BGBIO- Vil de lykkes med kreftbehandling eller mot COVID?

focuss
BGBIO 09.02.2021 kl 22:11 66335

Følg med i morgen på Q4 presentasjonen. Det kan komme info her som du synes er til hjelp.I kreft delen er det sterk konkurranse. Kanskje i Covid også. Spør gjerne hvordan BGBIO ligger an i forhold til konkurrenter. Det burde han forklare for det er helt avgjørende for om vi snakker gull eller søppel.
Move Along
19.02.2021 kl 21:15 7420

Ja så klart. Det er hovedprinsippet i TM’s investeringsstrategi. Selskapsnavnet skal først og fremst innholde ordet Bergen, sekundært være basert i Bergen, eller unntaksvis inneholde ordet Arctic, eller Fornebu, men IKKE Oslo. Helt korrekt resonert...
Redigert 19.02.2021 kl 21:16 Du må logge inn for å svare
focuss
19.02.2021 kl 21:34 7388

Hvordan er egentlig SoC i SørAfrika og India? Er SoC her så ulikt USA og Europa at det kan påvirke mulighetene for EUA eller annen annerkjennelse? Men kanskje godkjennes i India og SA? Med studiene i Accord blir det derimot OK skulle en tro. Slik jeg forsto Accord opprinnelig så kunne det gis markedsadgang I Recovery fasen dersom resultatene var gode nok, men synes ikke Godfrey tegnet et slikt bilde ved Q4.
Move Along
19.02.2021 kl 23:45 7224

Med den slags spørsmål, er det eneste fornuftige svaret åpent til meg, at du er best tjent med å følge bedre med...
Redigert 19.02.2021 kl 23:58 Du må logge inn for å svare
Carrera
19.02.2021 kl 23:57 7209

Det sier seg selv at focass ikke kan være oppdatert når han bruker 2 min/dag på BGBIO !
Picosalax
20.02.2021 kl 00:23 7182

Er du oppdatert? Bra at noen stiller kritiske spørsmål på disse trådene, ØH (øyeblikkelig hjelp) skriver side opp og ned og har vidløftige konklusjoner hvor han hevder at forskereliten i bgbio underrapporterter. Stikk fingeren i jorda og ikke hodet i sanden som BioBull ,som eier et et par hundre k aksjer, og ikke skjønner noe som helst. Ila 10 år er det muligheter her, men på kort og mellomlang sikt har denne aksjen ingen oppside. Historisk sett er det dessverre slik i norsk biotek at aksjekursene etter kraftig initial oppgang, korrigerer betydelig ned.
Move Along
20.02.2021 kl 00:39 7266

Inntil den korrigerer seg betydelig opp, og det er det som er mest sannsynlig nå. BETYDELIG OPP!
Redigert 20.02.2021 kl 00:55 Du må logge inn for å svare
Move Along
20.02.2021 kl 00:59 7297

Mitt fremste råd til deg også, på nåværrnde tidspunkt vil være: les deg opp!
focuss
20.02.2021 kl 12:42 6947

Brasiliansk mutasjon i Sverige. Ikke bra i det hele tatt.
King
20.02.2021 kl 13:38 6812

Forferdelig. Det tar nok svært lang tid før dette viruset med mutasjoner er under kontroll. Garantert flere år. WHO sier jo at viruset vil eksistere rundt oss selv om 10 år.
Rule
20.02.2021 kl 18:09 6553

Bemcentinib's virkemåde er robust over for alle kendte mutationer. Jeg håber virkelig det har god effekt og risk for at dø af Covid19 kan reduceres.
focuss
22.02.2021 kl 17:26 6067

Vi nærmer oss tidspunkt for resultater fra Covid studiene i SA og India. Tidspunkt for resultater fra UK studien har vi vel ikke hørt noe om? Rett meg om jeg tar feil.

Jeg ser det slik at det er tre alternative resultater fra SA/India: A, Ingen virkning. B, litt virkning men ikke sterke nok til noen robust konklusjon, mer studier nødvendig. C, sterk virkning og pasientene skrives ut av sykehus mange døgn tidligere enn de som får SoC. Slik jeg vurderer det så gir jeg alternativene følgende sannsynlighet:
A=15%, B=70%, C=15%.

