POC tester
"GlobalData expects POC tests to gain market share in 2021 in the Covid-19 testing market as testing will continue to be one of the most important tools in containing the pandemic."
Kilde:
https://www.medicaldevice-network.com/comment/poc-covid-19-tests/
---------------
At the Helmholtz Centre for Infection Research (HZI), scientists have succeeded for the first time in detecting SARS-CoV-2 viruses using the revolutionary Cantisense(TM) technology from Digital Diagnostics AG. Application for approval of the Digid Cantisense(TM) SARS-CoV-2 Test by the FDA has been submitted. Delivery of the first point-of-care tests....
Kilde:
https://news.yahoo.com/scientific-breakthrough-digid-seeks-fda-014700907.html
Kilde:
https://www.medicaldevice-network.com/comment/poc-covid-19-tests/
---------------
At the Helmholtz Centre for Infection Research (HZI), scientists have succeeded for the first time in detecting SARS-CoV-2 viruses using the revolutionary Cantisense(TM) technology from Digital Diagnostics AG. Application for approval of the Digid Cantisense(TM) SARS-CoV-2 Test by the FDA has been submitted. Delivery of the first point-of-care tests....
Kilde:
https://news.yahoo.com/scientific-breakthrough-digid-seeks-fda-014700907.html
Redigert 19.02.2021 kl 01:51
Du må logge inn for å svare
Seriøs
21.02.2021 kl 13:32
3841
Det siste er vesentlig faktisk. Feilkilder kan gjøre testen krevende i praksis men avhenger av metoden. Vi får bare se utover hva som skjer og håper for deres del at de lykkes..
Kostnad blir viktig for volum. Opplyst er at kostnad ved test skal ligge på nivå med test som sendes til lab. Enig, jeg vet ikke prisen på DD-test. Men, opplyst er at de tilpasser seg en målgruppe og et prisnivå. Åpenbart. Går de mot lab, en pris og lavere volum. Går de bredt ut og konkurerer på pris, marginal pris.
Skal de ut med høy sikkerhet og konkurrere mot labtester, vil andre stå for priskonkurransen og volum. Uavhengig av pris, det er sinnsykt bra om de kommer i markedet med en markedsandel litt stort fotavtrykk med de riktige samarbeidspartnerne. At de blir en aktør som leverer teknologi og sikkerhet, i massemarkedet.
Tidsbildet tilsier at de må ha ting på plass i 1Q, for å kommersialisere i 2Q. Produksjonslinjer skal pushes og logistikk sikres, og man må ha godkjennelse før man ta helt av. Tidsbildet er stramt, slik jeg vurderer det.
Skal de ut med høy sikkerhet og konkurrere mot labtester, vil andre stå for priskonkurransen og volum. Uavhengig av pris, det er sinnsykt bra om de kommer i markedet med en markedsandel litt stort fotavtrykk med de riktige samarbeidspartnerne. At de blir en aktør som leverer teknologi og sikkerhet, i massemarkedet.
Tidsbildet tilsier at de må ha ting på plass i 1Q, for å kommersialisere i 2Q. Produksjonslinjer skal pushes og logistikk sikres, og man må ha godkjennelse før man ta helt av. Tidsbildet er stramt, slik jeg vurderer det.
YNWA250505
21.02.2021 kl 14:20
3719
Du vet egentlig ingenting om hvor vanskelig det er å få godkjenning. Når en ikke spesielt god test fra feks Abbott er godkjent så lover det meget godt for den siste og beste teknologien fra DD. Du er seriøst useriøs seriøs
Seriøs
21.02.2021 kl 15:38
3588
Testen til Abbott er mer enn god nok og det sier noe om det når den er markedsleder. Dette kan du ingenting om
hmnei2
21.02.2021 kl 16:26
3509
Alltid en god påstand på ett anonymt internettforum. «Dette kan du ingenting om»
bj111
21.02.2021 kl 16:40
3478
Think var en mer enn god nok elbil.......😂 den var markedsleder😂 rart noen klarte å ta fra de den posisjonen😂
Kantarell
21.02.2021 kl 16:48
3450
Hvis prisen er riktig vil jeg kjøpe ekstra aksjer. Under 4 hadde vært perfekt men, det skal mye til for at kursen raser ned igjen. Spennende selskap!
YNWA250505
21.02.2021 kl 16:53
3439
Hehehehe er d mulig. Bare å gratulere Abbott med verdensherredømme for evig og alltid.
