Status og veien videre

Carbo
NANOV 14.02.2021 kl 14:25 2459

Ved første øyekast fremstår Nordic Nanovector for meg som en interessant case som bør undersøkes nærmere.
Har ikke tidligere vært inne i aksjen og den fremstår for meg som ny og ukjent.

Som en start har jeg derfor lest meg opp på trådene her og sett gjennom siste presentasjoner og kvartalsrapporter.
Jeg synes likevel det er vanskelig å få et godt bilde av situasjonen hvor selskapet står i dag, og hvor veien går videre

Jeg har forstått det slik at selskapet nå har strammet inn på antall ansatte og stengt flere kontorer for å minimere "burn-rate" og komme lengst mulig før ny emisjon, ved å konsentrere arbeidet fullt og helt med paradigme.

Siden jeg er helt grønn på pharma`s vei til drug-approvement ønsker jeg å få litt drahjelp til å forstå følgende:

På hvilket stadium for å få Betalutin godkjent og ut på markedet er NANOV nå?
Når startet de prosessen og når er den forventet å være ferdig...snakker vi om 1, 2 eller 5 år? (Ja, jeg vet det blir et svar med mange forbehold)
Er dette selskapets eneste produkt?

Hva tenker dere om dagens verdisetting på NOK 14/aksje?
Selskapet verdisettes da til ca 1,1 MRD hvorav ca 330 M er i cash.
Potensialet til Betalutin verdsettes da til 750 M slik jeg vurderer det...er det riktig prissetting i forhold til risiko i disse tider?
Covid er en viktig faktor her, og studien kommer vel ikke i gang for fullt igjen før pasientene igjen er tilgjengelig etter Covid har roet seg....og da risikerer jeg vel en emisjon først hvis jeg går inn i aksjen nå?
Hva med konkurrerende produkter som entrer markedet raskere enn Betalutin?

Hva med dagens ledelse?
Er Lars Nieba riktig person som CEO?
Personlig synes jeg han virker litt lite "på hugget" og kommer i skyggen av av styreformann Jan Egberts....

Som nevnt, NANOV virker for meg som en spennende case ved første øyekast, men dog med mange usikkerheter.
Siden jeg må ha mye inn med teskje, setter jeg pris på all info som kan bidra til å pusle sammen et riktig bilde av selskapets status og veien videre.
Billyjojimbob
14.02.2021 kl 14:45 2426

Alt du trenger for å lykkes her i livet er uvitenhet og selvtillit😁👍 M.T

Lykke til.
Slettet bruker
14.02.2021 kl 16:14 2293

Jeg har følelsen av at vi får positiv guiding kommende torsdag😊og kjøpte derfor en liten beholdning på fredag. har aldri før vært nærmere ett gjennombrudd, og det vi vet er at Betalutin konmer til å bli suksess, men vi vet ikke når. Ferden fra 80 kr til 13-14 kr har vært dramatisk for mange aksjonærer, veien opp til samme nivåer kan være kort. Ved en litt flat guiding vil heller ikke kursen falle dramatisk. En emisjon kan komme, men det kan og tenkes at veien videre finansieres av strategiske samarbeidspartnere..gleder meg til torsdag og litt oppdatering fra selskapet.
Fow
14.02.2021 kl 16:22 2277

Tror det kan komme en kursdrivende nyhet med påfølgende emisjon (og da forhåpentligvis på ok kurser).
Carbo
14.02.2021 kl 17:55 2155

Når er Betalutin forventet å være godkjent for markedet...snakker vi om 1, 2 eller 5 år?
Hvilke faser har den vært gjennom og hvilke faser gjenstår?
Araber
14.02.2021 kl 20:27 1969

DU FINNER NESTEN ALL INFO PÅ HJEMMESIDEN. SELSKAPET VET IKKE NÅR MEDISINEN KAN BLI GODKJENT PGA ALLE UTSETTELSENE SOM COVID PÅFØRER PASSIENTENE SOM SKAL BEHANDLES MED RADIOAKTIVE MEDISINER
stockwalker
17.02.2021 kl 12:58 1327

Nyttig bakgrunn i denne linken
https://e24.no/naeringsliv/i/pAnapw/slik-lykkes-du-med-norsk-biotek-internasjonalt

Slik lykkes du med norsk biotek internasjonalt

Oppkjøp og samarbeidsavtaler kan mangedoble kursen for en rekke biotekselskaper. Når farmasigigantene jakter mulige samarbeid og kandidater for oppkjøp, er det spesielt to ting de ser etter.
= forretningsutvikling og være ute og møte investormiljøer og partnermiljøer

Hvordan ligger forventningene til aksjonærkorpset an, nå foran Nano Q4 ??

Edit.. Nano er vel brukbart posisjonert mot denne tilstanden ?
fra linke
..Så når bør et lite bioteknologiselskap begynne å se seg om etter en partner å gjøre seg lekker for?
– Rent finansielt, og om man ser på statistikk over transaksjoner de siste fem årene innen onkologi, så er det best enten i preklinisk fase, eller rett før det er ventet attraktive data fra fase 2-studier,..
Redigert 17.02.2021 kl 13:14 Du må logge inn for å svare