POC tester

rosgun
LIFE 19.02.2021 kl 01:35 13363

"GlobalData expects POC tests to gain market share in 2021 in the Covid-19 testing market as testing will continue to be one of the most important tools in containing the pandemic."

Kilde:
https://www.medicaldevice-network.com/comment/poc-covid-19-tests/

---------------
At the Helmholtz Centre for Infection Research (HZI), scientists have succeeded for the first time in detecting SARS-CoV-2 viruses using the revolutionary Cantisense(TM) technology from Digital Diagnostics AG. Application for approval of the Digid Cantisense(TM) SARS-CoV-2 Test by the FDA has been submitted. Delivery of the first point-of-care tests....

Kilde:
https://news.yahoo.com/scientific-breakthrough-digid-seeks-fda-014700907.html
Redigert 19.02.2021 kl 01:51 Du må logge inn for å svare
rosgun
20.02.2021 kl 05:07 4330

Fint om du nå kan lese overskriften i tråden:
Delivery of the first point-of-care tests....

Fra Google translate med teskje:....

«Levering av den første POC test»

Konklusjon:

Trenger Useriøs ytterligere forklaringer kan jeg dessverre ikke hjelpe denne karen

Kilde:

https://news.yahoo.com/scientific-breakthrough-digid-seeks-fda-014700907.html

..... og en annen ting, tror du IATA hadde vært interessert i å samarbeide med Wisekey og Digid og deltatt på 2 webinarer og forberedt lanserimgen av travel pass ???

Testen er en ting men digitaliseringen og evnen
til hurtig massetesting digitalt er ett av 2 av «hovedpoeng».

Poenget er å få flypassasjerer til å slippe karantene....

IATA har til det kjedsommelige 85% av alle flyselskap representert..

Nå må folk lese seg opp og begynne å forstå helhetsbilde... sånn vingle tulle innlegg som bl.a ovennevnte kommer med er ikke noe å ta seriøst..

Les mine tråder og finn ut selv...

Poc testen til Digid er gull+ digitaliseringen med
personvernkrypteringen fra Wisekey er da et «must». Verken abbott eller andre har et slikt opplegg på testingen.

Konklusjon: IATA og Digid samarbeider indirekte om testing via travel pass der dette er nødvendig globalt.
Mange land vil akseptere andre løsninger på testing, men med stadig mutasjoner vil nok de fleste til slutt kun bruke det beste(99% sikkert resultat) nemlig Digid poc test når den blir tilgjengelig i månedsskifte feb/mars

——-
« IATA's head of airport, passenger and security products, Alan Murray Hayden, announced that the app is expected to be rolled out in March 2021. Hayden further elaborated that the Travel Pass will be utilized by “most of the world's biggest airlines” come the month of March.»

Kilde:
https://www.google.com/search?rlz=1CDGOYI_enNO760NO760&hl=nb&sxsrf=ALeKk01GbfOfrkY32qSyzQctGHl30uFxCA%3A1613794976761&ei=oI4wYJD8Lb2GwPAP-bOrwA8&q=travel+pass+release+date&oq=travel+pass+release+date&gs_lcp=ChNtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1zZXJwEAMyBQghEKABMgUIIRCgATIFCCEQoAEyCAghEBYQHRAeMggIIRAWEB0QHjIICCEQFhAdEB4yCAghEBYQHRAeMggIIRAWEB0QHjoECCMQJzoFCAAQzQI6BggAEBYQHjoHCCEQChCgAVDyLFjuOGDoOmgAcAB4AIABWYgB5QOSAQE2mAEAoAEBwAEB&sclient=mobile-gws-wiz-serp

——

At offentliggjøringen rundt godkjenningen rundt Digid poc test ligger nå i sivet og lurer. Nyheten kan «hugge til» når som helst, og hvem vet, kanskje svaret ligger her på iPaden:......23.02

https://digid.com/

.. Om dette ikke skulle stemme er det ikke så nøye, men mange vil nok stoppe baissingen på slutten av mandagen da de har baisset seg til lav nok inngang..

Er nok ikke denne aksjen som
har flest short posisjoner om dagen.. Baissingen må derfor være ene og alene pga at noen vil
rydde plass til store investorer og dermed få lavest mulig inngang før det «smeller» skikkelig opp når nyheten kommer og den ligger for tiden svært svært nærme.......

