENDS-
Redigert 09.02.2021 kl 16:17 Du må logge inn for å svare
Meatskull
09.02.2021 kl 16:19 2277

Skjønne ikke hvem som selger nå! Men jeg hadde aldri solgt nå som ACH er rett rundt hjørnet!
Slettet bruker
09.02.2021 kl 22:10 2019

Ikke glem at ACH allerede er implisitt priset inn, og vel så det. Mest sannsynlig vil denne aksjen bli mer og mer verdifull om noen år men per nå, så er prisen på 24 milliarder svært høy. 24 milliarder for luft og kjærlighet høres skummelt ut særlig med tanke på den reprisingen som kommer til å skje når markedet tar over seg makrotallene (reff inflasjon USA). Etter min mening er det all grunn til å være bekymret for tilstanden i aksjemarkedet når småsparere som oss mener at 24 milliarder er billig, og bruker Nel som eksempel. Hvis ACH har en bra og troverdig equity story samt fornuftig priset går jeg heller inn der direkte. Vil bare presisere at jeg har stor tro på denne på sikt, men prisingen som det står idag går ikke opp matematisk, ikke i nærheten engang. Uansett er det vel kanskje litt alright at disse trådene inkluderer kristiske stemmer også?
Meatskull
09.02.2021 kl 22:24 1971

Er ikke så ille som enkelte påstår! Er kanskje overpriset med 4-5 milliarder? Men? Er vel tydeligvis ting på gang da siden den er prisen som den er?
Ellers hadde nok denne bevegd seg mye mer nedover! Tror også at denne Aker clean Hydrogen fort vil øke sin prising betraktelig, dermed øke AKH sin verdi også!
Meatskull
09.02.2021 kl 22:30 1933

Og skjønner du henviser til et børskrakk! Er vel sjelden at børskrakk kommer når så mange venter på det!
Tror vertfall ikke det skjer noe børskrakk i 2021! Kanskje eliten lurer folket med at den ''lille'' korreksjonen vi så i starten av korona var korreksjonen som folk fortsatt venter på? Tjener vertfall ikke mye penger på og la de stå i banken!
Meatskull
09.02.2021 kl 22:31 1917

Og Aker Clean Hydrogen har allerede ting på gang, de kjøper nå 11 000 000 millioner aksjer i Greenstat! Ting er på gang mr ;)
Chirpieching
09.02.2021 kl 22:40 1843

Stemmer :-)
Det er nok det som skal annonseres 19.feb sammen med Aker Clean Hydrogen.
Aker går inn med 60,5 mill i Greenstat :-)
Slettet bruker
09.02.2021 kl 23:10 1712

Liker entusiasmen! Men jeg tror nok at mine argumenter støtter oppunder den svake verdiutviklingen - dog ikke svak, men dette er trossalt en hot ESG aksje.. Enig i at det muligens bare er 4-5 milliarder overprising gitt verdien i datterselskapene, men samtidig må jeg si at prisingen i disse datterselskapene også fremstår som ganske luftige. I tillegg så pleier mamma å være priset til noe lavere enn sine døttre (gjelder i det vanlige livet også, sorry dårlig humor). Uansett, dette i kombinasjon med pandemien og makrotall globalt, så er det ikke rart at man blir litt avventende. Alle må jo gjøre seg opp hvor mye risiko vs avkastning man ønsker, og for nå så sitter jeg på gjerdet. Dog er det mange andre billige ESG selskaper på børsen som alle har glemt 😊