BGBIO- Vil de lykkes med kreftbehandling eller mot COVID?

focuss
BGBIO 09.02.2021 kl 22:11 66281

Følg med i morgen på Q4 presentasjonen. Det kan komme info her som du synes er til hjelp.I kreft delen er det sterk konkurranse. Kanskje i Covid også. Spør gjerne hvordan BGBIO ligger an i forhold til konkurrenter. Det burde han forklare for det er helt avgjørende for om vi snakker gull eller søppel.
Slettet bruker
09.04.2021 kl 12:40 4441

Longs i nano har måttet tåle store papirtap. Kom du deg inn mellom 13-20 har du gjort bra butikk. De som kjøpte 5 desember 2016 (kr 120,51), ikke like bra..
focuss
09.04.2021 kl 14:55 4251

Godfrey har nå lagt til en disclaimer på presentasjonen som i prinsippet betyr at de tar ikke noe ansvar for hva som står der. Skulle han børsmeldt med den teksten så hadde det blitt så latterlig at hele markedet ville ledd seg skakke.

Certain statements contained in this presentation constitute forward-looking statements. Forward-looking statements are statements that are not historical facts and they can be identified by the use of forward-looking terminology, including the words "anticipate", "believe", "intend", "estimate", "expect", "will", "may", "should" and words of similar meaning. By their nature, forwardlooking statements involve a number of risks, uncertainties and assumptions that could cause actual results or events to differ materially from those expressed or implied by the forward-looking statements. Accordingly, no assurance is given that such forwardlooking statements will prove to have been correct. They speak only as at the date of the presentation and no representation or warranty, expressed or implied, is made by BerGenBio ASA or its affiliates ("BerGenBio"), or by any of their respective members, directors, officers or employees that any of these forward-looking statements or forecasts will come to pass or that any forecast result will be achieved and you are cautioned not to place any undue influence on any forward-looking statement. BerGenBio is making no representation or warranty, expressed or implied, as to the accuracy, reliability or completeness of this presentation, and neither BerGenBio nor any of its directors, officers or employees will have any liability to you or any other person resulting from the use of this presentation. Copyright of all published material, including photographs, drawings and images in this presentation remain with BerGenBio and relevant third parties, as appropriate. Consequently, no reproduction in any form of the presentation, or parts thereof, is permitted without the prior written permission, and only with appropriate acknowledgements.
focuss
09.04.2021 kl 15:13 4193

H-U-B
Kjøpte på 19-30 i 2016 og solgte på ca 80 på veg ned fra 120. Kjøpte igjen nå på 13-18. Når jeg solgte på 80 så var det fordi jeg hadde samme oppfatning om CEO, Costa som jeg nå har til Godfrey. Det endte med at Costa fikk sparken så grunnlaget for min kritiske holdning var absolutt til stede. Nano aksjonærene var vel minst like grinete på meg grunnet kritikk som BGBIO aksjonærer er nå.

Nano ser nå ut til å bli en suksess etter et par års forsinkelser hvor jeg har brukt tiden på andre aksjer. Costa og Godfrey har mye til felles bortsett fra at Costa i og for seg var charmerende.
Redigert 09.04.2021 kl 15:15 Du må logge inn for å svare
focuss
09.04.2021 kl 17:59 3979

For å være ærlig. Godfreys agering rundt emisjon og salg av egne aksjer trodde jeg var umulig å toppe. Nå har jeg blitt usikker på det. Blir spennende å se slutt resultatet på det han driver med nå. Tror den kan bli krevende å ro i land. Ærlighet varer lengst. I aksjemarkedet gjelder det mer enn noe annet sted.
Slettet bruker
09.04.2021 kl 18:21 3861

Mye sutring på deg igjen focuss ....
Goha
10.04.2021 kl 02:27 3440

Slettet bruker skrev Innlegget er slettet
I dag også. Han har mye negativt energi
focuss
10.04.2021 kl 09:12 3221

