ZENA - Kataklysterisk oppgang i vente! KANAKAS!!

Her er det kataklysterisk oppgang i vente!
Nå har den ligget lenge nok og lagget og festen kan begynne for alvor. Her er det bare å stålsette seg for sinnsvake kurshopp.

Kjøp med begge hender!!

GO KANAKAS!!

Det som ingen kommenterer er at aksjen er vanvittig stabil! Så dermed er min konklusjon at man bare må vente, og så lenge den blir liggende rundt 0,13 så er det iallefall ingen seriøse og målbevisste som selger!
LATO
12.03.2021 kl 09:51 3818

Enig i det og med tanke på kurs stabil på 13 øre og lavt volum vet ikke noen noe mer enn andre. Hadde noen vært 100% sikker på når news om stempel av 2 avtaler i Tunisia og videre mulig kjøp av felt med mye boe/d hadde kommet hadde kursen steget mye!

Videre news fra Nigeria og CONGO!

Eneste som er 100% sikkert at vi har mange spennende avklaringer i vente.
Da er det godt å eie mange millioner aksjer i ZENA🙏
Tetro
12.03.2021 kl 10:04 3810

Bekymrer meg ikke så mye at melding ikke kom i dag. Bekymrer meg mer at det er så stille fra AQ. Tror nok AC sliter med finansieringsplan og kjemper for å overbevise myndigheter om at dette er liv laga. At kursen holder seg overrasker litt så det er jo positivt. Avklaringer vil komme men hva? Så får vi se om det er godt å eie millioner med Zena aksjer. Selger ikke så en plass i meg sier at dette skal gå bra.
LATO
12.03.2021 kl 10:14 3776

AG oppdaterer produksjon fra felt i Tunisia 1 x i uka. Så han er nok med fortsatt..
Ville være tragisk om han hadde solgt før den virkelig oppgangen starter.
flingaas
12.03.2021 kl 10:14 3771

AQ oppdaterte oss senest på mandag med nye tall for SLK. Er vel ikke så mye mer å si akkurat nå enn at vi må la AC gjøre jobben og ta tiden til hjelp. Jeg forholder meg rolig så så lenge AC er i Tunisia.

@Tetro

Lad mig fjerne din bekymring.

Jeg har bare utrolig meget at se til 😊

Herfra er der ingen rysten på hånden, casen kommer til at gå hjem, både med SLK + tillægsaftaler (andre producerende felter) samt TLP ll. - jeg holder mig til at det bliver i 2021.

Ventetiden kan være frustrerende, enig. Men hold ud. En sagde på et tidspunkt at aktiermarked er de tålmodiges måde at tjene mange penge på de utålmodige (WB) den holder stadig den udtalelse.

Aqualight 🇩🇰🇳🇴

Når det gjelder din bekymring rundt finansiering av lisenser er jeg ikke så bekymret. Men det som AC hevder er at ting tar tid i forhold til å få godkjenning av diverse papirer. Det tar den tid det tar for å få dette godkjent. Det jeg håper på er at han får inn Tunisia og Congo før 31.03.21 for å få med verdiene fra dette inn i regnskapsåret 2020 :))) Men en av de holder også og den som jeg mener er størst sjanse for å få er Tunisia og det kan kanskje komme enda et nytt felt derifra også med på kjøpet! Ellers få alle ha en ellers en fin fin børsdag og vi er stadig nærmere en melding fra selskapet!
Tetro
12.03.2021 kl 11:49 3605

Takk AQ. Tar meg en lille en i kveld mens jeg venter. Alltid beroligende å høre fra deg.
Ha en riktig god helg.
LATO
12.03.2021 kl 15:21 3438

Lite nytt og svært lavt volum.

Alle sitter enten inne eller på gjerdet?!

God helg! Så får vi se neste uke da.

Satser på en go melding mandag morgen så sitter godt gjennom helgen..
BelfortJ
12.03.2021 kl 17:11 3296

Tenker mer natt til torsdag jeg
Murofen
12.03.2021 kl 17:20 3283

Hvorfor ligger kursen mye høyere i samme selskap i GB?
flingaas
12.03.2021 kl 17:29 3257

Hva mener du? Kursen i London er 1,1 penny som tilsvarer 0,129 kr.

