23.02🍾🍾🍾💥💥💥🚀🚀🚀

rosgun
LIFE 17.02.2021 kl 07:26 32947

Offentliggjøring av verdens første poc test for covid - 19, 99% treffsikkerhet, sanntid, digital, personvernbeskyttet, IATA samarbeid, mutasjonssikker ++++

23.02 kl 14:36

Sjekk dato på I-pad : https://digid.com/

Det er isåfall tidenes frekkeste formidling av tidenes nyhet... Stemmer utrolig bra med IATAS utrulling i månedsskifte feb/mars, at det ble søkt om markedsføringstillatelse, at min påstand om at Lifecare ikke har meldeplikt i DD, da de kun eier aksjer...... og Wisekey sine avtaler inngått med alle på webinaret... også IATA (årelangt samarbeid om datasikkerhet og plattform).........Ja, det er K U N 3 børsdager til bare det.......

Hadde denne formidlingen av nyhet skjedd på et børsnotert selskap ville det blitt Big news og bøter i milliardklassen, men DD er jo ikke børsnotert og Lifecare er bare eier av 25%........ mao tidenes kjøpsmulighet for også de kunnskapsløse baisserne nå altså....

Kan da ikke annet enn å «bli trangt inn døra» de nærmeste dagene.......

Hurtigtesting er spådd stabil vekst til 2027.....(!!!)....
Mao er det mange år vi snakker om med milliarder av inntekter....for DD og i prinsipp Lifecare....

Poc tester viser sanntids resultater og er bedre enn alle antigentester og viser 99% korrekthet.....alle mutasjoner og dette uavhengig om du har symptomer så vil den treffe 99%.......

Tror egentlig ikke mange aksjonærer eller andre forstår at dette er testen «alle» må ha og vil benytte og etterspørre globalt.....Dette er nøkkelen for gjenåpningen av verdenssamfunnet..... og det er verdt ganske mange billioner kroner bare i krisepakker, arbeidsledighet og all verdens bransjer.......

IATA står for 85% av alle globale flyselskaper - pengene sitter løst for å få opp flytrafikken igjen ......

Dette er bare helt sinnsykt megabull nå.... Med en mcap på 0,5 mrd så er 6,5x fortsatt «kun» en NEL verdi unna......tilsvarende et..

K U R S M Å L kr 300...

Dette blir verdens første poc test for covid 19..... og verdens mest korrekte, masseproduserte og etterspurte test.......

Tips:

Kjøp med begge hender ila de neste 3 børsdagene!!!!

Husk Investechs begrep lottoaksje.... de hadde ett ord rett nemlig LOTTO.....

I sin neste tekniske analyse kan de bytte ut aksje med gevinst!!!!

Mao blir det nye ordet LOTTO GEVINST!!!!!
Redigert 18.02.2021 kl 03:15 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.02.2021 kl 13:06 4589

Garantier er bra, men det kommer litt an på utsteder. Her er verdien null.
HP17
17.02.2021 kl 15:11 4489

Tror 23.02 kan bli en merkedag av dimensjoner for alle aksjonærer. Selv tror jeg kursen har vært innom både kr 10, 15 og kanskje også 20 tallet innen februar er omme. Risk/reward er utrolig god og en bør laste opp mens en kan mens kursen fortsatt er under kr 7.
Santa01
17.02.2021 kl 16:25 4343

Er redd mange får en blåmandag den 23.02, hvis de tror at DD offentligjør en godkjennelse den dagen. Meldingen får komme når den kommer og jeg er sikker på at dette er en god investering både på kort og lang sikt:-)
Redigert 17.02.2021 kl 16:28 Du må logge inn for å svare
VårDitto
17.02.2021 kl 16:33 4331

Huffda, hadde jeg visst at du var såå sår, så skulle jeg ikke trampet på den ømme tåa di.
Det var ikke med vilje ;-)
kaunis
17.02.2021 kl 16:38 4332

Huff Huff, å så på tåa da. slemmen.
Sydney
17.02.2021 kl 16:54 4283

Dubois skrev Er du short?
Hvilken megler tilbyr short salg i life. Ingen meg bekjent. Den største faren for life er deres egne aksjonærer.
Sydney
17.02.2021 kl 16:57 4296

