Bra denne drittsekken fikk fengsel

Slettet bruker
10.10.2018 kl 14:22 498

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/P3Jro6/kunstgress-entreprenoer-doemt-til-fengsel

Har vel ikke gjort noe ærlig i hele sitt liv denne drittsekken. han kunne gjerne fått lenger straff. Du kan se det på hele fyren at han ikke har ærlige hensikter. En slesk fyr
atnorhe
10.10.2018 kl 15:18 485

Han slipper nok ut i god tid før. . Når det gjelder offentlige anbud, er det så mye snusk og venne-korrupsjon, at jeg unner dem å tape halve budskjettet. siden jeg ikke bor i Oslo. De summene disse broilerne i fra SV ene og Ap ene får leke seg med uten ansvar er grunn nok til å stemme på et ekstremt liberalt parti.
Slettet bruker
10.10.2018 kl 15:27 482

Ja, det er mye snusk. "gjør du det for meg, så skal jeg gjøre dette for deg" . Sånn er det hele veien og toppene i samfunnet er desidert verst. de som sitter på tinget i dag er ikke opptatt av å gjøre det bra for folket, de er opptatte med å mjele sin egen kake. KUN det. I denne saken burde kanskje noen i kommunen bures inne også over manglende oppfølging i saken. denne sleske entreprenøren utnyttet vel at det stort sett sitter inkompetente og evneveike sjeler med ansvaret og satset på at de ikke skulle finne det ut