BGBIO- Vil de lykkes med kreftbehandling eller mot COVID?

focuss
BGBIO 09.02.2021 kl 22:11 68171

Følg med i morgen på Q4 presentasjonen. Det kan komme info her som du synes er til hjelp.I kreft delen er det sterk konkurranse. Kanskje i Covid også. Spør gjerne hvordan BGBIO ligger an i forhold til konkurrenter. Det burde han forklare for det er helt avgjørende for om vi snakker gull eller søppel.
Move Along
12.04.2021 kl 23:12 3709

Focuss: det holder nå. Kom med nytt innhold, men ikke bare bombarder forumet med de samme utsagnene igjen og igjen og igjen. La oss nå bare se hvem som har rett, om du får kjøpt deg inn til kr. 38 dersom det kommer positiv utvikling rundt Covid-19 eller om du får kjøpt deg inn til kr 17-18 dersom denne nyheten skulle skuffe. Men ikke bare repeter deg som en mitraljøse dag inn og dag ut som du har gjort nå i flere måneder (og i økende intensitet). Det kommer ingen av oss godt ut av. Alle har notert ditt ståsted og, hvem vet, kanskje du har rett. La oss nå se hva som kommer og la oss leve med det. Ny informasjon og nye tolkninger er jo selfølgelig alltid velkommen, så kan vi kanskje diskurere rundt hva det måtte bety for Bergenbio, men la vær med å repetere gamle argumenter ad nauseum. Please.
focuss
12.04.2021 kl 23:07 3696

Carrera
Nei det der er bare en beskrivelse av problemet til BGBIO.
Carrera
12.04.2021 kl 22:59 3704

focuss
Er det dette du mener med å produsere sjikanering ?

focuss
28.12.2020 kl 17:00
________________________________________Godfrey har antagelig brukt opp sin kvote av stupiditet. BGBio trenger en leder med en normal IQ minst.

focuss
28.12.2020 kl 18:43
________________________________________
Kan Godfrey skape noe entusiasme for BGBIO? Kanskje for de aller mest naive.Spark i ræva er det eneste som kanskje kan funke.
focuss
12.04.2021 kl 22:53 3723

Huff
Det kan virke som om folket på Hva skjer a tråden endelig har skjønt at de har blitt ført bak lyset av Godfrey igjen og klarer ikke produsere annet enn sjikanering.
De trenger nok at Godfrey kommer med noe annet enn hva han har prestert så langt. Men hva skjønner Godfrey at han må gjøre? Det vil vise seg.
Slettet bruker
12.04.2021 kl 20:48 3898

Hartpool, ingen tvil om at du har helt rett i at den taktikken har fungert til nå, vil sikkert fungerer videre også. Men noen av oss er nok long, vi er vel livredd for å bli stående igjen på perrongen om den store nyheten kommer. Men som Focuss sier her, det er mye risiko for en bedrift som enda ikke tjener penger, det må være penger enn har råd til å tape uten de helt store konsekvensene. Svi vil det alltid gjøre litt, om det går att skogen 🤔
Hartepool
12.04.2021 kl 20:21 3939

Bgbio er en ok tradingaksje.ikke fantastisk ,men ok.
Aldri et sekund tro at « nå snur det,nå kommer den»....for det har ennå ikke skjedd og innen det skjer kan man tjene veldig bra på å lempe ut på alle ,absolutt alle kursstigniner, for så å plukke aksjen tilbake noe dager senere
Jeg hadde flaks og fikk 34,60 på aksjer kjøpt et par dager tidligere nede på 30-tallet...jeg tok noe igjen idag på 32 og faller den videre blir det mer kjøp....for bgbio får alltid en 10-15% øknining nesten hver måned, og da er det selvsagt bare å selge .
Jeg tror faktisk på derisking fremover,men så lenge ingen innsidere kjøper ,så betyr det at her er ingen hast med å posisjonere seg skikkelig.Trading gjennom året er en lønnsom nok sysselsetting
focuss
12.04.2021 kl 20:14 3947

