Nanov neste trigger
Nordic Nanovector completes enrolment into second safety cohort of follicular lymphoma patients in Archer-1 Phase 1b Betalutin®/rituximab combination trial
19.11.2020 07:02
news innen 4 uker
Første cohort var ferdig innrullert 28. mai 2019 og avlesningen skjedde 9. september 2019 på R&D day. Altså 3,5 mnd etter komplett innrullering.
Cohort 2 ferdig innrullert 19 November 2020, jula varer helt til påske?
Ref Pk2k sitt innlegg tidligere i dag, så 19.mars har det gått 4 mnd, så andre halvdel av mars bør det vel være en god mulighet for.
19.11.2020 07:02
news innen 4 uker
Første cohort var ferdig innrullert 28. mai 2019 og avlesningen skjedde 9. september 2019 på R&D day. Altså 3,5 mnd etter komplett innrullering.
Cohort 2 ferdig innrullert 19 November 2020, jula varer helt til påske?
Ref Pk2k sitt innlegg tidligere i dag, så 19.mars har det gått 4 mnd, så andre halvdel av mars bør det vel være en god mulighet for.
dr. Stockman
27.02.2021 kl 09:37
4373
Det fortjener mer enn noen få kroners stigning når NANOV har gått fra å være et selskap med svært moderate sjanser til å lykkes (ihvertfall uten en lang rekke emisjoner på lavt nivå som raserer porteføljen til de langsiktige aksjonærene) til et selskap som har svært gode muligheter for å lykkes. Vi har gått fra usannsynlig suksess til sannsynlig suksess, og det er et stort og avgjørende sprang i hvordan selskapet bør oppfattes av markedet. Den raske oppgangen til 35 kr var slett ikke urimelig i forhold til fremtidsutsiktene, men en emisjon som i utgangspunktet øker sannsynligheten for at vi kommer i mål sørget for at reprisingen ikke bare ble satt på hold, men at halvparten av oppgangen forsvant.
Man trenger ikke være rakettforsker for å skjønne at når de som egentlig ikke har planer om å bli værende i aksjen er ute, og har innkassert sin lille bonus for å ha deltatt i emisjonen, så kan det gå like raskt oppover denne gangen som det gjorde i 2016. Selskapet har gitt markedet en ekstra sjanse til å bli med på ferden. Man kan selvfølgelig si at ved å gjøre en emisjon på lavt nivå så har ledelsen signalisert at de ikke har veldig stor tro på oppgang med det første, men man bør ikke tolke det slik når man har friskt i minne at de uttalte seg svært positivt på kvartalspresentasjonen. Følgelig er det en gavepakke etternålerne har fått servert i fanget. "There is no free lunch" gjelder ikke i dette tilfellet.
Man trenger ikke være rakettforsker for å skjønne at når de som egentlig ikke har planer om å bli værende i aksjen er ute, og har innkassert sin lille bonus for å ha deltatt i emisjonen, så kan det gå like raskt oppover denne gangen som det gjorde i 2016. Selskapet har gitt markedet en ekstra sjanse til å bli med på ferden. Man kan selvfølgelig si at ved å gjøre en emisjon på lavt nivå så har ledelsen signalisert at de ikke har veldig stor tro på oppgang med det første, men man bør ikke tolke det slik når man har friskt i minne at de uttalte seg svært positivt på kvartalspresentasjonen. Følgelig er det en gavepakke etternålerne har fått servert i fanget. "There is no free lunch" gjelder ikke i dette tilfellet.
Det står shorten innløst av GSA Kapital
Tapet ble kun 3mill takket være emi
2020-09-30 2021-02-24 16.120 22.940 0,55% 443,414 -3,024 M
Tapet ble kun 3mill takket være emi
2020-09-30 2021-02-24 16.120 22.940 0,55% 443,414 -3,024 M
focuss
27.02.2021 kl 09:53
4286
Selv har jeg aldri hatt tvil av betydning om at Betalutin blir medisin, men det har vært stor usikkerhet til hvor mange aksjer det ble nødvendig å trykke før vi kom i mål.