At noen gidder å
selge aksjer mandag/tirsdag og fremover er for meg en gåte, men finnes vel en og annen med noe rare tankesett og merkelige meninger der ute fortsatt dessverre..





Redigert 20.02.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Seriøs
20.02.2021 kl 07:27 4271

Å lese Rosgun sine innlegg er son å lese at alle andre er uvitende og bare Rosgun vet best. Andre meglere kan skrive « Hold deg unna» og Lotto aksje». Min teori er at hvis det er for godt til å være sant , styr unna. Ellers ville meglerhus dekket Life. Men kun Rosgun dekker Life ned skyhøye kursmål. Samme skriving i Thin med kursmål 100 kr og alle andre er uvitende om hvilken fantastisk aksje og muligheter. Hvem selger på disse nivåene rundt 1 kr? Jo Rosgun gjør det. Vær superskeptisk til Rosgun og les heller andre innlegg dere finner mer validervare. En annen ting, hvorfor rød uke i Life ned de mulighetene til Rosgun ?
Redigert 20.02.2021 kl 07:57 Du må logge inn for å svare
Gullit
20.02.2021 kl 07:46 4258

Slapp av, ingen tar han seriøst. Men flink til å hause er han. Så treffer han sikkert på noe..
rosgun
20.02.2021 kl 09:28 4138

Kan du komme med noe konstruktivt ?

Jeg legger ved kilder og linker til det jeg skriver i motestening til deg og Gullit..
Man strøk i faget norsk og samfunnsfag om man ikke begrunnet svaret med kildehenvisninger !!!!
på skolen.(Tydelig at disse baisserne ikke har skolegang )

Så litt om påstått haussing:

At Thin skal til kr 100 kommer, at Polight skal til flere 1000, at Idex skal høyt (se Fingerprint), at NEXT skal skyhøyt og tilbake til hundre kroner og at Lifecare skal skyhøyt kan dere jo se om 1-3 år.....eller noen få måneder.....uker.. dager- hvem vet egentlig akkurat når ting skjer..... (tirsdag i Lifecare kan være en indikasjon på starten til en vill ferd mot kr 100- det er det eneste jeg vet i det korte bildet,Poligt venter ordre i feb/mars ... det er alt jeg vet. De andre har jo sluppet nyheter allerede og er iferd med klatringen på nyheter som er kjent)

Hvis dere har fulgt med i timen så har alle de ovennevnte hatt fra 100-500% avkastning fra jeg begynte å argumentere for kjøp på forum... bare å sjekke dette på trådene mine.... så dere gidder faktisk ikke sjekke det engang før dere spyr ut løgn til andre som er uvitende.. Dere burde skjerpe dere !!!

Prøv for en gangs skyld og begrunn motsvarerne deres !!! Det har ingen av dere noen dere gjort, kun et psykologisk(bortsett fra Lifecare på tirsdag) spill som man ser igjen hos psykopater, dvs gjentatte enkle og negative skremmeskudd (menneskets hjeren oppfatter dessverre negative ting 7 ganger mer enn positive ting, så for hver negative ting dere skriver om meg og firmaer, jo da må jeg skrive 7 ganger mer om temaet positivt for å "jamne ut" oppfatningene til folk)..

Men ingen trenger vel å være u()enig med meg.. Et poeng er at om dere hadde hatt saklig informasjon med kilder og linker ville vi fått en konstruktiv debatt og ikke dette psykologiske baissetullet som ikke har noe med saken å gjøre.....

Og en siste ting:

Hva tilsier at dere to Seriøs og Gullit skulle vinne folkeets gunst ? Har dere kommet med noe banebrytende graving de siste årene.. og gode solskinnshistorier annet enn å følge vinden avhengig av om dere er inne/ute ??? short eller ikke.. Fortell meg gjerne det, bare nysgjerrig på hvorfor folk skal høre på "ingenting"
Redigert 20.02.2021 kl 09:43 Du må logge inn for å svare
HP17
20.02.2021 kl 09:39 4114

Når hurtigtesten meldes godkjent (til uken?), kursen flyr over 10 tallet og eventyret for Life og alle aksjonærer virkelig starter. Da vil alle være fornøyde og kunne glede seg over økningen i egen formue.
Redigert 20.02.2021 kl 12:33 Du må logge inn for å svare
AksjeKong1
20.02.2021 kl 10:07 4063