Storm1000
Ved gode Covid resultater rundt 38. Ved dårlige Covid resultater eller resultater jeg ikke tror på, kanskje i området 15-17, eller kanskje ikke i det hele tatt da jeg ser en del kreftaksjer jeg liker bedre.
Slettet bruker
12.04.2021 kl 20:03 3975

Største rom i verden, det er rom for forbedring 👍 Hvilke kurs vil du kjøpe deg inn igjen på Focuss?
focuss
12.04.2021 kl 20:01 3977

Da gikk det ikke helt som dere trodde i dag. Skal bli interessant å se hvor lang tid det tar før Godfrey mener han må ta et initiativ for å veilede markedet. Og da på en klar og troverdig måte.
Slettet bruker
11.04.2021 kl 23:20 4343

Det gjør vi helt klart,,, og flere lodd skal handles!
Rule
11.04.2021 kl 21:10 4793

Der er ikke nogen konspirasjonsteori. Indrulning til BGBIO har været en x3-x4 langsommere end til det konkurrerende lægemiddel. Simple fakta. Hverken mere eller mindre. Omtalte professor har promoted eget stof men ikke nævnt noget om bemcentinib på egen facebook eller tilsvarende medie. Igen simple fakta. Der er så sikkert mange grunde til at der har været så stor forskel i rekruttering af patienter. Et element kan jo være at hvis en ledende forsker promoter et bestemt stof så spørger folk til/efter det. En anden kan være om det er et stof fra UK / andet land. Som indfødt vil man nok altid stole mest på det fra egne rækker.


Oregon
11.04.2021 kl 19:30 5013

Har ikke brukt tid på å sjekke ut den eventuelle dobbeltrollen som har versert omkring denne forskeren; men det foreligger helt klart etiske regler og kvalitetssikring når det gjelder dette. Sånn sett så heller det mer i retning av en « konspirasjonsteori».
focuss
11.04.2021 kl 18:54 5123

Oregon

"men litt seinere dukket det opp også info her inne ( med referanser) om at den som hadde hovedansvaret for Accord studiene også hadde sine egne prosjekter « på si» innenfor Covid 19"

Dette er vel slikt som normalt går under Heading: Konspirasjons teori. De drev med viktig arbeid for å avhjelpe noe ikke mindre enn en Pandemi. Regner med det er satt opp på en proff måte med QA systemer og fagfelle vurderinger.
Oregon
11.04.2021 kl 18:32 2975

Godfrey har i mine øyne til en hver tid «strukket» Bgbio potensiale lenger enn det som jeg synes det er forsvarlig å gjøre. Allerede fra starten av før Bemcentinib (eller BGB324 som medikamentet het før det fikk generisk navn Bemcentinib) hadde blitt utprøvd på en eneste pasient bl.a. presenterte Godfrey BGB324 som en fremtidig hjørnesteinsbehandling ( cornerstone) innen en rekke krefttyper.

I mine øyne er hans personlige optimisme absolutt ikke feil, men måten han velger å kommunisere det på kan diskuteres, seinest nå når det gjelder Bgbio prosjektoppdatering. At han setter inn en « disclaimer» til slutt når han skjønner at han kanskje igjen har strukket strikken litt for langt? ( for ellers burde det vært sendt ut pressemelding om nyheter) er noe man igjen kan undres over.

Det var vel litt av samme greia da Bemcentinib ble valgt ut på grunnlag av invitroforsøk i uttesting for mulig effekter i behandlingen av Covid 19 at han igjen slo på stortromma, men seinere vedgikk at hans optimisme var noe i overkant og han måtte gå tilbake på noen av sine utsagn ( etter emisjonen og salg også av egne aksjer).

