Scania Hydrogentrucks kommer snart til ASKO

Slettet bruker
NEL 10.10.2018 kl 21:00 2741

Norsk Hydrogenforum@hydrogenno
47 minutes ago på Hydrogenkonferansen i dag på Island for de nordiske land.

And finally Scania presenting some new interesting details concerning the fuel cell trucks going to @asko the coming months, plus some interesting facts about dev. of H2 refuse collector trucks #HFCnordic
Nel har levert mye til ASKO sitt store elektrolyse/H2 anlegg. Håper Nel plukker noe mere hos ASKO.
Redigert 10.10.2018 kl 21:01 Du må logge inn for å svare
Funderer
10.10.2018 kl 21:02 2723

Blir du ikke sliten ? Syns du har lang arbeidsdag .
Slettet bruker
10.10.2018 kl 21:43 2561

Nei. Min energi er enorm. Jeg har mye kraft.
Big money is my power :-)
Slettet bruker
10.10.2018 kl 21:50 2507

Jeg er forholdsvis ny her på forumet, men har investert en del kroner i Nel. Jeg stusser noe grådig på han mr..bond, er han en såkalt selvutnevnt ekspert som har fått alt vettet? Samme hva som skrives så er han inne å korrigerer om ditt og datt. Synes forumet er kjekt forøvrig da mange vet noe. Men jaggu mye eventyr her inne også.
Slettet bruker
10.10.2018 kl 21:52 2493

Jeg er forholdsvis ny her på forumet, men har investert en del kroner i Nel. Jeg stusser noe grådig på han mr..bond, er han en såkalt selvutnevnt ekspert som har fått alt vettet? Samme hva som skrives så er han inne å korrigerer om ditt og datt. Synes forumet er kjekt forøvrig da mange vet noe. Men jaggu mye eventyr her inne også.
Slettet bruker
10.10.2018 kl 21:57 2426

Scania kommer få Nikola i konkurs i Europa og sydamerka tack vare modulärt byggsystem. Nordamerka tar volvo hand om. Nel borde ikke merga med nikola så som de gör nu. Trodde de lärt efter att h2v skulle betala fabrikken men syltan med nikola er enn verr.

Scania mener jeg har holdt en god ton i sin nye design medan volvo gikk lite långa med lysen osv. Men det kan alltid diskuteras.
Tradinator
10.10.2018 kl 22:26 2265

Banebrytende hva man skal høre XYZ. Heia Sverige!
meocon
11.10.2018 kl 08:03 1932

Produktersom NEL leverer er attraktive. Det totale kostnad er alltid avgjørende selvføgelig. Valg er eget til hver enkel å ta.
Design, effektivitet, vedlikeholdskostnad, sikkerhet, tilgjengelighet og brukevennlighet er med for ethvert valg.

NEL tar nok ikke alle kontrakter. Det holder med noe, gjerne store, men også små.
Det spiller ingen rolle om NEL ikke får noe kontrakt i havn etter konferansen.

Slettet bruker
11.10.2018 kl 08:33 1764

Gode H2 nyheter: Nel er inne i varmen hos ASKO. Nel har levert kvalitet og hvem vet mulig at ASKO`s søster trenger store elektrolyseanlegg i Beliga?
Anders Ødegård Retweeted Hydrogen Europe
ASKOs belgiske søsterselskap @colruytgroup «all in» på hydrogen. @norgesgruppenAnders Ødegård added,
Hydrogen Europe@H2Europe
"We will invest 35 million euros in the years to come so that #hydrogen becomes a real alternative on the market" says Jef Colruyt, CEO @colruytgroup
(article in FR)
tepi
11.10.2018 kl 08:51 1686

Tipser deg om bra Facebook gruppe. Hydrogen Investors- Nel-Powercell
tommbakk
11.10.2018 kl 08:57 1634

Jeg setter pris på Mr. Bond da han sprer mye nyttig info, nyheter, osv omkring caset NEL, samt hydrogensektoren.

Men det blir jevnt over litt mye fra godeste 007, etter min mening. Og det er veldig hallelujah omkring NEL. Kun oppside og ingen risker. (Så svart-hvitt og enkel er ikke verden, og heller ei børsen)

Så, regelrett ukritisk haussing kan jeg styre meg for, og det er også lurt å ta betraktninger fra de som sprer slik, med minst en klype salt.

Men jeg synes som sagt at Bond er god på å videreformidle nyheter, og det skal han ha ros for.