Case: REC Silicon - Markedet mÄ mates med en teskje

Slettet bruker
RECSI 22.02.2021 kl 21:33 151396

Hei alle sammen,

FÞrst og fremst mÄ jeg beklage for at jeg ikke har rukket Ä komme med en oppdatert analyse som jeg lovte i helgen. Jeg har en utrolig tÞff og hektisk hverdag, som gjÞr at jeg ikke alltid har tid til Ä sette meg ned og skrive (dette innlegget tar meg noen timer Ä skrive ned). Hvis du ikke har lest mine tidligere trÄder anbefaler jeg at du leser dem. For alle nye, gamle og potensielle aksjonÊrer, velkommen og nyt lesingen. Husk at det meste er teorier og spekulasjon og at dette ikke er ment som investeringsrÄd.

La meg starte med Ä nevne at den 18.01.21 var aksjekurs pÄ 16.62kr. Dagen etterpÄ kom bÞrsmelding om Aker Horizons og kursen steg til 19.74kr. Dagen etterpÄ steg kursen til 20.36kr og deretter falt den tre dager pÄ rad ned til 17.20kr, nesten det samme som fÞr meldingen kom. Aksjen steg gradvis opp til 19.20kr frem til den 05.02.21. Dagen etterpÄ kom bÞrsmelding om at RÞkke Þnsker Ä tre inn som styreleder og vi nÄdde toppen pÄ 24.64kr fÞr vi falt ned til hva som er dagens sluttkurs, 19.63kr.

Da har jeg to raske spÞrsmÄl jeg Þnsker at du skal svare pÄ:
1. Var det noe nytt som kom frem som gjorde at aksjen falt ned til 17.20kr (enda lavere intraday en dag etterpÄ, 16.65kr) nÄr informasjon om Aker Horizons kom?
2. Var det noe nytt som kom frem som gjorde at aksjen har falt ned til 19.63kr etter Ä ha vÊrt sÄ hÞyt oppe som 24.6kr?

I mitt syn har det skjedd endringer siden vi fikk vite at RÞkke skal bli styreleder, men dette har kun vÊrt positive endringer. Vi har blant annet lÊrt mye om veien fremover og ogsÄ hvorfor RÞkke skal tre inn som styreleder, noe jeg kommer tilbake til senere. Da spÞr du deg selv dette:

Ingenting tilsier at aksjekurs skal falle, men hvorfor da et fall fra 24.64kr til 19.63kr pÄ noen fÄ bÞrsdager?

1. Aksjen er volatil, dette gjelder pÄ grÞnne og rÞde dager. Nye topper vil testet og tidligere topper som nÄ er bunn vil retestes.
2. Frykt. Et perfekt virkemiddel til Ä "ta" penger fra de utÄlmodige til de tÄlmodige.
3. Frykt igjen, men denne gangen pÄ momentet til aksjen. Perfekt nÄr det er sÄ mange uvitende aksjonÊrer som ikke vet bedre - ogsÄ kan de som er kapitalsterke smile, le og fortsette Ä laste opp og istedenfor Ä by for mye og presse prisen opp, byr de for lite, fordi folk rett og slett er villige til Ä selge.

Jeg er kun aktiv pÄ Hegnar forum og har ingen bruker noen andre steder, men jeg har vÊrt inne og lest pÄ diverse forumer. Hva slags inntrykk har jeg fÄtt? Panikk, frykt, usikkerhet. Dette blir kapitulert helt perfekt. Et par store ordre - ogsÄ gjÞres resten av jobben av seg selv. Begynner aksjekurs Ä komme tilbake? Et stort salg til, presse prisen ned - ogsÄ gjÞres resten av jobben av seg selv. FÞr jeg gÄr videre til Ä snakke om fundamentet i lys av Q4 presentasjonen Þnsker jeg Ä pÄpeke at frykt er din stÞrste fiende. Kontroller det.