Nå er jo stemningen her inne helt « elektrisk» og det verserer mange også kanskje riktige teorier. Personlig mente jeg at ny stopp av Accordstudiet var negativt, men litt seinere dukket det opp også info her inne ( med referanser) om at den som hadde hovedansvaret for Accord studiene også hadde sine egne prosjekter « på si» innenfor Covid 19. Dette er ikke bra og sånn sett forstår jeg at kanskje det var fornuftig å koble seg ut av Accord studiet i Southampton.

Vel, fortsettelsen blir spennende og har Godfrey igjen strukket sin optimisme for langt eller er det reell grunn denne gang for hans optimisme. Fra å være negativ til Bgbio og « Covidutsiktene» er jeg kanskje mer nøytral nå. Her kan alt skje..
peaf
11.04.2021 kl 12:01 3340

Ikke dra inn PHO i det her, der er kunnskaperne genereelt meget dårlige bland de fleste. De har ett udugligt styre og ledelse men de har ett arv fra gamle ledelsen.
Som med tiden kommer att overraske stort, men nok om det BGBIO er det som har størst potensial att gjøre det meget godt på kort sikt. Og sikkert kommer gjøre det godt på lang sikt og. Men PHO skall vi gå nærmere inn på når det begynne nærme seg, på PHO tråd. Men der kommer resultater tale for seg selv.
Kingoftheden
11.04.2021 kl 11:49 3390

For å være i innsideposisjon må du ha informasjon som ikke er kjent for markedet.
Dvs når Mohn handler aksjer vet han det samme som markedet (selv om det er mange her på forumet som mener at han da vet noe vi andre ikke vet).
Om innsideinformasjonen Mohn nå har er positiv eller negativ vet vi jo ikke. Men at selskapet diskuterer planer fremover med styre/hovedeiere basert på det de pr idag vet om resultater er jo naturlig. Om det er utrulling i stor skala, Fase III eller krisehåndtering får vi vite snart. Frem til informasjonen er utlignet i markedet vil Mohn ikke kjøpe aksjer.
Redigert 11.04.2021 kl 11:50 Du må logge inn for å svare
peaf
11.04.2021 kl 11:38 3447

Ja de lager og sender ut presentasjoner regelbundet før att selge selskapet. Od det er som det skall vare. Men det er vel verre med analyser som er ren fantasi og prøve gjøre skjen av att vare seriøse analyseselskap når det er bare penger det handler om. Der er farmaselskap populære med regelbundne emisjoner.
Og viser det seg att det som er skrevet i presentasjonen er korrekt, så får haussegjengen bare ta seg ut. De har til stor del mistet sin mening med den overdrevne haussingen, når det blir for mye for det motsatt effekt.
Og eg må jo påstå att eg sett mye verre haussing fra andre selskap og deg med, en det BGBIO kom med nu. Att det fikk det utslaget det fikk på kursen var jo før att alle vente på en positiv melding.. Men her fikk de bare positive signaler, som de tydligen satt pris på. Inget feil i det.
Redigert 11.04.2021 kl 11:40 Du må logge inn for å svare
focuss
11.04.2021 kl 11:26 3501

Carrera
Jeg mangedoblet i Photocure og valgte å selge da ledelsen startet med en haussing og guiding som ikke hang på greip. Kursen har derfor økt etter at jeg solgte, men en oppgang uten min interesse da den er basert på en feilvurdering slik jeg ser det.
Carrera
11.04.2021 kl 11:16 3534

Hæææ
"Det samme kan sies om Photocure, selv om kursen så langt har gått motsatt av hva focuss har spådd."
focuss
11.04.2021 kl 10:59 3618

Peaf
Det er trolig slik du skriver at presentasjonen ikke inneholder noe nytt som trenger børsmelding. Det er ikke problemet. Problemet er at Power Point presentasjonen er uttrykt slik at den kan misforstås og det synes som at folket på "Hva skjer a tråen" lar seg føre bak lyset og tolker det som presentasjonen inneholder helt avgjørende ny positiv informasjon. Power point presentasjonen skulle aldri blitt lagt ut på hjemmesiden, men en børsmelding skulle vært sendt dersom Godfrey har ny info og by på. Det har han ikke gjort.