For meg har da aksjen ikke vært invester bart med annet enn en liten lyttepost på et par tusen aksjer. Med grepene som ble gjort for å øke rekruttering og den etterfølgende sikring av finansiering så har situasjonen blitt stikk motsatt. Nå fremstår Nanov som en av de mest attraktive investeringene på OSE. Kanskje som den aller mest attraktive.
For meg har da aksjen ikke vært invester bart med annet enn en liten lyttepost på et par tusen aksjer. Med grepene som ble gjort for å øke rekruttering og den etterfølgende sikring av finansiering så har situasjonen blitt stikk motsatt. Nå fremstår Nanov som en av de mest attraktive investeringene på OSE. Kanskje som den aller mest attraktive.
focuss
27.02.2021 kl 12:34
3962
Noen sentrale spørsmål:
1) Hva blir kursen etter Archer-1 Cohort 2?
2) Hva blir kursen etter rapportering av Paradigme ferdig rekruttert?
3) Hva blir kursen etter rapportering av Paradigme resultater?
4) Hva blir kursen etter melding om at FDA søknad er sendt)
5) Hva blir kursen etter melding fra FDA om at Betalutin er godkjent for bruk i NHL 3L FL?
6) Hva blir kursen når det bekjentgjøres at kombinasjonen Rituximab+Betalutin kan tas i bruk i NHL 2L FL?
En ting er udiskutabelt. Det blir ikke så kjedelig å være aksjonær fremover som det har vært de siste par årene.
1) Hva blir kursen etter Archer-1 Cohort 2?
2) Hva blir kursen etter rapportering av Paradigme ferdig rekruttert?
3) Hva blir kursen etter rapportering av Paradigme resultater?
4) Hva blir kursen etter melding om at FDA søknad er sendt)
5) Hva blir kursen etter melding fra FDA om at Betalutin er godkjent for bruk i NHL 3L FL?
6) Hva blir kursen når det bekjentgjøres at kombinasjonen Rituximab+Betalutin kan tas i bruk i NHL 2L FL?
En ting er udiskutabelt. Det blir ikke så kjedelig å være aksjonær fremover som det har vært de siste par årene.
Kursmål 31 des 200
Gjelder punkt 1.2.3
Kursmål 31 des 2022 400 til 500
Gjelder punkt 4.5.6
Nordic Nanovecter på vei til å bli BF
Focus. punkt 7
Presentasjon av data H1
LYMRIT 37-05 Phase 1 DLBCL
Hva blir bonuset på punkt 7?
Punkt 8 partnerskap lisensiering med BF i H1 2022
Hva blir bonuset her Focus?
Gjelder punkt 1.2.3
Kursmål 31 des 2022 400 til 500
Gjelder punkt 4.5.6
Nordic Nanovecter på vei til å bli BF
Focus. punkt 7
Presentasjon av data H1
LYMRIT 37-05 Phase 1 DLBCL
Hva blir bonuset på punkt 7?
Punkt 8 partnerskap lisensiering med BF i H1 2022
Hva blir bonuset her Focus?
Redigert 27.02.2021 kl 13:44
Du må logge inn for å svare
Kajtek
27.02.2021 kl 13:19
3915
sjonils skrev Der var shorten innløst. Et godt tegn .
Yipiiiii . Jeg så det akkurat nå. Første dag uten Nanov på listen for mest shortede selska, i Finansavisen. Da kan vi bare se kursen oppover. Gratulerer alle som sitter i aksjer hos Nanov.