NÄ kan vi gÄ videre til fundamentet til selskapet. Dere som har fulgt med pÄ meg vet at jeg har spyttet at aksjen er pÄ billigsalg en lang periode nÄ. Dere vet ogsÄ at jeg ikke er for opptatt med Yulin og fokuserer pÄ USA og EU, ettersom jeg mener at det er der fremtiden ligger. En av Ärsakene til at jeg mener at REC Silicon vil blomstre de neste Ärene, er pÄ grunn av den politiske variabelen. Jeg tror ikke folk verdsetter hvor stort det er Ä ha demokratisk flertall i USA med Biden (en revolusjonÊr som ble valgt inn fordi han lovte store endringer innenfor bl.a. energi-segmentet) som president, eller vet hvor sjeldent det er. Dette betyr i praksis at Biden kan fÄ utfÞrt politikken han Þnsker i minst 2 Är til, fÞr det blir et nytt valg om Ä stemme inn medlemmer til senatet. Betyr dette at Yulin er verdilÞst? Absolutt ikke! Fra presentasjonen til REC Silicon pÄ fredag ble det gitt et politisk beskjed: Inkluder oss eller bli sittende fast der dere er. Et signal ble sendt pÄ at kunnskapen og teknologien til REC er nÞdvendig for vÄre kinesiske samarbeidspartnere og at det er REC som har styringen. Men la oss si at Yulin er et tap prosjekt, forandrer det noe? Absolutt ikke! REC Silicon kommer fÞrst og fremst til Ä blomstre pga. USA og EU. Det finnes ingen andre som REC Silicon i hele USA og EU, men det finnes mange som dem i Kina. Men hvorfor sÄ mye fokus pÄ USA og EU?

Da kommer jeg til et av mine viktigste poeng. Det vil bli startet et kapplÞp om Ä komme lengst innenfor fornybart i verden. De som mestrer dette og er suksessfulle vil komme videre, mens de som ikke klarer Ä gjÞre skifte fra fossilt til fornybart vil sitte igjen som de store taperne, uavhengig av dagens posisjon i verdenssamfunnet. Dette er spesielt viktig for USA og Kina og kan avgjÞre hvem som fortsetter Ä ha hegemoni og vil vÊre verdensledende. REC Silicon passer perfekt inn her, ettersom USA kommer til Ä satse sterkt pÄ fornybart og da trengs det flere selskaper som REC Silicon, som kan vÊre bÊrebjelkene og produsere ingrediensene som er nÞdvendige for Ä bygge lokale verdikjeder rundt grÞnt.

Vi lÊrte ogsÄ at Biden variabelen ikke kun er noe vi aksjonÊrer ser pÄ, men som ogsÄ blir tatt veldig seriÞst av ledelsen i REC. Det blir dedikert eget omrÄde for dette pÄ presentasjonen og ledelsen virker svÊrt positive, men noe som er enda viktigere; Fremtoningen pÄ presentasjonen. Det blir nÊrmest sagt at alternativene for batteri segmentet i USA er Ä enten 1. Samarbeide med REC Silicon (vegg til vegg) eller 2. Bestille fra Kina. Hvorfor er ikke punkt 2 aktuelt? Biden - og administrasjonen hans. Det ble nevnt for noen uker tilbake at Biden administrasjonen vil fokusere pÄ Ä produsere i USA og kjÞpe i USA. Bedrifter mÄ nÊrmest sende sÞknad for Ä handle varer internasjonalt fremfor Ä bestille fra USA. Dette er bare noe av politikken vi har fÄtt innsyn i. Biden var klar og tydelig om at covid-19 pandemien er hans fÞrste prioritet - og se hvor mye testing de har fÄtt til i lÞpet av den korte perioden. Neste steg er Ä legge frem hele sin plan for fornybart. Tror du ikke at grÞnne incentiver vil vÊre inkludert? De skal bruke over 2.000 milliarder dollar og med presidentens egne ord; revolusjonere energi-sektoren og skape nye arbeidsplasser. Tror du at USA vil la Kina vinne den politiske maktkampen som vil bli spilt de neste tiÄrene, fordi det er billigere Ä bestille derifra? Og apropos billigere, har ikke prisene bare steget uke for uke? Tror du ikke dette vil fortsette, nÄr etterspÞrselen bare vokser og vokser?