For få dager siden så ble folk sjokkert over at Godfrey bidro med en gammel presentasjon med en konferanse. Hvorfor bidro han ikke heller med den nye men bare la den ukommentert ut på hjemmesiden? Godfrey har nå skapt et informasjonskaos som han bør rydde opp i jo før jo heller.
rockpus
11.04.2021 kl 10:57 3626

Til de som avfeier focuss sine meninger og innlegg kan jeg minne om hans historikk i Nano. Han ble møtt av samme sure kommentarer den gang han kritiserte ledelsen i Nano, men ettertiden har vist oss at han hadde rett!
Det samme kan sies om Photocure, selv om kursen så langt har gått motsatt av hva focuss har spådd. Jeg tror dog at det er stor sannsynlighet for at han også i det tilfellet til slutt vil få rett. Hvor lenge kan ledelsen i Photocure parere skuffende resultater i forhold til tidligere guiding bare med å lansere enda sterkere guiding?
peaf
11.04.2021 kl 10:56 3622

Ja det kan man vel tyde som man vill, men jeg mener bare att han kan ikke gi informasjon. Som bekrefter eller avkrefter noe innen selskapet sagt sitt. Men han " trur " sikkert det samme som selskapet. Som da er nevnt i presentasjonen, og Bemcentinibs fremtid som Covid medisin stopper nok ikke her.
Matadoren
11.04.2021 kl 10:22 3775

Noen kommentar til denne?
"Til DNs henvendelse svarer Mohn at han ikke kan kommentere på utviklingen i selskapet fordi han er i innsideposisjon."
Redigert 11.04.2021 kl 10:23 Du må logge inn for å svare
rockpus
11.04.2021 kl 09:40 3932

Slettet bruker skrev Innlegget er slettet
Å skryte av hvor rik man er gir i alle fall ikke noe større troverdighet på et anonymt forum!
peaf
11.04.2021 kl 06:04 4258

Jeg må jo bare seie det enda en gang att presentasjonen var meget god og att den inneholder ingen ny informasjon som krever børsmeldning. Så får alle forumeksperter seie vad de vil, men noen meldinger kom ikke. Og bekrefter vel att de som mener noe annet ikke har peiling. Att ledelsen viser større tro på att produktet
viser god effekt er knappest meldepliktigt. Det er mange i børsverden som trur både det ene og det andre. Uten att de blir straffet even om det viser seg att det ikke stemmer..

Og når det gjeller siste Emisjon så var den utmerket, da det gjeller att få inn mest muligt penger på minst muligt nye aksjer. Att emisjonsdeltakerne ligger minus idag er enda positivt før det store flertallet om det kommer en skikkelig kursdrivende melding. Da antallet aksjer er blitt holdt nede, som i slutenden kan vise seg positivt før emisjonsdeltakerne og. Og gjøre ett stort nummer av Godfrey sitt aksjesalg som ikke påvirke kursen nevnverdt er att overdrive, raset kom når Accord stoppe studien.
Og det var vel ikke mange som kunde forutse att det skulle skje.

Og når noen tror ledelsen er opptatt med oppkjøp og ikke har tid att utføre sine vanlige oppgaver blir det før dumt. Ledelsen har ikke med det att gjøre, det er enbart styret som avgjør om budet eller partnerskap er lønnsomt. Og BGBIO har ingen som helst andre verdier en sine produkter, og hvem som er mest kompetent att avgjøre den verdien skall vare styret. Godfrey får sikkert seie vad han mener men har inget med beslutet att gjøre.

