Huddly- hvorfor er ikke aksjen sterkere?
Idag trodde jeg at vi kom til p se 20-tallet... etter en sterk åpning så «kollapset» aksjen. Synes dette begynner å bli en trend. Åpner friskt for så å dette nedover. Nå endte aksjen uendret idag, men med oppgang på OSE og B&O avtale så hadde jeg forventet mer. Hva tenker dere? De tjener jo gode penger og er ikke akkurat høyt priset....
WallStreeet
25.03.2021 kl 19:29
4139
Det kommer helt sikkert til å komme flere analyser i løpet av kort tid. denne skal opp. Mange gode nyheter og flere og flere avtaler. Jeg har troa :-)
trigger1
25.03.2021 kl 22:30
4010
Er det ingen her inne som har fått med seg at Huddly lanserte et nytt kamera - L1 for store møterom? Ganske råe saker, men hva hjelper det når psykologien trekker i gal retning?
Max Payne
25.03.2021 kl 23:10
3943
Var det ikke problemer med tidligere ansatte som krevde masse penger? Huddly opplyste om at de har fått et krav på flere hundre millioner såvidt jeg har lest.
Kaisovski
25.03.2021 kl 23:13
3932
Hadde vært fint å fått en oppklaring her fra selskapet.
Lover dårlig at aksjen er såpass svak samtidig som de har en rettslig tvist pågående
Lover dårlig at aksjen er såpass svak samtidig som de har en rettslig tvist pågående
Max Payne
25.03.2021 kl 23:20
3916
Ja, volumet i dag var såpass høyt i dag at man kan lure på om noen vet noe ufordelaktig og selger unna før alle andre får vite det.
Metadoren
25.03.2021 kl 23:53
3883
Hvorfor skulle ansatte kreve flere hundre millioner plutselig? Det er jo snakk om ganske vesentlige tall og det ville vært opplyst om. «Såvidt jeg har lest» - slik non-sense kan en holde for seg selv..
Kaisovski
25.03.2021 kl 23:58
3870
Metadoren: dette står det om i både kvartalsrapporter og prospekt fra børsnotering.
Det er nok bare du som ikke har lest alt med liten skrift.
Det er nok bare du som ikke har lest alt med liten skrift.
Redigert 25.03.2021 kl 23:58
Du må logge inn for å svare
Kaisovski
26.03.2021 kl 17:18
3502
Under risiko. Dette er også henvist til, dokumentert og diskutert i flere Huddlytråder siste måneden.
DetErMeg
26.03.2021 kl 17:58
3454
Hjertelig! Er ikke her så ofte så har ikke sett det.
Tror nok det skal gå bra. De har en del cash og en del cash flow. I tillegg så regner jeg med at det blir en mellom ting.
Dagen nyheten faller med at de taper eller noe, blir nok en veldig god kjøpsmulighet da :)
Tror nok det skal gå bra. De har en del cash og en del cash flow. I tillegg så regner jeg med at det blir en mellom ting.
Dagen nyheten faller med at de taper eller noe, blir nok en veldig god kjøpsmulighet da :)
Står jo at selskaps advokater mener det ikke er et reelt krav. De har jo ikke avsatt noe i regnskapet så om der skulle vise seg at de må betale så er det bare å saksøke revisor. De har gode forsikringsordninger de :)