I tillegg til det - og det aller viktigste. Vi fikk informasjon om akkurat hvorfor det haster for RÞkke Ä bli styreleder. Fra presentasjonen fant vi ut at REC er i dialog med flere potensielle samarbeidspartnere og at konkurrenter mÄ sloss for Ä bli samarbeidspartner for REC Silicon. Batteri segmentet kommer til Ä vÊre helt enormt, ettersom verden gÄr fra fossile biler til elektriske biler og her synes jeg at REC hÄndterer det helt perfekt. De slapper av og lener seg tilbake, mens konkurrenter mÄ kjempe for Ä gi dem et godt nok tilbud til at de skal vurdere Ä vie seg til dem. Her kommer den lange erfaringen til ledelsen frem, her kommer ekspertisen frem. I flere Är har REC vÊrt i en sÄrbar posisjon. Andre ledere hadde kanskje hoppet til fÞrste avtale som gir dem omsetning, men REC vet hvilken posisjon de vil ha i markedet og de tar ingen raske avgjÞrelser.

Konkurs er ikke lenger et dilemma, nÄ har selskapet tid pÄ seg. Det som derimot bÞr bli diskutert er; Vil REC gi slipp pÄ Yulin for Ä satse kun pÄ USA og EU? Kan Butte utvides? Kan ML utvides? Kan REC bygge nye fabrikker i fremtiden for Ä mÞte etterspÞrselen som vil komme? Vil REC selge sine patenter og kreve enten eierskap eller en viss sum for lisensen?

SÄ er spÞrsmÄlet nok en gang; Har det kommet ny informasjon som tilsier at aksjekurs bÞr gÄ ned? Svaret mitt er nei, tvert i mot burde vi ha gÄtt opp. REC Silicon sier selv pÄ presentasjonen at verdien til ML er pÄ 1.7 milliarder USD. Hva er markedsverdien til selskapet i kveld? 7.3 milliarder kroner... Usle 7.3 milliarder kroner for et selskap som kan vÊre en helt sentral aktÞr for den vestlige del av verden og fornybart. Jeg tror at REC vil ha et markedsandel i hele verden, men fÞrste prioritet bÞr kun vÊre USA og EU for Ä bygge et sterkt fundament. Markedet mÄ alltid mates med en teskje. Hvis det ikke kommer nyheter pÄ en til to dager, begynner folk Ä fÄ panikk og selge. Slutt Ä tro at du blir en milliardÊr over natten, da kommer du til Ä brenne deg. Istedenfor - velg et selskap (det mÄ ikke vÊre REC) som du mener vil vÊre helt essensielt for fremtiden og som er underpriset basert pÄ potensial og hold deg til det. Ikke la aksjekurs pÄvirke om det er et mÞkk selskap eller om det er verdens beste selskap. La fundamentet snakke for seg selv.

Husk; neste uke trer RÞkke inn som styreleder. Han er kun styreleder i to bÞrsnoterte selskaper, Aker og REC. Stol pÄ meg nÄr jeg sier det, det er ekstremt mye som jobbes med bak kulissene. Det er begrenset med hva Tore Torvund kan fortelle oss pÄ en kvartalspresentasjon, men for alle som har holdt Þynene oppe sÄ fikk vi den informasjonen vi trengte, vi mÄ bare lese gjennom linjene. Ikke bli overrasket om det strÞmmer inn med bÞrsmeldinger i mars, fordi det kun er snakk om tid. SÄ om du vil selge aksjen til 19.63kr sÄ mÄ du bare vÊre min gjest, selg gjerne til enda lavere frem til midten av mars, for da skal jeg fylle pÄ mer, men hvis du har tro pÄ selskapet, fundamentet og tror at den grÞnne revolusjonen som nÄ kommer ogsÄ er en maktkamp mellom hvem som vil beholde makten i fremtiden, ja da gjÞr du det jeg nÄ lenge har bedt dere om Ä gjÞre: Du tar egne selvstendige vurderinger og du kjÞper for alt du har rÄd til. Ikke la frykt vÊre Ärsaken til at du gÄr glipp av hva jeg mener er den beste vekst casen i hele Oslo BÞrs. Har du troen pÄ REC Silicon, eller bare later du som fordi det har blitt en folkeaksje og bytter mening basert pÄ aksjekurs? De store kan kanskje bestemme retning en viss periode ved hjelp av frykt, men det er oss smÄ og fundamentet som avgjÞr i lengden. Tenk langsiktig.

