THIN - ENERGOUS CORPORATION (NASDAQ: WATT)
Trådløs ladning og Thins batteriteknologi kan bli spennende.
Redigert 01.03.2021 kl 06:26
Du må logge inn for å svare
Greenguy
01.03.2021 kl 14:47
4218
Har hørt mange mer detaljerte argumenter for THIN, men få konkrete mot annet enn utsagn som dette. Hvorfor kommer de til å floppe? Just curious.
True
01.03.2021 kl 15:25
4164
De har som regel ingen konstruktive argumenter og prøver vel ikke å oppnå noe annet enn å spre frykt, tvil og negativitet. Det er en gjenganger det på det forumet her. Oftest best å bare blokkere og ignorere dem :)
Mener du det er bedre å pepre forumet med at kursen skal rett til 2 - 20 og 100 kroner ?
Samtidig må vi venne oss til positive overraskelser - blir det sagt.
Samtidig må vi venne oss til positive overraskelser - blir det sagt.
Redigert 01.03.2021 kl 16:04
Bove
01.03.2021 kl 16:07
4074
Bør nesten ikke høre på noen her inne, men en og annen går an.
Jeg har nå allikevel så pass trua at jeg har kjøpt flere aksjer her. Om det var lurt, vet verken jeg eller andre akkurat nå.
Det som skjer det skjer.
bove
Jeg har nå allikevel så pass trua at jeg har kjøpt flere aksjer her. Om det var lurt, vet verken jeg eller andre akkurat nå.
Det som skjer det skjer.
bove
Murofen
01.03.2021 kl 16:11
4075
Driftsinntekter 2019:
5 182' NOK
(2018: 20 391' NOK)
Resultat før skatt 2019:
-486 324' NOK
(2018: -574 732' NOK)
De som måtte ønske å kjøpe seg inn i gjeldsslaveriet til Thin
..så good luck. Hva er det Thin har patent på som de skal bli så rik av? Jeg ser ingen ting av subsans annet falske forhåpninger om høye kurser. Hva skal føre til høye kurser? de har ikke levert en dritt, og slik blir også veien videre.
5 182' NOK
(2018: 20 391' NOK)
Resultat før skatt 2019:
-486 324' NOK
(2018: -574 732' NOK)
De som måtte ønske å kjøpe seg inn i gjeldsslaveriet til Thin
..så good luck. Hva er det Thin har patent på som de skal bli så rik av? Jeg ser ingen ting av subsans annet falske forhåpninger om høye kurser. Hva skal føre til høye kurser? de har ikke levert en dritt, og slik blir også veien videre.
Greenguy
01.03.2021 kl 16:20
4029
Takk, kjekt å vite hvor det kommer fra.
De har jo gjort det tydelig[1] hva de har tenkt å tjene penger på, og selvfølgelig avhenger det at de evner å levere varene.
[1]: https://www.edisongroup.com/publication/preparing-for-initial-product-sales/28924
De har jo gjort det tydelig[1] hva de har tenkt å tjene penger på, og selvfølgelig avhenger det at de evner å levere varene.
[1]: https://www.edisongroup.com/publication/preparing-for-initial-product-sales/28924
Man kan ikke vite hvordan veien blir videre, Murofen. Og det betyr nødvendigvis ikke noe hva de har gjort tidligere. Dette er ikke sort - hvitt. Man må balansere det.
Redigert 01.03.2021 kl 16:35
Greenguy
01.03.2021 kl 16:26
4049
Ja kjøpte også en liten gjeng aksjer da jeg kan en del om elektronikk, og tenker produktet de ser for seg bør være en veldig god match til kundegruppen. Kan ikke skjønne annet enn at produktet selger seg selv om de klarer å få til R2R produksjonen.
The proof is in the pudding...
The proof is in the pudding...
Bove
01.03.2021 kl 16:36
4089
Ja slik ser jeg det og.
Om det blir slik, ja det får nå en bare ha tolmodighet med å vente på svar.
bove
Om det blir slik, ja det får nå en bare ha tolmodighet med å vente på svar.
bove
Nå forstår man aksjeutviklingen
https://newsweb.oslobors.no/message/526521
Dette må være hemmeligheten som scorn har ruget på.
https://newsweb.oslobors.no/message/526521
Dette må være hemmeligheten som scorn har ruget på.
kaunis
01.03.2021 kl 16:47
4059
Hva er din intensjon med å skrive på tråden om en aksje du ikke i din villeste fantasi, kunne tenke deg å ha aksjer i ???????????????????????
Første bevis for at Barber heller ikke er til å stole på.
På presentasjonen for noen dager siden sier han at de er finansiert med innløsing av warrants langt ut i 2021 og hvis det ikke strekker til vil de se på andre muligheter.
Da kan han ikke etter noen dager gjennomføre en emisjon.
I lys av dagens Edisonanalyse virker det også ganske spesielt.
På presentasjonen for noen dager siden sier han at de er finansiert med innløsing av warrants langt ut i 2021 og hvis det ikke strekker til vil de se på andre muligheter.
