Hvor går Pexip? 💰
Zoom som er konkurent til Pexip fikk et skikkelig godt resultat. Dette gjør at Pexip skyter fart.
Er litt nysgjerrig på kursmål på Pexip.
Har hørt at den har potensiale på en kurs på 200-400.
Noen formening om dette? 💰
Er litt nysgjerrig på kursmål på Pexip.
Har hørt at den har potensiale på en kurs på 200-400.
Noen formening om dette? 💰
De smarteste vinner som regel alltid til slutt
Nå må dette salget snart være over..
Nå må dette salget snart være over..
Redigert 16.11.2021 kl 09:38
Du må logge inn for å svare
Det siste innsidekjøpet igår var vel enda en
God bekreftelse på at ledelsen mener Pexip er på rett spor.
Da er det bare å holde seg unna Salgsknappen idag,så kan pexip stå for salgene til alle kunder som ønsker vårt fantastiske produkt .De beste i USA bruker de, så de viser bare hvor bra Pexip er.
THE Future is Pexip.👍👍👍👍👍😀💰
God bekreftelse på at ledelsen mener Pexip er på rett spor.
Da er det bare å holde seg unna Salgsknappen idag,så kan pexip stå for salgene til alle kunder som ønsker vårt fantastiske produkt .De beste i USA bruker de, så de viser bare hvor bra Pexip er.
THE Future is Pexip.👍👍👍👍👍😀💰
Når Nel har klart å banke shorterne, klarer Pexip det også
Når Kahoot klarte å gå fra 37 til 75 etter en nedtur, klarer Pexip også et comeback.
Red team go.
Når Kahoot klarte å gå fra 37 til 75 etter en nedtur, klarer Pexip også et comeback.
Red team go.
Swami136
15.11.2021 kl 23:15
4125
I would love to do as You said but how much cash we can place in, we would need tens of thousands small traders to match only one entity
And we all work for our money, pay tax and save and again pay tax on what was already taxed
They just take money from Central Bank at almost 0% interest, 100M, 1000M more, no problem and speculate on the stock market, real estate market
Money for Nothing and Chicks for free
And we all work for our money, pay tax and save and again pay tax on what was already taxed
They just take money from Central Bank at almost 0% interest, 100M, 1000M more, no problem and speculate on the stock market, real estate market
Money for Nothing and Chicks for free
omans
15.11.2021 kl 22:53
4150
Først Kahoot, så Pexip. Kahoot steg til 55 ifm rapporten, for så å falle tilbake. Samme med Pex.
Det er samme mønster, og indikerer i første omgang at bunnen er inne. Når det etter hvert summer seg så starter oppklatringa, sakte men sikkert til motsstandsnivåer, og plutselig en dag har kurs doblet seg fra bunn-nivåene.
Det er samme mønster, og indikerer i første omgang at bunnen er inne. Når det etter hvert summer seg så starter oppklatringa, sakte men sikkert til motsstandsnivåer, og plutselig en dag har kurs doblet seg fra bunn-nivåene.
Swami136
15.11.2021 kl 22:50
2727
Slettet brukerskrev Thx. Scary stoff for us longs. They tend to have a strong bite
Yes, 70% of trade is not a Value Trade, those are algorithms set to speculate in various ways ... high frequency trading, analysts recommendation vs short/long position of their comrade Asset Management funds
That's why you can see insane pricing in both ways
And important aspect is that they don't intrude into other's territory. They split their terrain and operate without interruptions especially on small exchange like Oslo bors
That's why you can see insane pricing in both ways
And important aspect is that they don't intrude into other's territory. They split their terrain and operate without interruptions especially on small exchange like Oslo bors
Thx. Scary stoff for us longs. They tend to have a strong bite
Swami136
15.11.2021 kl 22:16
2845
It did it several times already since September
It was shorting in 70s then covering gain and starting position again in 60s then covering/starting again in 50s
I think the last position was holding for long time was 51 and gain was think around 20MNOK
Now the Short Nordic does not show starting position but it shows recent gain of +3M, however it does not show total gain which was huge when start position was 51
As I mentioned the biggest drive for Jpmorgan Asset Management (uk) huge gain here was downgrade by Carnegie, and it's sucking out the Pexip price development, squeezing it like a lemon cause no other big player gets involved here to start buying and short squeeze this entity
It was shorting in 70s then covering gain and starting position again in 60s then covering/starting again in 50s
I think the last position was holding for long time was 51 and gain was think around 20MNOK
Now the Short Nordic does not show starting position but it shows recent gain of +3M, however it does not show total gain which was huge when start position was 51
As I mentioned the biggest drive for Jpmorgan Asset Management (uk) huge gain here was downgrade by Carnegie, and it's sucking out the Pexip price development, squeezing it like a lemon cause no other big player gets involved here to start buying and short squeeze this entity
I dont know how you play with the order book but it seems about right. Is it a short ladder attack, re Game Stop?