- Uchi
VL
10.03.2021 kl 09:04 9845

Hvis du skal lyge sÄ mÄ du gjÞre det ordentlig. FÞrste pakken blir vedtatt denne uken, etter denne sÄ kommer klimapakke. Selvsagt kommer det forandringer da det er uenigheter i den demokratiske leiren om stÞrrelsen og omfang,men at den kommer er det ingen tvil om. Senat valget er ikke om 2 Är sÄ Biden har god tid til Ä innfÞre det.
Slettet bruker
10.03.2021 kl 09:12 9728

Stemmer, du skrev det, beklager.
Hvor har du lest utkastet til innholdet i denne pakken? Har du tilgang fÞr kongressen? Pakken skal vel presenteres tidligst senere denne mÄneden...
sjakknĂžtt
10.03.2021 kl 09:43 9498

Jeg tror Aker Horizon Þnsker kontroll over Recsi og da gjerne opp til 51% eierandel. I den er vel denne 24,7%. Dette tror jeg de kunne tenke seg Ä gjÞre snarest mulig fÞr de lander batteriavtaler og fastsetter oppstart av Moses Lake. Den enkleste mÄten er vel Ä framsette et frivillig bud. I en slik prosess, er det jo gunstig for at aksjekursen til Recsi faller fÞr et eventuelt bud kommer pÄ bordet.
De kan da komme f.eks. med et bud som ligger 35 prosent over gjennomsnitt kursen av det Recsi er blitt omsatt for, etter at Aker Horizon kom pÄ bÞrs.
VL
10.03.2021 kl 09:52 9400

Da er neste spÞrsmÄl. Hvorfor skal vi akseptere et bud 35% over ? Da er vi tilbake til rundt 22-23 kr og Mcap pÄ 9 mrd. hvis batteriavtalen nÊrmer seg sÄ skal vi opp minst 50-100%
Slettet bruker
10.03.2021 kl 10:10 9234

Hvorfor har gop tatt over huset sembo

Ja jeg har allerede gitt opp store grÞnne pakker. HÞrer pÄ podcast at grÞnn energi mÄ klare seg selv, men ikke lest meg opp
tomsa
10.03.2021 kl 10:14 9318

Dagens godmelding ;(. 40% toll pÄ paneler i India
Da er REC i samme situasjon her som i Kina

Har ikke hĂžrt en lyd om denne muligheten tidligere
sjakknĂžtt
10.03.2021 kl 10:27 9277

VL - Som du ser skrev jeg frivillig bud, da stÄr du selvfÞlgelig helt fritt til Ä akseptere budet heller ikke. Eksemplet jeg brukte med 35% over snitt kurs, er jo tatt ut av luften.
Slike pÄslag i dette omrÄdet som jeg nevner er vel ikke helt urealistisk.
Jeg ville ikke ha solgt pÄ et slikt bud, for Ä si det sÄnn.
Slettet bruker
10.03.2021 kl 10:32 9314

oi da, dÄrlige nyheter idag:

SOLKRAFT: INDIEN INFÖR TULLSATS UPP TILL 40% APRIL 2022 - RTRS
STOCKHOLM (NyhetsbyrÄn Direkt) Indien planerar införa importtullar pÄ 40 procent för solcellsmoduler och pÄ 25 procent för solceller frÄn och med april 2022, framgÄr av regeringsdokument som Reuters kommit över.
Den indiska regeringen anser det vara nödvÀndigt att dÀmpa importen och i stÀllet utvidga lokal tillverkning, enligt regeringsdokumentet och tvÄ branschkÀllor.
Indien siktar pÄ en kapacitet om 175 gigawatt (GW) förnybar kapacitet fram till 2022 och pÄ 450 GW fram till 2030, som ett led i Ätagandet enligt FN:s klimatavtal, det sÄ kallade Parisavtalet. Landet har förbundit sig att upprÀtta 40 procent av den installerade elkapaciteten frÄn icke-fossila brÀnslen fram till 2030.
Flera aktier i sektorn handlades ned pÄ onsdagen, bland annat norska Rec Silicon som handlades ned med omkring 4 procent. Bolagets vd Tore Torvund har tidigare flaggat för att indiska importtullar kan medföra turbulens i sektorn.
Falcao
10.03.2021 kl 10:37 9353

