Grove solgt seg ut
Piloten69 skrev Amen !
Nå vet vi ikke grunnen til at han plutselig har solgt seg ut.
Uansett/ Røkke inn med «the white house» som tilrettelegger.
Han kommer til å angre på det salget der tror jeg, selv om han har tjent 40 millioner på reisen i RECsi.
Jeg fortsetter å kjøpe og skal bli med Røkke på reisen de neste årene.
Uansett/ Røkke inn med «the white house» som tilrettelegger.
Han kommer til å angre på det salget der tror jeg, selv om han har tjent 40 millioner på reisen i RECsi.
Jeg fortsetter å kjøpe og skal bli med Røkke på reisen de neste årene.
Gunnar88
25.02.2021 kl 14:44
4913
Du var nok ikke den eneste her inne som tenkte det. Jeg også skjønner at folk her inne har sin egen agenda. Men jeg mener selv at de fleste som frekventerer RECSI-trådene er ærlige og verken hauser eller bevisst forsøker å forlede andre. Nemi holdes selvsagt utenfor her.
Jeg er nok naiv når jeg stoler på folk jeg ikke kjenner. Jeg trodde på Grove burde nok ikke det. Har like stor tro på deg Uchi, godt du fortsatt er like bull! Har gjort mine egne tanker om rec så skylder ikke på andre om det ikke går veien, men alltid betryggende å ha fine folk rundt seg når kursen er blodrød. Når rec passerte 20 kroner så trodde jeg det skulle bli en fin reise videre til 30 ( så feil kan man ta). Gleder meg til røkke kommer inn og får satt skuta på rett vei
Jeg er ikke Grove. En dag kommer jeg til å fortelle alle dere om min ekte identitet, det lover jeg! :)
Når det gjelder Grove. Skuffet. Falskt av han. Forrige uke skriver han buy the dip og denne uken selger han seg ut. Når ingenting av fundamentet har endret seg.
For orientering så har jeg ikke solgt en eneste aksje. Jeg har sagt det før og jeg står for mitt ord: Går aksjen til 1kr også - så selger jeg ikke, med mindre fundamentet endrer seg, fordi jeg har sterk tillit til hva fremtiden vil bringe og at aksjen vil være på flere hundre kroner i aksjekurs med god utbytte samtidig. Men la oss si at jeg selger meg ut en dag og sier dette til dere: Det skal ikke forandre din case. Du skal ikke ta avgjørelser basert på hva jeg sier eller hva Grove sier, du skal ta dem basert på hva du selv tror. Forresten så er 30% ned for meg ingenting. Jeg har opplevd så mye vanskeligere situasjoner tidligere, men alltid takket meg selv i ettertid for å ha holdt hodet kaldt og hatt troen på mine egne analyser på selskapet.
Når det gjelder Grove. Skuffet. Falskt av han. Forrige uke skriver han buy the dip og denne uken selger han seg ut. Når ingenting av fundamentet har endret seg.
For orientering så har jeg ikke solgt en eneste aksje. Jeg har sagt det før og jeg står for mitt ord: Går aksjen til 1kr også - så selger jeg ikke, med mindre fundamentet endrer seg, fordi jeg har sterk tillit til hva fremtiden vil bringe og at aksjen vil være på flere hundre kroner i aksjekurs med god utbytte samtidig. Men la oss si at jeg selger meg ut en dag og sier dette til dere: Det skal ikke forandre din case. Du skal ikke ta avgjørelser basert på hva jeg sier eller hva Grove sier, du skal ta dem basert på hva du selv tror. Forresten så er 30% ned for meg ingenting. Jeg har opplevd så mye vanskeligere situasjoner tidligere, men alltid takket meg selv i ettertid for å ha holdt hodet kaldt og hatt troen på mine egne analyser på selskapet.
Det er jeg enig i. Karen hadde vel ikke sett -20M på nordnet før, og ble stressa.
Snakker om intervjuet han hadde for noen år siden, der hegnar spør om han skal selge seg ut med gevinst i rec. Nei det skulle han ikke, skulle sitte 10 år uavhengig kurs for han hadde så ståltråd på aksjen. Og nå er han plutselig ute og sier det er for langt frem i tid? Da må det være lov å kalle fyren sleip
Nei men jeg fikk med meg alt skrytet han fikk etter å ha vert på Hegnar tv,jeg sitter med 75k til snitt rundt 10ern så ikke tenk på at jeg baiser,tvittring driver jeg ikke med.
JML
25.02.2021 kl 14:28
5069
Jeg har hele tiden trodd at det var Grove som var Uchihabrah her inne. Men det var kanskje feil??