Fjellgutten
27.02.2021 kl 13:24
3895
Jeg har sittet lenge med Nano og tapt en del. Jeg har sittet på sidelinjen og fulgt med. Vurderer å kjøpe meg noe opp igjen, for eventuelt ta igjen det tapte. Det er mange velskrevne og overbevisende innlegg her inne som alle trekker i samme retning. Er det noen av dere som ser noen som helst trussel for å mislykkes og i tilfelle hva et det. Og ja, jeg vet at dette er børs og ingenting er sikkert.
Trusselen må det bli
1.Tredje verdenskrig
2.Det kommer bedre produkt en betalutin
Punt 2 er jeg ikke bekymret de neste 10 årene
1.Tredje verdenskrig
2.Det kommer bedre produkt en betalutin
Punt 2 er jeg ikke bekymret de neste 10 årene
Det er en del teknikker
Men bekrefter GSA kapital er ute
Kan være små shortet av små investorer men ikke noe særlig
Men bekrefter GSA kapital er ute
Kan være små shortet av små investorer men ikke noe særlig
Redigert 27.02.2021 kl 13:37
Joppe84
27.02.2021 kl 15:40
3628
Kajtek skrev Hvordan finner man ut av det, Archer2019 ?
Du ser short-prosenten her https://ssr.finanstilsynet.no/
Antar siden nanov står i 0% at de er ute av shorten.
Antar siden nanov står i 0% at de er ute av shorten.
stockwalker
27.02.2021 kl 15:57
3568
Kajtek skrev Hvordan finner man ut av det, Archer2019 ?
Også her shortnordic.com
bj111
27.02.2021 kl 16:13
3529
Bare short på over 0,5% som står på den listen så kan være flere som må kjøpe aksjene for å komme seg ut av det som blir et helvete å sitte med.
DNB Markets sendte ut en analyse som viser at meglerhuset øker kursmålet på Nordic Nanovector med 48 prosent – fra tidligere 27 kroner til 40 kroner. Meglerhuset gjentar kjøpsanbefaling på aksjen.
DNB Markets nye kursmål tilsvarer en oppside på 80 prosent i aksjen fra dagens nivåer.
DNB Markets nye kursmål tilsvarer en oppside på 80 prosent i aksjen fra dagens nivåer.
stockwalker
27.02.2021 kl 17:29
3344
Emisjonen 20% reduserer kursmålet tilsvarende (=32)..men alt dette er historie når BP kommer
Stranger
27.02.2021 kl 17:33
3328
Det var kun for at køre emission. Lige som andre hus gøre det samme, at komme med købsanbefaling og derefter emission, når kursen er steget.
bj111
27.02.2021 kl 18:08
3230
Det tror jeg faktisk ikke på. DNB har kjørt emisjoner før for NANO og de hadde ikke samme grunn som i Quanta for å sende ut analyse. I Quantafuel var det åpenbart for der kriget meglerhusene for å få kjøre emisjonen så den ene kom med et mer idiotisk kursmål høyere enn den andre. Her var det ganske gitt hvem somaliske kjøre emisjonen og oppgangen var et faktum da analysen kom. Det er stor sannsynlighet for at så fort emisjonen er gjennomført og vakuumet det sørger for slipper så tangerer vi kr 40 og går videre derfra.
Hardly
27.02.2021 kl 18:41
3139
Disse kursmålene er bare et tall som de slenger ut uten rot i virkeligheten.
Husker fra 2016 at kursmål ble slengt ut i hitten og pitten. Disse ble hele tiden justert oppover ettersom kursen steg.
Husker fra 2016 at kursmål ble slengt ut i hitten og pitten. Disse ble hele tiden justert oppover ettersom kursen steg.
bj111
27.02.2021 kl 18:48
3120
Det er sant men i noen tilfeller så er det for å vinne muligheten for å kjøre en emisjon slik vi så i quantafuel. Jeg bryr meg i grunn knatten om hva disse analytikerne kommer med, sjelden de treffer og sjelden jeg er enig. Her er jeg enig om retningen men ikke kursmålet, det er for lavt.
geir1312
27.02.2021 kl 21:10
6176
Emisjon var på 22.75 kr, DnB pushet opp kursen rett før for de viste om emisjonen,burde vært ulovlig det dem gjør.
når aksjene blir tilgjengelig, så kommer kursen til å synke til mellom 14 - 16 kr.
når aksjene blir tilgjengelig, så kommer kursen til å synke til mellom 14 - 16 kr.
