BGBIO- Vil de lykkes med kreftbehandling eller mot COVID?

focuss
BGBIO 09.02.2021 kl 22:11 66525

Følg med i morgen på Q4 presentasjonen. Det kan komme info her som du synes er til hjelp.I kreft delen er det sterk konkurranse. Kanskje i Covid også. Spør gjerne hvordan BGBIO ligger an i forhold til konkurrenter. Det burde han forklare for det er helt avgjørende for om vi snakker gull eller søppel.
Slettet bruker
10.02.2021 kl 09:15 22263

Jeg tenker også at det må være plass til alle sine meninger. Er man uenig kan man la være å kommentere, eller man kan komme med et saklig motargument. At noen blir litt varm i hodet, og at man kan få noen glipptak innimellom er også innenfor, men alt med måte.

Synes det er bra at noen stiller kritiske spørsmål. Det er vel da man får utforderet sine egne standpunkt på best mulig måte. Så selv om jeg er positiv til fremtiden for Bergenbio, har jeg ingen "problemer" med det du skriver focuss. Du bidrar til at flere sider ved selskapet blir belyst, og det trenger vi. Det er aldri noen fordel å bli blendet av sin egen optimisme. Samtidig legger du jo også frem tanker om hva som kan gjøres annerledes. Det blir jo et stort pluss. Selv har jeg ikke den kompetansen som kreves til å debattere på det faglige, men jeg leser dine innlegg med like stor interesse som jeg leser alle andre innlegg.
focuss
10.02.2021 kl 08:38 22435

Vigdis88
Takk skal du ha .Det varmer. Er ikke akkurat vant til komplimenter fra menigheten.
focuss
10.02.2021 kl 08:33 22501

Jeg synes det er veldig positivt at de ser optimistisk på Covid studiene. Hvor viktig det er avhenger av prosessen etter fase 2 studiet. Får de da EUA (Emergency Use Authorisation) og kan gå i markedet samtidig som de kjører fase 3, eller må de ferdigstille hele fase 3 først? Er effekten god nok tror jeg de kan gå i markedet med Bemcentinib. Dette bør Godfrey klargjøre da det er helt sentralt for å forstå verdien av selskapet. Kreft studiene må sammenliknes med konkurrenter og SoC før man kan mene noe om dem.


In addition, we have been able to push ahead with two trials assessing the
potential of bemcentinib as a treatment for hospitalised patients with COVID-19.
We remain optimistic that bemcentinib could play an important role in the global
effort to combat the disease.
vigdis88
10.02.2021 kl 03:07 22951

Jeg har sansen for deg focuss. Er så møkkalei haussing fra ynling (eller hva han kaller seg) og de andre i gjengen. Du kommer med legitime spørsmål. Biotech er en brutal bransje. Få fakta på bordet, fagfellevurderte studier, og slutt med spekulering av lekmenn. Eier forøvrig aksjer i BGBIO, men det må da være grenser.....
Christkr
10.02.2021 kl 01:58 23008

Oppgangen i BB det siste året har skjedd kun pga covid hypen. Aksjen får fra tid til annet et lite blaff her og der, men faller fort tilbake. Tipper vi ser 24 før 44 for å si det sånn.
King
10.02.2021 kl 01:05 23087

Bare å slette F. Jeg gadd ikke å motta mere spam så nå er han vekk. Prøvetid igjen om 6 mnd.
Predator
09.02.2021 kl 23:44 23234

Mitt tidligere yrke gikk ut på å lete etter løse tråder for så og samle dem til en linje som gir mening.
Dine siste 100 innlegg, eller skal vi dra til litt å si 200; utrykker følelser som kan være basert på mange muligheter men jeg holder foreløpig på
«Sinne - Redsel - Hevn - Betalt/Ubetalt undergravingsvirksomhet»
I ditt tilfelle hopper vi over sikkerhetsrisiko og røde nivåer.
Om man setter innleggene dine i en form så kan det sammenlignes med en type av radikalisering som går ut på og gjenta budskapet helt til det blir akseptert av mottager. Målet ditt er jo klinkende klart men hva er motivet og hva som er gevinsten din er det store spørsmålet.
Du hører garantert til i en av boksene, men vet/skjønner det bare ikke selv.

Slettet bruker
09.02.2021 kl 23:43 23248

Dette er jo bare tull. 95% opp siste år.
10-15% opp i morgen og tar 44 før helgen.
focuss
09.02.2021 kl 23:03 23439

En dyktig erfaren OSE investor vil spørre seg. Hva er den beste investeringen på OSE i dag? Eller kanskje hva er de ti beste OSE investeringene som kan gjøres i dag.
Vil noen av dem svare BGBIO? Dersom du spør ekspertene på andre BGBIO tråder så får du nok svaret BGBIO. Hvorfor? De vet ikke om noe annet og har groddfast i taperen i 3/4 år.
focuss
09.02.2021 kl 22:56 23496

Det holder ikke å vise effekt. Det viktige er: Hvordan er effekten sammenliknet med konkurrentene. For investorer er det dette som er viktig. Investorverden er brutal. Lite rom for bullshit.
focuss
09.02.2021 kl 22:34 23638

Hovedprinsippet når det gjelder å få godkjent medikamenter er: Er produktet bedre enn SoC ( Standard of Care). Er det ikke det så er det mer enn vanskelig å komme på markedet. Derfor, å presentere resultater uten å sammenlikne med konkurrenter har minimal verdi. Jeg undres hvorfor ikke Godfrey gjør dette. Burde jo være barnelærdom.
focuss
09.02.2021 kl 22:26 23724

Dette med konkurranse er viktig i biotech. Faktisk alfa og omega. PCIB mente en gang at de hadde verdens beste behandling mot H&N kreft. CEO fortalte markedet at kreften forsvant som dugg for solen basert på deres teknologi. Noen dager senere kom meldingen om at studiet var nedlagt grunnet suksess med CPI som var nytt den gangen. Samme med TRVX med peptid vaksine mot prostata kreft, Så virkelig lovende ut, men plutselig blåst av banen av konkurrent. De fleste biotech selskap viser gjerne hvordan de ligger an i forhold til konkurrenter. Naturlig nok da dette er den største risk faktoren. Tror ikke Godfrey pleier si noe om dette. Så spør. Det er den største risiko faktoren.