Da kan han ikke etter noen dager gjennomføre en emisjon.
I lys av dagens Edisonanalyse virker det også ganske spesielt.
kaunis
01.03.2021 kl 17:06
3997
Kjempebra, da har en usikkerhet lukket seg, og fremdriften er sikret. En god styrke er nådd i aksjen /selskapets sin utvikling i forhold til markedet, dette gjør aksjen til en mye sikrere kandidat til å ta en del av gjennom aksjekjøp, Dette gir styrke til en mer stabil hverdag for aksjekursen, og sikrer mot det økonomisk elementet som gir store muligheter i en mer økonomisk frihet i produksjonssammenheng. Selskapet gir med dette et signal til markedet at det er i stand til å levere både på tid og kvalitet.
Redigert 01.03.2021 kl 17:07
True
01.03.2021 kl 17:17
3962
Nettopp, så skjønner ikke helt poenget til de som absolutt skal "bevise det motsatte". Har dere ikke et liv eller hva er det? For liten oppmerksomhet? Kanskje på tide å vokse opp med mindre dere fortsatt befinner dere i fjortiss alderen.
True
01.03.2021 kl 17:22
3943
Murofen er tydeligvis av den oppfatning at det som har vært vil alltid bli... Lurer på hva utdannelsesnivået hans er.
Folk som lever i en sort-hvit verden går som regel før eller senere på en stor smell. Verden er nyansert, det er ingenting som ER.
"The only thing that is constant is change".
Folk som lever i en sort-hvit verden går som regel før eller senere på en stor smell. Verden er nyansert, det er ingenting som ER.
"The only thing that is constant is change".
Greenguy
01.03.2021 kl 17:22
3960
scorn skrev Dette er utelukkende positivt.
Men burde det ikke vært nevnt under tidligere presentasjoner? Er jo ikke mange dagene siden CEO'en sa de hadde penger nok i warrants og ville tenke på andre ting etter det. Eller er dette noe de har bestemt seg for på kort tid?
kaunis
01.03.2021 kl 20:29
3702
Da har selskapet Warrantene i bakhand som en sikkerhet, om det skulle trenges senere. Dette er bull bull, fint med litt tid til å sanke nedfallet frukter før bestillingene tikker inn.
Greenguy
01.03.2021 kl 21:06
3639
Ja ok, fair enough. Enig i at det er bra med økonomisk sikkerhet ut året, ville vært synd å snuble i høst.
True
01.03.2021 kl 23:29
3364
Murofen skrev Denne mld skal du få tygge i deg en dag..vent å se
Haha, ja jøss...
Murofen
02.03.2021 kl 12:40
3057
Rart ingen hiver seg over dette superkonseptet til så lave priser. Og rart den ikke går til himmels med så utrolige bra framtidsutsikter..hmmm
Ikke noe som tyder på "konsolidering".
TS
02.03.2021 kl 13:04
2999
Så trenden har ikke vært stigende siden tidlig i fjor høst og nå sier du at kursen ikke beveger seg tilbake og kanskje litt sidelengs? Vi får se...
TS
02.03.2021 kl 13:12
2998
Du kan få lov til å kalle det en pullback også, hvis det gjør deg fornøyd :)
Hvis du ser på "chartet" har ikke kursen vært i dette området siste året.
Definisjonen på "konsolidering" er at kursen blir liggende på samme nivå over en periode.
Definisjonen på "konsolidering" er at kursen blir liggende på samme nivå over en periode.
TS
02.03.2021 kl 13:14
3062
Den perioden kan være timer, dager, uker, måneder, år, tiår. Alt etter hva man bestemmer seg for å ta utgangspunkt i.
True
02.03.2021 kl 13:15
3057
Folk flest lider dessverre av nåttidsskjevhet og er reaktive istedenfor proaktive, ergo så raskt det kommer en positiv melding snur det ganske raskt :)
Det er bare en ting som beskriver Thin i dag;
"Den store taperen på Oslo Børs".
Det kan ha sammenheng med at de den ene dagen sier at de har penger langt ut i 2021 og neste dag gjennomfører en emisjon.
"Den store taperen på Oslo Børs".
Det kan ha sammenheng med at de den ene dagen sier at de har penger langt ut i 2021 og neste dag gjennomfører en emisjon.
