Kurstriggerne for Lifecare

Bliss
LIFE 17.02.2021 kl 20:06 2675

Selve uttestingen av Sencell på mennesker er godkjent og starter i disse dager. Denne uttestingen er ren plankekjøring, vi kan i praksis se bort fra noen større problemer med dette, for Sencell er ferdig utviklet og allerede utprøvd på dyr med full suksess. Det eneste som skal gjøres gjennom uttestingen på mennesker er 1) å foreta en algoritmisk kalibrering av Sencell for å betjene diabetes pasienter på en best mulig måte, og 2) dokumentere at Sencell tilfredsstiller de vitenskapelige kravene til en glykosemåler, først gjennom pilotstudien, så oppfulgt med fase 1-3 testing.
En antatt oversikt over TRIGGERE for LC kursen:
- Den vi nettopp har fått som har løftet kursen til dagens 6,80
- DD testen blir godkjent i månedsskiftet mars-april og kursen går til i overkant av 20 kr
- Resultatene fra pilotstudien med Sencell i mai med et høyst vellykket resultat, kursen farer videre opp mot 30-40 kr.
- Børsmelding om et storslagent salg av DD testen, kursen får et ytterligere løft til 50- 60 kr
- To eller tre fase resultater, alle høyst vellykkede, fra juli - okt, kursen går opp mot 80-90 kr.
- Årsskiftet 2021/2022 kommer godkjent CE- merking og kursen fyker forbi 100 kr
- Utover i første halvdel av 2022 kommer det børsmeldinger på rekke og rad om at storslagent globalt salg av Sencell, kursen går jevnt oppover til kr 300+
Hold på aksjene deres folkens og akkumuler mer i rolige faser.
Dette blir en fest og for min del planlegger jeg å ta den helt store gevinsten om 1,5 år, samtidig som høsten da også er inne for resten av porteføljen min, Gentian, Medical Observe og Softox.
Hva mener dere?
bj111
17.02.2021 kl 21:05 2566

Triggerlisten er fin nok og et sannsynlig scenario. Enig i at fasene trolig er en formalitet ettersom jeg ikke ser helt den store forskjellen mellom å måle blodsukker på gris kontra menneske. Er ikke noe medikament det er snakk om her og insulin hvis de når det målet med automatisk justering, ja det er et kjent produkt. Jeg syntes kursmålene er alt for høye men det vil det jo være delte meninger om. Tror selv det vil ta mye lengre tid før vi kan snakke om milliardverdier på to siffer fra Life. Men spennende blir dette og det er egentlig ganske vanvittig at noen selger på dagens kurs. Samtidig var det forventet så ikke overrasket. Folk solgte AZT på kr 8 også.
True
17.02.2021 kl 21:24 2475

Folk flest har null evner til å tenke langsiktig. Men dette er nok en aksje med et stort fremtidspotensial HVIS de lykkes så klart. De punktene over som Bliss nevnte er best case scenario. Når det er sagt så er det en god risk / reward fordeling her så lenge man kommer tidlig nok inn.
Gullit
17.02.2021 kl 21:27 2451

Tror DD sin hurtigtest løfter kursen til over 30. den kan gi solide inntekter i all evighet, men att vi ser kurs på 300 pluss høres vell mye ut.? Vanskelig å si, er jo ett enormt behov og marked!! Kan jo hende det blir flere firmaer som ønsker teknologien vår !!
HP17
17.02.2021 kl 21:35 2409

Når kursen passerer kr 100, da blir det et bekymrinløst liv økonomisk. Dit kommer kursen, litt frem i tid. Triggerne er mange og solide.
True
17.02.2021 kl 22:48 2214

Tenker ikke så mye over hva kursen kommer til bli for å være helt ærlig fordi ingen vet for sikkert uansett. Mer opptatt av trender, fremtidspotensial, markedsbehov og lavest mulig inngangspris. Så blir det hva det blir.
Ahmed1
17.02.2021 kl 22:58 2145

Det er nettopp disse som ikke tenker langsiktig som selger nå. Det er som det skrives lenger oppe her, at folk solgte AZT da det var på 8kr også. Jeg synes at det er fint for de som synes at 15-30% avkastning er nok, og innkasserer det nå. Flott for dem.