Utover det så tror jeg det kan bli en diskusjon rundt hva som egentlig er SoC i India og SA. Har litt inntrykk av at det kan variere fra sykehus til sykehus i de landene. Det kan bidra til å svekke konklusjonene fra studiene.
focuss
22.02.2021 kl 17:33 6223

Så kan man selvfølgelig si at det er 100% sannsynlig at det blir behov for ytterligere studier. Det jeg mener med alternativ C er at resultatene er så gode at de får EUA, (Emergency Use Authorisation) Videre kan man spørre om man kan får EUA i India og SA, men ikke i USA/Europa? Kanskje men har ingen peiling. Synes jo de burde få det dersom det ser ut til å ha god effekt.
focuss
22.02.2021 kl 18:46 6124

Hva skjer ved alternativ A? Da tror jeg vi må forvente ett kursfall på 30-50%. Hva skjer ved alternativ B? Da tror jeg vi må forvente ett kursfall på 10-20%. Hva skjer ved alternativ C. Da tror jeg vi kan forvente en kursøkning på 30-50%. I første omgang. Så får den enkelte vurdere hvilken risiko man ønsker å pådra seg.
focuss
22.02.2021 kl 18:52 6113

Det jeg forsøker å gi dere her er en slags beslutnings grunnlag. Er dere uenige så gjør egne vurderinger. Uansett, faktum er at ingen vet hva resultatene av Covid studiene vil bli. Leser man noen andre tråder så synes det å bare være ett utfall og det er suksess. Alt som ikke underbygger det blir sett som sjikane. Det er ikke slik børs er i en virkelig verden.
Rule
22.02.2021 kl 18:57 6148

Dermed mener du at det er indregnet en forventning om et bedre udfald end B i kursen....? Jeg er 100% helt uenig. Efter min bedste overbevisning er der indregnet at Covid19 arbejdet bare koster penge og der ikke kommer nogen gevinst ud, så dermed at A er det markedet tror på. Afhængig af hvilken indikation der kommer ud ser jeg en kurs reaktion opad på 0% - ??? %
Carrera
22.02.2021 kl 19:16 6162

Jeg heller til et alternativ mellom B,litt virkning og C,sterk virkning og at det kan gi en kursøkning på mellom 50-100%
Ser noen på en annen tråd snakker om en kurs som er 4 sifret - Det mener jeg er urealistisk !
focuss
22.02.2021 kl 19:21 6233

Hadde man ikke hatt tro på Bemcentinib i Covid så hadde det vært rasjonelt å selge BGBIO og kjøpe Nanov med begge henda.
Rule
22.02.2021 kl 21:17 6010

siger focuss imens alle venter spændt på covid resultater OG aller mest phase-3 i cancer. I praksis har de arbejdet på et projekt i snart 1 år på ny leverandør for at øge produktionen.

Efter min mening regnede markedet Covid ud da ACCORD blev lukket ned. ACCORD blev så genstartet uden reel kurs reaktion. Men det er svært da vi har fået stribevis af gode nyheder med korte og små kurs reaktioner med tilbagefald på kort tid efter.

Jeg tror det er ved at være helt slut med sælgere til under emi niveau. God dag idag. Rødt marked og en fin plus.
focuss
22.02.2021 kl 23:42 5782

God dag i dag ja. Nanov opp 30%.
Rule
23.02.2021 kl 04:18 5657

Yah great . ATH kurs 114. Kurs 29NOK idag. Avs,

Var det ikke Edison der havde 6 NOK for covid ved 10% chance --> 60 NOK. Hvis det var tidligere i pandemien og ifht accord kan det være at potentialet er halveret og da accord lukkede blev chancen for success nedskrevet til ca. 0. Så en MULIG BONUS PÅ 30 NOK.

