BGBIO- Vil de lykkes med kreftbehandling eller mot COVID?

focuss
BGBIO 09.02.2021 kl 22:11 66277

Følg med i morgen på Q4 presentasjonen. Det kan komme info her som du synes er til hjelp.I kreft delen er det sterk konkurranse. Kanskje i Covid også. Spør gjerne hvordan BGBIO ligger an i forhold til konkurrenter. Det burde han forklare for det er helt avgjørende for om vi snakker gull eller søppel.
focuss
11.04.2021 kl 18:54 4998

Oregon

"men litt seinere dukket det opp også info her inne ( med referanser) om at den som hadde hovedansvaret for Accord studiene også hadde sine egne prosjekter « på si» innenfor Covid 19"

Dette er vel slikt som normalt går under Heading: Konspirasjons teori. De drev med viktig arbeid for å avhjelpe noe ikke mindre enn en Pandemi. Regner med det er satt opp på en proff måte med QA systemer og fagfelle vurderinger.
Oregon
11.04.2021 kl 19:30 4888

Har ikke brukt tid på å sjekke ut den eventuelle dobbeltrollen som har versert omkring denne forskeren; men det foreligger helt klart etiske regler og kvalitetssikring når det gjelder dette. Sånn sett så heller det mer i retning av en « konspirasjonsteori».
Rule
11.04.2021 kl 21:10 4668

Der er ikke nogen konspirasjonsteori. Indrulning til BGBIO har været en x3-x4 langsommere end til det konkurrerende lægemiddel. Simple fakta. Hverken mere eller mindre. Omtalte professor har promoted eget stof men ikke nævnt noget om bemcentinib på egen facebook eller tilsvarende medie. Igen simple fakta. Der er så sikkert mange grunde til at der har været så stor forskel i rekruttering af patienter. Et element kan jo være at hvis en ledende forsker promoter et bestemt stof så spørger folk til/efter det. En anden kan være om det er et stof fra UK / andet land. Som indfødt vil man nok altid stole mest på det fra egne rækker.


Slettet bruker
11.04.2021 kl 21:53 4527

Jeg tror vi fortsetter opp i morgen...
Slettet bruker
11.04.2021 kl 23:20 4218

Det gjør vi helt klart,,, og flere lodd skal handles!
focuss
12.04.2021 kl 20:01 3852

Da gikk det ikke helt som dere trodde i dag. Skal bli interessant å se hvor lang tid det tar før Godfrey mener han må ta et initiativ for å veilede markedet. Og da på en klar og troverdig måte.
Slettet bruker
12.04.2021 kl 20:03 3850

Største rom i verden, det er rom for forbedring 👍 Hvilke kurs vil du kjøpe deg inn igjen på Focuss?
focuss
12.04.2021 kl 20:14 3822

Storm1000
Ved gode Covid resultater rundt 38. Ved dårlige Covid resultater eller resultater jeg ikke tror på, kanskje i området 15-17, eller kanskje ikke i det hele tatt da jeg ser en del kreftaksjer jeg liker bedre.
Hartepool
12.04.2021 kl 20:21 3814

Bgbio er en ok tradingaksje.ikke fantastisk ,men ok.
Aldri et sekund tro at « nå snur det,nå kommer den»....for det har ennå ikke skjedd og innen det skjer kan man tjene veldig bra på å lempe ut på alle ,absolutt alle kursstigniner, for så å plukke aksjen tilbake noe dager senere
Jeg hadde flaks og fikk 34,60 på aksjer kjøpt et par dager tidligere nede på 30-tallet...jeg tok noe igjen idag på 32 og faller den videre blir det mer kjøp....for bgbio får alltid en 10-15% øknining nesten hver måned, og da er det selvsagt bare å selge .
Jeg tror faktisk på derisking fremover,men så lenge ingen innsidere kjøper ,så betyr det at her er ingen hast med å posisjonere seg skikkelig.Trading gjennom året er en lønnsom nok sysselsetting
Slettet bruker
12.04.2021 kl 20:48 3773