For oss som sitter langsiktig, og verken får høydeskrekk hvis aksjen går opp litt eller panikk om den går litt ned, så er det bare sunt at aksjen beveger seg slik den gjør nå. Det fundamentale er på plass, så det er bare å slappe av og nyte turen. Evt plukke litt aksjer på veien...
Bliss
17.02.2021 kl 23:03 2104

Men det er heller ikke irrelevant hva kursen kommer til å bli, vi investerer jo tross alt for å tjene penger ....
Mine kursantydninger er selvfølgelig bare tatt på feelingen, og i samsvar med den euforien jeg føler med tanke på det faktum at pr idag er det ingen glykosemåler, eller rettere sagt hjelpemidler for diabetikere til å kontrollere blodsukkeret sitt enn Sencell. Pr i dag er Sencell verdensledende og hvis det fortsatt er tilfelle når den lanseres om et års tid, så er det en kommersiell suksess av sjelden dimensjon innen Medtek/Farma/Helse/Biotek. det blir stoooore penger av sånt!
Bliss
17.02.2021 kl 23:06 2093

Men det er heller ikke irrelevant hva kursen kommer til å bli, vi investerer jo tross alt for å tjene penger ....
Mine kursantydninger er selvfølgelig bare tatt på feelingen, og i samsvar med den euforien jeg føler med tanke på det faktum at pr idag er det ingen glykosemåler, eller rettere sagt hjelpemidler for diabetikere til å kontrollere blodsukkeret sitt, som er bedre enn Sencell. Pr i dag er Sencell verdensledende og hvis det fortsatt er tilfelle når den lanseres om et års tid, så er det en kommersiell suksess av sjelden dimensjon innen Medtek/Farma/Helse/Biotek. det blir stoooore penger av sånt!
True
17.02.2021 kl 23:20 2025

Selvfølgelig ikke og det har jeg aldri sagt heller. Jeg forventer jo en høy kurs, men jeg har personlig ingen aning om hva den kommer til å bli fremover. Men nå investerer jo jeg alltid langsiktig også, så kursen for min del betyr ikke like mye slikt sett. Så lenge jeg ser et prosjekt med stort potensial "vet" jeg at kursen kommer til å stige markant.
Bliss
17.02.2021 kl 23:42 1950

Helt enig med deg der True. Når vi har en solid tro på et selskap skal vi sitte langsiktig nok til at potensialet i selskapet er rimelig bra tatt ut. Av den grunn er jeg langsiktig i Lifecare og mine tre andre investeringer.
Slettet bruker
18.02.2021 kl 00:07 1885

Hva jeg mener? En fin våt drøm Bliss. Neppe noe mer, men vi kan ta det opp om 1,5 år.
Slettet bruker
18.02.2021 kl 06:31 1701

Tyskland planlegger å tilby hurtigtester gratis. Det kan dra opp volum og verdi av det å ha et produkt tilgjengelig: https://world.einnews.com/article/535571234?lcf=G1Iet2fiSJgQzvnTOLg2jQ7pM_BGiRLBQ4QogFilsr8%3D&search%5B%5D=news&search%5B%5D=press&order=relevance&headlines_only=no

Jeg heller mot at medisinsk godkjennelse - FDA, BfArM, skjer rundt 23/2. At en forskrudd moroklump har angitt det som er den forventede datoen. Mest fordi det faller sammen med tidligere angitte tidsangivelser som "tidlig 2021". Et moment er ytterligere at BfArM er opplyst å være mindre omfattende, og med det at tid til godkjennelse kan være nærmere for EU-søkand. Når det gjelder april - mai, forventer jeg godkjennelse av Trademark-søknad. Jeg vil tro en Trademark-søknand først innvilges nå det medisinke er verifisert og man har et produkt, ikke kun et design.

Den variablen jeg ikke helt har kontroll på, er verdien av å ha en teknologi og ikke en test alene. Skulle man få treff her, vil bruk av Life sin teknologi - eller tilsvarende, åpne for en tidsriktig kartlegging av smitteutbrudd. Da kan man iverksette tiltak rundt supersprederne, når de er på farten. Life sitt test-kit med Qr-koder, er da egnet til overvåking, kartlegging og kan får folk inn i karantene, men også ut. Måleffektivt smittevern, men også en åpning av samfunnet. Testen får da en enorm verdi og vi er tilbake til en normal hverdag. Det forutsetter KUN at Holter er løpende på telefon til tysk helseminister, som jeg her lite tro på. Slikt er forbehold BIG-pharma. Life har ikke muskler eller kapiasitet til så mye mer enn en OK utfall.

Jeg savner en liste av samarbeidspartnere på vei mot markedslansering. En distribusjonskanal eller krevende kunde. Noe som trekker volum. Holter kan ikke alene levere pakker med reagensrør i posten til frankering og forsendelse.

Skal vi opp, må vi passere 10 på veien. Hele oppturen er betinget av at man ikke skal ned. Vi får vente på BfArM, og kunngjøring av en samarbeidspartner eller 2.




I
Redigert 18.02.2021 kl 06:31 Du må logge inn for å svare
Føre var
18.02.2021 kl 10:34 1446

Snur vel kanskje her eller?
robkal
18.02.2021 kl 10:38 1405

går som en jojo.. opp lit..og ned mye....hmm
bj111
18.02.2021 kl 10:40 1386

Jaja da er det bare å forsyne seg. Utrolig hvor lite folk får med seg.
Vangen
18.02.2021 kl 10:42 1365

Her kjøres kursen ned slik at de store kommer seg inn. Småsparere kaster kortene som vanlig...