23.02đŸđŸđŸđ„đ„đ„đđđ
OffentliggjĂžring av verdens fĂžrste poc test for covid - 19, 99% treffsikkerhet, sanntid, digital, personvernbeskyttet, IATA samarbeid, mutasjonssikker ++++
23.02 kl 14:36
Sjekk dato pÄ I-pad : https://digid.com/
Det er isÄfall tidenes frekkeste formidling av tidenes nyhet... Stemmer utrolig bra med IATAS utrulling i mÄnedsskifte feb/mars, at det ble sÞkt om markedsfÞringstillatelse, at min pÄstand om at Lifecare ikke har meldeplikt i DD, da de kun eier aksjer...... og Wisekey sine avtaler inngÄtt med alle pÄ webinaret... ogsÄ IATA (Ärelangt samarbeid om datasikkerhet og plattform).........Ja, det er K U N 3 bÞrsdager til bare det.......
Hadde denne formidlingen av nyhet skjedd pÄ et bÞrsnotert selskap ville det blitt Big news og bÞter i milliardklassen, men DD er jo ikke bÞrsnotert og Lifecare er bare eier av 25%........ mao tidenes kjÞpsmulighet for ogsÄ de kunnskapslÞse baisserne nÄ altsÄ....
Kan da ikke annet enn Ä «bli trangt inn dÞra» de nÊrmeste dagene.......
Hurtigtesting er spÄdd stabil vekst til 2027.....(!!!)....
Mao er det mange Ă„r vi snakker om med milliarder av inntekter....for DD og i prinsipp Lifecare....
Poc tester viser sanntids resultater og er bedre enn alle antigentester og viser 99% korrekthet.....alle mutasjoner og dette uavhengig om du har symptomer sÄ vil den treffe 99%.......
Tror egentlig ikke mange aksjonÊrer eller andre forstÄr at dette er testen «alle» mÄ ha og vil benytte og etterspÞrre globalt.....Dette er nÞkkelen for gjenÄpningen av verdenssamfunnet..... og det er verdt ganske mange billioner kroner bare i krisepakker, arbeidsledighet og all verdens bransjer.......
IATA stÄr for 85% av alle globale flyselskaper - pengene sitter lÞst for Ä fÄ opp flytrafikken igjen ......
Dette er bare helt sinnsykt megabull nÄ.... Med en mcap pÄ 0,5 mrd sÄ er 6,5x fortsatt «kun» en NEL verdi unna......tilsvarende et..
K U R S M Ă L kr 300...
Dette blir verdens fĂžrste poc test for covid 19..... og verdens mest korrekte, masseproduserte og etterspurte test.......
Tips:
KjĂžp med begge hender ila de neste 3 bĂžrsdagene!!!!
Husk Investechs begrep lottoaksje.... de hadde ett ord rett nemlig LOTTO.....
I sin neste tekniske analyse kan de bytte ut aksje med gevinst!!!!
Mao blir det nye ordet LOTTO GEVINST!!!!!
23.02 kl 14:36
Sjekk dato pÄ I-pad : https://digid.com/
Det er isÄfall tidenes frekkeste formidling av tidenes nyhet... Stemmer utrolig bra med IATAS utrulling i mÄnedsskifte feb/mars, at det ble sÞkt om markedsfÞringstillatelse, at min pÄstand om at Lifecare ikke har meldeplikt i DD, da de kun eier aksjer...... og Wisekey sine avtaler inngÄtt med alle pÄ webinaret... ogsÄ IATA (Ärelangt samarbeid om datasikkerhet og plattform).........Ja, det er K U N 3 bÞrsdager til bare det.......
Hadde denne formidlingen av nyhet skjedd pÄ et bÞrsnotert selskap ville det blitt Big news og bÞter i milliardklassen, men DD er jo ikke bÞrsnotert og Lifecare er bare eier av 25%........ mao tidenes kjÞpsmulighet for ogsÄ de kunnskapslÞse baisserne nÄ altsÄ....
Kan da ikke annet enn Ä «bli trangt inn dÞra» de nÊrmeste dagene.......
Hurtigtesting er spÄdd stabil vekst til 2027.....(!!!)....
