VB N-02

Polygon
VACCI 11.02.2021 kl 09:28 1677

Hvor mange her på forumet er klar over at Vacibody skal kjøre en helt ny fase I studie med NEO som starter i løpet av første halvår i år og betale for den selv av de USD 200 millionene de har fått eller får fra Genentech, og se avlesning av denne (som man kan regne med er *minimum* 1,5 år fram i tid fra nå) før Genentech evt. går videre og man ser noe til begynnelsen på de USD 515 millionene?

Jeg synes dette er GROVT underkommunisert fra selskapet, og at de heller har gitt inntrykk av at de står fritt til å bruke de 200 millionene på de andre programmene, og startet en diskusjon på Tekinvestor om det. Der påsto en del aksjonærer at dette var adekvat kommunisert og kjent for markedet. Er det konsensus her også?
Redigert 11.02.2021 kl 09:35 Du må logge inn for å svare
Sinc
11.02.2021 kl 10:52 1611

Jeg har ikke satt meg så veldig godt inn i avtalen, så var ikke kjent med at det innebærer en helt ny fase I studie som blir betalt av de $200M. Var klar over at det ikke var noen garanti for de $515M. Jeg er enig i at selskapet har gitt uttrykk for at de står fritt til å bruke de 200M. Når det er sagt så koster vel ikke en fase I studie mange hundre millioner norske kroner, så de står nok kanskje fritt til å bruke store deler av utbetalingen av Genentech?
Pentagon
11.02.2021 kl 11:19 1594

Hvem trodde du skulle betale for dette studiet da?
Andre enn selskapet selv? Hello,er du aksjonær så må du følge med i timen.

Hilsen Pentagon langsiktig Vaccibody aksjonær
Polygon
11.02.2021 kl 12:00 1556

Så du Pentagon, forsto altså fra den dagen Vaccibody annonserte samarbeidsavtalen at det var snakk om en helt ny studie, og ikke bare fullføring av den eksisterende eller en liten utvidelse av denne? Sånn helt ærlig?

Hvor stor denne studien er og hvor mye den vil koste er det vel ikke kommunisert noen ting om, men det er naturligvis i Genentech sin interesse å ha et så sikkert grunnlag som mulig for å gå videre (og dette er en studie som ikke bare går på safety, men effekt), så det jo ikke sikkert at de har avtalt en veldig liten studie heller. Penger igjen vil de garantert ha, men man vet ikke hvor mye. Og hvorfor er ikke dette kommunisert?! Du Sinc, skriver at du ikke har satt deg så veldig inn i avtalen, men der er du virkelig unnskyldt - for det har jo ikke vært mulig!
Redigert 11.02.2021 kl 12:12 Du må logge inn for å svare
McCartney
11.02.2021 kl 12:41 1513

22% opptur på noen uker, det får holde for min del.
Takk så langt og lykke til. Kommer inn igjen ved en senere anledning.
McCartney
12.02.2021 kl 16:09 1325

Takk for at dere fikk meg til å ta gevinsten med de der "fakta" greiene som dere "Longere" skrev om.
75 eller 80 neste stop?
Klovn
12.02.2021 kl 21:51 1224

Tør overhode ikke å være ute av denne nå. Regnet av eksperter å være ett av 3 selskap i verden som er ledende på dna-teknologi. Stadig mer omtalt internasjonalt.
Covid-vaksinen kommer som en tillegsbonus. De satser ikke bare på covid-19 varianten, men en vaksine for alle corona-variantene. Markede er svimlende høyt og de går frem i rolig tempo. Det haster ikke da stadig flere innser at covid vil være blant oss i mange år fremover.
Plutselig smeller den til himmels og da er det for sent.
Interleukin6
14.02.2021 kl 12:41 1021

Kondolerer til alle som har solgt!