Hvis du mener at det å ta gevinst er å være sleip er du vrangforestilt. Karen hausser selvsagt aksjer han eier, alt annet er idioti.
Vi får ser om han baisser nå når han har solgt seg ut.
Vi får ser om han baisser nå når han har solgt seg ut.
Jeg hadde skikkelig sansen for Grove og syns det er veldig rart han har solgt diamanten sin. Han er en trader, men hadde virkelig ikke trodd han skulle være sleip med rec. Er åpenbart det han gjør her, han vet aksjen er sårbar og tenker han kan komme seg inn lavere. Ingenting annet gir mening for meg hvertfall, hvorfor skulle han ellers Twittre for noen dager siden han kjøpte på 22 og i går stressa Kina pga rec gjorde som de ville? Nei synd han kasta korta men jeg tror han er tilbake snart. Håper faen meg han må ut med mer penger for å kjøpe seg inn igjen også
Bekymrer meg vel ikke ang. nedgangen. (jo litt med et papirtap på 1.4mill.) Men tror helt klart at vi styrer mot en rettet emisjon uke 10-13. Oppfatter det som positivt. Ingen kan stoppe den grønne utviklingen. Om Røkke gjør en god disposisjon -eller ikke- er en annen sak. Han har jo utrolig gode forbindelser i USA.
drapper12
25.02.2021 kl 14:24
5147
Helt enig. Det er det langsiktige som er viktig her. Folkens ikke la dere lure av Grove. Han er ekstremt sleip og slu. For noen dager siden kommer han med positive nyheter på twitter om RECSI og Yulin fabrikken. To dager senere er han ute av aksjen. Han er ikke til å stole på. Ingen seriøse investorer bytter mening så raskt. Han er bare en trader og når han kom med den positive twitter meldingen så ville han bare ha aksjen opp sånn at han skulle selge seg ut høyest mulig de neste dagene.
JML
25.02.2021 kl 14:23
5201
Ja det er jo det store spørsmålet vi gjerne skulle hatt svar på. Jeg fatter heller ikke hva som skjer. Tatt det store potensialet i betraktning burde den tatt av for lenge siden.
Men det er nok mange manipulatorer i gang for å gi de store en god inngang (DNB er jo helt klart i gang med noe….), generell usikkerhet i aksjemarkedet, lange renter stiger, negativt fokus på grønne aksjer, inntjeningen ligger litt fram i tid, Rec har dårlig renommé blant investorer og mye på gang i selskapet som vi småaksjonærer ikke vet noe om. Altså stor usikkerhet. Ikke minst så har jo Røkke kommet på banen og er snart styreformann.
Men det er nok mange manipulatorer i gang for å gi de store en god inngang (DNB er jo helt klart i gang med noe….), generell usikkerhet i aksjemarkedet, lange renter stiger, negativt fokus på grønne aksjer, inntjeningen ligger litt fram i tid, Rec har dårlig renommé blant investorer og mye på gang i selskapet som vi småaksjonærer ikke vet noe om. Altså stor usikkerhet. Ikke minst så har jo Røkke kommet på banen og er snart styreformann.
Opportunist1
25.02.2021 kl 14:21
5250
Folkens - det er noen som kjøper disse aksjene som selges. Og de som selger kan ha en god grunn til å selge som ikke har med REC å gjøre. Nå vet ikke jeg hva Grove's motiv for å selge er, men det spiller absolutt ingen rolle med mindre han handler på innsideinformasjon. Og hvis han gjør det så vil lovens lange arm ta ham.
Synes hele diskusjonen rundt Grove er tullete. Se på fakta, gjør en analyse og plasser dine bets.
Synes hele diskusjonen rundt Grove er tullete. Se på fakta, gjør en analyse og plasser dine bets.
True
25.02.2021 kl 14:19
5281
Nok en kortsiktig tenker mao. RECSI er en LANGSIKTIG aksje, det som skjer akkurat nå har INGEN betydning for det lange løp. De som sitter på RECSI og kjøper mer til billigprisene nå har mye å se frem til om noen år når aksjen har steget betraktelig.
Zorin
25.02.2021 kl 14:19
5279
Han tar jo ikke helt feil. Inntektene ligger jo litt frem i tid. Moses Lake må jo få komme seg på beina igjen, Violet Power og de andre likeså før ting kan begynne å skje. Så, ja, er man en trader så er det vel en god å selge seg ut på i dag som en hvilken som helst annen dag.