Mao er det mange Ă„r vi snakker om med milliarder av inntekter....for DD og i prinsipp Lifecare....
Poc tester viser sanntids resultater og er bedre enn alle antigentester og viser 99% korrekthet.....alle mutasjoner og dette uavhengig om du har symptomer sÄ vil den treffe 99%.......
Tror egentlig ikke mange aksjonÊrer eller andre forstÄr at dette er testen «alle» mÄ ha og vil benytte og etterspÞrre globalt.....Dette er nÞkkelen for gjenÄpningen av verdenssamfunnet..... og det er verdt ganske mange billioner kroner bare i krisepakker, arbeidsledighet og all verdens bransjer.......
IATA stÄr for 85% av alle globale flyselskaper - pengene sitter lÞst for Ä fÄ opp flytrafikken igjen ......
Dette er bare helt sinnsykt megabull nÄ.... Med en mcap pÄ 0,5 mrd sÄ er 6,5x fortsatt «kun» en NEL verdi unna......tilsvarende et..
K U R S M Ă L kr 300...
Dette blir verdens fĂžrste poc test for covid 19..... og verdens mest korrekte, masseproduserte og etterspurte test.......
Tips:
KjĂžp med begge hender ila de neste 3 bĂžrsdagene!!!!
Husk Investechs begrep lottoaksje.... de hadde ett ord rett nemlig LOTTO.....
I sin neste tekniske analyse kan de bytte ut aksje med gevinst!!!!
Mao blir det nye ordet LOTTO GEVINST!!!!!
Redigert 18.02.2021 kl 03:15
Du mÄ logge inn for Ä svare
19.9% av 100%???
Intet nytt her.
Intet nytt her.
rosgun
17.02.2021 kl 07:56
12843
Innlegget er slettet
Med mine innlegg og graving pÄ Thinfilm, Polight, NOM, IDEX, Lifecare, NEXT og nÄ det siste Greenstat taler for seg selv i oppgang pÄ russiske prosenter (gjenstÄr Ä se, men solid oppgang vil jeg kalle det iallefall forelÞbig). Dine ord Grapefrukt kan folk tolke som de vil... Fint om du kan vise til en tilsvarende nedgang og dommedagsprofetier over dine shortposisjoner og grunnlÞse baisse innlegg..... "holde kjeft", "oppkok", "hausepiss" er ikke i mitt vokubular.... skjÞnner nÄ at din intelligens er begrenset og at din fÞlgerskare mÄ vÊre av likesinnede..
Ha en ellers fin dag da Grapefrukt:):)-- DÄrlige tider for shorting om dagen- mulig du bÞr tenke Ä gÄ over "til den andre siden"
Ha en ellers fin dag da Grapefrukt:):)-- DÄrlige tider for shorting om dagen- mulig du bÞr tenke Ä gÄ over "til den andre siden"
Redigert 17.02.2021 kl 07:59
kaunis
17.02.2021 kl 08:07
12746
Innlegget er slettet
Nei hvorfor det? Livecare aksjen har gÄtt opp sÄ det ryker etter, rosgun sine opplysninger her pÄ forumet, hadde ikke han skrevet her ville ikke jeg ha hatt gevinst i 100% klassen. Ikke vÊr sint for de om ikke du har turt Ä vÊre med pÄ oppturen, kansje nye 100% prosenter Ä hente. Dette er jo faktisk tilfelle, Livecar har 25% i DD som har test for COV-19 som hele verden har bruk for.
Jeg har ikke nevnt aksjen med ett eneste ord. Likevel pÄstÄs det at jeg sint og short.
Det jeg reagerer pÄ er den bedritne haussingen til rosgun. Ingenting annet.
Det jeg reagerer pÄ er den bedritne haussingen til rosgun. Ingenting annet.