Hvorfor er dette dÄrlig nytt for Recsi? Er du redd de skal stenge fabrikken enda hardere?
Spurs8
10.03.2021 kl 10:37 9361

USA og Europa skal og satse med egne selskaper. Der er REC i sÊrstilling og viktig for disse landene...Som det stÄr skal de over til grÞnt som resten av verden.
Men de vil skape egne arbeidsplasser slik som USA
Slettet bruker
10.03.2021 kl 10:38 9507

samme som i usa noe som er positivt for REC...
Slettet bruker
10.03.2021 kl 10:40 9694

NĂ„ produserer vel ikke REC solpaneler/celler. Jeg vet ikke om de noen gang har eksportert poly til India. Dette er nok heller et tiltak for Ă„ stimulere egen verdikjede og demme opp mot avhengighet av Kina. SĂ„nn sett gjĂžr de vel litt det samme som USA. Om dette er positivt eller negativt for REC er vanskelig Ă„ si. Kan ikke skjĂžnne at den forelĂžpige nedgangen i REC-aksjen i dag har noe med dette Ă„ gjĂžre. Kanskje forveksles REC Silicon og REC Solar i denne nyhetsmeldingen.
solfylt
10.03.2021 kl 10:51 9651

Nettopp. India vil forhindre import av solceller/paneler fra Kina og stÄ for produksjonen selv. Solar er big business. Kan ikke se helt hvordan det pÄvirker REC ut fra det som meldes, det samme skjer jo i USA og Kina. StÄr det i hele tatt noe om avgift/tax pÄ rÄvarer, eller kun moduler/paneler og celler?
Slettet bruker
10.03.2021 kl 11:02 9470

India er ikke sÄ kompis med Kina lengre,sÄ de vil nok gjÞre det vanskeligere for kinamannen pÄ flere omrÄder etterhvert.
Slettet bruker
10.03.2021 kl 11:03 9475

kan ikke se annet enn at dette er positivt for REC
Slettet bruker
10.03.2021 kl 11:05 9535

Herlig at Kina fÄr det fra flere hold:))) De fÄr nÄ igjen med samme mynt noe Kina har holdt pÄ med i Äresvis og har vÊrt alt for enkelt:))
Slettet bruker
10.03.2021 kl 11:06 9579

ja ok dere sier det er god nyhet? trodde det var dÄrlige jeg da aksjen er ned -5 % fra start idag. da sitter jeg videre og kaster ikke papirene.
Tanjiro
10.03.2021 kl 11:12 9497

GjĂžr det duđŸ‘đŸŒ Du fĂ„r kjĂžpe deg inn nĂ„r du tror det er lurt.
-5% etter 17% opp i gÄr, ikke sÄ altfor ille;)
Slettet bruker
10.03.2021 kl 11:14 9481

Sikker pÄ at du har kjÞpt eller er du bare et troll:))))

strongbuy
08.03.2021 kl 10:54
4965
takk dno corelli, da avventer jeg Ä kjÞpe til den stÄr i 9-10 kr
Shares4fun
10.03.2021 kl 11:16 9475

Dette er vel ikke en nyhet, men som har vĂŠrt ventet / varslet og som vi har diskutert tidligere (fra medio 2020: https://www.reuters.com/article/us-india-solar-idUSKBN23W1G1), men i denne aksjen og diverse fora er det mange som «skremmes» og henger seg opp i nyheter som om de kommer som lyn fra klar himmel😂
Redigert 10.03.2021 kl 11:20 Du mÄ logge inn for Ä svare
Slettet bruker
10.03.2021 kl 11:17 9525

mÄtte ta i gÄr pÄ 14- tallet, klarte ikke vente til 9-10 som dno corelli lovet. men litt urolig da den raste -5 % og det sÄ ut som dÄrlige nyheter. Betryggende Ä hÞre fra dere som sier det er god nyhet. Da sitter jeg videre.
Slettet bruker
10.03.2021 kl 11:23 9476

Jeg vet dessverre mye rart som er inne i aksjen som lar seg skremmes ut:))Dette vet vi at de store utnytter:))
Redigert 10.03.2021 kl 11:23 Du mÄ logge inn for Ä svare
Slettet bruker
10.03.2021 kl 11:49 9402

