RECSI Trading 2
Den gamle tråden var blitt litt lang.
RECSI faller på grønn børs.
Hva skjer?
RECSI faller på grønn børs.
Hva skjer?
Redigert 01.03.2021 kl 10:08
Du må logge inn for å svare
med så høy omsetning og fall uten noe meldinger tror jeg at dette er regisert av noen som hamstrer aksjer på bekostning av mange som faller ut med stopp/loss, eller de som blir nervøse. hvem har regien? short eller noen som vil kjøpe seg opp? jeg finner det ikke lurt å selge, andre må ta egne beslutninger. dette har ingen til med det fundamentale i caset, dvs. alle de store triggerne som ligger på vent. vi vet jo alle dette. ikke panikk!
seth skrev Ikke umulig at REC ender i pluss idag? :)
Det burde den og det kraftig:)) Alt det fundamentale og potensiale sier klart opp vi ser også sil prisene er opp kraftig:))
c
08.03.2021 kl 09:54
5300
Enig, otrolig omsättning idag och som sagt, det krävs ju köpare. Det är alltid fint att ha i bakhuvudet dagar som denna.
Nsxnsx
08.03.2021 kl 09:53
5273
fattigstakkar skrev Dette kan ha vært den washouten vi trengte for å sette en bunn.
Volum som dette gjør det enda mer sikkert at vi kommer inn på hovedindeksen :)
Rekylen kommer :) synd for de som er tvangssolgt på bunn, men slik er det. De med mye kapital blir rikere og de med begrenset blir fattigere.
Dette er kalkulert spill fra de STORE. Tenker vi slutter over 17,- i dag
Rekylen kommer :) synd for de som er tvangssolgt på bunn, men slik er det. De med mye kapital blir rikere og de med begrenset blir fattigere.
Dette er kalkulert spill fra de STORE. Tenker vi slutter over 17,- i dag
Redigert 08.03.2021 kl 09:54
Ærligtalt
08.03.2021 kl 09:50
5317
Du har helt rett
Vet at det også er drøftet til det kjedsommelige- men hva er forskjellen på dagens stunt og på å skrike høyt til eldre for så å plukke opp pengene de mister?
Norge er et forunderlig land...gutteklubben grei står utrolig sterkt
Vet at det også er drøftet til det kjedsommelige- men hva er forskjellen på dagens stunt og på å skrike høyt til eldre for så å plukke opp pengene de mister?
Norge er et forunderlig land...gutteklubben grei står utrolig sterkt
fattigstakkar skrev Dette kan ha vært den washouten vi trengte for å sette en bunn.
Tenkte på det samme fattigstakkar sjelden sett makan til handling selv på Oslo børs er dette merkelig:)) Skikkelig oversolgt nå:))
Redigert 08.03.2021 kl 09:51
fattigstakkar
08.03.2021 kl 09:46
5482
Dette kan ha vært den washouten vi trengte for å sette en bunn.
Kjellefant
08.03.2021 kl 09:45
5512
Rec faller ikke bare pga den grønne korrigeringen. Her er der de store shortene som settes og de store aktørene som presser ned kursen. Vi små kan ikke gjøre noe med dette. Om den falger lenger ned, ikke få panikk. De som har tro på denne på lang sikt så betyr ikke dette noe. Det er bare papirtap. Det er i store korreksjoner man skal kjøpe aksjer i selskaper som har det fundamentale på plass, som REC. Har dessverre ikke mere kapital. Keep beeing strong :)
omac
08.03.2021 kl 09:41
5697
stockwalker skrev Voleon holder shorten 0.91% siden 3.3 (17,30) med pgevinst over 7 mill.
Spennende å se hva som skjedde på fredag og i dag, om de økte eller dekket seg inn, fredag får vi svar på kl 1530 i dag
Det tror jeg ikke noe på, personlig så tror jeg at vi har nådd bunnen
stockwalker
08.03.2021 kl 09:40
5782
fersk1 skrev Jepp
Voleon holder shorten 0.91% siden 3.3 (17,30) med pgevinst over 7 mill.
Vondt å se røde tall, men fatt mot aksjeeiere. Folk går på jobb hver dag for å skape verdier.
Kursen kommer opp igjen.
Kursen kommer opp igjen.
Kjellefant
08.03.2021 kl 09:39
5864
Jeg har ikke sett noen av de heftige samtalene du har hatt med Grove her inne. Kan du henvise til diskusjonene ?
REF Arne Grove lyger du så det renner av deg. Bevis det du nå sier for å dekke din egen rygg nå. Hvis ikke, er du mer patetisk enn det jeg trodde var mulig.
REF Arne Grove lyger du så det renner av deg. Bevis det du nå sier for å dekke din egen rygg nå. Hvis ikke, er du mer patetisk enn det jeg trodde var mulig.
Kjøper inn på 8-9 kr er temmelig sikker på at kursen skal ned dit.