Du stoler helt og fullt på meglerenes anbefalinger? Samme som å stole på din værste fiende i mitt hode, dem prater ned aksjer når dem skal billig inn selv eller har kunder som vil stort inn og motsatt når dem skal ha god pris på sine salg, anbefaler på det høyeste for å få folk til å hamstre. Stoler kun på meg selv i aksjemarkedet, har både vunnet og tapt, men tror at LC blir en av årets vinneraksjer 🥇😊
Dubois
20.02.2021 kl 10:53 3976

De fleste meglerhus justerer kursmålene etter stemningen i markedet. Investech er for al del ikke et meglerhus.
Seriøs
20.02.2021 kl 12:38 3877

Sier ikke at jeg skal påvirke kursen for der klarer verken Rosgun eller jeg, markedet styrer den. Det som skjer og skjedde i Thin er at Rosgun ødela hele forumet med å spame ned med mye tullball som han ønsket skulle skje men ikke var en realitet. Ser det samme her også og det er mye som er ønsketenkning. Er selv i markedet med POC tester og har god kjennskap til kunder og potensialet og hva kundene krever. Dere får vente å se hvor bra CV testen for Covid får og hvor stor del av markedet den vil få. Abbott sin test er den mest foretrukne og ser ikke hva som skal gjøre at Life sin tar noe stort marked. Men gjenstår å se. Samme på diabetes care hvor Roche og Abbott har godt fotfeste og topp produkter. Kursen deres fikk en boost sist uke men faller tilbake hver dag. Hva er grunnen Rosgun ?

PS! Massiv hausing slår feil vei og hjelper ikke med sinnsyke lange tråder om fantasier
Dubois
20.02.2021 kl 13:09 3840

Argumentene dine er rare, «abbott sin test er den mest foretrukne» , det er basert på dagens marked uten cantisense, Dd sin test slår abbott på hver eneste spesifikasjon med forbehold om pris, men påstanden blir at David ikke klarer å slå Goliat kun fordi Goliat er Goliat og det er et dårlig argument.
Redigert 20.02.2021 kl 13:09 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
20.02.2021 kl 13:27 3817

Goliat kommer i så fall til å sluke David. Abbott finner seg ikke i å bli utkonkurrert i sitt lukrative marked. DD og Life har visstnok en bedre test og da er d den som blir vinneren. Skal du delta på et Formel1 løp og ønsker å vinne bør du ha den raskeste og beste bilen. Hjelper ikke om føreren wr verdens beste uten en bil som kan konkurrere. DD er raskere, enklere, nøyere og rimeligere. Hva ville du selv valgt?
Redigert 20.02.2021 kl 16:56 Du må logge inn for å svare
AksjeKong1
20.02.2021 kl 13:30 3816

Enig! En ting som er sikkert er at hvis/når DD/LC får dette godkjent så blir dette en opptur uten like.
ktk52
20.02.2021 kl 13:36 3809

Vet ikke om "Seriøs" jobber i Abbott, eller om han er bare er ganske ensporet i sine betraktninger, men Abbott testen er faktisk veldig unøyaktig. Noe som har blitt dokumentert flere ganger. Det er så ille at testen overhode ikke kan brukes alene, men må kombineres med andre tester for å finne "sannheten".
Konklusjonen må derfor bare bli at Abbott testen er helt ubrukelig, og at verden fortsatt venter på en hurtigtest som er så nøyaktig, rask og enkel i bruk som f.eks Cantisense etter alle solemerker ser ut til å kunne bli.
Vi er nå ikke veldig langt unna å få det endelige svaret, og det jeg føler meg helt sikker på, er at dersom Cantisense testen kommer ut i markedet, vil det ikke bli solgt en eneste Abbott test i ettertid.
rosgun
20.02.2021 kl 14:01 3764

Du har fortsatt ikke:

1) kommet med begrunnede motargumenter
2) ingen kildehenvisninger i din tematikk
3) Går på person - ikke sak
4) ikke kommet med noen gode eksempler på grave innlegg siste årene

Hva har Thin med Life å gjøre ? Det er Lifecare nå- tirsdag.... ( leste du ikke mitt forrige svar???? Der er svaret på dine spørsmål på personlige angrep - gidder ikke gjenta meg selv!! )
Redigert 20.02.2021 kl 14:07 Du må logge inn for å svare
Ahmed1
20.02.2021 kl 16:11 3621

Støtter deg Rosgun, og setter veldig pris på alt du graver frem.
YNWA250505
20.02.2021 kl 17:04 3529

Arrangøren har måttet legge om og har innført et nytt testregime. Det gjør at både norske utøvere, støtteapparat og journalister må testes oftere. Før var det planlagt at de skulle ta PCR-test hver sjette dag - nå må de også ta hurtigtester annenhver dag gjennom hele mesterskapet.

