Er AZT ved at blive en “kedelig” aktie?

Slettet bruker
AZT 15.02.2021 kl 19:23 1277

Overskriften skal ikke forstås negativt. Men er vi ved at være vidne til, at AZT er ved at blive en lidt “søvnig” aktie, hvor der skal fundamentale nyheder til, for at aktien går mærkbart op eller ned?

Aktien virker til at have stabiliseret sig en del og virker mindre volatil end før. Det er måske meget godt med en konsolidering, efter en 1600% stigning i 2020. Folk er nok også ved at være et sted, hvor der er tal til at “regne aktien hjem” og dermed lave en mere stabil prisfastsættelse?

70-75 NOK ville nok være et meget pænt sted at bevæge sig sidelæns, indtil virksomheden får gang i en ny nyhedsstrøm.

Jeg har det egentlig meget komfortabelt med at sidde og gabe lidt i aktien for en gangs skyld🥱😴🤗
Redigert 15.02.2021 kl 19:24 Du må logge inn for å svare
bj111
15.02.2021 kl 19:30 1261

Ja den er nok i ferd med å bli kjedelig og særlig sammenlignet med i fjor men det skulle da og bare mangle. Den kan gå 100% i år men ikke 1000 så får man jo vurdere om det er kjedelig. Syntes det er helt greit å ha noe stabilitet i porteføljen med et selskap som faktisk tjener penger Action ble det i Life i dag så morro med mindre summer har man andre steder. Dette er et seriøst selskap som vokser og da blir kursen mindre volatil. Helt perfekt i grunn.
Slettet bruker
15.02.2021 kl 19:56 1183

Helt enig. AZT har jo et enormt potentiale, så det er ikke fordi, at man kommer til at kede sig her i 2021 - slet ikke. Men jeg synes, at bevægelserne i aktien og volumen har stabiliseret sig gevaldigt, og det har jeg det godt med.

Og ja, tillykke til folkene i Lifecare, der blev siddende og troede på projektet. Selv hoppede jeg ud da der kom en stribe red flags med deres kommunikation omkring quick tests, men det er da fantastisk, at deres kerneteknologi rykker sig.
bj111
15.02.2021 kl 21:08 1056

AZT var ganske stabil i store deler av 2020 også om man ser tilbake på den. Den gjorde kjappe hopp og kan hende man sitter med inntrykket nå at den var full fres hele året fordi den gikk så mye. Så kom det noen nyheter inne imellom Q rapportene da den så ut til å stabilisere seg som endret bildet.særlig gjalt dette frem til Q3. Jeg tenker en fort kan bli overrasket i år også for det er nyheter som har mulighet for å inntreffe i år og. Reithera og den andre vi ikke vet hvem er vil trolig materialisere seg. Oppkjøp kan komme. Nye produkter og nye samarbeidspartnere i andre verdensdeler. Kina kom i fjor. Om kursen er litt kjedeligere enn i fjor så er ikke utviklingen i selskapet og deres kunder kjedelig.

Beholdt et litt for stort lodd i Life egentlig men det var jo greit i dag og kanskje fremover. De har en vei å gå og den kan bli humpete. Høy risiko i forhold til AZT som uansett er min favoritt aksje også for 2021.
Grunnpilar
16.02.2021 kl 10:05 764

Oi Oi hva skjedde her ?
dato:-------------Kurs-------------Volum-----------Type:
"10:02:28----------69,40----------150 000----------OffBook On Exchange"
Redigert 16.02.2021 kl 10:06 Du må logge inn for å svare