Stranger
27.02.2021 kl 21:28
6124
Hvad ville de ellers har gjort? De kan vel næppe tage udgangspunkt i at firmaet lykkes med alt og derefter solgt, som mange tror herinde. De kan kun tage udgangspunkt i det som firmet står med i hånden. Hvis det var en produktions virksomhed så kan jeg godt forstår at marked vil være 6 måneder forvejen, men jeg gætter på at de tager vel også nogle risikofaktorer i aktien ind i deres betragtninger ellers giver det ikke mening at køre aktien op til 35kr og samme aften melde emission på 22,75 det er 35% under HOD.
Fra Sidelinjen
27.02.2021 kl 21:31
6092
Når aksjene ble tilgjengelige???
De ble levert påfølgende morgen til alle tegnere dagen etter emisjonen, så her kunne alle aksjene pøses ut umiddelbart med gevinst for de som tegnet...
Aksjekapitalen er også meldt registrert innbetalt.
Her er det MYE basis-kunnskap som mangler gitt!
De ble levert påfølgende morgen til alle tegnere dagen etter emisjonen, så her kunne alle aksjene pøses ut umiddelbart med gevinst for de som tegnet...
Aksjekapitalen er også meldt registrert innbetalt.
Her er det MYE basis-kunnskap som mangler gitt!
Redigert 27.02.2021 kl 21:32
Londonmannen
27.02.2021 kl 21:42
6048
Jaså, sier du det. Du får være glad du ikke er medeier i NANOV da. Gi et ord når du mener aksjene er gjort tilgjengelige. ;-)) Tror nok du kan få deg en aldri så liten overraskelse.
geir1312
27.02.2021 kl 22:16
5936
De som har fått aksjene har ikke begynt å selge enda, men det kommer.
At robotene styrer og holder aksjen kunstig oppe burde vært ulovlig.
Og ja jeg har faktisk en god del aksjer, som jeg har hatt i mange år, jeg rører faktisk ikke aksjene min,jeg er langsiktig.
Men jeg følger med hva folk skriver, er veldig mange som kunstig vil ha prisen opp, selv om det mest naturlige er at de neste månedene så går den ned før den går opp igjen, folk hauser opp aksjen for å sikre seg noen prosent, og de lettlurte følger med, ser man på de virkelige store investorene, så er det sluttsummen når firmaet enten blir solg eller når medisinen kommer ut, men slik som tiden er med covid-19, som faktisk begynner å øke på den muterte siden, så kan vi forvente flere forsinkelser. Og flere emisjoner vil komme, salg av medisin eller oppkjøp er flere år unna,
At robotene styrer og holder aksjen kunstig oppe burde vært ulovlig.
Og ja jeg har faktisk en god del aksjer, som jeg har hatt i mange år, jeg rører faktisk ikke aksjene min,jeg er langsiktig.
Men jeg følger med hva folk skriver, er veldig mange som kunstig vil ha prisen opp, selv om det mest naturlige er at de neste månedene så går den ned før den går opp igjen, folk hauser opp aksjen for å sikre seg noen prosent, og de lettlurte følger med, ser man på de virkelige store investorene, så er det sluttsummen når firmaet enten blir solg eller når medisinen kommer ut, men slik som tiden er med covid-19, som faktisk begynner å øke på den muterte siden, så kan vi forvente flere forsinkelser. Og flere emisjoner vil komme, salg av medisin eller oppkjøp er flere år unna,
focuss
27.02.2021 kl 22:27
5895
geir1312 skrev
"de lettlurte følger med, ser man på de virkelige store investorene, så er det sluttsummen når firmaet enten blir solg eller når medisinen kommer ut"
Så de virkelig store er de som deltar i emisjon på 22,75 for så å snu seg rundt for å skynde seg å selge for 14-16. Skjønner.