Redigert 17.02.2021 kl 11:46
Tradinator
17.02.2021 kl 08:14
12658
En ting er sikkert. Folk som Rosgun graver og sÞker kunnskap og nyheter med enorm intensitet og iver. Jeg ble overtalt av flere av hans innlegg i tillegg til at jeg ser den astronomiske oppturen vi kan fÄ her. Spennende dager.
kaunis
17.02.2021 kl 08:21
12579
Shorting er forsÞk pÄ kusmanipulasjon og det er jo i utgangspunktet straffbart, men med shorting er manipulasjonen lovlig. Det er simpelt og helt unÞdvendig med shorting, det er nok av hendelser Ä forholde seg til innen aksjehandel og en trenger ikke simple muligheter for Ä pÄfÞre andre unÞdvendige tap.
NÄ er vel situasjonen den at bÄde longere og shortere Þnsker hÞyest mulig kurs pÄ aksjene de selger og tilsvarende lavest mulig kurs pÄ aksjene de kjÞper.
Manipulering er en uting og dessuten ulovlig. Handel i aksjer basert pÄ forventning til hvilken retning kursen vil gÄ er ikke manipulasjon og helt legitimt.
Det blir spennende Ä se tallene fra Nordnet nÄr februar er omme. Da fÄr vi vite om netthandlere har nettosolgt og forbereder seg pÄ en overmoden korreksjon i markedene.
Manipulering er en uting og dessuten ulovlig. Handel i aksjer basert pÄ forventning til hvilken retning kursen vil gÄ er ikke manipulasjon og helt legitimt.
Det blir spennende Ä se tallene fra Nordnet nÄr februar er omme. Da fÄr vi vite om netthandlere har nettosolgt og forbereder seg pÄ en overmoden korreksjon i markedene.
Eri_invest
17.02.2021 kl 09:27
12247
Du har helt rett her! Det er fĂžrste gang pĂ„ lenge jeg har sett Life med sĂ„ bra teknisk analyse, det tyder pĂ„ stort interesse for aksjen. Det er mange store pĂ„ veien inn folkens, HOLD PĂ
AKSJENE!
Bare se her:
STERK KJĂP
https://se.tradingview.com/symbols/OSL-LIFE/technicals/
Bare se her:
STERK KJĂP
https://se.tradingview.com/symbols/OSL-LIFE/technicals/
Redigert 17.02.2021 kl 09:27
SÄ nÄ er teknisk analyse pÄ oppstartselskaper plutselig OK?
Nok en gang ser vi at idiothaussing ikke har noe for seg. Bare stĂžy.
kaunis
17.02.2021 kl 10:01
12003
Dubois skrev Er du short?
Han er short og prÞver Ä manipulere sÄ godt han kan, men sÄ Äpenlyst som sol pÄ klar himmel. Likt mange andre gjengangere her pÄ forumet.
For noe sludder. Ta deg sammen.
hmnei2
17.02.2021 kl 11:04
11707
Ingen er Short i life, det fremgÄr av shortregisteret.
Folk skriker short, og tror det betyr at folk er kortsiktig i aksjen...
De som tror at denne godkjenningen betyr at lifecare tjener penger om 2 mÄneder, tar feil. De har fÄtt tillatelse til first-in-human Clinical Pilot Evaluation. Det vil si at de nÄ er i phase 0, og det er flere Är til sensell er pÄ markedet.
Jeg sier ikke at dette ikke er bra, men om du skal prise life basert pÄ fremtidig inntjening, sÄ vil nok inntjeningen fortsatt vÊre 0, frem til de eventuelt fÄr ut cantisense i markedet. Gudene vet hvor lang tid det tar.
Folk skriker short, og tror det betyr at folk er kortsiktig i aksjen...
De som tror at denne godkjenningen betyr at lifecare tjener penger om 2 mÄneder, tar feil. De har fÄtt tillatelse til first-in-human Clinical Pilot Evaluation. Det vil si at de nÄ er i phase 0, og det er flere Är til sensell er pÄ markedet.
Jeg sier ikke at dette ikke er bra, men om du skal prise life basert pÄ fremtidig inntjening, sÄ vil nok inntjeningen fortsatt vÊre 0, frem til de eventuelt fÄr ut cantisense i markedet. Gudene vet hvor lang tid det tar.