Goha
Du har helt rett i at BGBIO har sendt mye negativ energi ut i markedet. Det er jo selve årsaken til at aksjen handles langt under emisjonskurs. Godfrey har ført markedet bak lyset før. Den gang ble det fulgt opp med en stor emisjon og salg av egne aksjer. Spørsmålet nå er jo om han på nytt forsøker å føre markedet bak lyset med sin totalt uortodokse måte å informere markedet på. Det gjenstår å se om det er informasjon eller misinformasjon Blir det på nytt fulgt opp med emisjon? Alle kan lure noen en gang. Ingen kan lure alle hele tiden. Dersom ikke Godfrey lander på beina denne gangen så ser det virkelig mørkt ut for hans mulighet til å skape tillitt i markedet. Har han forstått at det er nødvendig å rydde opp i informasjonskaoset han har skapt? Denne gangen er det så åpenbart elendig infoarbeid at selv den kanskje mest ivrige aksjonæren på forumet vurderer å selge seg ut. Da er nok ikke han den eneste.
MiniMe
10.04.2021 kl 09:22 3161

😂😂😂😂 du skal ha for forsøket. Agendaen din lyser tvers gjennom deg når du snakker om emisjonen som fant sted for et år siden. Endelig kan vi se Covid studien materialiserer seg men du evner ikke å se det en gang. Du skal ikke lete hardt heller, ta en tur innom nettsida til selskapet så skjønner du. Prøv å forhold deg til det selskapet kommuniserer uten å konspirere. Vet det er vanskelig for deg. God bedring uansett.
focuss
10.04.2021 kl 09:52 3037

Carrera.
Jeg ser ting annerledes enn de som driver med sanseløs haussing. Noen setter pris på det. Kan du forklare meg hva du lærer av Godfreys siste presentasjon?
Redigert 10.04.2021 kl 09:53 Du må logge inn for å svare
Nanoq
10.04.2021 kl 09:55 3051

Man skulle tro at han ble betalt for å skrive så mye negativt 24-7, måned etter måned om et BGBIO-selskap som han ikke selv kan eie aksjer i. Denslags finansforumtyper har man før lest og hørt om.

De finnes. Og ikke bare i USA.

Plasser ham i filteret hvis det belaster blodtrykket.
focuss
10.04.2021 kl 10:01 3050

Og Godfrey sender mye negativ energi ut i markedet så da er det naturlig at markedet blir truffet av det, inkl meg. Som sagt tidligere, Det er en grunn til at et firma som mener de sitter på en potent pandemimedisin i en 100 års pandemi handles langt under emikurs.
focuss
10.04.2021 kl 10:05 3031

Det er særlig tre ting i Godfreys presentasjon som jeg mener tolkes feil på Hva skjer a tråden. Det verste er at det er formulert slik at det lett kan tolkes positivt, mens
det i realiteten er ingenting. Får håpe Godfrey forstår han må rydde opp i informasjonskaoset han har skapt, men tviler.
focuss
10.04.2021 kl 10:17 2960

Til dere som lar dere irritere så sterkt over meg siden jeg er kritisk. Mitt råd er at dere heller bruker energi på å be Godfrey kalle inn til et møte hvor han kan presentere sin April presentasjon som han har lagt så mye arbeid i. Det må da være i deres egen interesse å skjønne hva dere investerer i. Resultater fra Covid studier synes det jo som Godfrey har forskjøvet i mange uker og nøyer seg nå med å si Q2.
Carrera
10.04.2021 kl 10:21 2944

Det var vel ikke "Hva Skjer`a" tråden som sendte aksjen opp 13,36% i går?
Slettet bruker
10.04.2021 kl 10:26 2933

Er klart det er forbundet med mye risiko å handle med Bio aksjer som ikke har produkter som de kan tjene penger på, sånn sett er det veldig bra med forskjellig syn. Men slik du omtaler og har omtalt Godfrey nå snart ett år, det er på grense til sjikanering. Nå skal ikke jeg spekulere på om du har en agenda med det, men velger å tro at det har du ikke. Om du har tapt noen penger fra Emisjonen, så velkommen i klubben, slik er det når en trader med aksjer med så pass høy risiko.
focuss
10.04.2021 kl 10:33 2887

Storm1000
Jeg deltok ikke i emisjonen. Min holdning er rett og slett bare basert på ageringen til Godfrey i forkant av salg og emisjon. Måtte faktisk klype meg i armen, beyond belief. Har aldri sett noe så ille, så ekstremt, totalt uten markedsforståelse. Spørsmålet som reiste seg var bare. Kjeltring eller amatør?
Slettet bruker
10.04.2021 kl 11:30 2732

