Gjennombrudd!!! Stor takk til Holter og hans team!!

Bliss
LIFE 15.02.2021 kl 16:03 14150

Dette er vanvittig stort.
Testen er plankekjørig, Sencell blir lansert. Et stort medisinsk gjennombrudd.
Joachim Holter og hans team leverer som lovet.
Dubois
22.02.2021 kl 15:04 1315

Hadde life vært et amerikansk selskap notert på nyse, hadde verdien vært 460 mill dolllar.

He he....ja det hadde i alle fall vært en helt annen prising :) Jeg har fulgt Life 14-15 mnd og det har vært en humpete og rotete reise men nå tror og håper jeg ting flyter litt mer korrekt både med informasjon og testing. Slik sette burde prisen i alle fall vært 8-10 kroner, men det tar tid å kvitte seg med en dårlig historie :)
bj111
22.02.2021 kl 15:16 1243

Er nok en av de heteste kandidatene til å ta en NANOV i nærmeste fremtid. Greit at den lar vente på seg litt til for blir så mye å følge med på når flere tar av samtidig. Så fint om Life venter 1 uke eller to til den største reprisingen av NANOV er over.

Er LIFE i pluss i dag da noen tror at det vil komme melding i morgen? Jeg håper ikke det er grunnen. Kommer det ikke melding i morgen så er jeg redd vi skal ned på lave 5-tallet. Men på sikt vil dette uansett bli kanon.
bj111
22.02.2021 kl 15:26 1186

Hehe om folk er så dumme at de selger dette nå så får de da bare være det. Det lønner seg å sitte stille. Har vist seg gang på gang i farma. Det er nyheter som betyr noe og de som trader på norn få ører er ikke de som tjener pengene til slutt. Så en tråd på FB der folk oppga sin prosent avkastning for 2020 og det var til å le seg skakk av. Dette var folk som tradet og for å si det pent det var dårlige greier. Men hver sin lyst.
HP17
22.02.2021 kl 15:52 1111

Ingen tvil om at markedsverdien på nyse ville vært mange gangeren markedsverdien som er nede på rundt 470 millioner. Det er småtterier når en vet at Life har potensielt produkter i verdensklasse innen for flere gigantiske markeder worldwide. Sencell er state of art og her går alt etter planen (ref. meldingen forrige uke) og Life ser sågar muligheten til en raskere vei til milliardmarkedet. Og nå lurer godkjenningen av hurtigtesten i sivet, den kan komme hver dag som helst nå. Og når den kommer, ja da skal det bli slitsomt og ikke minst dyrt å løpe etter når kursen tikker oppover på 2 sifferet.
Bliss
23.02.2021 kl 15:47 765

LC er i positivt kursterreng i dag til tross for et vanskelig børsklima. Det er bra, men det er faktisk ganske uforståelig at kursen nå er på 'fattige' 6,10 og 495 mill i markedsverdi når siste barriere mot å lansere Sencell på markedet om ca 10 mnd nå er passert. Jeg vet ikke hvor mange milliarder LC på den tid vil ha i markedsverdi, men at det blir mange av dem, det er helt sikkert. Kursen burde allerede nå ha inkorporert det meste av den suksessen som kommer.
Og attpå til kommer godkjenningen av DD testen i Q2, og kursen vil eksplodere. Her er det bare å laste opp og sitte stille i båten. Gevinsten blir skyhøy.
Santa01
23.02.2021 kl 18:24 620

Hel enig Bliss, tror det er viktig nå å ha fokus på Sencell. Nordea kom med en anbefaling basert artikler og meldinger om Sencell, de konkluderer enkelt og greit at marketcap er alt for lav med tanke på hva som er i vente. Skal ikke forundre meg om Nordea har begynt å taste på kalkulatorene for å finregne på markedspotensialet til Lifecare og setter en target på......?????
Ut fra hva Holter forteller så er det allerede interesse om samarbeid med noen av de store. Vil vel tro at en melding vedrørende dette er nærstående og kanskje før sommeren.
Så får vi ta DD som en liten kickstarter når melding om godkjennelse og distribusjonsavtaler/allianser kommer:-))))

Corona Travel Pass blir klar veldig snart kunne BBC melde igår kveld. DD med sitt samarbeid med WiSEKey ligger i front på dette også! Alt tyder på at dette går veien for Life.
The International Air Transport Association (IATA) says it expects its digital Covid Travel Pass will be ready "within weeks".
https://www.bbc.com/news/business-56165563

https://www.globenewswire.com/news-release/2020/09/14/2093199/0/en/WISeKey-selected-by-the-German-health-tech-company-Digital-Diagnostics-AG-to-secure-its-digid-cantisense-SARS-CoV-2-test.html

Dette er gamle nyheter før DD skandalen...
Her har mange millioner forsvunnet vek til et selskap, tror du de får like mye tillit nå?