Men det er jo peanuts ifht at BGBIO har et potentiale til at gå x100 over de næste 10 år som Danske Genmab.
BioBull
23.02.2021 kl 07:46 5497

Firesifret.... 🤘🤘
Skriver/selger du opsjoner - er jeg kjøper med strike 1000....forfall lille Julaften 2025....
focuss
23.02.2021 kl 18:58 5283

Er det virkelig noen som i fullt alvor ikke ser på TM sin handling som støttekjøp? Er det noen som tror han vet noe som ikke markedet vet? Da er jo handelen ulovlig og en hedersmann som TM driver da ikke med slikt.
Gullit
23.02.2021 kl 19:31 5207

Det e en mann som er flink til å tjene penger. Han fyller opp med tanke på å tjene bøtter med penger på sikt.. så enkelt ..
Slettet bruker
23.02.2021 kl 19:55 5123

Spania. Den fjerde virusbølgen er ikke langt unna, advarer forsker
Den anerkjente virologen, immunologen og forskeren Margarita Del Val tror den fjerde bølgen kommer til påsken.

Også ifølge storavisa El País er ventilasjon en viktig faktor for å stoppe spredningen av coronaviruset innendørs.

I et scenario forklarer avisa det slik:

Scenario 1: Hvis seks personer samles i et hjem i fire timer, snakker sammen uten munnbind og er i et rom uten tilstrekkelig ventilasjon med én smittet person, vil alle de fem andre være smittet.

Scenario 2: Dersom alle bruker munnbind synker risikoen til fire smittede. Munnbind alene vil altså ikke forhindre smitte dersom man tilbringer tid innendørs med en smittet person i et dårlig ventilert rom.

Scenario 3: Hvis man i det samme scenarioet åpner et vindu, halverer tiden man tilbringer sammen i rommet og bruker munnbind vil mindre enn én person bli smittet i gjennomsnitt.

https://canariavisen.no/den-fjerde-virusbolgen-er-ikke-langt-unna-advarer-forsker/

https://english.elpais.com/society/2020-10-28/a-room-a-bar-and-a-class-how-the-coronavirus-is-spread-through-the-air.html

Move Along
23.02.2021 kl 23:16 4849

Har tanken truffet deg, focuss, at mannen er kanskje bare smartere enn deg, har et langt bedre støtteapparat rundt seg enn deg, at han (i likhet med veldig mange andre her inne som faktisk tar seg bryen med det) er mer opplest enn deg, focuss, uten om det helt åpenbare, at han har mye mere penger enn deg? Det er mange her inne som i likhet med TM har kjøpt seg opp videre de siste dagene (også før disse «støttekjøpene» fra
TM ble tilkjennegjort idag). TM stiller seg bare som en av en rekke eksisterende aksjonærer som har kjøpt seg opp den siste tiden gitt den latterlig lave kursen. Forskjellen er bare at når han kjøper seg opp blir det nødvendigvis børsmeldt. Helt kurrant. Men du skal svartmale det som noe konspiratorisk, at det må være innsidehandel, uten selv å forstå at du da motsier deg selv på den mest latterlige måten mulig. Tenk litt på det, for dersom det du hevder stemmer, da vet TM langt mer enn oss andre (slik du hentyder) og responderer da ved å kjøpe mer i BGBIO, gang på gang på gang! Hvis du virkelig tror det du spyr ut til tid og utid, (at TM vet noe mer enn oss andre og at dette er motivasjonen for hans ytterligere innkjøp av BGBIO aksjer) må du jo bare kjøpe med begge hender og hause like mye som du gjør på noen av de andre trådene du er tilhenger av. Men dersom du bare er forvirret og har et irrasjonelt engasjement med denne aksjen (kanskje du i din forvirring tror at nedgang i denne aksjen er ensbetydende med oppgang i en av de andre aksjene du er tungt inni?) har jeg bare et råd til deg og det er: les deg opp slik at du ikke virker som drittungen bakerst i klasserommet som tror han kommer med smarte kommentarer innimellom (helt usakelige kommentarer som oftest), lytt og hold kjeft til des du har noe fornuftig å si! Kan jeg bare avslutte med å si at du repeterer deg voldsomt, på en måte som virker lite gjennomtenkt og som viser at du har en eller annen uforklarlig agenda imot #bergenbio #godfrey #trondmohn. (Men igjen tror du kanskje på en bizar og irrasjonel måte at dette vil hjelpe dine andre -feilslåtte?- investeringer). Hjelp meg med å forstå det på en annen måte. Kan det være noe traumatisk Trond Mohn eller Godfrey påførte deg i oppveksten?
Redigert 24.02.2021 kl 00:03 Du må logge inn for å svare
Carrera
23.02.2021 kl 23:38 4818

