TRVX- Mot Capital Market Day Jan. 18

focuss
TRVX 12.02.2021 kl 10:53 8873

Targovax fremstår nå som en nærmest glemt biotech aksje, men jeg synes agendaen til deres Capital Market Day virker spennende. Videre har jo Oncos 102 vist seg som en sterk immunaktivator og er derfor aktuell som kombinasjons medisin med CPI. Har dere noen tanker om hva CMD Jan 18 kan bringe til torgs?

https://newsweb.oslobors.no/message/524389
pilagi
18.02.2021 kl 16:38 1836

Ingenting nytt her i dag. Fortsatt dårlig markedskommunikasjon fra Targovax. På slutten av presentasjonen har de mer eller mindre innrømmet at de trenger mer penger (emisjon) for videre forskning. Når de ble spurt om hvordan de skal finansiere studiene videre ble svaret " (...) it represents an interesting investment opportunity (...).", Ble også nevnt at samarbeid var en mulig kilde til finansiering. De har penger ut 2021, så det er bare et spørsmål om tid når emi kommer. Kanskje kl. 16:40?
Redigert 18.02.2021 kl 16:38 Du må logge inn for å svare
kaunis
18.02.2021 kl 17:26 1719

Sitter en i en aksjen trenger en ikke å drite ut aksjen, selv om ikke alt går etter ens eget ønsket . De er nok i kontakt med div BP, for å få de med på selve studien/ene og TG-01 i China er i tiden. De har mye å styre med og ting har ikke gått på skinner. Oncos-102 er helt sikker på dagsorden hos alle BP mer eller mindre, men den kan være nøkkelen til flere av BP sine planer fremover. Jeg tro det bare er et tidsspørsmål når Oncos-102 blir prøvd oppkjøpt og eller får en midlertidig godkjenning i mesothelioma og melanoma.
Slettet bruker
18.02.2021 kl 18:20 1615

Soug snakker nå varmt om selskapet. (Fa nettop.) Skal det lissom være en boost før emi?
Goldielocks
18.02.2021 kl 18:39 1565

Åpenbart må en så stor studie finansieres, hvis man sliter med det så er kanskje ikke biotek bransjen å være i.
focuss
18.02.2021 kl 18:46 1539

Oncos-102 fortjener jo å få en sjanse, men det spørs om investorer orker. Det ser ut til å bli for langt frem for mange.
Goldielocks
18.02.2021 kl 18:54 1507

Jeg tror ikke Oncos-102 sin overlevelse er avhengig av pessimistene på forumet her - top 50 har økt og oncos er nok mer attraktivt for BP enn mange her tror. Husk at cellegift fortsatt er SoC i flere typer kreft.
Sukiyaki
18.02.2021 kl 19:39 1416


Som du også vet, er dette rein skjære fakta. Snakke aksjen opp, sette en elendig emisjon. Det handler ikke om at alt går etter ens eget ønske. Det handler om hva Soug kommer med. Når et selskap som TRVX er avhengig av investorer og deres penger, så forventer en også noe tilbake når en har investert. Hittil har Soug snakket kursen opp til 9-12, så kommer emisjonen. Jeg har vært med på emisjonene fordi jeg har hatt troen på TRVX, men jeg blir ikke med på flere emisjoner. Da er det bedre og plukke opp aksjen lenger nede på skalaen, hvis det kommer en emisjon.
Det blir mye synsing og snakk om både ene og det andre, og sånn blir det i et selskap som nettopp TRVX. Eneste som teller er fakta fra selskapet, resten blir bare viss vass.
Ja da jeg kan selge seg ned eller ut, og det kan hende jeg selger min 6 sifret aksjepost.
Hva jeg skriver eller hva dere andre skriver, har ingen innvirkning på kursen.
kaunis
18.02.2021 kl 21:55 1240

Det er vel ikke det at Soug har snakket aksjen opp, det er vel heller at aksjonærene har hatt troen på en godt resultat. Fra TG01 som hadde en god historikk og for store krav til å bli ansett som god nok. Her var det kursen gikk for høyt, og fallet ble stort. Så kom kjøpet av det finske selskapet som hadde ONCOS 102 og som er TRVX sin trump i dag. Det har faktisk gått relativt bra med flere av studiene, men det er tiden som sliter på kursen. Det har nok ikke vært like greit hele tiden og sette riktige Emikurser, å jeg mener de har vært litt for lave i forhold til fremdriften i selskapet ,og kursen på aksjen har blitt dratt ned flere ganger (skjer egentlig ofte for børsselsk....) av den grunn. Mange Emier og kurstilbakeslag har vært årsaken til dagens kurs, da skal en være nøye med å ikke bære ved til bålet, etter min mening. Ellers er jeg enig med deg, men hold på dine verdifulle aksjer.
SomSa
18.02.2021 kl 23:05 1114


Soug pleier å snakke aksjen opp før emisjonen kommer. De trenger mye penger for å fortsette sine 2 studier (hudkreft og mesothelioma).
Redigert 18.02.2021 kl 23:09 Du må logge inn for å svare