NOL fremtiden.
Fra mandag går alle inntektene fra begge riggene rett til NOL, om oppetiden vi har sett i det siste fortsetter vil NOL nå virkelig starte å tjene penger. Etter hvert som markedet blir tryggere og tryggere på at dette blir en pengemaskin vil det komme til flere kjøpere. Nå når begge riggene viser til stabil drift blir det artig å se om de klarer å oppnå bonusrater i perioder. Mener begge kontraktene hadde mulighet for ca 50 000 $ pd i bonus, dette vil i såfall gå rett ned på bunnlinjen.
Syns denne bare ser bedre og bedre ut for hver dag som går. Skal også bli artig å se hva de får i dagrate om obsjonene på kontraktene utøves noe jeg føler meg sikker på at de vil. Ser vi rater opp mot 400 000$ pd inklusive bonus da vil dette selskapet kunne forsvare en pris på 100kr.
Så har vi litt kursdrivende krydder i form av bedre og bedre kvartalsrapporter, avtale med Seadrill, kontrakter/obsjoner( eller begge deler), refinansiering av gjeld, emisjon samt nye analyser fra meglerhus så fort avtalen med Seadrill er i box.
Syns denne bare ser bedre og bedre ut for hver dag som går. Skal også bli artig å se hva de får i dagrate om obsjonene på kontraktene utøves noe jeg føler meg sikker på at de vil. Ser vi rater opp mot 400 000$ pd inklusive bonus da vil dette selskapet kunne forsvare en pris på 100kr.
Så har vi litt kursdrivende krydder i form av bedre og bedre kvartalsrapporter, avtale med Seadrill, kontrakter/obsjoner( eller begge deler), refinansiering av gjeld, emisjon samt nye analyser fra meglerhus så fort avtalen med Seadrill er i box.
Redigert 08.03.2021 kl 06:42
Du må logge inn for å svare