TRVX registreingsstudie i melanom /føflekk

kaunis
TRVX 19.02.2021 kl 07:16 4502

I dagens Finansavis med stor overskrift sier Soug at TRVX går over i de voksnes verden når de starter denne studien.
kaunis
19.02.2021 kl 08:38 4361

Soug sier at TRVX vil i år sette i gang senfasestudien, og starte med rekruteringen av pasienter. Dette tar tid og studien kan gå helt frem til 23/24. blir dette vellykket kan en vaksine/medisin være klar til markedet ca 2024.
Dette er vår komfirmasjons-fest og TRVX er blitt "voksen".
kaunis
19.02.2021 kl 08:44 4330

Ja da bør festen vises på børsen i dag, for dette er virkelig stort. Vi er kommet et veldig langt skritt mot å kunne innkassere den gevinsten vi har allerede har ventet på i mange år. At studien vil gi resultater som er gode er det ingen til om, det kan og tenkes, at nye mixer av kjente vaksiner kan være "en" ny løsning osv osv.
muri
19.02.2021 kl 08:50 4302

Meget spennende TARGO tider foran oss! Satser på kursen vil tilsi det samme etterhvert nå :)
Redigert 19.02.2021 kl 08:50 Du må logge inn for å svare
morgendagen
19.02.2021 kl 09:55 4169

Her er det bare å selge, aksjen klarte ikke holde et positivt momentum, alle redde for «enda en emisjon».
Så mye positivt men noe er feil..
kaunis
19.02.2021 kl 10:11 4132

Det er fort å glemme at i TRVX forskes det vær dag på flere Oncos kandidater som kan bli en styrke i porteføljen , og eller bli aktuelle som sterke konkurenter til Oncos 102.
Jakal
19.02.2021 kl 10:13 4119

Uenig i konklusjonen din, men enig i årsaken til at aksjen faller. Emisjonsspøkelset vil ligge som et lokk uansett hvor gode forskningsresultatene er. Og det er en lakmustest på ledelsen: Det må ha vært en tanke bak den lille emisjonen i 2020, og kommer det en ny emisjon på dette kursnivået har ting ikke gått som forventet. Derfor ligger det et press på Soug nå om å overraske positivt.
kaunis
19.02.2021 kl 10:14 4118

Og hvem skal du selge til da, når du selv poster at du ikke ser noen verdi i selskapet?
nw2011
19.02.2021 kl 12:49 3959

Blir det ny ørkenvandring no eller er der noen resultater som snart skal presenteres som evt. kan være kurstriggere ?
Hva tror Dere om videre utvikling i denne aksjen ?
lampeskjerm
19.02.2021 kl 13:26 3893

Nå kan de ikke kjøre emisjon før generalforsamlingen er unnagjort basert på innkallingen.
Der har de tatt høyde for dagens aksjeantall - så det blir ikke noen emisjon før det i alle fall.
Det at generalforsamlingen holdes rekordtidlig i år, kontra tidligere år, kan det være de har noe som må på plass før evt partner?

Videre har de penger på bok nå til å klare seg frem til de har designet studiene som skal kjøres.

Forøvrig var det svært lite fokus på Mesotheliom i går, mon tro om denne er på vei ut døren med Merck?
kaunis
19.02.2021 kl 13:35 3865

Det samme stusset jeg også over, og der er en jo kommet lenger. Jeg hadde forventet at de kom med en oversikt over når og hvem av BP som skulle gjennomføre en registreringsstudie i mesothelioma. Så her det en uforløst nøtt som ikke er knekt, og kansje er du på rett spor her. Jeg tenkte også at de ikke hadde alt på plass enda her, og ville komme tilbake til dette snart.
kaunis
19.02.2021 kl 13:37 3861

Mye som kan være rene snadderet rundt hjørne, hold på AKSJEN, her er kan det være gull i vente.
Jakal
19.02.2021 kl 13:40 3851

Gode betraktninger, takk. Ikke mye nytt, om noe, som ble avdekket under investor-seansen i går. Forskningen har de styr på, finansieringen er utfordringen. Targovax har tradisjon for å sikre seg med likviditet (emosjoner) i god tid før behovet oppstår. Nå kan vi håpe på en løsning slik du antyder.
lampeskjerm
19.02.2021 kl 13:57 3817