"de lettlurte følger med, ser man på de virkelige store investorene, så er det sluttsummen når firmaet enten blir solg eller når medisinen kommer ut"
Så de virkelig store er de som deltar i emisjon på 22,75 for så å snu seg rundt for å skynde seg å selge for 14-16. Skjønner.
AltInn
27.02.2021 kl 22:35
7077
Veldig mye positivitet på nanov trådene nå. Bare sunt hvis noen har andre synspunkter. Men dette tullet du skriver er jo totalt uten substans. Kom gjerne med noen argumenter for hvorfor kursen skal ned i 14-16.
geir1312
27.02.2021 kl 22:44
7041
Nå kom DnB med kursmål på 40 kr, og aksjen var fort oppe i 35 kr, fra 13,5 kr, plutselig så var emisjonen der, og de store ble faktisk lurt til å tro at de fikk store rabbater, de kunne jo kjøpt flere aksjer da den var på 13,5kr noen dager tidligere, og når aksjesummen var satt til 22,5 og den stod samme dag ved stenging i kr 27, så har noen fått inside informasjon, de store har sikkert solgt på fra 35,derfor den begynnte å synke fra der, fordi de vet de får flere aksjer på 22,75.
Sier ikke at aksjen ikke kommer å ligge høyere Ved årsskifte, men i begynnelsen nå vil det være turbulent, og mange vil få prisen opp noen kroner for å så selge og prisen vil synke, det har blitt gjort i flere aksjer i mange år
Sier ikke at aksjen ikke kommer å ligge høyere Ved årsskifte, men i begynnelsen nå vil det være turbulent, og mange vil få prisen opp noen kroner for å så selge og prisen vil synke, det har blitt gjort i flere aksjer i mange år
Gled dere Archer News illa 14 dager
focuss
27.02.2021 kl 22:55
7035
Ingen som har fulgt med Nano i øyekroken de siste årene trengte noen DNB analyse for å bli stål bull på Nano etter Q4. Bare uinformerte som tror det.
geir1312
27.02.2021 kl 23:07
6989
De som tror aksjen bare vil gå opp, hva har skjedd, den var jo oppe i over 120 kr aksjen, sist uke så var den 13,5.
I begynnelsen på covid-19 så var den på 9 tallet. Covid-19 den muterte versjonen er stigende i Norge og alle andre land, hva vil skje da da, jo nedstenging, utsettelser, og etter det flere emisjoner, så her kan aksjen glatt gå ned til mellom 14-16, på kort sikt,
De som skrive at den er bull nå, er vel de samme som sa den var Bull når aksjen stod i over 120 kr.
Den kommer til å gå ned før den kommer over 30.
Og de neste dagene er det sikkert mange som vil prøve å manipulere kursen til å gå opp, men vil ikke hjelpe på sikt. Tenk heller på hvor mange flere aksjer småsparere kan kjøpe på 14-16 kr pr aksje. Aksjen har stort potensial, men det er mange år unna.
I begynnelsen på covid-19 så var den på 9 tallet. Covid-19 den muterte versjonen er stigende i Norge og alle andre land, hva vil skje da da, jo nedstenging, utsettelser, og etter det flere emisjoner, så her kan aksjen glatt gå ned til mellom 14-16, på kort sikt,
De som skrive at den er bull nå, er vel de samme som sa den var Bull når aksjen stod i over 120 kr.
Den kommer til å gå ned før den kommer over 30.