Nano er spennende den, men forstår ikke iveren etter å handle før rep.emisjon. Neste fredag kan den handles for under 20,- kr.
HP17
10.04.2021 kl 11:35 2779

Det er klart at focuss har en agenda med sin negativitet 24/7, det koster mye krefter og tid å holde på slik. Hvorfor kan en bare spekulere i og uansett spiller det liten rolle for nå ser det veldig lyst ut for BGBIO. En får håpe at det kommer en børsmelding til uka. Med all ny positiv info lagt ut så er den meldingen nok rett rundt hjørnet.
focuss
10.04.2021 kl 11:43 2766

H-U-B
Tror du på det så er jo din situasjon veldig enkel. Da venter du med å handle til neste Fredag.
Oosterhus
10.04.2021 kl 12:18 2718

Jeg forstår at du ikke synes noe om Godfrey focuss (noe du kanskje har god grunn til), men sett bort fra personen, hva tror du om Bemcentinib?

(Følger dine innlegg på Nano hvor du går på ballen - mye godt arbeid)
MiniMe
10.04.2021 kl 12:29 2680

Da bør du lese innlegga han hadde om Nano før han kjøpte seg inn. Lykke til.
Redigert 10.04.2021 kl 12:29 Du må logge inn for å svare
focuss
10.04.2021 kl 12:34 2690

Oosterhus
Takk for spørsmålet. Hva jeg tror om Bemcentinib er et stort spørsmål og begrenser svaret nå til å gjelde Covid som er det mest aktuelle akkurat nå. Foreløpig så tror jeg effekt av Bem for Covid kan være lignende andre antivirale medikamenter som har vært forsøkt som betyr mest sannsynlig effekt om medisinen gis tidlig i sykdomsforløpet. Men svaret på spørsmålet vil delvis ligge i resultatene som er oppnådd i de kliniske studiene. Nå har jo Godfrey tidligere sagt at vi skulle få resultater ca ved utgangen av Q1. Det har vi ikke fått og det han sier i sin pussige April presentasjon at vi skal få resultatet i Q2, som da betyr innen juni 30 eller i så fall 3 måneder senere enn tidligere fortalt. April presentasjonen synes jeg ikke er til å bli klokere av. De som er positive tolker alt der positivt så det går mot eufori. For min del så gir presentasjonen ingen verdi og opplever hele presentasjonen som sterkt manipulerende.
focuss
10.04.2021 kl 12:38 2676

Ja bør absolutt lese hva jeg skrev i forkant av at tidligere CEO i Nanov fikk sparken og kursen dalte fra 120 til 12. Ikke mye støtte fra andre aksjonærer den gang heller. Men jeg skriver ikke her for å skrive hva andre mener. Jeg skriver for å vise hva jeg mener.
Jensemand
10.04.2021 kl 12:38 2687

Problemet med nogle skribenter her er at de er så selvbestaltigede aksjeguruer, at de opfatter det som deres livsvej.
Langt de fleste av disse skal have fortjeneste på deres aksjer da det er deres levevej. Som oftest bevirker det, at deres - nok i forvejen spinkle formue - bliver mindre og mindre, samtidig med at de bliver mere og mere desperate i deres udsagn her. Ingen nævnt her men man fornemmer nok hvem der er.
Slettet bruker
10.04.2021 kl 12:59 2631

Jeg går i mange tilfeller inn på topp 20 i mine eksponeringer, men det finnes også mange unntak.
Bgbio er et av dem.
Men det er mange år siden jeg satset mindre enn en mill i en aksje.