Hvis du fÞlger med pÄ amerikansk politikk, sÄ vet du at det alltid lekkasjer. Verst er demokratene, jeg tenker demokratene kommer til Ä vÊre sÄ svekket 2022 at GOP tar huset.
VL
10.03.2021 kl 12:53 9085

Hehe, du tenker det ja. Jeg tenker ogsÄ at verden gÄr ned neste Är. Du har jo tidlige spÄdd at republikkanene skulle vinne Georgia og at Trump tapte pga. var valgfusk. Beklager til alle at jeg svarte Semb, irriterende med sÄnne usaklige kommentarer fra vedkommende.
Slettet bruker
10.03.2021 kl 15:54 8832

Hehe sÄpass.

Men du har et poeng, dessverre, i at grÞnn energi blir grovt forsÞmt i stimulus bills sÄ langt. Er ihvertfall det jeg har hÞrt fra USA.

FÄr se om det endrer seg, men jeg tÞr ikke hÄpe pÄ for mye, klok av skade.
-
Redigert 10.03.2021 kl 15:55 Du mÄ logge inn for Ä svare
manman01
10.03.2021 kl 19:25 8576

https://www.prosperousamerica.org/cpa_releases_report_on_reclaiming_the_us_solar_supply_chain_from_china

"A further important issue is the synergy between solar manufacturing and semiconductor
manufacturing. Both use polysilicon as the key input. Today, some 70% of the polysilicon
manufactured globally goes into solar cells and the remaining 30% into semiconductors. If the
US intends to remain a major player in either industry, we must be a big player in both
industries. Allowing China to monopolize polysilicon presents dangers not only to a US solar
industry, but to the US semiconductor industry as well. "
Redigert 10.03.2021 kl 19:43 Du mÄ logge inn for Ä svare
manman01
10.03.2021 kl 19:39 8478

Kan varmt anbefale at lĂŠse hele rapporten igennem. Super bull, hvis du spĂžrger mig.

Slettet bruker
10.03.2021 kl 22:39 8097

Helt fantastisk. Enda en bekreftelse pÄ hvor viktig REC er for Biden-administrasjonen og valglÞftet om Ä revolusjonere industrien i landet. Selv om aksjekurs ikke reflekterer har jeg aldri vÊrt tryggere pÄ min investering. Faktisk blir jeg tryggere for nesten hver uke, fordi alle bekreftelsene pÄ mine spekulasjoner og teorier blir bekreftet stadig. NÄ er vi ogsÄ inn i hovedindeksen, noe som bÞr fÞre til mer stabilitet, gjÞre selskapet mer synlig for utenlandske og norske investorer.

Neste steg er Ä vente pÄ at RÞkke bruker nettverket sitt og vi fÄr en bÞrsmelding om gode kontrakter og beskjed om gjenÄpningsdato for ML. Jeg er sÄ spent!
Reflect
10.03.2021 kl 22:51 7975

Den nyheten er kanonbra! Er nÄ glad for Ä ha trosset prinsipp og er inne med 10%. Jeg tror KIR som styreformann er pÄ jakt etter mye stÞrre utvikling enn Ä starte ML. Tenker at min innsats mÄ fylles pÄ i emisjoner, men at det blir 200% ila Äret.
Ærligtalt
10.03.2021 kl 23:00 7923

Da er vi to... Jeg hadde jo en periode helt ute da jeg sÄ den gÄ til 24-25,- og trodde toget hadde gÄtt... Men det hadde det ikke?

Massivt derisket og veldig mye tvil ryddet av veien har dermed banet vei for at jeg tok ny inngang for litt siden - NÅ ville jo en prising pĂ„ 24-25,- vĂŠre mer logisk, men den har sunket ?!?!?

