Nel stup på bestillt Media oppslag ? Hegnar

Slettet bruker
NEL 09.10.2018 kl 09:05 21410

Dyktige Hegnar online . Hver gang noen profiler vil ha kurser ned så står det STORT OPP I MEDIA OM SALG Og innhold i artikkelen som Sissener og andre investorer om shorting utlån av aksjer etc .

Hva er denne Oslo Svindel bule også kallt børs for noe ? Er det ikke noe regelverk som følges ?
Hvor er finanstilsynet ? Media tilsynet ?
Folk for lov til å gjøre som de vil offentlig uten noe form for skruppler.

Makan til SKAM

siste nå 4,49 Ned på bestilling over 4 %
vi ender nok på over 6 - 7 % i dag, takket være Hegnar Online og Sisseners sitt manipulerende ARTIKKEL

3.38 og fallende. De kriminelle investorer får det som de vil. Sterkt ned i kurs.
Oslo Børs er handleplassen for de kriminelle karteller og investorer som styrer butikken i butikken. Norge må være et elsket land for de kriminelle. Alt PASSERER her uten noe form for reaksjon.


SISTE: 4,28 OG NEDTUREN FORTSETTER ETTER HEGNAR ONLINES FANTASTISKE INNLEGG PÅ FØRSTE SIDEN
DETTE BØR FÅ KONSEKVENSER..........................

Investorer som akkurat har solgt en aksje og har påvirkningskraft på kursbilde som Nel i dag må ha forbud ( karantene ) fra å stå frem i media rett etter salg. Brudd på dette bør bøtlegges med samme gevinst som investoren har oppnådd 

Sissener burde hatt karantene på å gi ut om sitt i media om Nel.

Redigert 21.01.2021 kl 09:21 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.10.2018 kl 19:49 2870

Tazz,

signale i markedet tas det som er skrevet om..... Saueflokken tar hintet og løper etter, nedover og selger
Når du er profilert investor og har solgt det meste så har du ingen Ting i media å gjøre rett etterpå . Ferdig snakka

Og ikke lenge siden denne Sissener sto på forsiden av Hegnar selv og furtet av at Musk hadde fukka med shorten hans i tesla
nei. Sissener har jeg ingen respekt for.
Redigert 20.01.2021 kl 19:05 Du må logge inn for å svare
Furuen
09.10.2018 kl 19:52 2832

Det er Mølsæter som har lånt ut til shorting.

«Rått comeback
Ved første øyekast ser det ut til at også stjerneforvalter Martin Mølsæter og fondet First Generator har valgt å dumpe en betydelig post i Nel.

Det er imidlertid ikke tilfelle.

- Jeg har lånt ut alle aksjene mine til shorting, derfor er det ikke noe beholdning i VPS, sier Mølsæter til Hegnar.no.»
Redigert 20.01.2021 kl 19:05 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.10.2018 kl 19:59 2772

Børshaien

Da må jeg driste meg til å spørre, hvorfor kom ikke dette kursraset i går ?, artikkelen ble publisert kl 14:39, nesten to timer før børsens stengetid.
Kan virkelig ikke skjønne hvorfor det er verre at Sissener foretar gevinstsikring en at du og jeg gjøre det.
Redigert 20.01.2021 kl 19:05 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.10.2018 kl 20:03 2747

hvis du ikke skjønner at folk leser i ettertid og gjør sine valg etter å tenke litt etter en slik artikkel . ja da kan jeg ikke svare deg annet en at sauflokken følger etter når noe legges ut på denne måten, phykologien i markedet forsterkes.
sissener er en profilert investor. Folk følger han
Redigert 20.01.2021 kl 19:05 Du må logge inn for å svare
really
09.10.2018 kl 20:18 2667

Hvor gammel er du egentlig, BH?
Denne sutringen om Sissner som driver en helt legitim virksomhet er noe av det dummere jeg har lest på HO. Og det sier ikke lite. Folk som følger med litt vet hvordan Sissner jobber. De lar seg ikke lure. De som forsøker å følge hans eksempel tjener ikke noe særlig på det. Den sammenhengen du mener er åpenbar er i den grad den er der så svak at den drukner i all annen støy.

Innspillet om innsiderne med frigitte aksjer i dag er imidlertid viktig, enten de har solgt eller ikke. Informasjonen kan ha forsterket gevinstsikringen, selv om innsiderne ikke skulle ha solgt.
Redigert 20.01.2021 kl 19:05 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.10.2018 kl 20:19 2650

Nå sa jo ikke Sissener noe som helst negativt om NEL i den artikkelen da, som han f.e.k.s gjør med Norwegian og Tesla. Han skriver samtidig at han tar ned vektingen i mange selskaper, ikke bare NEL. Hvis du ser på aksjen så reagerer den plutselig på positive eller negative nyheter, noe jeg er overbevist om at hadde skjedd i går hvis markedet hadde lagt vekt på slike nyheter.
Men greit, vi kan være uenige om det, jeg er mest opptatt om det har vært innsidesalg i dag, det er negativt det.... !!!!!
Redigert 20.01.2021 kl 19:05 Du må logge inn for å svare
Framtia
09.10.2018 kl 21:37 2501

Bra reflektert! Burde dog ikke innsidesalg vært børsmedt allerede, viss dette ble gjennomført i dag!?? Vi får håpe innsidesalg ikke er tilfelle, da jeg synes børsdagen som Nel aksjonær var ganske deprimerende...Ser at kursen på Tradegate for øyeblikket ligger 25 øre over sluttkurs på OSE...Lover kanskje bra på mårradagen?
Redigert 20.01.2021 kl 19:05 Du må logge inn for å svare
aklm
09.10.2018 kl 21:54 2442

Her er det mange som bør selge seg ut og bruke pengene på psykolog. Selv kjøpe jeg noe på 2-1,8 etter at Spetalen solgte. Bra nok for meg på vel 1 år. Opplegget var det samme den gangen. Nervøse høns som selger. Personlig legger jeg mer vekt på hvem som kjøper produktene. At noen prøver å skape usikkerhet er normalt i en aksje som utvikler seg positivt. Grunnen er selvfølgelig egeninteresse i at kursen blir lavere. Noen bruker vel også dette til selvmedisinering.
Redigert 20.01.2021 kl 19:05 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.10.2018 kl 22:00 2409

Det är positivt om vi kan få lite mer balanserade artiklar från en sån som sissener. Till dags dato har det varit allt för positiva artiklar i speciellt finansavisen om NEL, der det målats upp en framtid utan problem. Varför har finansavisen tagit på sig den rollen? Jag skulle vilja se mer kritiska frågor till og om NEL. Vad med alla insidersalg? Vad med teknologien? Har man ens margin på det man säljer til Nikola? Varför alla dessa emissioner, där kursen hausats upp med 2-3 börsmedlingar dagarna innan?

Redigert 20.01.2021 kl 19:05 Du må logge inn for å svare