Emgs ingen dekning i noen finansaviser

Joppe
EMGS 17.02.2021 kl 10:37 1011

Hvorfor får EMGS ingen dekning i finansavisene ? Emgs har hatt en flott stigning og har gode forutsetning til å stige videre både som oppkjøpskandidat og oppdragsmengden øker. Ser at SagaPure for stort oppslag her på finansavisen etter en økning på 1% , tenker vi må få Spetalen inn i EMGS da hadde vel finansavisen plukket dette opp med begge hender !
Redigert 17.02.2021 kl 10:38 Du må logge inn for å svare
Oppoghopp
17.02.2021 kl 12:17 936

Ja det er helt latterlig. EMGS er opp 90% etter at jeg gikk inn i høst og masse foregår i kulissene. Det er meg helt uforståelig at finansjournalistene ikke blir lei av å skrive «det samme om de samme» hver eneste dag istedenfor å lete opp nyheter. Jeg må bare flire. Annenhverdag en artikkel om Røkke med surmunnbilde hvis nyheten er dårlig, og Røkke med jubeltryne hvis nyheten er god. Slik går no dagan hos Hegnar. I mens stiger interessen for EMGS der ute og en vakker dag våkner en journalist og da blir det jubeltryne på forsiden skal du se 😅
ørekyta
17.02.2021 kl 12:55 894

Ja oppoghopp. Finansavisa blir mer og mer lik RiksTV. (Snart eneste positive er at reklametilbudet øker. - De fleste programmene skulle en tro var produsert av automatiske viltkamera - tilfeldig plassert. Lite utvalg av vilt i Norge.) Attpå til vil de (Finansavisa) ha godt betalt .Tror de snart ligger på sotteseng. Ellers så har jeg litt tro på "sfæren" rundt VOW - GOD - Cambi - etc. Litt komisk at alle løper i samme ladekø - (Naturvennlig og bærekraftig ???). Skikkelig fart blir det først når Atomkraft og Hydrogensektoren får fortjent fokus. Da slipper en at veiene i Østerdalen fylles opp av havarerte el-biler - Bergings biler og Ambulanser. En kan vel for søren ta det beste fra alle sektorer - Er det ikke noe som heter " Flerkulturelt" lenger ?
Er litt imponert av den suppa jeg har kokt i hop her .
Makrobaronen
17.02.2021 kl 13:01 876

Enig, rart aksjen ikke får noe oppmerksomhet. Kanskje den kommer på forsiden når 3kroner ryker? Ikke vet jeg..
BS
17.02.2021 kl 13:17 843

Det var akkurat samme om MSEIS, men nå ser oss. Det kommer og må komme for eller senere.