Swami136
15.11.2021 kl 21:32
2951
KOKO19 skrev https://ssr.finanstilsynet.no/
I do not know if it takes few days to settle the position change. Today what happen it appeared pretty much as short sale and it correlates with what's shown at Short Nordic (starting position is not shown any longer at it was 51 as well gain which was 20+ MNOK)
Swami136
15.11.2021 kl 21:22
2975
KOKO19 skrev They didn’t close their position last week..
What is the start position they have. They were holding 51 for long time
I see reset in Shortnordic site: https://shortnordic.com/detaljer_selskap_alle.php?&land=nor
I see reset in Shortnordic site: https://shortnordic.com/detaljer_selskap_alle.php?&land=nor
Swami136
15.11.2021 kl 20:43
3043
This today is a pure play of Jpmorgan Asset Management (uk) Ltd
It closed position on upswing last week and started new position today. Over 1M shares
This is 3rd time is operating the same way
It is undertaker of Pexip share price since mid of September when share start sliding from 80 NOK and it was very convenient for him when Carnegie downgraded the course to 62
It closed position on upswing last week and started new position today. Over 1M shares
This is 3rd time is operating the same way
It is undertaker of Pexip share price since mid of September when share start sliding from 80 NOK and it was very convenient for him when Carnegie downgraded the course to 62
Da alle er enig om retningen til fuglen.Vi Vil få godt betalt dersom ledelsen innfrir.
Lykke til alle pexipere.Tålmodighet. Pust Med Magen så går det bra til slutt.
Husk Kapitalmarkedsdag 9 Desember.
Lykke til alle pexipere.Tålmodighet. Pust Med Magen så går det bra til slutt.
Husk Kapitalmarkedsdag 9 Desember.
Redigert 15.11.2021 kl 19:27
Jeg er lik. Derfor gjør jeg det enkelt. Holder til Q4 som et minimum og tar det derfra.
Jeg kan ikke skjønne annet enn at kursen går opp etter en ny rapport. 1. Selgerne er blitt varme, 2. CEO (interim) sier Rekordmye ligger i pipelinen, 3. En ny korona-bølge har motivert kjøperne og 4. Ny CEO med proven track record skal på plass
En tradingupdate får vi medio januar
.
Jeg kan ikke skjønne annet enn at kursen går opp etter en ny rapport. 1. Selgerne er blitt varme, 2. CEO (interim) sier Rekordmye ligger i pipelinen, 3. En ny korona-bølge har motivert kjøperne og 4. Ny CEO med proven track record skal på plass
En tradingupdate får vi medio januar
.
Redigert 15.11.2021 kl 19:20
carpe
15.11.2021 kl 19:18
3123
Dette innlegget likte jeg mye bedre og det kan dele fullt ut med deg!
Det er et stort problem med denne fuglen,Han er konstant positiv i troen inntil det motsatte er bevist,og da Selger han allt.
Det er selvfølgelig vanskelig å tippe fra dag til dag.Jeg tror rmed de siste dagers hendelser i pexip så er det blitt mere opptimisme blandt investorene i pexip tiltross for dagens nedgang. Pexip er et Selskap i Verdensklasse innenfor sitt felt.
Vi er alle enig om at kursen skal opp på sikt,så får vi bli betalt godt dersom selskapet leverer varen fremover.
Det er selvfølgelig vanskelig å tippe fra dag til dag.Jeg tror rmed de siste dagers hendelser i pexip så er det blitt mere opptimisme blandt investorene i pexip tiltross for dagens nedgang. Pexip er et Selskap i Verdensklasse innenfor sitt felt.
Vi er alle enig om at kursen skal opp på sikt,så får vi bli betalt godt dersom selskapet leverer varen fremover.
carpe
15.11.2021 kl 18:59
3168
Dette blir ren spåing. Bingo eller ikke. På litt sikt tror jeg vi ser høyere kurser. Men å spå fra i dag til i morgen blir kun gjetting. Håper imidlertid du får rett.