Og de neste dagene er det sikkert mange som vil prøve å manipulere kursen til å gå opp, men vil ikke hjelpe på sikt. Tenk heller på hvor mange flere aksjer småsparere kan kjøpe på 14-16 kr pr aksje. Aksjen har stort potensial, men det er mange år unna.
Redigert 27.02.2021 kl 23:14
focuss
27.02.2021 kl 23:19
6995
Her har vi med en virkelig biotech ekspert å gjøre. Om Targovax
geir1312
I dag kl 21:15
130
Kursmål på 17, denne var oppe i 30 kr per aksje tidligere, nå er resultatene bedre, denne burde ligget på 60-80 kr aksjen nå, ikke lenge til denne går fort opp, her er det snakk om mange hundre prosent fort som den kan stige.
Ved salg så kommer aksjen til å stige til 800-1200 kr,
geir1312
I dag kl 21:15
130
Kursmål på 17, denne var oppe i 30 kr per aksje tidligere, nå er resultatene bedre, denne burde ligget på 60-80 kr aksjen nå, ikke lenge til denne går fort opp, her er det snakk om mange hundre prosent fort som den kan stige.
Ved salg så kommer aksjen til å stige til 800-1200 kr,
Redigert 27.02.2021 kl 23:20
focuss
27.02.2021 kl 23:23
6997
Og her. Kommentarer overflødig
geir1312
I dag kl 21:57
84
Pci aksjen burde ligge på nærmere 80 nå, teknologien vet vi funger helt utmerket, er bare på grunn av forsinkelser av covid-19 at den ligger der den er nå, kjempebillig inngang, har hatt aksjen siden emisjon på rundt 10 kr for en del år siden. og selger ikke før firmaet blir oppkjøpet eller aksjen ligger på nærmere 1000 kr minst. 26,2 kr er latterlig billigt, problemet mange gjør er at de selger med en gang en aksje går opp 30-40%, alle de store investorer selger ikke, da aksje over halverte seg da det ikkje ble avtale, så gikk noe av de store ut og sa at de ser ikke på det kortsiktige bilde, selv om de tapte på papir over 100 mill, for de er aksjen langsiktig, det er der de store pengene ligger,
Redigert i dag kl 21:57
geir1312
I dag kl 21:57
84
Pci aksjen burde ligge på nærmere 80 nå, teknologien vet vi funger helt utmerket, er bare på grunn av forsinkelser av covid-19 at den ligger der den er nå, kjempebillig inngang, har hatt aksjen siden emisjon på rundt 10 kr for en del år siden. og selger ikke før firmaet blir oppkjøpet eller aksjen ligger på nærmere 1000 kr minst. 26,2 kr er latterlig billigt, problemet mange gjør er at de selger med en gang en aksje går opp 30-40%, alle de store investorer selger ikke, da aksje over halverte seg da det ikkje ble avtale, så gikk noe av de store ut og sa at de ser ikke på det kortsiktige bilde, selv om de tapte på papir over 100 mill, for de er aksjen langsiktig, det er der de store pengene ligger,
Redigert i dag kl 21:57
focuss
27.02.2021 kl 23:31
6969
Geir 1312
Synes du bør tenke litt gjennom hva du investerer i. Targovax har bedt om emisjonsfullmakt på 40%. PCIB er garantert utenfor interesseområdet til noe BP så belag deg på å leve på emisjoner i overskuelig fremtid.
Synes du bør tenke litt gjennom hva du investerer i. Targovax har bedt om emisjonsfullmakt på 40%. PCIB er garantert utenfor interesseområdet til noe BP så belag deg på å leve på emisjoner i overskuelig fremtid.
Fra Sidelinjen
27.02.2021 kl 23:31
6953
Bare til å aktivere blokker-funksjonen med en gang. Her skrives det uten et snev av forståelse/innsikt. Blir bare 100 % unødig støy.