Hartpool, ingen tvil om at du har helt rett i at den taktikken har fungert til nå, vil sikkert fungerer videre også. Men noen av oss er nok long, vi er vel livredd for å bli stående igjen på perrongen om den store nyheten kommer. Men som Focuss sier her, det er mye risiko for en bedrift som enda ikke tjener penger, det må være penger enn har råd til å tape uten de helt store konsekvensene. Svi vil det alltid gjøre litt, om det går att skogen 🤔
focuss
12.04.2021 kl 22:53 3598

Huff
Det kan virke som om folket på Hva skjer a tråden endelig har skjønt at de har blitt ført bak lyset av Godfrey igjen og klarer ikke produsere annet enn sjikanering.
De trenger nok at Godfrey kommer med noe annet enn hva han har prestert så langt. Men hva skjønner Godfrey at han må gjøre? Det vil vise seg.
Carrera
12.04.2021 kl 22:59 3579

focuss
Er det dette du mener med å produsere sjikanering ?

focuss
28.12.2020 kl 17:00
________________________________________Godfrey har antagelig brukt opp sin kvote av stupiditet. BGBio trenger en leder med en normal IQ minst.

focuss
28.12.2020 kl 18:43
________________________________________
Kan Godfrey skape noe entusiasme for BGBIO? Kanskje for de aller mest naive.Spark i ræva er det eneste som kanskje kan funke.
focuss
12.04.2021 kl 23:07 3571

Carrera
Nei det der er bare en beskrivelse av problemet til BGBIO.
Move Along
12.04.2021 kl 23:12 3584

Focuss: det holder nå. Kom med nytt innhold, men ikke bare bombarder forumet med de samme utsagnene igjen og igjen og igjen. La oss nå bare se hvem som har rett, om du får kjøpt deg inn til kr. 38 dersom det kommer positiv utvikling rundt Covid-19 eller om du får kjøpt deg inn til kr 17-18 dersom denne nyheten skulle skuffe. Men ikke bare repeter deg som en mitraljøse dag inn og dag ut som du har gjort nå i flere måneder (og i økende intensitet). Det kommer ingen av oss godt ut av. Alle har notert ditt ståsted og, hvem vet, kanskje du har rett. La oss nå se hva som kommer og la oss leve med det. Ny informasjon og nye tolkninger er jo selfølgelig alltid velkommen, så kan vi kanskje diskurere rundt hva det måtte bety for Bergenbio, men la vær med å repetere gamle argumenter ad nauseum. Please.
focuss
12.04.2021 kl 23:24 3619

Det er da ikke jeg som legger opp til terping på gammelt stoff. Det får du ta med Carrera. For øvrig når jeg leser hva du skriver så er det jo bare usaklig tull. Temaet som har vært diskutert nå er det som er aktuelt. Nemlig at Godfrey gjorde noe veldig dumt og unødvendig ved å legge ut en presentasjon på hjemmesiden som skapte bare rabalder. Dere tolket og overtolket som at det viste at nå skulle kursen til himmels. Alle endpotnt var nådd og virket over hele spekteret. Helt spectaculært. Så gikk det over til at selskapet skulle kjøpes siden de ikke svarte på mail. På vanvittig høyt volum gikk kursen opp 13% for bare å tryne ned igjen når folk får tid til å tenke seg om. Tror du Godfrey får stjerne i boka for det der. Nei slutt med sutringen din og konsentrer deg om hva som er fakta her.
Redigert 12.04.2021 kl 23:26 Du må logge inn for å svare
focuss
12.04.2021 kl 23:36 3615

Dersom du ønsker en konstruktiv dialog så bør du vise litt mer respekt enn hva du presterer i innlegget ditt.
Move Along
12.04.2021 kl 23:54 3579