Selvsagt gjør de fleste det da det er et av de sterkeste signaler ledelsen kan gi utenom den oppløftende prestasjonen.Når det er så mange som alikevel ønsker selge aksjene sine tiltross for slike fantastiske gode nyheter,så regner jeg med at de ble ferdig solgt idag.I Morgen skinner sola igjen på Pexip.
Jeg kjøpte selv flere aksjer idag. Det er enda mere igjen å kjøpe for.
Jeg kjøpte selv flere aksjer idag. Det er enda mere igjen å kjøpe for.
Redigert 15.11.2021 kl 19:58
mercedesglk
15.11.2021 kl 18:20
3212
Sagen kjøpte 11-12000aksjer i dag og😀👍
Det er noen som ikke forstår hva innside kjøp betyr, heldigvis for meg som kjøpte meg inn i dag🤣🤣🤣
Det er noen som ikke forstår hva innside kjøp betyr, heldigvis for meg som kjøpte meg inn i dag🤣🤣🤣
Aldara
15.11.2021 kl 17:14
3314
Slettet brukerskrev Trodde vi skulle bikke 50. Kan ikke Teknisk analyse dog.
Skal til 50! Skal bare ristes og shakes og manipuleres mm på veien dit!
Ja jeg må bare le. I morgen så ser vi ikke 43 tallet noe mere.
Det er en positiv ledelse i pexip og det holder i grunnen nok for meg. De må bare fortsette med innsidekjøp så går det nok bra til slutt.
Det er en positiv ledelse i pexip og det holder i grunnen nok for meg. De må bare fortsette med innsidekjøp så går det nok bra til slutt.
Aldara
15.11.2021 kl 16:24
3395
Slettet brukerskrev jeg har aldri sett så KVALM Børs i mitt liv. Vi får satse på en bedre dag imorgen.
Dette må du tåle DiamondBird! Dette er en del av spillet! Shortere lager kvalme slik at du skal bli så lei at du kaster opp/ kaster kortene,,,, Og vipps tok de aksjene dine!
Derfor er det et pakk!
Derfor er det et pakk!
jeg har aldri sett så KVALM Børs i mitt liv.
Vi får satse på en bedre dag imorgen.
Vi får satse på en bedre dag imorgen.
Redigert 15.11.2021 kl 16:22
moneymay
15.11.2021 kl 16:19
3417
Slettet brukerskrev ja aksjer for 500000kr av styreleder.bra dette.
Er nok State street bank som ikke er ferdig å selge. Merkelig måte å selge seg ned på. Nærmer vel seg 10 millioner aksjer. Hvorfor ikke selge utenfor børs
Min Butikk er
stengt så her skal det holdes på aksjene.Shortherene får ikke mine.
stengt så her skal det holdes på aksjene.Shortherene får ikke mine.
Aldara
15.11.2021 kl 15:56
3484
Husk at shortere er IKKE medaksjonærer! De anses (av meg) som verste sort hooligans!
Aldara
15.11.2021 kl 15:55
3485
Jeg gjentar: Det er shortere som herjer! Banna bein! Har sett mønsteret før og plutselig er vi på rett kjør!
Kjetil H
15.11.2021 kl 15:52
3485
Var heldig med salget i dag. Kjøper tilbake før slutt eller i morgen 👍
Slettet brukerskrev Nå blre den vel stoppet ser det ut som.
Da var handlen igang igjen.
fra 43.48 til 44.10 på kort tid.
fra 43.48 til 44.10 på kort tid.
Redigert 15.11.2021 kl 15:54
Nå blre den vel stoppet ser det ut som.
Kaisovski
15.11.2021 kl 15:47
3525
Men hvor er kjøperne?!
Våre medaksjonærer sender den rett i dass🤠🤠
Våre medaksjonærer sender den rett i dass🤠🤠
Aldara
15.11.2021 kl 15:46
3533
Det er ikke tvil i mitt hode: Firmaet er på rett kjør med en rekke innsidehandler og pos ebitda mm..
Dette må være shorters siste desperate kamp for å forsøke å hamre kursen mest mulig før vi snur. Jeg selger ingenting av de kjøpte aksjer!
Dette må være shorters siste desperate kamp for å forsøke å hamre kursen mest mulig før vi snur. Jeg selger ingenting av de kjøpte aksjer!