REC på billisalg?

Børskommentar av Johann D Sundberg 23.02.21 i E24:
"Rec Silicon på sin side har falt fra nesten 25 kroner til rundt 17,40 kroner tirsdag og er dermed verdsatt til 6,5 milliarder kroner. Hvis selskapet får i gang fabrikken sin i Moses Lake igjen, er aksjen egentlig ganske billig. Og utsiktene for det har ikke svekket seg de siste ukene. Kanskje tvert imot."

Idag gikk alt "grønt" ned i bunn.. eller har vi ikke nådd bunnen på grønne aksjer?

Dette er bare støy. Om du har litt overbevisning er dette bare fjas. Å leve med usikkerhet gir størst oppside.

Ja, Rec er på tilbud nå, min mening.
Redigert 23.02.2021 kl 18:52 Du må logge inn for å svare
Luria
23.02.2021 kl 19:02 848

Alt dette med RecSil koker ned til to spørsmål. 1. Er det ikke riktig at batteriindustrien skal gå over til å bruke silangass i batteriene i stedet for grafitt og dette vil øke kapasiteten til batteriet med 30%. 2. Er det ikke riktig at Rec i dag er ledende og har en teknologi (og patenter) til å produsere silangass som ikke andre er i nærheten av. Hvis man svarer ja på disse spørsmålene, vil ikke Rec da ha et enormt marked å selge til? Eller er det slik at man kan bruke silikonvarianter av dårlig kvalitet i batteriene i stedet for silangass?
milk
23.02.2021 kl 19:03 822

Da er vi tilbake til realitetene! Kjell Inge har gjort sin entre. Kursen fikk en boost... Nå skal det jobbes blant ledelsen. Med KIR er ørkenvandringen forbi. Å godt er det.. Veien videre er høyst usikker. Av erfaring så liter jeg ikke en millimeter på Røkke... Som vanlig,så sitter vi stille i båten ;-)

Røkke skal gjøre REC til en pengeprinter. Det kommer og det vil drysse på oss aksjonærer.
milk
23.02.2021 kl 21:24 462

Jeg liter i hvert fall ikke på Amatørkonger..... :-D