Hurtigtestene har skapt trøbbel tidligere, og herretrener Eirik Myhr Nossum er blant dem som har levert fem falske positive tester.

YNWA250505
20.02.2021 kl 17:05 3532

DD tester vil tvinge seg frem på alle arenaer i samfunnet.
Gullhaugen
20.02.2021 kl 17:41 3467

Vi hører ikke på troll.....Vi forholder oss til realitetene og det er at testen blir godkjent. Tipper om noen uker. Støtten på 5.5 er sterk og den vil nok ligge rundt der ril nyheten kommer.
rosgun
20.02.2021 kl 17:53 3437

Tullball - er du helt ut å kjøre ?? Nyheter har allerede kommet . Hvis du ligger på topp 20 noe jeg tror du ikke gjør... Da hadde du holdt kjeft.....

Du er en løgner og baisser som alle de andre som faktisk ikke begrunner noenting, slenger ut det som passer deg utene noen form for graving, linker eller saklige motargumenter.. Det er snakk om store penger her, og da er nok fler "ansatt" til å skrive ned om firmaer jeg har funnet ut at faktisk har noe stort på gang....

Men folkens, ikke la dere la de "stjele" dine aksjer.. De snakker bare ubegrunnet vrøvl..... og er ute og inne av aksjer hele tiden og kalles tradere........

Nå er tydeligvis flere kommet seg ut og vil ha billigst mulig inngang ila mandag for å få kjempegevinst på tirsdag hvis nyheter og rykter stemmer .........

hahahah, nei det er mye dårlige forsøk her.... IATA, diabetes, EU, osv\osv.... herregud "støtte på 5" Det dummeste jeg har hørt i dag......


Aksjen burde selvsagt stått i minst kr 100 nå om verden hadde vært korrekt....Håper den blir notert i Tyskland/usa en gang så blir det litt mer realistisk kursbilde...

Tyskerne får heller finne lifecareaksjen.... da blir det haraball !!!!!
hmnei2
20.02.2021 kl 19:11 3342

Hehe Macap på 10 mrd før vi har en godkjent test?
Nå er du vel litt langt nedi rødvinsglasset...


La godkjenningen for cantisence komme, med estimater for inntjening, så kan vi begynne å snakke kurs.
Redigert 20.02.2021 kl 19:13 Du må logge inn for å svare
Seriøs
20.02.2021 kl 19:43 3282

Gale Rosgun og sine Tyskere. Kommer til å ødelegge Life trådene også.
hmnei2
20.02.2021 kl 20:08 3266

Klart, de aller fleste synes rosgun hausser litt vel mye. Var en lørdag jeg våknet med 7 nye lifetråder av rosgun.

Når det er sagt da, så blir jeg overrasker om vi ikke er godt over 20 til sommeren, basert på kommersialisering av cantisence i Q2
rosgun
20.02.2021 kl 20:11 3272

merkelig hvor lite sannsynlighetsregning folk her bruker........

Wisekey, Iata, digitalisering, lansering helsepass osv osv... Er folk helt treige... Meningen er vel å kunne forutsi før kursen skal opp og ikke etter at nyheten er offentlig ?????

Dette er selvsagt noe alle vet, men problemet er at folk er så innmari keene på å tjene mest mulig penger i flere aksjer så de må "holde" visse aksjer nede før de er klare til å gå inn når andre aksjer har løpt fra seg stormen....

Mange selger på nyheter... og når det er ventet så mye nyheter fra min portefølje blir folk helt svimle....