Jeg tror du nå blander alle som ikke deler din oppfatning i samme gryte. Det er flere med ulike tolkninger om hva som skjer i selskapet nå, men det betyr ikke at alle som er positiv til selskapet tenker likt. Men jeg har lagt meg merke til at de som i dine ord «hauser» aksjen kommer med ny informasjon i betydelig større grad enn de som «baisser» aksjen - slike som deg - som ikke tilføyer noe særlig nytt, men er på som en pittbull terrier, dag inn og dag ut. Men intet nytt! Så du har åpenbart et agenda. Du ønsker åpenbart at flest mulig skal selge seg ut av denne aksjen. Det er godt mulig du vil klare å så nok tvil og få noen få til å selge, for så å kjøpe deg inn billigere, slik jeg tenker at du har som mål, men hvilken som helst dag nå vil du innse at du tok totalt feil i din fremgangsmåte, og bli forlatt tilbake på perrongen. Den dagen gleder jeg meg til. Tror du virkelig at du kan skaffe denne aksjen til kr 38 (slik du skriver) dersom Covid-19 meldingen fra selskapet blir positiv? Det er faktisk det dummeste jeg har lest på lenge. Det skrev du her inne idag. Om de du nå har skapt såpass usikkerhet hos at de også sitter igjen på perrongen fordi de også har solgt, synnes jeg mer synn på, men de får du ha på din samvittighet, focuss, dersom du kjenner til det begrepet (usannsynlig)!
Redigert 13.04.2021 kl 00:00 Du må logge inn for å svare
Move Along
13.04.2021 kl 00:05 3548

Kjør på nå focuss, kjør på med 30 eller 50 nye innlegg slik du har til vane å gjøre, og begrav dette innlegget med enda mer repitisjon fra deg, slik du gjør med alle innlegg som ikke taler din sak, eller tåler dagslys hos deg. Til slutt står du her alene og roper fra øverste fjelltopp, til en ørken...
Redigert 13.04.2021 kl 00:19 Du må logge inn for å svare
Hartepool
13.04.2021 kl 06:59 3396

Focus har som jeg postet hatt helt rett.
Men what`s the point ?
Å gidde å,poste i noe man ikke eier ?
Jeg har vært med i bgbio siden « tidenes morgen» , alltid vært aksjonær,men da Datum og andre suksessfulle bio-investorer forsvant , var det et dårlig tegn.
Total mangel på innsidehandel,samt salget til Ceo’n gjorde ikke troen sterkere.
Aksjeforelskelse i et bullmarked gir kun frustrasjon...»alle andre» tjener mye på omtrent alt ...men den forelskede sitter på perrongen og stirrer etter den uteblitte kursoppgang... men ,ja, jeg er stort sett alltid inne, da risikoen er lav og tradingen er ganske ok.
focuss
13.04.2021 kl 08:23 3171

Move Along
Du tillegger meg motiver jeg ikke har. Jeg gjentar. Ønsker du en konstruktiv dialog så bør du legge deg på et mer saklig nivå.
focuss
13.04.2021 kl 11:09 2943

Nå er det slik at det er Riegel Pharmaceutical som er eier av Bemcentinib som de har utlisensiert til BGBIO. Noen som kan kaste litt lys over hvordan avtalen forholder seg til videre utlisensiering eller salg? Har Godfreys merkelige oppførsel med forholdet til Riegel å gjøre?
Redigert 13.04.2021 kl 11:12 Du må logge inn for å svare
focuss
13.04.2021 kl 13:28 2778

De fleste med en del erfaring fra børs og marked er kjent med at selskapene er forpliktet til å offentliggjøre informasjon av betydning for verdien av selskapet umiddelbart når slik informasjon foreligger. Den delen av verdipapirloven som omhandler dette er nå erstattet med noe helt nytt, nemlig EU`s Markedsmisbrukforordning, MAR men det endrer ingenting når det gjelder informasjonsplikten. MAR peker også på en del unntak hvor det er legitimt å holde tilbake informasjon som limt inn under. Les nøye under.


5 Guidelines on legitimate interests of issuers to delay the
disclosure of inside information and situations in which
the delay of disclosure is likely to mislead the public
1. Legitimate interests of the issuer for delaying disclosure of inside information
8. For the purposes of point (a) of Article 17(4) of MAR, the cases where immediate disclosure
of the inside information is likely to prejudice the issuers’ legitimate interests could include
but are not limited to the following circumstances:
a. the issuer is conducting negotiations, where the outcome of such negotiations
would likely be jeopardised by immediate public disclosure. Examples of such
negotiations may be those related to mergers, acquisitions, splits and spin-offs,
purchases or disposals of major assets or branches of corporate activity,
restructurings and reorganisations.