Jaja... Lykke til alle sammen
Slettet bruker
11.03.2021 kl 00:08 7559

Idag er det 30Y auksjon i USA. Onsdagens 10Y auksjon gikk knirkefritt og det ser ut som kjÞperne stÄr pÄ geledd i rekkene igjen.
Redigert 11.03.2021 kl 00:09 Du mÄ logge inn for Ä svare
Slettet bruker
11.03.2021 kl 06:03 7114

Trump vant overlegent hele valget, det var juks i vippestatene. Biden er senil og er helt ubrukelig som statsleder og han har ennÄ ikke tatt spÞrsmÄl han mÄ skjermes fordi han gÄr i surr i sine egne ord, og stÄr til slutt Ä sier "jeg skal klare det" gjentagende til seg selv. Det er eldremisbruk hele greia

Alle skjÞnner at han egentlig ikke vant, men jeg har tjent pÄ Biden som president, sÄ Þkonomisk er det gunstig for meg
drammen
11.03.2021 kl 06:05 7155

Mange takk for at du deler Selikya. VELDIG interresant. Anbefaler alle REC'ere Ă„ lese artikkelen. En kopi kan oversendes til ledelse og styret i REC.
manman01
11.03.2021 kl 06:32 7539

Gary Bauer, a USCIRF commissioner, said that given the U.S. designation of the situation in the XUAR as constituting genocide and crimes against humanity, “no government or company should ever condone or enable such crimes—much less U.S. companies, whose supply chains in China very likely are tainted by Uyghur forced labor that the CCP approves and encourages.”

https://www.rfa.org/english/news/uyghur/labor-03102021183956.html
Slettet bruker
11.03.2021 kl 07:13 13921

Glad for at jeg har klart Ä akkumulere litt pÄ disse kursene. Skal bli en interessant tid fremover, uavhengig av hva som skjer de nÊrmeste dagene/ukene.
rogneveien
11.03.2021 kl 08:01 13695

Hva heter sykehjemmet du er beboer pÄ?

Bare nyskjerrig.
Redigert 11.03.2021 kl 08:01 Du mÄ logge inn for Ä svare
Ærligtalt
11.03.2021 kl 08:10 13560

Dette bÞr jo vÊre starten pÄ at megatrenden prises inn i selskapet fremover

At vi handles pÄ rett sted vil selvfÞlgelig ogsÄ hjelpe pÄ !

Lykke til alle sammen
Gunnar88
11.03.2021 kl 08:27 13462

Jeg tror ikke dette vil ha rare utslaget pÄ kursen nÄ, men vi fÄr hÄpe at det bidrar noe.
Slettet bruker
11.03.2021 kl 08:50 13247

Hva med US investorer? Blir den mer tilgjengelig/synlig og lettere 'oppdages' nÄr den er inne i hovedindeksen? Vi kan jo hÄpe at amerikanere virkelig fÄr Þye pÄ Rec.
rogneveien
11.03.2021 kl 12:54 12488

Jeg nevnte vel 1 krone i morges nÄr enkelte famlet pÄ 10 kroner opp. NÄ ser vi faktisk minus.
Jeg har vÊrt sÄ lenge med her at jeg vet at det eneste som vil fÄ opp kursen er meldinger om kontrakter eller andre kursdrivende meldinger som akkumulerer inntekter. Hjelper ingenting med knapper og glansbilder og lovnader.
Nei, la RĂžkke komme med meldinger om stĂžrre kontrakter eller Ă„pning av ML det vil drive kursen opppover. Og det kommer.

Lykke til.
Slettet bruker
13.03.2021 kl 06:32 12010

Arkham, men den er stakkars Biden som skulle fÄtt lov Ä vÊre pÄ gamlehjem eller gamlefengsel
Redigert 14.03.2021 kl 09:55 Du mÄ logge inn for Ä svare
Slettet bruker
14.03.2021 kl 00:04 11566

Kanskje denne er postet fĂžr, men her er en jobbannonse fra Group14 i Moses Lake, publisert for 4 dager sida: https://www.indeed.com/m/viewjob?jk=a89f23c63510c3df&from=serp&prevUrl=https%3A%2F%2Fwww.indeed.com%2Fm%2Fjobs%3FsameL%3D1%26q%3DSilicon%26l%3DMoses%2BLake%252C%2BWA%26from%3Dzrp-SearchOnSerp

Hyggelig Ä minne seg selv pÄ at ting er nÊrt forestÄende i Moses Lake.

Og som Group14 selv sier: « The Future is Silicon»
Ærligtalt
14.03.2021 kl 00:20 11627

👍👍👍👍👍👍👍👍