Dubois
17.02.2021 kl 11:10
11667
Short registeret viser posisjoner over 0,5%, det betyr ikke at det ikke kan vĂŠre short posisjoner under 0,5% av aksjene.
first-in-human Clinical Pilot Evaluation betyr ikke at det er flere Ă„r fĂžr produktet er i markedet. Lifecare tror selv det kan ta 1 Ă„r.
first-in-human Clinical Pilot Evaluation betyr ikke at det er flere Ă„r fĂžr produktet er i markedet. Lifecare tror selv det kan ta 1 Ă„r.
Bull dog
17.02.2021 kl 11:11
11643
Da er det vel lurt Ä gÄ inn nÄ nÄr muligheten for stor inntjening er til stede? Grunnlaget er lagt. Mange av de sÄkalte grÞnne aksjene har vel heller ikke inntjening men forventninger. Det som desverre skjer er at de smÄ selger mens de store kjÞper og sitter pÄ gevinsten. Denne skal videre opp!! HÞyt opp..
kaunis
17.02.2021 kl 11:12
11636
Typisk pÄ HO, nÄr spekulantene har tapt i en aksje sÄ er det rett pÄ baissing og alle typer for elendighet om den aksjen. De uerfarne blir litt skremt og selger lettere, selv i aksjer med et enormt oppside potensiale.
Redigert 17.02.2021 kl 11:12
hmnei2
17.02.2021 kl 11:13
11620
Hei, nye regler fra desember. 0.1% SĂ„ det vil si aksjer for ca 450000 fĂžr oppgang. en miniposisjon med andre ord.
Redigert 17.02.2021 kl 11:14
hmnei2
17.02.2021 kl 11:16
11602
At lifecare tror 1 Ă„r, vil fort bety 5 Ă„r. Millions to markeds by july. Husker du?
Basert pÄ siste Ärs tidsestimater fra Lifecare, sÄ bommer de alltid med en faktor pÄ minimum 10.
Basert pÄ siste Ärs tidsestimater fra Lifecare, sÄ bommer de alltid med en faktor pÄ minimum 10.
Redigert 17.02.2021 kl 11:19
Eri_invest
11599
Nettopp!! Det er synd at de smÄ skremmes vekk av smÄ justeringer.. Det er lett Ä se det er noen som prÞver Ä holde kursen nede en stund til, kanskje i pÄvente av 23.feb?? Var nettopp noen som hadde en salgs-sperre pÄ 6,9 med nesten 200000 aksjer!!! Her kommer det til Ä hÞyt vedlig raskt.
Eri_invest
11597
Nettopp!! Det er synd at de smÄ skremmes vekk av smÄ justeringer.. Det er lett Ä se det er noen som prÞver Ä holde kursen nede en stund til, kanskje i pÄvente av 23.feb?? Var nettopp noen som hadde en salgs-sperre pÄ 6,9 med nesten 200000 aksjer!!! Her kommer det til Ä hÞyt vedlig raskt.
Eri_invest
11599
Nettopp!! Det er synd at de smÄ skremmes vekk av smÄ justeringer.. Det er lett Ä se det er noen som prÞver Ä holde kursen nede en stund til, kanskje i pÄvente av 23.feb?? Var nettopp noen som hadde en salgs-sperre pÄ 6,9 med nesten 200000 aksjer!!! Her kommer det til Ä hÞyt veldig raskt.
Eri_invest
11597
Nettopp!! Det er synd at de smÄ skremmes vekk av smÄ justeringer.. Det er lett Ä se det er noen som prÞver Ä holde kursen nede en stund til, kanskje i pÄvente av 23.feb?? Var nettopp noen som hadde en salgs-sperre pÄ 6,9 med nesten 200000 aksjer!!! Her kommer det til Ä hÞyt veldig raskt.
kaunis
11584
MĂ„ ikke glemme mandelen i grĂžten " cov-19 TEST. Og et Ă„r er fremtidig inntjening.
Gullit
17.02.2021 kl 11:18
11564
Sant det. Men her mÄ man bare oppfordre alle til Ä sitte long, det e ett marked som tÞrster etter ny teknologi og Life har den. BÄde diabetesdelen og hurtigtester. Har selvsagt aksjer her selv men vil ikke finne pÄ Ä selge no, dette e ett velment rÄd og ikke hausing. SÄ mÄ hver man ta sin avgjÞrelse.
