Hold på aksjene folkens
Synes jeg ser tydelige tegn på kursmanipulasjon i AKSO nå. Oljeprisen stiger, positive nyheter på rekke og rad. Er nok mange som vil inn i påvente av nyheter nå.
Mange kjøp/salg på 1 og 3 aksjer som legger seg ett hakk under nåværende kurs...
Tips: Hold på aksjene deres👍 Snart smeller det.
Mange kjøp/salg på 1 og 3 aksjer som legger seg ett hakk under nåværende kurs...
Tips: Hold på aksjene deres👍 Snart smeller det.
Potlaskatt
16.02.2021 kl 16:09
3420
Superduke_1290 skrevInnlegget er slettet
Hvorfor oppfører den seg sånn når det ikke er noe short i denne aksjen? Akso er vertfall ikke noe trading aksje. Det er den for treg og tung til så det blir for kjedelig for folket. Skulle vært opp 10-15% denne aksjen nå. Snart får de kontrakt på tommeliten også på 2-3 milliarder.
Alt handler om at de store vil ta plass før kinolerretet heises.. nothing else!
rischioso
16.02.2021 kl 16:14
3368
Ja, da får man bare håpe på at det ikke var mange som lot seg finte ut for om ikke lenge ser vi både 15 og 16 tallet - 15 tallet ser vi nok allerede i morgen ... ;)
Redigert 16.02.2021 kl 16:17
Du må logge inn for å svare
..ifølge DN`s store talent. Så er det såååå 2017 og bygge plattformer :-) Stakkars han som betaler lønning for denne sirkusapekatten....
abbos
16.02.2021 kl 16:39
3221
Var vel en del som hadde peiling som fikk handlet langt nede på 13-tallet idag ?🤓😎
Allrounder
16.02.2021 kl 16:45
3174
Jeg gjettet og tok sjansen på 13,25 i dag. Første gang jeg kjøpte AkSO aksjen var på 5 blank i fjor, men solgte for tidlig og gikk glipp av en fin reise. Spennende å se hvor langt opp/ned vi skal denne gangen 😃
Siste oppdaterte kursmål fra XtraInvestor nyhetsbrev:
AKER SOLUTIONS: Barclays øker kursmålet til NOK 17 (16), gjentar overvekt. Exane øker til NOK 12 (11), gjentar nøytral.
AKER SOLUTIONS: Danske Bank kutter kursmålet til NOK 15 (16), gjentar hold. Kelper oppgraderer fra hold til kjøp og øker kursmålet til NOK 18 (16).
AKER SOLUTIONS: Barclays øker kursmålet til NOK 17 (16), gjentar overvekt. Exane øker til NOK 12 (11), gjentar nøytral.
AKER SOLUTIONS: Danske Bank kutter kursmålet til NOK 15 (16), gjentar hold. Kelper oppgraderer fra hold til kjøp og øker kursmålet til NOK 18 (16).
"this will be a startup rather than an spinoff" ang ACH sa dem på presentasjonen i AKER, i tillegg til at han sa at AKSO har ikke et hydrogen firma i seg, derfor det blir slik.
10PS
17.02.2021 kl 13:26
1729
NY kontrakt i dag også :
Røkke-selskap har landet vindkontrakt i USA
Aker Solutions har signert en kontrakt med Empire Offshore Wind.
Røkke-selskap har landet vindkontrakt i USA
Aker Solutions har signert en kontrakt med Empire Offshore Wind.
alan
17.02.2021 kl 18:28
1427
Litt mange AKSO tråder nå.
Så jeg poster denne her også.
Nei, nei. Nå har vi ikke råd til flere nye inngåtte kontrakter.
Jo flere kontakter, jo mere faller kursen :-)
Hvis de får denne 400 millioner dollar kontrakten i Brasil, blir det vel
tidens kursras..... :-)
Så jeg poster denne her også.
Nei, nei. Nå har vi ikke råd til flere nye inngåtte kontrakter.
Jo flere kontakter, jo mere faller kursen :-)
Hvis de får denne 400 millioner dollar kontrakten i Brasil, blir det vel
tidens kursras..... :-)
Redigert 17.02.2021 kl 18:30
Du må logge inn for å svare