HAV Noteringen en realitet. Utbytteaksjer og Innsidekjøp
Der kom Newco noteringen.
https://newsweb.oslobors.no/message/525208
Havyard noterer Newco som HAV Group. mini emisjon med mininedsalg for å stenge lån.
Videre er der 2.5 mill i innsidekjøp og lovnad om at HAV Aksjene HYARD eier skal gis til aksjonærene. (med forbehold om lov å ombestemme seg)
Jeg kan ikke skjønne annet enn at folk må komme seg fort som pokker inn i HYARD dersom overtegning.
https://newsweb.oslobors.no/message/525208
Havyard noterer Newco som HAV Group. mini emisjon med mininedsalg for å stenge lån.
Videre er der 2.5 mill i innsidekjøp og lovnad om at HAV Aksjene HYARD eier skal gis til aksjonærene. (med forbehold om lov å ombestemme seg)
Jeg kan ikke skjønne annet enn at folk må komme seg fort som pokker inn i HYARD dersom overtegning.
-
«
- 1
- 2 »
StevenG
17.02.2021 kl 21:49
9556
Må bare avvente å se i morgen hva som blir fasiten. Kan ikke tro at de ikke lar eksisterende aksjonærer få noe tilbake , men samtidig forsikrer de seg om at de kan la være å gi noe tilbake . Så må bare krysse fingrene og håpe på at de er så aksjonærvennlige som de utgir seg til å være . Jeg har troen!
StevenG
17.02.2021 kl 21:46
9578
It is possible that Havyard could exercise its influence over the Company in a manner that does not promote the interests of the other shareholders For example, there could also be a conflict between the interests of Havyard and the interests
of the Company or its other shareholders with respect to dividends or other fundamental corporate matters
of the Company or its other shareholders with respect to dividends or other fundamental corporate matters
Så hva blir konklusjonen i morgen da på Havyard kursen?
Er så mye meninger ute å går, noen syns det er positivt og noen er negative og noen er nøytrale.
Er så mye meninger ute å går, noen syns det er positivt og noen er negative og noen er nøytrale.
Det stemmer. Men jeg tror bare ikke Per Sævik kjører en sånn finte på markedet.
Labbetuss360
17.02.2021 kl 20:34
9843
Klart aksjen står i noe helt annet OM det blir utbytteaksjer, går nok opp uten også, men langt fra like bratt ;)
HYARD ledelsen sier utbytteaksjer kan bli utdelt. Men de tar forbehold om at det er lov å ombestemme seg. Så kan du jo tenke litt over om du tror de skriver det som en litt sånn kul ekstrating å si eller om det er seriøst.
Jeg tror HYARD kursen nå og etter en definitiv utbyttemelding er ganske bratt forskjellig. Dette er eneste måten å få HAV aksjer ut av startblokken.
Jeg tror HYARD kursen nå og etter en definitiv utbyttemelding er ganske bratt forskjellig. Dette er eneste måten å få HAV aksjer ut av startblokken.
Redigert 17.02.2021 kl 19:38
Du må logge inn for å svare
Labbetuss360
17.02.2021 kl 19:32
10005
« lovnad om at HAV Aksjene HYARD eier skal gis til aksjonærene. (med forbehold om lov å ombestemme seg)»
Utrolig selvmotsigende setning du fikk til der 🙈
Ingenting er lovt til HYARD-aksjonærene her...
Utrolig selvmotsigende setning du fikk til der 🙈
Ingenting er lovt til HYARD-aksjonærene her...
Da er det bare å begynne kjøpe HYARD aksjer. Eneste måte å bli med ut startblokka på for retail er å kjøpe HYARD nå.
-
«
- 1
- 2 »