SPOT ON !
I går var focuss sjefshauser på NANO tråd - i dag,med litt nedgang skriver han at CFO ikke har peiling og bør få sparken !
focuss
23.02.2021 kl 23:47 4924

Til dere som mener dere er så oppleste og smarte. Her er dagens melding fra ett kreft selskap som er priset til en brøkdel av BGBIO. Så får dere vise hvor smarte dere egentlig er.

Continued survival benefit in Targovax's ONCOS-102 trial in mesothelioma at the 21-month follow-up
· Median Overall Survival (mOS) has still not been met for randomized first-line
patients receiving ONCOS-102 plus chemotherapy
· The 21-month analysis shows that mOS will be at least 20.5 months for
randomized first-line patients receiving ONCOS-102 plus chemotherapy, compared
to mOS of 13.5 months in the chemotherapy-only control group

Oslo, Norway, 23 February 2021 - Targovax ASA (OSE: TRVX), a clinical stage
immuno-oncology company developing immune activators to target hard-to-treat
solid tumors, today announces 21-month follow-up data from the randomized phase
I/II trial of ONCOS-102 in combination with standard of care chemotherapy in
malignant pleural mesothelioma (MPM).

The trial is an open label, exploratory phase I/II trial adding ONCOS-102 to
standard of care (SoC) chemotherapy (pemetrexed/cisplatin) in first and second
(and later) line MPM to assess safety, immune activation and clinical efficacy
vs SoC only. In total, 31 patients have been treated in the trial, with 20
patients in the experimental group receiving the ONCOS-102 and chemotherapy
combination, and 11 patients in a control group receiving chemotherapy only. The
31 patients have now completed the 21-month follow-up. Immunological data and 12
-month survival rate were reported in June 2020 (see link
here (https://www.targovax.com/en/targovaxs-oncos-102-mesothelioma-12-month-data
-powerfully-demonstrate-broad-immune-activation-linked-to-clinical-benefit/)),
and 18-month survival follow-up in November 2020 (see link
here (https://www.targovax.com/en/targovax-demonstrates-encouraging-survival
-data-for-oncos-102-in-mesothelioma/)).

At the 21-month follow-up, half of the patients in the first-line ONCOS-102
-treated group of the randomized part of the trial were still alive, and mOS was
not yet reached. Based on current survival data mOS will be 20.5 months or
longer. For the first-line SoC-only control group mOS is 13.5 months, which is
similar to outcomes from previously reported trials where patients received the
same chemotherapy treatment[1].

Dr. Magnus Jäderberg, Chief Medical Officer of Targovax, said: "It is most
encouraging that survival continues to track so well in the ONCOS-102-treated
first line group. We have earlier seen and reported how ONCOS-102 drives
profound remodeling of the tumor microenvironment. It is now becoming clear that
this is translating into long-term survival benefit. The survival data also
holds up well to the recently FDA-approved ipilimumab and nivolumab combination,
confirming the relevance of immunotherapy in mesothelioma and strongly
suggesting combining ONCOS-102 with checkpoint inhibition could further boost
efficacy in this highly malignant and difficult-to-treat cancer."