PCIB ligger minst ett år etter Nano
geir1312
27.02.2021 kl 23:37
6951
Stemmer det, denne har jeg også sammen med nano, pci, cereno, cyxone, photocure, nikola, Og ikkje minst vaccibody.
Targo har jeg også hatt fra da de kom, jeg solgte på topp på 30,så ventet jeg en god stund og kjøpte meg inn i mars 2020 på snitt 4,4 kr pr aksje, nå har de hatt emisjon, kommet så mye lengre, så klart 30 tallet er ikkje langt unna, og veien videre til 80 er kort fra der, hvor mye etter det den kan bli solgt for vet ingen, men man kan begynne å regne på det, eller sammenligne med algeta som jeg også har hatt.
Men hvorfor dra denne tråden fra targ tråden inn her med nano, tåler du ikke atnoen er realistiske og faktisk har drevet med aksjer i snart 30 år.. Jeg pensjonerte meg da jeg var 32 år, etter salg fra algeta,
Targo har jeg også hatt fra da de kom, jeg solgte på topp på 30,så ventet jeg en god stund og kjøpte meg inn i mars 2020 på snitt 4,4 kr pr aksje, nå har de hatt emisjon, kommet så mye lengre, så klart 30 tallet er ikkje langt unna, og veien videre til 80 er kort fra der, hvor mye etter det den kan bli solgt for vet ingen, men man kan begynne å regne på det, eller sammenligne med algeta som jeg også har hatt.
Men hvorfor dra denne tråden fra targ tråden inn her med nano, tåler du ikke atnoen er realistiske og faktisk har drevet med aksjer i snart 30 år.. Jeg pensjonerte meg da jeg var 32 år, etter salg fra algeta,
Du trenger ikke tro på Nanov
Er du førnøyd nå Nano skal i 12kr haaaaa
Er du førnøyd nå Nano skal i 12kr haaaaa
geir1312
27.02.2021 kl 23:47
6938
Nei ingen vil at aksjen går ned, men er viktig å være realistisk, som sagt aksjen har stort potensial. Bare at den skal ned et stykke før den skal opp, ingenting hadde vært bedre at den om ei uke hadde stått i 100,men at den skal ned å kjenne litt på 14-16 tallet er mye sannsynlig..
I biotech kan alt skje,
I biotech kan alt skje,
Javel
Kursen har ikke noe å si hva du og jeg tror
Kursen har ikke noe å si hva du og jeg tror
Redigert 27.02.2021 kl 23:49
Dette blir bedre og bedre. Hvis du skal juge, skriv riktig din nisse. Holdt på med aksjer i 30 år. Pensjonerte med når jeg var 32? Nisse!
geir1312
28.02.2021 kl 09:15
6469
Texpokerface hvor gammel er jeg nå? Jeg er ikke 32 nå, men ser jeg tellte feil i går kveld, jeg var 33. Jeg skrev snart 30 år, det kan for deg bety alt fra 26-30, begynnte i aksjer ved hjelp av min far da jeg var 14, 5, arvet en del av ham,
Algeta ble solgt i 2013,fullført i begynnelsen av 2014. Jeg er 41 år nå, og har nøyaktig holdt på i 26,5 år 👍😃
Algeta ble solgt i 2013,fullført i begynnelsen av 2014. Jeg er 41 år nå, og har nøyaktig holdt på i 26,5 år 👍😃
Redigert 28.02.2021 kl 09:35
Billyjojimbob
28.02.2021 kl 09:25
6449
Din far må være stolt av deg,du virker troverdig,hva tror du om utviklingen videre i biotexene?
Londonmannen
28.02.2021 kl 09:37
6402
Si meg, hvorfor sitter du fortsatt i NANOV når du er så sikker på at kursen skal ned i 14-16? Det hjelper ikke å være født med en sølvskje i munnen når det du sier ikke henger på greip! Dersom du skal bli tatt på alvor så bør dine handlinger stå i stil med ditt budskap. Comprende?
Javel