Dubois
17.02.2021 kl 11:29
11466
Startupen DD har ikke truffet bra pÄ kommunikasjonen, men sencell ligger foran skjemaet og er ikke rushet som covid testen er.
Sitte long er sÄ talentlÞst. De som tror det betyr langsiktig er helt pÄ bÊrtur.
đ€Ą
VĂ„rDitto
17.02.2021 kl 11:45
11391
Litt nyansering i beskrivelsen av investorers motiver kan vÊre pÄ sin plass; og da mener jeg shorternes.
Shorterne kjÞper i utgangspunktet ikke aksjene i sin investering, men lÄner dem pÄ det aktuelle kursnivÄ, for sÄ umiddelbart Ä selge disse.
Deretter satses det pÄ at prisen skal falle mest mulig innen avtalt tidspunkt for Ä gi aksjene tilbake til lÄngiver.
Shorternes agenda; d v s etter at de har gÄtt inn i aksjen, er altsÄ ene og alene Ä fÄ kursen sÄ mye ned som mulig.
Det er en kjennsgjerning at det er mye enklere Ă„ skape en uro/frykt/pessimisme i en aksje enn Ă„ skape en optimisme med fundament nok til en varig stigning.
De store shorterne har gjerne ogsÄ noen forbindelser i finanspressen som lett kan fyre av noen "analyser"(les; teorier) i negativ retning, som skaper den nÞdvendige uroen og derved salgspress.
Dette er jo selvsagt manipulering, men jeg kjenner ingen tilfeller hvor dette er pÄtalt av BÞrsen, med konsekvenser for de involverte.
Min mening (men det betyr jo ingenting i denne sammenheng!) er at shorting skulle vĂŠrt forbudt.
Shorterne kjÞper i utgangspunktet ikke aksjene i sin investering, men lÄner dem pÄ det aktuelle kursnivÄ, for sÄ umiddelbart Ä selge disse.
Deretter satses det pÄ at prisen skal falle mest mulig innen avtalt tidspunkt for Ä gi aksjene tilbake til lÄngiver.
Shorternes agenda; d v s etter at de har gÄtt inn i aksjen, er altsÄ ene og alene Ä fÄ kursen sÄ mye ned som mulig.
Det er en kjennsgjerning at det er mye enklere Ă„ skape en uro/frykt/pessimisme i en aksje enn Ă„ skape en optimisme med fundament nok til en varig stigning.
De store shorterne har gjerne ogsÄ noen forbindelser i finanspressen som lett kan fyre av noen "analyser"(les; teorier) i negativ retning, som skaper den nÞdvendige uroen og derved salgspress.
Dette er jo selvsagt manipulering, men jeg kjenner ingen tilfeller hvor dette er pÄtalt av BÞrsen, med konsekvenser for de involverte.
Min mening (men det betyr jo ingenting i denne sammenheng!) er at shorting skulle vĂŠrt forbudt.
Idiothaussing đ€ĄđđŹđž
«Hold pĂ„ aksjene» «Sitt longÂ»đ€Ą đđŹđž
«Hold pĂ„ aksjene» «Sitt longÂ»đ€Ą đđŹđž
Vangen
17.02.2021 kl 11:54
11313
For en kjÞpsmulighet i dag! Helt naturlig at mange gevinstsikrer i dag etter 2 meget gode dager, men denne skal garantert oppover fremover. Det ligger store nyheter like foran nesen pÄ oss!
rosgun
17.02.2021 kl 12:11
11227
Gleder oss til ny opptur hvert Þyeblikk- husk IATA som ligger og lurer i sivet - smeller til med en god melding nÄ snart , tipper allerede denne uken....
NĂ„ blir det hintet om at flyplasser Ă„pner for fullt igjen takket vĂŠre en ny og revolusjonenes poc test som er fĂžrst i verden og skal redde milliarder av arbeidsplasser i fly og turistnĂŠringen....
Grapefrukt - du er ute Ă„ kjĂžrer skikkelig !!
NĂ„ blir det hintet om at flyplasser Ă„pner for fullt igjen takket vĂŠre en ny og revolusjonenes poc test som er fĂžrst i verden og skal redde milliarder av arbeidsplasser i fly og turistnĂŠringen....