En utopi !
Redigert 20.02.2021 kl 20:13 Du må logge inn for å svare
HP17
20.02.2021 kl 20:15 3283

Helt rett Rosgun og neste uke kan bli episk. Tiden til å stå på utsiden er forbi. Life is Life.
rosgun
20.02.2021 kl 20:15 3325

Er det haussing å vise til kilder med linker ??? Sammenligne mcap med flere andre like firmaer som har kommet lenger i prosessene enten i inntjening eller som er priset i håp om store fremtidige inntekter eller å sammenligne f.eks polight med Salmar som er en verdifull utbytte aksje... er dette haussing eller bygget på sunn fornuft ?

Distruptiv teknologi er noe flere bør lære seg ...... søk i wikpedia- tenk og kjøp nettopp disse aksjene....da er nok ikke mine påståtte "fantasi" kurser så langt unna sanneheten om 1-3 år....1-12 md eller 1-4 uker... time will show...

Noen vil nok bite i seg en del personlige angrep her.... hittil har min portefølje gått flere hundre prosent..... det er bare starten...
Redigert 20.02.2021 kl 21:07 Du må logge inn for å svare
Gullhaugen
20.02.2021 kl 21:19 3254

Nå missforstod du meg 100 prosent ....les min melding en gang til.
Redigert 20.02.2021 kl 21:19 Du må logge inn for å svare
Kaloix
20.02.2021 kl 23:39 3105

Jeg tipper det tause flertallet er på din side rosgun, dette sier jo hvor mye en god hurtigtest vil være verdsatt: https://www.dagbladet.no/nyheter/tror-oslo-grep-er-framtida/73427608

Dette er bare Norge, det er resten av verden som er viktig. Jeg ville ikke brukt for mye tid på de som snakker selskap ned, som regel har de minst kunnskap av alle.
rosgun
21.02.2021 kl 05:31 2949

Nå mistenker jeg deg rett og slett å være ett barn med spesielle behov:
1) Du skriver abbott poc test??
2) Du sender en link etterpå med følgende overskrift « Evaluation of Abbot’s Panbio COVID-19 rapid antigen test in Norway»
3) Antigen og Poc test er 2 forskjellige testmetoder, hvorav DD er den første poc test i verden på covid 19(99% treffsikkerhet ++)

Konklusjon: Den ene gangen du klarte å finne en link forstod du ikke at den viser at jeg har rett og du har feil

At du ikke gidder å skjønne og lese deg opp før du lirer av deg tull er en ting, men det er direkte svindel det du prøver å ødelegge for bra diskusjoner og villede folk med skremsel og baissing med ingen ting , kun psyko opplegg som psykopater er kjent for å bruke.

Du er rett og slett en bølle!!!
Redigert 21.02.2021 kl 05:34 Du må logge inn for å svare
Seriøs
21.02.2021 kl 07:37 2900

Du vet ikke hva du snakker om
https://www.globalpointofcare.abbott/nn/product-details/panbio-covid-19-ag-antigen-test.html


Vet Rosgun hva POC er? Kort fortalt: Pasientnær testing
Redigert 21.02.2021 kl 07:56 Du må logge inn for å svare
hmnei2
21.02.2021 kl 08:18 2846

Du vet ikke hva en poc test er.
Poc er kort og godt at resultatene ikke må til en lab for å analyseres.

Abbot panbio er også en poc antigentest.

Jensemand
21.02.2021 kl 08:30 2820

Uten er jeg vil involveres i jeres disput er det så ikke således at Abbots POC test kræver noget udstyr ( som man normalt har på et hospital ) og som ikke er så let transportere rundt med. Hvis det er korrekt? er det så ikke her forskellen ligger mellem hva rosgun mener er en POC-test og hva seriøs mener er en POC-test.
Hvis nogen ka klare problemet op, så meld gerne ut, så vi ka få bilagt striden.
Lifes test blir jo en POC-test i ordets bokstavelike forstand
Gullit
21.02.2021 kl 08:35 2809

Fint det Rosegun. Vi er på lag her, sier bare att du kan bli litt hårete i begrunnelsene dine. Det er best case over hele fjøla når du skriver. Tror absolutt vi ser høyere kurser i løpet av måneden, men vi har blitt skuffet før.
hmnei2
21.02.2021 kl 08:40 2804

På denne linken er det en instruksjonsvideo av panbio.
Så ingenting som du kun får på sykehuset.