Seriøs
21.02.2021 kl 17:00
3416
Det kan man si ja:) ønsker dere all hell i Life og ikke ute etter å svartmale men se det fra konkurranse siden. Får de en bra test som er brukervennlig og bra pris så ja. Men mens Life står der de er i dag og der spys ut tester nå og i 2021 så haster det for Life. Markedet vil avta når vaksineringen er ferdig eller tilstrekkelig og da er mye av markedet tatt. Men Life har mye annet bra så ville ikke satset investeringen på POC tester for Covid.
ktk52
21.02.2021 kl 17:04
3406
Jeg gjentar det jeg skrevet tidligere: "Seriøs jobber i Abbott, og har tatt på seg skylappene. Ingen forståelse eller kunnskap om DD testen, og hvorfor den er fra en annen verden sammenlignet med Abbott.
Ser også at noen fortsatt er på baisse sporet med fremtidige emisjoner i Lifecare. Hvordan skal dette være mulig, da DD har forpliktet seg til å finansiere hele løpet frem til ferdig produkt innen diabetes biten?? Helt utrolig at dette stadig skal komme opp, noe som jo fortsatt er en regelrett løgn!!
Ser også at noen fortsatt er på baisse sporet med fremtidige emisjoner i Lifecare. Hvordan skal dette være mulig, da DD har forpliktet seg til å finansiere hele løpet frem til ferdig produkt innen diabetes biten?? Helt utrolig at dette stadig skal komme opp, noe som jo fortsatt er en regelrett løgn!!
rosgun
21.02.2021 kl 17:13
3378
DD test dreier seg om digitalisering- har du ikke fulgt med i timen. Den skal kun brukes til arrangementer, flyplasser, grensekontroll... osv... for digitalisering... Har ingenting med Abbott å gjøre....
Seriøs
21.02.2021 kl 17:39
3320
rosgun skrev Tulling!! Forstår du ikke at du ikke vet noenting
PS! Du vet jo ikke hva POC test er engang lille Rosgun :(
Seriøs
21.02.2021 kl 17:42
3314
Det er forøvrig noen som har kunnskap her inne så du behøver nok ikke bidra Rosgun. Snakker da verken om meg eller deg. Så les mer enn du postet
bj111
21.02.2021 kl 18:13
3243
Undres om det er ditt hat over denne rosgun som medfører din store aktivitet her inne? Noen særlig tro på aksjen ser det jo ikke ut til at du har hvilket kanskje kommer av at rosgun et helt oppslukt av Life.
Å la en skribent styre hva man gjør bør man absolutt ikke gjøre. Caset Life ser bra ut i tiden som kommer og jeg bryr meg et sted solen aldri skinner om rosgun selger seg ut på 2, 8 eller 10 kroner.
Å la en skribent styre hva man gjør bør man absolutt ikke gjøre. Caset Life ser bra ut i tiden som kommer og jeg bryr meg et sted solen aldri skinner om rosgun selger seg ut på 2, 8 eller 10 kroner.
Seriøs
21.02.2021 kl 19:42
3081
Kjenner lite til Life og ikke min aksje. Men ønsker investorer lykke til i Life. Bare disser litt på Rosgun som fantaserer på fora men gidder ikke mer nå. Lykke til dere andre og det blir sikkert bra
Dubois
21.02.2021 kl 21:11
2914
Emisjon i Life vil bli relevant når kommersialiseringsfasen starter, men da vil aksjekursen være på et helt annet nivå.
rosgun
21.02.2021 kl 22:53
2762
Takk, det var godt å høre🚀🚀🚀🚀🚀
Redigert 22.02.2021 kl 06:01
Du må logge inn for å svare
I Lifecare sin publisering av 27/1-2021 nevner det at man nå søker CE merking under ISO 13485. En slik søknad tar normalt 4-6 måneder for et selskap med færre enn 50 ansatte og sammenfallende med det er Life sin tidstabell som sier Q2. FHI sine retningslinjer for antigen-tester sier at dette skal på plass før test tas i bruk. Utrulling av hurigtester skjer nå, også i Norge. Siste ut er SD BIOSENSOR, utprøvd av NOKLUS ref rapport av 25/1-2021 - https://www.noklus.no/aktuelt/2021/februar/antigen-hurtigtest-ny-utproving-gjennomfort/
Noklus har løpende siden april 2020 vært tett på godkjennelsen av nye tester for sykehus. 2 tester er nå godkjent, fra ledende aktører. Når man har gjort dette noen ganger med godkjennelse, er referansene mye gitt. Det er bra.
Da er vel markedet klar, men Cantisense og DD lar vente på på seg..
Noklus har løpende siden april 2020 vært tett på godkjennelsen av nye tester for sykehus. 2 tester er nå godkjent, fra ledende aktører. Når man har gjort dette noen ganger med godkjennelse, er referansene mye gitt. Det er bra.
Da er vel markedet klar, men Cantisense og DD lar vente på på seg..