Vow og landbasert satsing i USA

Klokavskade
VOW 16.02.2021 kl 16:12 2448

Har vært ute av vow en periode - dessverre. Men jeg vet at det foregår et eller annet i USA, på land! Er det kommet noen nyheter vedr dette, gigantmarkedet!.
Slettet bruker
16.02.2021 kl 17:12 2298

Hei.
Dette må du forklare nærmere
Klokavskade
16.02.2021 kl 18:04 2171

Jeg mener å huske at han som hadde ansvar for å håndtere Cruise segmentet i USA dreide over til å se på muligheter for landbasert virksomhet. Dette var en følge av pandemien, når Cruise satsingen ble tonet ned. I den forbindelse ble det spekulert i om Coca Cola eller Pepsi var aktuelle kunder. Jeg tror at fokus på dette har druknet i alle de andre gode nyheter som selskapet har kommet med de siste mndr. Hvis man orker å lete så mener jeg bestemt at dette er omtalt på en eller annen tråd her på forumet.
Minner om denne:
" Samtidig er vi er svært tilfredse med kunne fortelle om viktige kontrakter for fullskala landbaserte anlegg som vil produsere fornybar energi og gjøre avfall om til verdifulle ressurser. Disse kontraktene er inngtt med kunder i industrivertikaler der vi ser betydelig potensial for vekst, og forhandlinger pgr om flere mulighetsstudier, piloter og fullskala prosessanlegg for verdensledende kunder, sier Badin."
Slettet bruker
16.02.2021 kl 18:08 2150

Klokavskade - Hammers er rette mann til å svare på dette😀 Forhåpentligvis svarer han på din tråd, dersom ikke kan du poste spørsmålet på en av hans øvrige åpne tråder på forumet (han har også noen som er lukket pga mange som «spammer» med useriøse innlegg).
Record
17.02.2021 kl 09:05 1842

Kommer vel en oppdatering fra Scanship Amerika i mars vil jeg tro , de har vel ikke ligget på latsiden "over there" potensial å selge samme konseptet som på skipene til store hotel vil jeg tro .
Kalle 1
17.02.2021 kl 11:26 1676

Dette du sikter til,kanskje

https://www.nordnet.no/market/stocks/16982689-vow

Noteres i dag på otc-listen om jeg ikke tar helt feil.
Hammers
17.02.2021 kl 11:49 1612

Hei og takk for utfordringen.
Det var Tor Holm som ble sendt over for å lede USA-kontoret.
Holm var i sin tid involvert i etableringen av rensesystemer om bord i cruiseskipene og hadde en ledende rolle der.
Massevis av erfaringer på området.

Selskapet Pepsi (tror jeg det var) ble nevnt som et eksempel av Henrik Badin under en tidligere presentasjon/Q&A (?).
Neppe uten grunn - tror nå jeg.

Ellers venter vi også på nyheter om det store sveitsiske aktøren innen konsumentsektoren som det for tiden leveres til.
Det første anlegget er allerede kanskje ferdigstilt fra VOW sin side? Aktøren med over 40 fabrikker rundt om på kloden.
Ingen navn er konkret nevnt, men neppe høye odds hvis man setter en 100-lapp på Nestle.

Hilsen Hammers
Redigert 17.02.2021 kl 12:43 Du må logge inn for å svare
Klokavskade
17.02.2021 kl 11:59 1569

Takk for den Hammers. Da husket jeg noenlunde rett. Det er et fantastisk case. Og utsiktene er formidable
Nå er jeg tilbake igjen med full tyngde, etter å ha vært ute en stund og gått glipp av mye kronasje. Men nå blir jeg sittende til "dommedag"
Slettet bruker
17.02.2021 kl 13:23 1440

Noen som vet hvorfor Betula-meldingen ikke ga full pott? Har Betula en eller annen historie?