Videre så de for seg et enarms studie i melanom med 180 - 200 pasienter med interrim-avlesning underveis. Det betyr også at de ikke trenger å ha finansiert hele studien ved oppstart. Om de blir som onkologen fra Sloan spekulerte, flere doseringer ville føre til flere CR, blir ikke penger noe problem. På del to hadde de vel 20% CR, noe som er oppsiktsvekkende i seg selv!
quattro
19.02.2021 kl 16:22 3664

Få satt en fordømt emisjon nå og bli ferdig med det
tror den kan settes på +/- 8,50 kr - og utvanning på 30-40%
er møkk lei alle engstelige ''småaksjonærer og manipulasjonen av disse''
illuminati
19.02.2021 kl 17:30 3582

En meget oppklarende CMD, alle presentasjonene var godt fundert og forklarende, VL briljerte med sin kunnskap og Oncos 111 vil bli en ny vinner selvfølgelig frem i tid.
Først litt om mesothelioma, merket meg at de tonet ned neste studie men også hva MJ sa om resultater vi venter på, han smilte når han fortalte at Oncos uten CPI overgår SOC med god margin. Husk, dette studiet er en livsforlengelse hvor CR er lite sannsynlig, kostnader for behandling vil bli langt billigere uten CPI og TRVX kan putte alt i egen kasse. Kan Oncos nesten doble OS i forhold til chemo alene kan et alternativ være en studie uten Merck. Slik stillingen er i dag er Merck kunn en nisse på lasset med bare spons av produktet, med oppnådde resultater trenger de ikke lengre Merck og vi har fortsatt ikke nådd OS for studien, vi venter spent på neste avlesning. Med FT (Fast Track) tror jeg flere CPI produsenter kunne tenke seg en billett til denne studien, her er det ikke lengre bare spons de sikter mot, meget godt jobbet av MJ og VL.
Melanoma, er det noen som tviler på resultatet etter denne CMD og diverse presentasjoner, et registrerings studie uten kontroll-arm og en mulig AA skal vi ikke kimse av og igjen tror jeg de står ganske fritt for valg av PD-L1 partner. Misforstå meg rett, Merck er selvfølgelig ikke et dårlig valg av partner men det skader ikke forhandlingene om en har flere å velge mellom. Fra før har TRVX et samarbeid med AZ, i melanoma studien betalte TRVX for CPI så ingen forpliktelser. Det BP som signerer en avtale her blir naturlig også tilbudt et partnerskap i meso-studien, derfor kan det være greit å ha denne i skuffen inntil melanoma-partner er valgt, en grei bonus for den som signerer en fornuftig avtale på melanom. PI ønsket en studie i 1-linje melanom på 500 pasienter kanskje tenkte han på Oncos som et alternativ her, i tillegg er PoC bevist for solide tumorer med Oncos som igjen åpner for flere nye muligheter.
Til de som bare fokuserer på fremtidig finansiering, nedturen neste gang om det blir en neste gang bekymrer meg lite.
Redigert 19.02.2021 kl 19:33 Du må logge inn for å svare
Goldielocks
19.02.2021 kl 17:33 3576

Hvorfor skal de kjøre en emi nå? De starter ikke studien før i 1H 2022 og de er finansiert ut 1H 2022 hvis IOVaxis utøver opsjonen. De henter ikke penger til en studie som ikke er klar enda, det er heller ikke sikkert at det blir noen emi på grunn av denne studien da det egentlig er mer eller like sannsynlig med partner eller oppkjøp. For all del - ikke hør på jammeret til emisjonskoret.
lobby
19.02.2021 kl 21:59 3327

Har hatt axsjer i Trvx i 4 år, kommer til å kjøpe mer har trua👍👍
SomSa
20.02.2021 kl 13:54 2963


Det hjelper ikke å hente stadig lommepenger. De bør hente nok penger til å finnansiene sine 2 studier + prekliniske studier + bonusutbetalinger ... i 3-4 år. De skal rekrutere og behandle mange pasienter. Dette skal koste penger.

Goldielocks
Skal ikke TRVX få lommepenger fra IOVaxis? Er det ikke USD 3 mil?