For further information, please contact:
Renate Birkeli, Investor Relations
Phone: +47 922 61 624
Email: renate.birkeli@targovax.com
Media enquires:
Andreas Tinglum - Corporate Communications (Norway)
Phone: +47 9300 1773
Email: andreas.tinglum@corpcom.no

IR enquires:
Kim Sutton Golodetz - LHA Investor Relations (US)
Email: kgolodetz@lhai.com
Phone: +1 212-838-3777

About Targovax

Activating the patient's immune system to fight cancer
Targovax (OSE:TRVX) is a clinical stage immuno-oncology company developing
immune activators to target hard-to-treat solid tumors. Targovax aims to unlock
greater clinical benefits in cancer patients by deploying multifunctional
platforms to target key immune regulators and oncogenic drivers. Targovax's
focus is to "activate the patient's immune system to fight cancer", thus
extending and transforming the lives of cancer patients with targeted
therapeutic cancer immunotherapies. Targovax's pipeline aims at different cancer
indications, including melanoma, mesothelioma and colorectal cancer. The
products are designed to harness the patient's own immune system to fight the
cancer, whilst also delivering a favorable safety and tolerability profile.

Targovax's lead product candidate, ONCOS-102, is a genetically modified
oncolytic adenovirus, which has been engineered to selectively infect cancer
cells and activate the immune system to fight the cancer. On the back of very
encouraging data in several indications, in monotherapy and in multiple
combination, the next development steps for ONCOS-102 will involve a clinical
trial with registration intent in checkpoint inhibitor refractory mela
focuss
23.02.2021 kl 23:52 4975

Kommentaren forteller vel alt om deg noen trenger å vite. Er det mulig å være positiv til et selskap men kritisk til en CFO? Nei ikke i din verden.
Move Along
23.02.2021 kl 23:54 5055

Så da har vi svaret, og det var som jeg tenkte. Du bruker ubegripelig mye tid på å snakke ned BerGenBio fordi du tror det vil styrke Targovax. Så enkelt, så gjennomskuelig, så feilslått og irrasjonelt, og så patetisk. Lykke til med Targovax, men skjerpings!!
focuss
23.02.2021 kl 23:58 5063

Nok en elendig analyse fra din side. Hadde vel egentlig ikke ventet at du tok poenget, men som vanlig må ty til nedrige personkarakteristikker. Huff.
Move Along
24.02.2021 kl 00:06 5060

Den som driver på med nedrige personkarakeristikker her er deg, focuss. Mot ledelsen, mot Trond Mohn. Jeg tar nettopp dette opp mot deg som tilsvar, focuss!
Move Along
24.02.2021 kl 00:11 5123

Hva ville du tenkt om alle oss som er tilhengere av BGBIO tråden begynte å bruke like mye av vår tid på å engasjere Targovax tråden, i en kampanje om å slå hull i Targovax, dets ledere, og dets eieres troverdighet? Kanskje vi skulle alle brukt like mye tid, hver av oss, på det som du bruker på det omvendte her inne?
Redigert 24.02.2021 kl 00:14 Du må logge inn for å svare
focuss
24.02.2021 kl 00:24 5113

Move Along
Jeg forsøker å hjelpe deg. Jeg viser deg hvilke resultater et selskap som er priset til en brøkdel av BGBIO får til. TRVX er ca 1 % av min portefølje. Tror kanskje noen av dere bør orientere seg litt bredere.
TommyHagen
24.02.2021 kl 15:28 4608

Focuss, resultatet til targovax er fint det, men hvordan kan dette forklares som bedre enn eller noe i nærheten av resultatene og potensialet til bgbio?

Primary & Secondary endpoint of ORR met in Phase II 2L NSCLC (cohort A) in combination with KEYTRUDA®
——Three-fold ——improvement over Keytruda monotherapy**
CDX: Proprietary composite AXL tumor-immune (cAXL) score developed to diagnose patients with clinical benefit
—— Five-fold—— improvement in ORR and four-fold mPFS improvement for cAXL +ve patients
Presented preliminary clinical data from Ph II combination trial of bemcentinib and LDAC in AML patients at ASH conference Durable responses reported with long duration

For ikke nevne de mange forskjellige sykdommer som fortsetter å melde seg, hvor AXL spiller en vesentlig rolle og bemcentinib ser ut til å kunne være både mono og kombinasjonsbehandling.

Rule
24.02.2021 kl 22:29 4551

Spot on TommyHagen. Bemcentinib er blevet det medikament forskere hiver frem hvis man skal lege med AXL surpression. En slags SOC i forskning. Fantastisk position de har bragt sig i her.