NoomehtOt
08.03.2021 kl 09:33
3068
Pust med magen. Spretter nok like fort opp igjen som den falt ned. Hold.
orhaugen
08.03.2021 kl 09:32
3159
Mulig han var klar over dette koordinerte shortangrepet. Voldsom omsetning, nesten 5 mill aksjer på 30 min.
Dette har du advart mot? og forklart? på samme måte som siluimsprisen, den advarte du mot og mot og mot, se hvor den er nå.
Og ja, du er full i løgn! Da jeg personlig KJENNER Grove så vet jeg at du ikke har hatt en ENESTE samtale med han.
PS: Ikke tro du er anonym lenge om du fortsetter slik, en rask sjekk av ipadressen din så vet alle her inne hvem du er ;)
Og ja, du er full i løgn! Da jeg personlig KJENNER Grove så vet jeg at du ikke har hatt en ENESTE samtale med han.
PS: Ikke tro du er anonym lenge om du fortsetter slik, en rask sjekk av ipadressen din så vet alle her inne hvem du er ;)
Fin kjøpsdag? blir vel bedre kjøpsdag i morgen tenker jeg.. går rett ned dette
fersk1
08.03.2021 kl 09:30
3088
Grove skal inn på EMI kurs ser jaggu ut som han får vilja si. At det er mulig.
Fin kjøpsdag 😀
Legger inn en kjøpsordre på et par tusen aksjer veldig snart!
Uff.. dette blir bare være å være.. hva skjer egentlig
Jajja. Blablabla.
Jeg kjøpte noen tusen aksjer rundt 15kr.
Jeg kjøpte noen tusen aksjer rundt 15kr.
nemi's
08.03.2021 kl 09:25
3197
orhaugen skrev Straks børspause! Faller for mye. Sjukt!
Orhagen,
dette har jeg advart mot! Patetisk å høre dere skriker i panikk. Dere skal jo alle sammen sitte til 50 kroner, for det er jo like rundt hjørnet.
"caset og det fundamentale" ............
REC sa på Q4 at de har som INTENSJON mot årsslutt 2021, å kunne si noe mer om fremtiden til ML.
Jeg klarte omsider å få Grove til å forstå. Etter heftige disksjoner med ham her inne.
dette har jeg advart mot! Patetisk å høre dere skriker i panikk. Dere skal jo alle sammen sitte til 50 kroner, for det er jo like rundt hjørnet.
"caset og det fundamentale" ............
REC sa på Q4 at de har som INTENSJON mot årsslutt 2021, å kunne si noe mer om fremtiden til ML.
Jeg klarte omsider å få Grove til å forstå. Etter heftige disksjoner med ham her inne.
orhaugen skrev Straks børspause! Faller for mye. Sjukt!
Her er det bare de sterkeste som overlever. Hva er du? Jeg selger ikke.
Gigantiske summer i sving. Så en ordre på 70k aksjer på 14.80
Noen større gutter som leker seg nå. 60 mill i omsetning før det har gått 20 min.
seth
08.03.2021 kl 09:22
3300
Vært stille fra Sirbalo? Vil du oppdatere oss med TA? Har vi falt gjennom bunnen?
Hvordan kan kursen gå fra 14,55 til 14,90 på noen sekunder?
Hoasis
08.03.2021 kl 09:22
3284
Hva sier TA nå? Nå er vel denne i ferd med å kollapse helt, blir nok lenge til vi ser 20 tallet igjen
Greit at aksjen er volatil, men den oppførselen her må det være lenge siden jeg har sett i aksjen. Skulle gjerne visst hva som er grunnen til dette plutselige salget med stort volum.
Allroad18
08.03.2021 kl 09:19
3398
Det er veldig mange nye og uvitende som har kommet inn i aksjemarkedet siste året, jeg tror mye av "panikksalget" er deres skyld, jeg gjorde også denne klassiske feilen for mange år siden. Av skade blir man klok, så dersom man har penger til overs, så tror jeg det er smartere å snitte ned, enn å hive ut aksjene sine fordi tallene er røde. Børsen er uforutsigbar og ulogisk i mange sammenhenger, det er også fallet vi har sett i REC siste tiden. Sitt i ro!
orhaugen skrev Kollapser helt!
Ser litt grisete ut dette og gudene må vite hva slags spill som utspiller seg og som vi er vitne til.
Jeg skal ikke råde noen til noe - men jeg selger ingen aksjer til disse prisene. Caset er like godt som det var for en måned siden.
Jeg skal ikke råde noen til noe - men jeg selger ingen aksjer til disse prisene. Caset er like godt som det var for en måned siden.
En ting er sikkert, jeg sitter klar med penger for å kjøpe her utover dagen om dette fortsetter :D
Både NEL or REC får skikkelig juling nå. Sterkt kjøpssignal for meg når prisen blir presset såpass ned i REC
Ærligtalt
08.03.2021 kl 09:10
3768
Vi kan kalle både grisen og fremgangsmåten hva vi vil- men jeg sitter med et inntrykk av at i sum så ender Horizon opp med en haug billige aksjer nå