Opp nye 34% i dag !

Utrolig utvikling på Stockholmsbørsen. Kursmålet på 3,- kan bli innfridd i løpet av vare noen dager.

Kursmålet til hvem da?

Skybert antar jeg. Har ikke sett en like klar boblekandidat som Arcane Crypto siden dotcom-boblen. Men dette er et marked der matte har 0 å si, its all about hype, akkurat som på starten av 2000-tallet. :)
castro1
15.02.2021 kl 16:54 934

Husker Internettaksjene oppførte seg slik . Alle sa det måtte stoppe snart uten at de fikk rett. Infostream var ett av dem. Opticom gikk på nittitallet fra 62,- til ca 2500,-
De fleste stod på sidelinja da også.

Jaja kan fortsatt gå videre opp, det er jeg helt enig i, men til slutt så vil nok denne mer enn halvere seg. Det er min mening i alle fall, men kan kommentere her igjen om 1-2 år og se hva som har skjedd da haha

Sistemann ut slukker lyset!

Kan du noe om blockchain-teknologi du da eller, slik at du kan vurdere verdien av selskapets nåværende portefølje og evt potensialet av nye oppkjøp som kommer?
Tycho
15.02.2021 kl 20:06 574

Dette vil koke ned til om krypto representerer et paradigmeskifte eller ikke. Lenge har det vært forbeholdt de med særinteresser. Det er tegn på at det er i ferd med å endres. Arcane Crypto er en pioner på område som et av de første børsnoterte selskapene som satser på økosystemet rundt krypto. Det er tilnærmet umulig å sette et velbegrunnet kursmål. Om utviklingen vi ser i dag fortsetter, og Arcane etableres som en spydspiss, så er blue sky-scenariet nærmest ubegrenset. Jeg er overbevist om at krypto er kommet for bli, og jeg tror flere store finansaktører skal inn og ta store posisjoner fremover. Om det i tillegg blir utstrakt bruk blant folk flest gjenstår å se. Slett ikke umulig, men usikkert. Men som investeringsobjekt vil krypto være attraktivt så lenge det ikke blir drept av sort svane. Uansett scenario tror jeg AC vil leve godt i lang tid. Og jeg tror kursen vil fortsette å stige. Men kursmål er nærmest meningsløst å prøve seg på.

Interessant artikkel i dag:
https://kryptografen.no/2021/02/15/bitcoin-nyskapende-disruptivt-og-smart/

Og denne:
https://e24.no/teknologi/i/lEOe1A/kan-penger-finnes-opp-paa-nytt
Redigert 15.02.2021 kl 20:27 Du må logge inn for å svare