Redigert 02.03.2021 kl 13:22
TS
02.03.2021 kl 13:26
6443
De trenger penger ut året. Jeg er ikke bekymret ennå. Forstår hvor du vil og jeg er ikke uenig, men jeg har fortsatt mest tro på caset :)
True
02.03.2021 kl 13:26
6438
I dag ja. I dag. Who cares? Hvorfor er du her? Hva er poenget ditt? Thin skal levere et produkt til et gigantisk marked og dersom de lykkes med det, vil Thin være den store vinneren dag etter dag på Oslo børs. Vil de lykkes? Det vet vi ikke, det vet ingen. Men poenget er, du oppnår ingenting som helst med innleggene dine.
nå har de hvertfall penger ut året så den saken er hvertfall grei :)
Det er viktig at noen tar seg bryet å korrigere alt tullet som skrives. F. eks. når møre skriver at Thin vil dras med oppover når handlelen i USA starter.
kaunis
02.03.2021 kl 16:22
6047
Det kunne den godt gjort, du vet nok ikke så mye som du tror selv, ingen hadde peiling på hva som var topp av interesse i det markedet/børs der og da. Men det VI vet,
er at det er veldig stor interesse over hele verden, til hvor fort folk må regne med å måtte skifte betalingskort . Idex vil være et mye mer kjent navn over hele verden ved årsskifte en ved begynnelsen av 2021. Hvor mange titalls millioner av Idex sine TrustedBio kort som vil være på markedet ved slutten av dette året vet ingen, og ikke du heller T-idioten, så bare ro ned på dine mange sure innspill.
er at det er veldig stor interesse over hele verden, til hvor fort folk må regne med å måtte skifte betalingskort . Idex vil være et mye mer kjent navn over hele verden ved årsskifte en ved begynnelsen av 2021. Hvor mange titalls millioner av Idex sine TrustedBio kort som vil være på markedet ved slutten av dette året vet ingen, og ikke du heller T-idioten, så bare ro ned på dine mange sure innspill.
True
02.03.2021 kl 16:25
6037
Det er selvfølgelig viktig å være kritisk, men jeg foreslår at du holder deg kritisk i en positiv retning fremfor en negativ retning. Vi som har satset på Thin har satset fordi vi har tro på det de driver meg og vil at de skal lykkes. De som verken har satset eller har tro på aksjen har egentlig ingenting her å gjøre. Dere "redder" ingen at the end of the day.
Jeg kan forsikre deg om at jeg har mange ganger flere aksjer enn deg. Har vært med siden 1999 (forrige århundre).
Redigert 02.03.2021 kl 16:30
True
02.03.2021 kl 16:35
5987
Jaha, og hva har det med saken å gjøre? Min pappa er forresten sterkere enn din. Helt utrolig, ikke rart du kaller deg selv for idiot XD
Du skriver at de som ikke har satset ikke har noe her å gjøre. Da er det greit å oppdatere deg litt.
Redigert 02.03.2021 kl 16:41
True
02.03.2021 kl 16:43
5953
Du tuller nå? Du snakker ned om Thin konstant, men du har mange ganger flere aksjer enn meg? (noe du ærligt talt ikke kan vite...). Hjelp meg med å forstå logikken her.
Jeg er sterkt imot haussing av egne aksjer.
Det må ellers være lov til å uttrykke skuffelse over dagens (ikke uventede) utvikling. Først faller aksjen 30% fra toppen - så faller den videre etter en emisjon som betegnes som meget positiv.
Redigert 02.03.2021 kl 18:03
Atomvinter
02.03.2021 kl 22:43
5318
Slettet brukerskrev Jeg er sterkt imot haussing av egne aksjer.
På HO er det strengt forbudt å skrive negativt om NOEN aksjer, visste du ikke det? Selv når du eier aksjer i selskapet selv, og bare er ute etter konstruktiv diskusjon.
NB! Ikke skriv hvor mange aksjer du har hvis du har noe særlig mer enn en studentpost, for da er du enten "høy på pæra" eller en "løgnhals" i tillegg. Evt. kan du kutte ut de to siste nullene i tallet. Da øker du sannsynligheten for å bli tatt i med i det gode selskap av invistorer på HO.
NB! Ikke skriv hvor mange aksjer du har hvis du har noe særlig mer enn en studentpost, for da er du enten "høy på pæra" eller en "løgnhals" i tillegg. Evt. kan du kutte ut de to siste nullene i tallet. Da øker du sannsynligheten for å bli tatt i med i det gode selskap av invistorer på HO.
Redigert 02.03.2021 kl 22:49
stabilisert seg godt over emi kursen nå og ser ikke ut til å ville gå under 0,84 da det ligger litt kjøpere der. Ser klar ut for rykk opp mot 0,90 kortsiktig.
Smak litt på denne her: Energous Corporation (Nasdaq: WATT) is the global leader of Wireless Charging 2.0 technology. Its award-winning WattUp® solution is the only technology that supports both contact and distance charging through a fully compatible ecosystem.
Altså samarbeid med verdensledende Energous om trådløs lading, så bull som det kan bli at thin samarbeider med verdens beste på trådløs lading.
Smak litt på denne her: Energous Corporation (Nasdaq: WATT) is the global leader of Wireless Charging 2.0 technology. Its award-winning WattUp® solution is the only technology that supports both contact and distance charging through a fully compatible ecosystem.
Altså samarbeid med verdensledende Energous om trådløs lading, så bull som det kan bli at thin samarbeider med verdens beste på trådløs lading.
Redigert 03.03.2021 kl 10:26