Hvor fant du datoen?
En av grunnene til at jeg liker Hegnar forum er at folk er veldig frittalende. Om de har troa på noe skriker de det opp i trynet på deg. For eks tekinvestor er folk mye mer politisk korstog vanskelig å få tak i potensialet. Så rosegun skal ha for dette pluss at han har tolmodighet.
Redigert 17.02.2021 kl 17:00 Du må logge inn for å svare
bj111
17.02.2021 kl 17:20 4218

Finanstilsynet har short salg register, er helt åpent og det er bare å gå inn om dere tror det ligger noen short på Life. Her har dere linken og dessverre er det ikke noe Life å se der. https://ssr.finanstilsynet.no/
Detfor kan man fort konkludere med det åpenbare og det er at det er mange som sikrer seg og selger. Jeg er mest nysgjerrig på hva topp 50 har foretatt seg. Ikke den enkelte men om gruppen har økt slik av andelen under topp 50 er lavere. Den var på kun 27% mener jeg sist listen ble lagt ut og håper den nå er på 25 eller lavere. Jo lavere den blir desto bedre for alt for mange overnervøse sjeler i denne aksjen fortsatt. Nå er ikke fall etter så skarp stigning noe å bli overrasket over for det er helt normalt.

Snart hører vi sikkert fra DD og da er det en ny runde opp. Runder vi da 10 kr?
hmnei2
17.02.2021 kl 17:42 4151

Datoen står på iPaden som vises frem på nettsidene til DD.

Spørsmålet er, hvorfor bruke en dato i utg punktet ? Jeg har kun klokkeslett på min iPad...
HP17
17.02.2021 kl 17:54 4103

Jeg er trygg på ar kursen skal godt opp i dagene fremover. Hvem vil stå på utsiden av Life nå når det kun kan være dager igjen til at det meldes at hurtigtesten er godkjent, klar til å rulles ut og store kontrakter meldes?
Verden trenger desperat flere av de kommende produktene til børsmyggen Life.
Bull dog
17.02.2021 kl 18:05 4051

Det har vært flere store handler idag. Det er mer betryggende og viser at noen vil inn. Håper ingen selger 24feb hvis det ikke er melding!
Slettet bruker
17.02.2021 kl 18:13 4021

Når kursen faller betyr det uten unntak at noen vil ut. Bakvendtland virker ikke i aksjemarkedet.
Mariobros
17.02.2021 kl 18:35 3945

tror logikken bak kommentaren var at selv om noen ville ut så var det også noen som ville inn, enten for å øke eller nye aksjonærer ;) alltid noen som sikrer eller vil ut, og sånn må det nesten være for å ha omsetning på en aksje....
historisk så har alltid lifecare-aksjen sunket noen dager etter nyheter, så sånn sett er det vel ingen overraskelse for noen, i tillegg til at en korreksjon etter så stor oppgang er naturlig
Bull dog
17.02.2021 kl 18:40 3927

Gratulerer med den! De som kjøper stort legger ut små poster på billigsalg for så å få kursen ned. Det har skjedd idag.
HP17
17.02.2021 kl 19:11 3834

Gjedda vaker i sivet!
Da skal småfisken passe seg. Slår Gjedda til før helgen?
lasko
17.02.2021 kl 19:29 3773

Jeg finner ikke datoen 23/2 i artikkelen ?
Vangen
17.02.2021 kl 19:36 3776

Du finner datoen her: https://digid.com/en/
Sjekk den animerte iPad'n hvor det står 23.02.2021 14:36.

Vi får sette alarmen på kl 14.35 førstkommende tirsdag.
True
17.02.2021 kl 19:38 3780

Du er blokkert.
Slettet bruker
17.02.2021 kl 19:42 3807

Hva innebærer det?
Slettet bruker
17.02.2021 kl 20:05 3788

Datoen på iPad-illustrasjonen er ikke en skjult henvisning til et meldingstidspunkt. En slik påstand er bare latterlig og barnslig spekulasjon for å hype aksjen.

Å blande inn IATA er helt på trynet og nok et søkt forsøk på å skape en falsk forventning om at noe stort skal skje.

rosgun pøser på med elendig haussing. Mye tekst, tvilsomme linker og idiotiske spekulasjoner er en oppskrift han tror virker når han vil forsøke å løfte kursen for utgang.