Grapefrukt - du er ute Ă„ kjĂžrer skikkelig !!
Redigert 17.02.2021 kl 12:12
kaunis
17.02.2021 kl 12:56
11058
Det var som jeg skulle sagt det selv, akkurat slik er det fungerer, og jeg forstÄr lite til de som ikke ser helheten og galskapen i shorting. Er ikke dette (ikke bare et forsÞk) mer en et planlagt angrep pÄ aksjekursen og gjennomfÞres mange ganger ogsÄ pÄ en tilleggs, og ulovlig hjelp til manipulasjonen fra de som sitter nÊrt muligheten.Her er det bakmennenes mekka for Ä fÄ stoppet en overraskende oppgang og hjelpe bjellesauer Ä fÄ komme seg inn sÄ lavt som mulig. Det var en seriÞs diskusjon om Ä stoppe shorting pÄ hÞyt nivÄ for noen Är siden, men storkapitalen sÄ seg nok ikke tjent med Ä miste et sÄ godt verktÞy i kampen om kunder og kapital.
hmnei2
17.02.2021 kl 12:58
11057
haha, ja, her inne mÄ du drive med voksenopplÊring. samme greia pÄ facebook.
Men hva kan du egentlig forvente va "this cannot possibly go tits up" gjengen du finner her inne.
Men hva kan du egentlig forvente va "this cannot possibly go tits up" gjengen du finner her inne.
Redigert 17.02.2021 kl 13:00
Mye haussing ogsÄ i pressen, nesten hver eneste dag i Finansavisen. Eksempelvis alle disse forvalterne som fÄr to sider, alle analytikerne som roper kjÞp. For ikke Ä nevne Tveitreid som hausset Europris som «grisebillig», sÄ din fremstilling er i beste fall fullstendig skjev.
Facebook er verre.
Garantier er bra, men det kommer litt an pÄ utsteder. Her er verdien null.
HP17
17.02.2021 kl 15:11
4852
Tror 23.02 kan bli en merkedag av dimensjoner for alle aksjonÊrer. Selv tror jeg kursen har vÊrt innom bÄde kr 10, 15 og kanskje ogsÄ 20 tallet innen februar er omme. Risk/reward er utrolig god og en bÞr laste opp mens en kan mens kursen fortsatt er under kr 7.
Santa01
17.02.2021 kl 16:25
4706
Er redd mange fÄr en blÄmandag den 23.02, hvis de tror at DD offentligjÞr en godkjennelse den dagen. Meldingen fÄr komme nÄr den kommer og jeg er sikker pÄ at dette er en god investering bÄde pÄ kort og lang sikt:-)
Redigert 17.02.2021 kl 16:28
VĂ„rDitto
17.02.2021 kl 16:33
4694
Huffda, hadde jeg visst at du var sÄÄ sÄr, sÄ skulle jeg ikke trampet pÄ den Þmme tÄa di.
Det var ikke med vilje ;-)
Det var ikke med vilje ;-)
đ€Ą
Sydney
17.02.2021 kl 16:54
4646
Dubois skrev Er du short?
Hvilken megler tilbyr short salg i life. Ingen meg bekjent. Den stĂžrste faren for life er deres egne aksjonĂŠrer.
Sydney
17.02.2021 kl 16:57
4659
Hvor fant du datoen?
En av grunnene til at jeg liker Hegnar forum er at folk er veldig frittalende. Om de har troa pÄ noe skriker de det opp i trynet pÄ deg. For eks tekinvestor er folk mye mer politisk korstog vanskelig Ä fÄ tak i potensialet. SÄ rosegun skal ha for dette pluss at han har tolmodighet.
En av grunnene til at jeg liker Hegnar forum er at folk er veldig frittalende. Om de har troa pÄ noe skriker de det opp i trynet pÄ deg. For eks tekinvestor er folk mye mer politisk korstog vanskelig Ä fÄ tak i potensialet. SÄ rosegun skal ha for dette pluss at han har tolmodighet.
Redigert 17.02.2021 kl 17:00