NODL - Er det nå Fredriksen overtar noe fra Seadrill?

Kan det tenkes at Fredriksen tar i bruk Northern Drilling for å overta noe verdifullt fra Seadrill?
NODL ser jo ut til å ligge på vent til noe større skal skje.
Noen som har noen tanker om muligheter som kan ligge her?
Kunder, kontrakter, rigger?
Bare lurer ettersom jeg har satset en del kroner her også.

Kjære vene, omsatt aksjer tilsvarende en fuktig tur på byen, og manipulert opp 3% på 10 kr i slutt auksjonen.
Hvem prøver du egentlig lure? Deg selv eller oss?

Manipuleringen i slutt auksjonen bør rapporteres
Redigert 23.02.2021 kl 19:15 Du må logge inn for å svare
HAS
23.02.2021 kl 19:27 610

Ha tålmodighet et par dager til, så kommer det kanskje noen signaler om hva som er status og videre utsikter for selskapet. Dersom det ikke er noe framdrift, får en strø på litt salt og smøre seg med ennå mer tålmodighet😀

Du bruker ikke mange minuttene på å kaste deg inn på NODL tråder med negative meldinger fra din side.
Hvorfor ble den ikke manipulert ned med 10 kroner da? Hadde vært like enkelt med de få aksjene som er i sirkulasjon.
Du får manipulere ned hvis du vil, da kan vi kjøpe fler billige aksjer.
Klar til å rase oppover hvert øyeblikk.
HAS
23.02.2021 kl 19:45 590

Det er såpass mange variabler i denne bransjen at det er nytteløst å være skråsikker på noe som helst. Dersom en stor del av skifer ikke kommer tilbake, vil det snart være behov for det meste av tilgjengelig boremateriell av akseptabel kvalitet til sjøs.
Redigert 23.02.2021 kl 19:46 Du må logge inn for å svare

Må svare på tåpelige inlegg, ingen kjøper Nodl, det er omsatt en bitteliten student post i dag, og trolig manipulerte studenten også aksjen opp med 10kr i slutt auksjonen.
Dette papiret her er ikkeno å eie.
HAS
23.02.2021 kl 19:56 578

Det er lov å synes det, og det er lov å ha andre meninger. Det er jo det som er drivkraften i all børshandel😀

Kursen går opp selv om «ingen» kjøper, helt greit for meg.
Snart kommer kjøperne løpende med stigende oljepris og da selger jeg ;-)

NODL opp 2,69% igjen idag. Ja og det er på lavt volum fordi det rett og slett ikke er mange aksjer i selskapet og de aller fleste som har aksjer vil ikke selge på disse nivåene :-)
HAS
24.02.2021 kl 19:57 417

Har sett ved et par anledninger at kursen stiger bra straks det blir litt volum i handelen. Det er åpenbart mye usikkerhet omkring mulighetene for kontrakter på akseptable rater, men mange piler peker nå rett vei. Skulle det komme positive signaler tror jeg det blir rift om de få aksjene som er i omløp. Det ligger verdier pr aksje i dette selskapet du ikke finner maken til på børsen, men det er sjølsagt mange brikker som må på plass.

HAS: det der var faktisk meget interessant lesing. Blir bare mer styrket i troen om at dette blir NODL året!

http://alltrack.org/list-port-of-calls-17352-krokp-okpo

Det kan se ut til at West Aquila har vært på noen dagers sjøtest i november, og West Libra har vært ute noen dager ved årsskiftet. Det må vel være lov til å tolke det som at det er framdrift i forberedelsene.
Redigert i går kl 14:57 Du må logge inn for å svare

Petrobras har hatt tett samarbeid med Seadrill tidligere. Det oppstod vel noe krøll ang påstått korrupsjon i organisasjonen, og Seadrill samarbeidet om etterforskning. Jeg tar for gitt at situasjonen er er avklart ettersom Seadrill nå er invitert inn i anbudsrunde. Petrobras fremholder at de jakter moderne enheter. Selskapet har også nylig inngått en avtale med Wintershall, som i dag har West Mira på kontrakt, om leteboring på dypt vann. Oppstart for de nye prosjektene er fra midten av 2022. Jeg vet ikke om dette er aktuelt for enhetene i NOL/NODL, men det er lov å ha noen tanker.