Da er det helg igjen og vi venter stadig i spenning på hva AC kommer med av meldinger! Da vil jeg bare si god helg til alle sammen og ikke glem å kos dere!

Sluttet faktisk på over 13,5 øre i UK, men på mikro volum selvsagt så null å bety.. Jaja, nok en uke uten fremdrift... Kommer det ikke noe nye retningsgivende meldinger snart vil denne trekkes ned samtidig og av en uunngåelig markeds korreksjon.. Håper men tviler på melding mandag også.. God helg alle zenit... Vi får lide sammen

Jeg tror at neste uke blir episk. Skål og god helg. Da er AC i Tunisia på 4 uken.

Vi få håpe på det💰💰💰 og skål 🥃
BelfortJ
12.03.2021 kl 21:40 2973

God helg fra et glsss med vin 🍷
Svartsyn
12.03.2021 kl 22:06 2926

Hei gravemaskinen.
Ikke frykt noen markedskorreksjon, hvis det er noe som er litt uvanlig så er det at når indeksen på børsen er rød er ofte Zenith i grønt.
Og du har vært med så lenge at du skjønner mitt råd.
Legg aksjene ned i en skuff,og for Guds skyld ikke kast bort tid på å følge R.T aksjekurs daglig.
Tenk enkelt, vi har etablert en flott bunn på 13 øre.
Det er et stort potensiale det skjønner du., du kan tvile på om melding kommer på mandag,det er mildt sagt riktig.
Ingen vet når den kommer,det viktige er AT den kommer.
De som prater om magefølelse og håp om DAGEN når RNS en kommer. Glem det, INGEN vet det.
Og du trenger ikke lide, se fremover og ta det som det kommer.
Husk skilpadden vinner alltid...
Ha en flott kveld alle Zenithere.

LATO
12.03.2021 kl 22:09 2937

Chinamannen fikk ikke rett og svarer deg ikke på forum i London.
Men mulig det kommer news før påske!
flingaas
12.03.2021 kl 22:19 2922

Smått skuffet, men ikke overrasket. AC er mannen jeg stoler på, og han jobber nok skinka av seg i Tunisia.
lutefish
13.03.2021 kl 09:57 2528

Nok en laaaaaaaaaaaaaaaaaang helg.

Skjer det noe i Tunis ? Eller er det like resultatløst som i Congo ?

Helga den er i hvert fall ikke lang! Og Congo er jo langt i fra resultatløs! Zenith har fått en lisens på 25 år der så vidt jeg kan huske, men mangler kun et stempel! AC, han arbeider det han er god for og det vil nok vi aksjonærer få godt betalt for en gang i fremtiden! Ha ellers en fin fin lørdag alle sammen!
LATO
13.03.2021 kl 10:53 2450

Jeg håper og tror det skal være mulig! Men vet ikke og kun et skudd i blinde..

Sist det kom Twitter melding kom at Zenith hadde fått felt i CONGO tok det 3-3 uker før news ble meldt i marked.

Ymir_x
13.03.2021 kl 11:04 2423

Min lille geopolitiske statusrapport er vel noe ala dette..

De krangler fortsatt fælt på om presidenten eller statsministeren skal bestemme ministervalgene og også om de ikke kan kaste enten president eller statsminister. Hadde de bare hatt dommere i høyesterett til å avgjøre, men de har de ikke klart å innsette de heller....men det var vel et mål denne uken.

Ikke merkelig at AC refererer til det geopolitiske.