Goldielocks
20.02.2021 kl 16:44 2803

Joda - ved utøvelse av opsjon så er det lommepenger, men lommepenger som USD 3 mill gir et ekstra kvartal når hovedaktiviteten er planlegging av studie og finansiering i Melanoma, utvikling av nextgen og å få meso som SoC.
illuminati
20.02.2021 kl 17:31 2732

Hva er argumentet for å hente penger i dag til et studie som starter opp i Q1, 22 (melanoma). Normalt henter de penger et halvår før kassa er tom, med IOV opsjonen på plass rekker kassa ut Q2, 22. Personlig tipper jeg at meso-studien i sin helhet vil bli sponset av Merck, vi venter mOS data 21 mnd. i slutten av neste uke, har mOS økt fra 18.2 til 21,2 mnd. kan vi forvente fortsatt økning frem mot siste avlesning 24 mnd. Med slike data og i tillegg ODD og FT trenger ikke TRVX lengre Merck og hvorfor skal TRVX bruke tid og penger og samtidig komplisere studien med en CPI de ikke trenger. CPI kompliserer studien og gjør behandlingen vesentlig dyrere til sluttbruker og det vektlegger FDA. Kanskje må de skru litt på studie-oppsettet som forlenger oppstart men sluttproduktet blir uten tvil et enklere og billigere produkt uten CPI. Merck og TRVX har skiftet plass, TRVX er nå i førersetet og det forhandles om to indikasjoner, melanoma og mesotheiloma. Merck slipper ikke unna med bare spons, Merck har også konkurrenter, TRVX har ingen i disse indikasjonene. Vi har et styre som har vært ute en vinterdag tidligere, i tillegg til MJ og VL sin faglige og regulatoriske kompetanse.

Blir Targovax innvilget SoC i mesotheiloma betyr det mange penger i kassa til Merck, 20k tilfeller per/år USD 100k/behandling er lik USD 2 milliarder/år i minst 7 år (FT & ODD). Å legge USD 30 mill + CPI på bordet til finansiering av hele studien bure være et enkelt valg for Merck. Jeg kjenner ingen som ikke ville tatt et bet med 73 i odds på en LOA rundt 30%. I tillegg ville jeg om jeg satt ved forhandlingsbordet forlangt en royalty på 20% fra alt CPI salg til disse pasientene i motytelse mot deltakelse i melanoma studien med bare spons av CPI.
Redigert 20.02.2021 kl 18:41 Du må logge inn for å svare
kaunis
20.02.2021 kl 23:02 2469

Vil si meg veldig ening i dine betraktninger. Når det gjelder mesoth. så må vi bare vente på at/om flere dør, (desverre og det vet de) før det kan planlegges helt eksakt når en Registr. studie kommer ,og vi vet ikke enda om vi passerer 24mnd, før siste pasient er død. Oncos 102 som har vist CR i svulster som ikke har vært injisert , viser sin systemiske evne, og det er den alene om. Helt ening med den 20%royalty, de får ellers i pose og sekk. Alt i alt kunne de ikke komme med flere eksakte opplysninger, og du har gitt en fin gjennomgang her. Det er litt rart at aksjen synker så pass mye, den dobler seg fort om ting no kommer på plass ,og at en mulig SOC i mesotheiloma ikke trenger å være så veldig langt unna.
illuminati
20.02.2021 kl 23:59 2395

Tror de fleste har misforstått hvilke forhandlingskort Targovax nå sitter med, det var forventet en avklaring på fremtidig finansiering mer enn noe annet, det kom ikke og alle trekker seg tilbake i påvente av en avklaring og det er greit nok.
Noen dager før CMD kommer FT for mesotheiloma og på CMD blir hele studien nedtonet, alle stusser på hvorfor. At selskapet samtidig prioriterer melanoma og at de fortsatt ønsker mer data fra mesotheiloma før veien videre blir fastlagt blir tolket negativt. Jeg tror de bevist nedprioriterer fortsettelsen utad, internt er meso-studien selvfølgelig en «deal breaker» i videre forhandlinger med BP, neste mOS avlesning blir derfor spennende. Å forhandle begge studiene mot en og samme BP vil gi best resultat. Merck var villig til å sponse CPI ved første avlesning våren 2020, data vi har nå krever mer. Jeg er helt sikker på at styre og ledelse er bevist på hvordan de skal spille sine kort, å legge strategien ut på en CMD er ikke det. Jeg anbefaler aksjonærene å høre igjennom presentasjonen igjen, resultatene/dataene forteller alt om veien videre. Targovax har blitt voksen, tre studier med snarlig markeds tilgang for to av de, BP på «lag» i alle studier.

Redigert 21.02.2021 kl 00:01 Du må logge inn for å svare