Jeg er kun inne i Bgbio grunnet den siste presentasjonen, og er spent på om det kommer børsmelding(er) på deler av det som er satt opp på hjemmesiden.
risksøker
10.04.2021 kl 14:04 2562

Har vært aksjonær en stund og kjøpte meg opp på fredag etter å ha gått gjennom presentasjonen. For meg virker det umulig at Godfrey skal komme ut av dette med sitt gode navn og rykte uten å presentere overbevisende resultater fra UK, India og S-Afrika. Han har allerede en ganske frynsete opptreden når det gjelder å informere aksjemarkedet. Bedømmer det derfor slik at sannsynligheten for resultater som er bra nok til å overbevise aksjonærene er over 90% og kjøpte derfor mer. Blir spennende.
Carrera
10.04.2021 kl 14:21 2615

Jensemand :Det kan vel ikke være focuss du mener ? For se her hva han skriver om seg selv :

focuss
02.02.2021 kl 10:57
________________________________________
"Uten å gå i detalj så har jeg vel skapt mer verdi inn i statskassa enn hva de aller fleste knapt kan drømme om. Og da snakker vi ikke ensifret antall milliarder."
rockpus
10.04.2021 kl 14:36 2599

"Foreløpig så tror jeg effekt av Bem for Covid kan være lignende andre antivirale medikamenter som har vært forsøkt som betyr mest sannsynlig effekt om medisinen gis tidlig i sykdomsforløpet."

Jeg er enig i ditt grunnlag for mistillit til Godfrey.
Aksjonærene i selskapet kan lett glemme at en dokumentert virkning ikke betyr det samme som økonomisk suksess. Virkningen kan nemlig være marginal og på ingen måte revolusjonerende. Ledelsen kan uansett redde ansikt ved å hevde en faglig suksess der de "har fått nyttig informasjon om egenskapene til Bemcentinib".
Carrera
10.04.2021 kl 14:48 2606

Det er en fornøyelse å kle av deg.
focuss
10.04.2021 kl 14:53 2582

Carrera
Feil igjen. Jeg er fullt påkledd jeg. Carrera, må være trist å være deg som kun er ute etter å krangle og har absolutt ingenting å bidra med
Trymte
10.04.2021 kl 14:54 2608

Jeg er aksjonær i BgBio, og syns focuss kommer med langt mer nyttige innlegg en mange andre i tråden.

En motstemme trengs definitivt i en tråd der enkelte har funnet ut at de snart blir milliardærer ("Da er nok Tron Mohn Norges rikeste med drøye 100 milliarder og jeg også glad single milliardær - (før skatt)"), at Bemcentinib er den nye penicillinen, og at medisinen skal hjelpe mot alt fra overvekt til grå stær.

BgBio blir til tider hausset så kraftig i denne tråden, at hele greia blir en parodi. Så fortsett å helle noen bøtter kaldt vann i bassenget Focuss, så ikke hele gjengen brenner seg i det kokende plaskevannet.

Tror det er mange her som hadde hatt godt av å få et litt mer balansert syn på aksjen.
Carrera
10.04.2021 kl 15:03 2587

Er dette balansert ?

focuss
28.12.2020 kl 17:00
________________________________________Godfrey har antagelig brukt opp sin kvote av stupiditet. BGBio trenger en leder med en normal IQ minst.

focuss
28.12.2020 kl 18:43
________________________________________
Kan Godfrey skape noe entusiasme for BGBIO? Kanskje for de aller mest naive.Spark i ræva er det eneste som kanskje kan funke.

focuss
28.12.2020 kl 18:54
________________________________________
Godfrey gjør meg flau over og være norsk. Bemcentinib fortjener noe bedre enn Godfrey. I biotech trengs folk som kan skape tillitt. Ikke løgnere men mangelfull IQ.
focuss
10.04.2021 kl 15:12 2574

Nå er det jo en og annen som ikke forstår hvor spesiell ageringen foran aksjesalg og emisjon var. Ellers, veldig bra analyse. Nå blir det spennende å se om April presentasjonen bekrefter analysen ytterligere. Det vil ikke være bra hvis det viser seg at meningen med formuleringene faktisk synes å ha vært å manipulere markedet. Tvetydigheter er det mange av.
Redigert 10.04.2021 kl 15:16 Du må logge inn for å svare
focuss
10.04.2021 kl 15:19 2554

Carrera
Har du tall på hvor mange ganger du har trukket frem de sitatene? Det er mulig du ikke skjønner det men det er ikke de som har vært tema nå.
Carrera
10.04.2021 kl 15:26 2536

Har DU tall på hvor mange innlegg du har med sjikanering av Godfrey ?
focuss
10.04.2021 kl 15:35 2596

Forsvarer du Godfreys agering før salg av 200000 aksjer og emisjon, eller er du ikke kjent med hva som skjedde?