Når det er sagt så er neseprøve helt jævlig.



https://www.medischevakhandel.nl/en/abbott-panbio-covid-19-rapid-test-corona-antigen.html
Slettet bruker
21.02.2021 kl 08:45 2811

Abbot sin test er 15 minutter, POC-point of care/pasientnær-testing ,CE-godkjent og nasalswab - test in nese og mot svelg. Kostnad, USD5. En av fordelen med slike tester, er at man i stor grad er lab-uavhengig og med det kan lagre og ha tilgjengelig magasin av tester uten å måtte forflytte seg for å gjøre en test. Åpenbart også hurtighet, og redusert behov for medisinsk personell.

DD har til forskjell 5 minutter, QR-registrering, og ligger prismessig på EUR 60 - prismessig på nivå med lab-tester. QR-registrering skal være egnet til real-time overvåking av hotspots og smitteutbrudd. I tillegg har det sider mot identifisering - adgangskontroll på lik linje med pass, men nå at man er frisk. DD skal kunne påvise smitte i alle stadier av et smitteforløp, hva nå de betyr.

Når DD har profilert seg inn mot flyplasser og det gjentatte ganger har vært nevnt også her - min antakelser er at DD kan utgjøre en relevant forskjell i det å åpne opp flytrafikk og reiser. At man i sanntid får en overvåkningsmulighet og passfunksjon på grensen, typisk. For Norge har det enorm verdi å ha kontroll på importsmitte. Tilsvarende har man dager i karantene som reduseres for importmannskap som daglig ankommer Norge. I slike tilfeller, har det en verdi at testen tar 5-minutter, kan legitimere person og angi tidspunkt for test-taking.

Tilsvarende ser jeg for meg at man ikke ønsker smitte ut på oljeplattformer, inn på syke- og pleiehjem. Her kommer dels verdien av QR-kode inn, i sanntid får formidlet informasjon om utbrudd i et passeringspunkt eller stasjon. Er døgnprisen på norske sykehus 6-8 000, er man sårbar når avdelinger stenges ned, ikke minst at medisinsk behandling må utsettes.

Så er jeg noe usikker på om DD kjører på spytt, eller nasal...når man leser over og over, så blander jeg litt. Antigendeteksjon i spytt, ville vært et pre.

Når man nå skal åpne samfunnet, må man ta i bruk tilgjengelig teknologi og testmuligheter. Abbot er i markedet. DD har ikke noe godkjent. Skal Angela Merkel og Tyskland være kunde, er det en fordel å ha et tysk produkt. Men, selv hun utsetter ikke anskaffelser. Hun trenger en volumleverandør i løpet av kun-kort-tid, og ikke noe som kanskje godkjennes der fremme. Hun skal kjøpe 100 000 000 tester i første omgang, og jeg ville vært superfornøyd om DD fikk 10%. Det hadde vært et kommersielt startskudd.

23/2 holder jeg for å være en dato fra en moroklump, som jeg tror forbigås i stillhet. Men, konkurransen er sterkt stigende og markedsmuligheter tapes ved at ting ikke godkjennes. Antall tilbydere eksploderer, også innen antigen testing.

Det kommersielle er betinget av godkjennelse fra BfArM og FDA, og de har åpenbart god tid.

Seriøs
21.02.2021 kl 09:02 2771

Hvis noen er i tvil så står alt her under NOKLUS sin side. NOKLUS bør også Life sin test passere forøvrig og NOKLUS er et kontrollorgan for LAB testing på sykehus og legekontorer. Forøvrig er Abbott sin Panbio alt i en kasett kit og gjøres pasientnært. https://www.noklus.no/media/4bal5iah/panbio-covid-19-ag-rapid-test-device.pdf
Når det gjelder testing av Covid generelt så er det en indikasjonstid man må forholde seg til og man kan ikke reise ut direkte uten en viss karantene tid i forkant for å hindre importsmitte. Hvis NN tar en såkalt DD test på flyplassen så kan NN fortsatt være smittet da testen som ble tatt ikke fanger opp smitten hvis før det er gått iallefall 3 dager. Så NN kan ikke leve som før selvom NN har tatt en Life DD test eller Abbott test før avreise. Det samme så vi jo i Trump sin hagefest. Alle som gikk inn ble testet POC med Abbott sin test hvor de som ble testet negativt fikk slippe inn. Resultatet vet vi jo og grunnen er at alle tok av seg masker og klemmet og hadde en hyggelig fest. Det kan ha årsak med flere faktorer som inkubasjonstid og prøvemetode og feilkilder. Det holder med at en person fikk feil svar

Mitt poeng er at dere ikke må ta Rosgun sine innlegg alvorlig da det er mye som er diktet opp og ikke har fakta . Ikke minst sinnsyke kursmål. uten grunnlag.