For de av oss derimot som ønsker å være inne i REC når ting begynner å skje, ja da er det lurt å være inne nå.
For de av oss derimot som ønsker å være inne i REC når ting begynner å skje, ja da er det lurt å være inne nå.
Aker Horizons kjøpte seg inn på ca 16.60 og du bekymrer deg? . Potensiale og det fundamentale tilsier en langt høyere kurs det vet selv grove som har ymtet om dette mange ganger:))
drapper12
25.02.2021 kl 14:16
5341
Grove har jo sagt selv at han har bommet flere ganger med 2-300 % oppgang i aksjer han har vært i (kilde: pengepodden podcast). Han har en historikk i å selge ut altfor tidlig.
Hva slags kunnskaper har han når fundamentet i REC ikke har endret seg og han har sagt at rec er tidenes aksje. Også selger han seg ut kort tid etterpå?
Hva slags kunnskaper har han når fundamentet i REC ikke har endret seg og han har sagt at rec er tidenes aksje. Også selger han seg ut kort tid etterpå?
True
25.02.2021 kl 14:08
14678
Unnskyld meg, men hvor reliabel er egentlig Tradingview?
https://www.tradingview.com/symbols/OSL-RECSI/
Det burde stått kjøp nå, ikke selg. Har sett dette på andre aksjer som har falt midlertidig også. Ganske tydelig at Tradingview ikke tar hensyn til det fundementale ved en aksje og det store bildet. Skifter vel til kjøp igjen så raskt den går opp 10% og faller jo under den evige fallgruven "buy at top and sell at bottom"... Tragisk!
https://www.tradingview.com/symbols/OSL-RECSI/
Det burde stått kjøp nå, ikke selg. Har sett dette på andre aksjer som har falt midlertidig også. Ganske tydelig at Tradingview ikke tar hensyn til det fundementale ved en aksje og det store bildet. Skifter vel til kjøp igjen så raskt den går opp 10% og faller jo under den evige fallgruven "buy at top and sell at bottom"... Tragisk!
Tanjiro
25.02.2021 kl 14:07
14733
Fordi frykt sprer seg som ild i tørt gress. Bare enda et eksempel på hvor fort dette kan gå, er plutselig ingen som evner å stille seg kritisk til det som skjer. Det jeg forøvrig lurer på er om TroyAW fortsatt har en bruker her på forumet? Dette er visstnok en bekjent av Grove. Hadde likt å høre hva han tenkte
Fholm
25.02.2021 kl 14:05
14778
Roboter er iallfall med, ser det gikk ordre i sum av 1 aksje på 16,87
Gunnar88
25.02.2021 kl 14:02
14874
Det som bekymrer meg er ikke om en eller annen fyr selger seg ut. Det som bekymrer meg er at REC igjen faller tungt, uten noen logisk grunn. Hva skjer?
Hvem har genierklært grove som du sier?: har du sett alt det rare han legger ut på Twitter?
Intravenøsiu
25.02.2021 kl 14:01
14924
DNB fund renewable energy har kjøpt seg inn nå med snitt på rundt 17.- rett før Kjell Inge Røkke blir styreleder.
Jeg følger forumet ganske tett. Mulig mange syns han er et geni, er ikke mitt inntrykk dog. Men alltid moro med oppmerksomhet. Argumentene og utspillene hans siste tiden virker motstridende og lite troverdige.
Jeg baserer ikke min investering i REC med hva han foretar seg uansett.
Jeg tipper han fikk kalde føtter når det falt litt.
Jeg baserer ikke min investering i REC med hva han foretar seg uansett.
Jeg tipper han fikk kalde føtter når det falt litt.
Synes du folk som ytrer en mening en dag, og endrer mening totalt 3 dager etter er troverdige?
Litt morro å lese her å da,typen var genierklert for noen uker siden,nå er han den største tullingen.
Gobo
25.02.2021 kl 13:54
15206
Grove selger, han om det... han har sine grunner, andre har sine for enten kjøp eller salg. Uansett, tenk selv. Dette er uansett ikke en nyhet om selskapet. .
seth
25.02.2021 kl 13:48
15333
Ja.. Husk at nye DnB fond har kjøpt i det siste, og så er det bare 1 uke igjen til Røkke blir styreleder.
Fholm
25.02.2021 kl 13:44
15505
Folkens: husk at noen kjøper aksjene som legges for salg. Just sayin’
enurweb
25.02.2021 kl 13:43
15531
Er det noe poeng å i det hele tatt gi dette noe oppmerksomhet? Det er vel ingen som selger på 16-17 kroner?