Det er derfor en mulig legitime grunn til at Godfrey er så snål.
Redigert 13.04.2021 kl 13:31 Du må logge inn for å svare
focuss
13.04.2021 kl 14:02 2788

Det er da på godt norsk legitimt å tilbakeholde inside informasjon dersom selskapet er i forhandlinger om salg etc
focuss
13.04.2021 kl 14:28 2741

Det vil da også kunne forklare hensikten med Aprilpresentasjonen. Det er ikke lett å se noen annen hensikt med den.
StockClimber
13.04.2021 kl 14:31 2737

Tror at du kan ha rett i dine antakelser. Dette er jo også det samme noen andre argumenterer for i den andre BGBIO-tråden.
focuss
13.04.2021 kl 14:47 2679

Ja det er det jo, men synes deres argumentasjon er litt vel spesiell.
StockClimber
13.04.2021 kl 14:51 2675

Jeg skal ikke uttale meg om argumentasjon, men "konklusjonen" blir jo den samme :-)
focuss
13.04.2021 kl 15:13 2644

Blir jo det, men markedet har ikke trodd på argumentasjonen så får vi se om denne argumentasjonen hjelper.
MiniMe
13.04.2021 kl 15:16 2635

At ikke du skjems. Flaut.
focuss
13.04.2021 kl 15:18 2631

Ja du har virkelig all grunn til å skjems og har du bare drit å komme med så hold deg på annen tråd.
Redigert 13.04.2021 kl 15:19 Du må logge inn for å svare
Byzantin
13.04.2021 kl 15:23 2614

På de grunnleggende punkter sammenfaller vel dette nøyaktig med hypotesene som Yngling alt nå i dagesvis har kommet med på "hva skjer a" -tråden?
Eller tar jeg feil? Det krever uansett en stor personlighet å kunne være bevegelig i forhold til standpunkt. Ikke alle makter det.
Redigert 13.04.2021 kl 15:29 Du må logge inn for å svare
focuss
13.04.2021 kl 15:29 2605

Det jeg viser her er at loven gir BGBIO anledning til å holde tilbake informasjon dersom de er i diskusjon om salg o.l. Videre at dersom de er i den slags situasjon så kan det forklare hva hensikten med å produsere Aprilpresentasjonen har vært. Ellers, konklusjonen blir den samme, men jeg synes ikke argumentasjonen om at de ikke tar telefon og ikke svarer på mail er særlig overbevisende. I det minste ikke på meg.

Hensikten med presentasjonen har ikke vært å informere oss primært men deres business partner.
Redigert 13.04.2021 kl 15:32 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.04.2021 kl 15:32 2590

Vi får se hva våre eminente journalister klarer å "snuse" opp.
Byzantin
13.04.2021 kl 15:40 2563

Nei, men det faktum at ingen ved BgBio er tilgjengelige styrker teorien mere enn det svekker den. Så kan man si at dette kanskje er å koke suppe på en spiker. Men Kokt med kjærlighet er den i hvert fall.
Redigert 13.04.2021 kl 15:47 Du må logge inn for å svare
focuss
13.04.2021 kl 15:53 2516

Og vet du hva.....Jeg ringte BGBIO i dag.
Slettet bruker
13.04.2021 kl 15:56 2502

.-)
Byzantin
13.04.2021 kl 16:05 2470

Ja, ble det en hyggelig liten prat da? - om vær og vind, i Sør Afrika og India og sånt?
Redigert 13.04.2021 kl 16:09 Du må logge inn for å svare
focuss
13.04.2021 kl 16:08 2463

Så er det slik at enhver Due Dilligence process starter gjerne med at CEO gir en presentasjon av selskapet. Jeg tror det var det April presentasjonen var laget til. Og presentasjonen var ikke bare Covid delen, men hele selskapet. Det er verdt å merke seg. Dette er sef bare spekulasjon, men noe annet har vi ikke.