Samme i flere aksjer i det siste. Modus operandi er idiothaussing utkledd som noe som han tror ser seriøst ut.

Søppel fra ende til annen.
Redigert 17.02.2021 kl 20:08 Du må logge inn for å svare
bj111
17.02.2021 kl 20:18 3866

Godt de ikke satte 23.02.2030 kl 14:33 da. Det er selvsagt en tilfeldig satt dato og det vet da alle som påstår annet her inne. Får håpe for de som ønsker å tro på den datoen og det klokkeslettet at det ikke kommer noe da for skulle det gjøre det så blir dere vel helt kokko og en belastning for helsevesenet i årene som kommer.
Får og håpe at det kommer før den datoen for blir ikke overrasket om Lifecare aksjonærer dumper aksjene sine om det ikke har kommet noe innen den tid og kommer det si den 25 så blir det mye bitterhet og snørr og barter her inne for de som solgte seg ut alt for lavt på raset den 23,02. Et ras disse overtroiske kan takke seg selv for i så fall.
Mariobros
17.02.2021 kl 20:19 3892

Greit nok at rosgun hausser ufattelig mye, men koblingen mellom LIFE/DD og IATA er absolutt tilstede. men, det er ingen som sier at det kun er DD som har samarbeid/dialog med dem ang test og reisepass.

"alle" husker vel webinaret hvor DD kom med en klønete utsettelse av testen. ble gjort ganske klart der at samarbeidet eksisterer....
True
17.02.2021 kl 20:36 3850

Mulig jeg må selge meg helt ut av RECSI og gå inn her isteden, for dette virker veldig lovende. Jeg har allerede satset veldig mye på THIN som jeg uansett har mye større tro på enn RECSI, så det er greit å diversifisere i en annen bransje.
Mariobros
17.02.2021 kl 20:40 3833

og....?
er jo absolutt ikke noe negativt å lese i det dokumentet...

"ICAO is in the process of designing the specifications for a test certificate for travel which could be a component
of a health passport. Similarly, WHO is designing the specifications for a smart vaccine certificate that could be
used for COVID-19 and other vaccinations. To be of use in an international travel setting, both certificate formats
will need to include some data elements related to either the test or the vaccine, as well as additional elements to
related to a traveler’s identity (a travel document number for example). IATA encourages all governments to
contribute to both initiatives and to align with them."
True
17.02.2021 kl 20:45 3815

Det betyr at jeg slipper å lese de negative og unødvendige innlegene dine som ikke bidrar til noe. For å være helt ærlig skulle du og likesinnende som "Thepower" og "Seriøs" være bannlyst fra dette forumet, da dere ikke har noen som helst evner til å være saklige og komme med konstruktive innlegg. Greit at man er uenig i ulike investeringsmuligheter som Life, men måten dette kommuniseres på klarer jeg ikke å ta seriøst.

Og ja, rosgun hauser mye, men det utelukker ikke det faktum at det er INFORMASJONEN han kommer med som er det aller viktigste. Hadde det vært snakk om syltynne og ubegrunnede påstånder hadde det vært noe annet.
Redigert 17.02.2021 kl 20:52 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.02.2021 kl 20:56 3779

Hvordan kan det ha seg at du svarer på spørsmålet om du slipper å lese mine innlegg?
Slettet bruker
17.02.2021 kl 20:57 3782

IATA og ICAO hverken godkjenner eller kjøper testutstyr.
hmnei2
17.02.2021 kl 21:03 3781

Rosgun formidler jo ikke en eneste nyhet i innlegget sitt. Kun haussing. Mannen mente jo og at lifecare måtte verdsettes på bakgrunn av kursen til bionovate, noe som da var avvist.

Gav han seg? Nei.

Uansett 23/2 ligger kun an til å bli en vanlig tirsdag... ikke legg for mye i hva som står på en ipad.

hmnei2
17.02.2021 kl 21:04 3805

Rosgun formidler jo ikke en eneste nyhet i innlegget sitt. Kun haussing. Mannen mente jo og at lifecare måtte verdsettes på bakgrunn av kursen til bionovate, noe som da var avvist.

Gav han seg? Nei.