Etter at statsministeren kastet ministere, bla for energi, alliert til presidenten nekter presidenten å sette inn foreslått nye ministre valgt av statsministeren og insisterer på foul play. Ikke spesielt godt klima mellom president og statsminister. Men flere forsøker å megle

For energidepartementet deres så kan det vel foreløpig virke som at midlertidig innsatte Mohamed Bousaïd ikke er "stempelmannen" ...men han burde kunne få jobben gjort.
Den foreslåtte ikke innsvergede Sofien Touns er vel han vi har mest håp om kommer inn med stempelet (tror dette er han?) : http://www.oscarinfrastructure.com/executives/sofiane-ben-tounes.html

Men det er ikke lett å se hvor ministerballen lander. Så om ikke den midlertidige ministeren får ut fingeren (jobber jo aktivt med andre saker) kan det fortsatt trekke ut.
Det sagt er det vel fortsatt ingenting som tyder på at det ikke skal stemples gjennom annet enn at det skal opp på agendaen for en aktiv minister.

Så her kan vel alt fortsatt skje, både raskt og ikke så raskt i det hele tatt.

https://english.ahram.org.eg/NewsContentP/2/405780/World/Tunisias-parliament-speaker-urges-dialogue-to-end-.aspx

I dese tider er det kun R/t som gjelder 24/7, i helgene ventes det kun til R/t åpner igjen,veldig Corona vennlig,anbefales😷
BelfortJ
13.03.2021 kl 12:15 2333

Er det fortsatt kataklysterisk oppgang i vente?
LATO
13.03.2021 kl 14:34 2191

Ja det er det!!!

Drømmen et 1-3 kr🙏🤷‍♂️🥳
lutefish
13.03.2021 kl 16:24 2070

Akkurat ! Det var det stempelet han var der nede for å få sist han var i Congo .
Herman*
13.03.2021 kl 17:00 2035

Dette er ikke helt riktig. De har vunnet anbudskonkurransen, men de må fortsatt forhandle frem en avtale med myndighetene. Deretter må avtalen ratifiseres av parlamentet/kongressen.

Zenith har fått tilslaget på feltet i 25 år frem i tid i mot at stemplet blir gjennomført!

Denne bygger seg nå opp til tidenes rekyl oppover. Den kommer til å eksplodere oppover. 2 mega meldinger så smeller den opp til minst 1 krone 🚀🚀
Herman*
13.03.2021 kl 17:29 2001

Det er ikke bare et stempel de venter på.

«As announced on December 23, 2020, the Company will now proceed with the potential finalisation and ratification of the Production Sharing Contract ("PSC") for Tilapia II.»

Det virker som dette går bra, men årsaken til at lederen for hydrokarbon departementet fløy i taket var jo uttalelser som kunne tolkes som at avtalen var trygt i havn.

Greit Herman! Det har jeg også skrevet tidligere om forhandlinger og deretter ratifisering før stemplet kan trykkes ned på papiret! Jeg tror at dette er forhandlet frem og ligger hos myndighetene! Så få vi se hvor lang tid dette tar, men jeg er rimelig sikker på at dette går i orden på sikt!
Murofen
13.03.2021 kl 18:49 1871

Men den kan og gå i karantene, og floppe som ofte latterlig billige aksjer gjør.
Herman*
13.03.2021 kl 19:53 1784

Ja, får håpe de brukte høsten på å bli enige om hovedtrekkene i en avtale. Forstår fortsatt ikke hvorfor valget har stoppet hele prosessen, men kanskje noen
med inngående kjennskap til landets politiske system kan svare på dette. Virker som AC tror at lederen for hydrokarbon departementet får fyken, men hvorfor etter valget hvis regjeringen/presidenten får fire nye år?

Har AC uttrykt at saken blir trenert på grunn av henne, eller er det bare på generelt grunnlag at hun ønskes vekk?
-Mener at eneste grunnen til at hun har blitt nevnt og at hun sannsynligvis blir fjernet, var det brevet som AI hadde publisert.
Redigert 13.03.2021 kl 20:03 Du må logge inn for å svare

Vi skal ikke se bort i fra at AC blir ny president for hydrocarbon 🤣🤣 Da går aksjen i 10 kroner innen 3 år.😜🎅🤣🤣 Han er jo bestis med presidenten på Twitter
Redigert 13.03.2021 kl 20:35 Du må logge inn for å svare