Faller for så å stupe.

6750
RECSIL 23.02.2021 kl 11:02 2351

Hvorfor faller REC som en stein? Er det fremtidsutsiktene som over natten er svekket? Eller er det troen på at Røkke skal rette skuta som er borte? Var REC så overpriset for tre dager siden at dette er en korreksjon mot den reelle verdien? Det er ikke sikkert at det er så lurt å komme med konspirasjonsteorier, men det er muligens på tide å se hvordan handelen på OB blir styrt. OB er liten og den er mulig å manipulere. Det har vist seg tidligere da en liten privatperson endte i rettssystemet for å påvirke børsen.
Odi.1
23.02.2021 kl 12:41 2195

Volumet er over 20 000 000 aksjer, så noen "alminnelig" privatperson er det nok ikke.
Hvor det kan ende, da er ett godt råd å ta utgangspunkt i starten av en opptur. Husker ikke helt hva det var, men er nok råd å finne ut av.
Slettet bruker
23.02.2021 kl 12:42 2167

https://www.tradingview.com/x/PI1AnCcW/

Duppet under støtte pga av markedsuro... alle grønne aksjer faller som stein. Vi hadde støtte helt i bunn av kanal og mitt bet er 21-22 kroner i første omgang kortsiktig
Nsxnsx
23.02.2021 kl 12:47 2074

At noen styrer det er nok uten tvil... hvor lenge vi skal pines er vel heller usikkert....sånne dager gir klump i magen, men velger å holde og har fått kjøpt litt mer faktisk.
Slettet bruker
23.02.2021 kl 12:48 2045

REC skal nok raskt tilbake til rundt kr 12. Liten støtte nå og omsetningen er så høy at det er tydelig at noen større aktører ønsker ut (for enhver pris).
6750
23.02.2021 kl 12:48 2031

tror heller ikke dette r en liten aktør om det skulle vise seg å stemme. Men mitt poeng var at når en liten mann kan lage så mye rabalder, hva kan da en aktør med mer muskler få til? For REC er ikke noe pølsebod. Her er STORE summer som "spilles " med. Vi får vente og se hvem som har kjøpt seg opp etter dette stupet.
fattigstakkar
23.02.2021 kl 12:50 1968

Her ligger det an til en megarekyl. Om det skjer allerede i dag, eller om en måned er vanskeligere å si.
Slettet bruker
23.02.2021 kl 12:52 1929

Var helt nede i mitt null punkt i dag totalt sett, støtter meg på TA så lenge vi holder oss innenfor kanalen. Heldigvis ikke lenge til Røkke kommer inn nå, samtidig som vi skal inn i hovedindeksen. Ikke gøy se hele gevinsten forsvinne over noen få dager, men ser ingen fare så lenge vi er inne i kanalen, og føler meg trygg da.

Forventer vi stiger oppover mot senter av kanalen på kortsikt.

Som nevnt har alle grønne aksjer fått juling... vi er enda i innenfor den stigende kanalen selvom vi falt langt ned. Fundamentale har det ikke skjedd noe med. prisene fortsetter stige og batteri eventyret er på full annmarsj over hele linja. Er ikke bekymret selvom man ikke blir på strålende humør av å se så mye rødt
Slettet bruker
23.02.2021 kl 12:52 1908

aksjen har gått nesten 1000% på måneder kanskje ikke så rart at det faller ned. Selv hadde jeg inngang på 6 tallet og solgte alt på 22. Tror jeg får ny inngang rundt 10-12 kr.
Slettet bruker
23.02.2021 kl 12:53 1888

Tror det er markedsuro i forbindelse med økte marginkrav. Tenker det er flere meglerhus som har reviderte marginkrav i etterkant av Gamestop. Dette igjen fører til selloff for de som lå for høyt opp og dermed blir aksjeprisene lavere, noe som igjen fører til at flere får marginkrav i andre aksjer fordi de underliggende verdiene deres faller, osv... Vi får rett og slett en kaskade-effekt i markedet. Burde være over i løpet av noen få dager og kan sees på som kjøpsanledning for de som har penger de vil dytte inn i markedet etterhvert...
Gunnar88
23.02.2021 kl 13:00 1794

Hahahaha. Jeg tror du er den største løgneren av alle her inne. Meldt short for hver krone mellom 9 og 23. Ordet tragisk er faktisk ikke dekkende.
6750
23.02.2021 kl 13:25 1595

Vet ikke om Sissener er short i f.eks REC. Men han er kjent for å "shorte" og får førsteside mulighet å fortelle hvordan han ønsker det skal gå.
Slettet bruker
23.02.2021 kl 13:50 1431

Sissener vil ha billige aksjer grønne aksjer, og avisene er nyttige idioter. Har hørt på den mannen en gang (penger på gata var det visst) og gikk selvsagt da med tap. Regner med han solgte og fikk gevinsten sin.
Slettet bruker
23.02.2021 kl 14:27 1217

Den godeste Sissner mister all troverdighet ved å utbasunere slikt vrøvl

i finansblekkene ! Makan til dust ! Tror han virkelig at voksne folk tror

det han gyter ut av seg ! Alle vi som har vært med en stund vet jo

at aksjer ikke bare går oppover !!! He he

Bybonden ( fikk kjøpt BULL REC på absolutt bunn i dag !! )