Personligen syns eg att Godfrey informerer godt om utvikklingen i selskapet innenfor de rammer han har, uten att gå ut med børsmeldinger. Og om noen trur att helsemyndigheter rundt om i verden har lite att gjøre og står parat att godkjenne på dagen studieresultat som selskap kommer med. Så er det opp til dem. Men eg vet att per idag så har de fullt opp med att revurdere vaksiner og bivirkninger og nye mutasjoner , og om vaksiner virker på dem. Og var BGBIO ligger i køn aner eg ikke, men resultaten kommer nok når de får tid.

Så får de som vil berika oss med sine innlegg om att kursen skall opp bare stå på, jeg syns vel grunnlaget før påstanden er vel tynn. Men trur de det gir noen mening
før de som skall investere eller er investert i aksjen. Så skriv på. Jeg før min del hopper fort over dem.
Redigert 11.04.2021 kl 06:17 Du må logge inn for å svare
Bullinvestor
10.04.2021 kl 23:18 4537

Har en lyttepost her. Trond Mohn har kjøpt i bøtter og spann over lang tid, han kjøper ikke aksjer for morro skyld.
Hayen
10.04.2021 kl 23:16 4539

Carrera,
Klapp på skulderen for å eksponere idiotien.
Slettet bruker
10.04.2021 kl 22:50 4635

Om oss som allerede er inne kjøper for en høvding eller 2 smeller vi langt nordover🤘
Redigert 10.04.2021 kl 22:50 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.04.2021 kl 22:28 4673

Enkel og god analyse HP, tror ingen har info til å gi noe bedre 👍
HP17
10.04.2021 kl 22:19 4685

Det er det lite tvil om. Jeg er 90% sikker på at kursen passere kr 40 neste uke, 75% sikker på at kursen passerer kr 50 neste uke og 60% sikker på at kursen passerer kr 60 neste uke.
Slettet bruker
10.04.2021 kl 22:03 4736

Her er det noen som er redd, tydelig at BgBio er inne på noe, kommer til å bli en pang start for oss som er eiere av BgBio neste uke 🚀🚀
focuss
10.04.2021 kl 21:29 4792

Yngling ØH
08.04.2021 kl 21:58
2692
https://www.bergenbio.com/wp-content/uploads/2021/04/BerGenBio_April21.pdf

Se presentasjonen side 17:
"Survival benefit, early hospital discharge & antiviral effect".

Survival benefit er nytt. Da har bemcentinib dokumentert høyere overlevelse

Early hospital discharge. Dette er nytt. Da gir bemcentinib raskere utskrivelse.

Antiviral effect. Pasienter testes med PCR tester ved innleggelse, og underveis for å testes viral load. Da viser studiene at viral load synker ved behandling med bemcentinib.

Nice!!!!
Redigert 08.04.2021 kl 22:00
Byzantin
10.04.2021 kl 18:45 4961

Den kan jo godt begynne å sige nedover igjen på mandag og tirsdag, på samme måte som vi er vant til. Jeg solgte ut en liten andel på fredag, i tilfelle dette skjer.
Men håper jo at det er "different this time"... og at noe virkelig er på gang..
mimer
10.04.2021 kl 18:44 4926

Ja, har blokka fokussur, som tidligere nevnt tipper jeg det enten er noe personlig grudge der, eller tapt mye penger. De færreste gidder bruke et hav av tid på noe de ikke har tro på huh....
Slettet bruker
10.04.2021 kl 18:34 4969

21 innlegg med piss og drit og spekulasjoner til nå i dag :)
Må nesten le, med det Momentumet aksjen nå har så fremstår din kamp og ditt hat mot Momentum som mannens kamp motstrøms når han oppdager han pisser i motvind og det er umulig å snu.
focuss
10.04.2021 kl 18:26 4995

Allerede på første Covid slide, slide 17 begynner tullet

Currently no approved comprehensive COVID-19 therapy
o Survival benefit, early hospital discharge & antiviral effect

Her går folk i taket fordi de mener at end points har blitt oppnådd. Slik jeg leser det så er det bare en beskrivelse hva som er studiets endpoints Det står ingenting her om hvilke resultater som er oppnådd.