Her er hva Abbott kan tilby p.t på Covid 19 testing. https://webshop.no.alere.com/Pages/Search.aspx?search=covid%2019

Ønsker forøvrig at LIFE lykkes men som det skrives så er Abbott i markedet og leverer i store kvanta. Abbott har forøvrig over 100 års erfaring men LIFE er prematurt
Redigert 21.02.2021 kl 09:09 Du må logge inn for å svare
Jensemand
21.02.2021 kl 09:10 2764

ArtDude - takk for oplysende forklaringer. Så mangler vi blot at få det udstyr beskrevet som Abbots test kræver. Er det en maskine? er det et kæmpeapparat der vejer 75 kg som godt nok er mobilt og på hjul men i praksis ikke vil kunne opstilles ved enhver gate i en lufthavn. Er det en lille smart device som let kan opstilles overalt - og som er mobilt og kan opstilles vet et smartfix.
Hvad med Lifes udstyr. Er det en maskine? - tung på 75 kg. Eller er det smart utstyr, der let kan omrokeres? Kan lifes/Abbots tester tilsluttes folks personlige mobiltelefon, hvor man downloader et program og har en tilkobling av et mindre testutstyr?
Kantarell
21.02.2021 kl 09:19 2783

Vurderer å investere ekstra penger i Lifecare. Har en del aksjer fra før. Hva skjer videre med diabetes ordningen? De trenger nok ekstra penger i nær fremtid: Gjnt 4,66. Er det lurt å kjøper mer før emisjon (hvis det blir)?
Seriøs
21.02.2021 kl 09:36 2799

Panbio Covid-19 Ag RAPID TEST
PANBIO COVID-19 AG RAPID TEST
VARENUMMER: 41FK10
For pasienter med mistenkt aktiv COVID-19-infeksjon. Krever ingen instrumentering og gir resultater på 15 minutter.



https://finansavisen.no/nyheter/samfunn/2021/02/21/7630134/massetesting-pa-byggeplasser-i-oslo

Det er forøvrig nå rushet med testing er. Om 1 år så er alle vaksinert
Redigert 21.02.2021 kl 09:40 Du må logge inn for å svare
Jensemand
21.02.2021 kl 09:43 2807

Ja så fandt jeg da højere oppe i tråden hva der kræves for en Life -test:
https://news.yahoo.com/scientific-breakthrough-digid-seeks-fda-014700907.html?guccounter=1&guce_referrer=aHR0cHM6Ly9maW5hbnNhdmlzZW4ubm8v&guce_referrer_sig=AQAAAAb4YWkd9NmjCD0BjsAzkfa1QaiA0gPvygwwAUdm8TRNO3d0HIHKt4u_lDJNQdX0WvUd-Fi3kAIIalggc-xaKT11VhGgFt-HYBXMZTMcoXU0D-RG17m12J0MUoy6gkg2ppNgS4cTXmP0QO6vhfCRafIXY8a-d23WeEdZZIw_TQKb

Og det ser jo fint ut at det ka tilkobles en mobil telefon

Så skriver Seriøs at Abbottesten ikke kræver nogen instrumentering. Vil det sike man ka blot spytte i sin egen hånd og så med en slags lakmusprøve se om man er positiv eller negativ? Jeg synes da det er fantastisk at det ingen instrumentering kræver. Den har jeg aldrig hørt før
Bull dog
21.02.2021 kl 10:00 2754

Alle er vaksinert om et år? Ingen vet det og tidligere lovnader har vel ikke truffet. Men avisene må få klikk og da er det fint med varierende nyheter. Afrika, USA og sør America har i såfall dårlig tid med muterte virus som lurer rundt hjørnet. Her hjemme jubler kommunen for 100 vaksinedoser som kommer til uka.
Grunnen til at Pareto satser i lifecare er vel ikke denne testen men hva som kommer etthvert. De kom ihvertfall inn etter meldingen forrige uke og vil holde kursen nede til de har kjøpt nok. Da kan man velge å kjøpe før eller etter de kommer med sine tall.
Covid-testen får komme som en enorm bonus.