Uansett 23/2 ligger kun an til å bli en vanlig tirsdag... ikke legg for mye i hva som står på en ipad.

Mariobros
18.02.2021 kl 00:10 3654

Er vel aldri noen som har påstått det heller 😊
Ahmed1
18.02.2021 kl 00:24 3631

Greit nok at Rosgun bommet der, men han/hun har likevel kommet med usedvanlig mye nyttig og relevant info i ettertid. I tillegg til at kursen kun har gått en vei siden han/hun startet å «hause», og det er oppover!
rosgun
18.02.2021 kl 02:46 3633

Vi får se hvor mange som er så dumme og som står utenfor den dagen????

Selv useriøs, grapefrukt og Elkjøp II er vel ikke såååå naive...selv de som kun klarer enstavelsesord bør altså skjønne såpass, og dette baserer seg på digital testing, Wisekey og seminaret med IATA tidligere i år. ( se her:

https://www.globenewswire.com/news-release/2020/10/05/2103745/0/en/WISeKey-to-Hold-a-Webinar-on-AIoT-and-Cybersecurity-in-the-COVID-19-Age-Cybersecurity-IoT-Security-Rapid-Scalability-and-AI-for-Clinical-Assays-Diagnostics-and-COVID-Test-Devices.html)

—-//—
Den nye diagnostiske plattformen for digital identitet muliggjør rask testing av millioner av mennesker og muliggjør dermed sanntidsovervåking av spredning av sykdommen i befolkningen. Ved å koble den digitale sensoren til en sikker database, kan nye regionale hotspots av virusspredningen gjenkjennes i sanntid og umiddelbart inneholdes.

—//—

Deltakerne var:

-Carlos Creus Moreira : CEO for WISekey
- Chris Boos : Managing Director, Technology & Founder of Arago
- Pascal Buchner : Director ITS & CIO at IATA
- Gianfranco Moi : Digital Transformation Officer at the State of Geneva
- Ajintha Pathmanathan M .: Physician, MedTech, rådgiver, administrerende direktør i ClinIQ Healthcare
- Constantin von Gersdorff : CEO @ digid - Digital Diagnostics AG

—//—

«IATA travelpass launch in march!!!»

https://www.google.com/amp/s/www.arabnews.com/node/1804846/amp

Datoen på iPaden passer som hånd i hanske .......

Tro hva dere vil.... dette er hel ved🚀🚀🚀🚀

The International Air Transport Association (IATA) plans to launch its IATA Travel Pass in March 2021, Al-Ittihad newspaper reported, citing Muhammad Albakri, IATA's Regional Vice President for Africa and the Middle East.

En til:

https://www.webintravel.com/iata-travel-pass-set-for-march-launch-seeks-to-give-governments-confidence-to-re-open-borders/

—-
Wisekey i nyhetene - se fra 1:11

https://tdameritradenetwork.com/video/rB4AoXL0GEiBcxC95_wLhw?fbclid=IwAR2vj1ahf5BjPPd3GkVsav6-4dLvBO4hY6NDVzftStn4VC4j9XvT9qbv9B
—-

https://www.globenewswire.com/news-release/2021/01/06/2154430/0/en/WISeKey-upgrades-its-MyWISeID-app-to-include-vaccination-certificates-on-the-blockchain-to-serve-as-an-official-proof-for-those-who-receive-coronavirus-vaccine.html

« MyWISeID-app nå inneholder et WISeID Health Card med viktige medisinske detaljer som f.eks. blodtype, allergier og andre medisinske tilstander, som kan berikes med digitale helse- og vaksinasjonssertifikater, inkludert resultatet av en offisiell COVID-19-test og vaksine.»
Redigert 18.02.2021 kl 03:13 Du må logge inn for å svare
hmnei2
18.02.2021 kl 07:10 3533

Herregud, det står jo i artikkelen, non invasive.
Sensell er invasive da du injiserer den i kroppen.
Redigert 18.02.2021 kl 07:14 Du må logge inn for å svare
Eri_invest
18.02.2021 kl 09:39 3263

Snart er alle "gevinst-sikrerne" borte og aksjen kan fortsette ferden oppover.
DrInvest
18.02.2021 kl 09:44 3192

Omsatt 1 mill aksjer på en under en time:) noen som har aksjonærliste med topp 20 aktivitet?