UNDERPRISET Softwareselskap!

Myrabakk
ELABS 02.03.2021 kl 20:40 10728

Tenkte jeg skulle presentere Elliptic Laboratories, Elabs, på forkortet vis for de som er interesserte:

Elabs er et selskap som har drevet med sensorsoftware i mange år, og tar i bruk de komponenter som finnes i elektroniske enheter fra før, og bruker ultralyd for sensing.
Altså ingen hardware, og omtrent ikke kostnader ut over personell og R&D-avdelingens nyutvikling. I store tidsskrifter nevnes de som ledende selskap innen området, særlig i smartphones. Det leveres ultrasonic fingerprint, facerecognition, AI med persongjenkjenning, presencedetection, bevegelsesregistrering, åndedrettssensing, hjerterytmesensing etc...

Elabs gikk på børs i oktober med en emisjon på 125 millioner. Av disse 125 millionene brukte de 25 mill til å betale ned på lån! Det forteller oss at de har klokketro på inntjeningen sin fremover, ellers ville de spart på cash-beholdningen sin. Prisen i emisjonen var 150kr, og det var kraftig overtegning. Kursen var oppe i 180kr, men har siden gått sakte nedover, selv på svært gode nyheter! I dag er de nede på 100,00😄

Designwin i Mi11, Mi11global, og mer fra Xiaomi, pluss flere har ført til lavere kurs! Men, dette er på svært lav omsetning.

Elabs har fått første kontrakt med ioT, jeg mener det er meldt om en stor OEM med intelligent kjøleskap, men dette med ioT er antatt å bli stort, siden det ikke trengs komponenter, kun software som ikke tar plass, og er rimelig. Elabs er i testing til 4 av verdens største laptop-OEMs, og svar på om det blir kontrakter av dette ventes snarlig, noe som er meget eksklusive marginer i. I tillegg er det skrevet årsavtale med Xiaomi om bruk, pluss enda en OEM som tar softwaren i bruk i middelklassetelefonene sine, en OEM som anslår 100M enheter for 2021, der en god del vil være mid-range-modeller (høyvolum).

På Q4-presentasjonen den 10.mars vil det være svært spennende å se guidingen for 2021. Det er guidet overskudd allerede i 2021, så dette blir et vesentlig moment for aksjens utvikling. Så er det viktig å vite at selskapets ledelse har store aksjeposter i eget selskap, og totalt har topp50 nesten 80% av alle aksjene. Kommer det designwin i laptop og en medieomtale er det under 2 millioner aksjer utenfor topp 50 å sloss om!

Dersom noe viktig er avglemt eller jeg har noe feil er det supert om noen sier ifra og korrigerer!
Babbai
04.03.2021 kl 07:41 8520

Veldig bra skrevet. Har du forresten noe kilde på at de driver med ultrasonic fingerprint-teknologi? Jeg har fulgt selskapet i flere år, men akkurat dette har jeg ikke hørt noe om.

Som artikkelen nedenfor fra DN nevner, er det stor mangel på komponenter. Jeg ser det som en stor fordel at Elabs kun baserer seg på software (i tillegg til eksisterende høyttalere og mikrofoner). De vil derfor ikke få supply chain-problemer og mangel på hardware. Dette er nok en fordel som flere av mobil-, PC, og IoT-produsentene legger mer vekt på fremover.

Jeg ser frem til mange nye avtaler i 2021, ikke bare for mobiler, men også for PCer, kjøleskap og andre IoT-produkter. Xiaomi og andre mobilprodusenter produserer jo også TVer - kan det være den første TV-avtalen også blir med Xiaomi? Det blir herlig den dagen man slipper å sette TVen på pause når man beveger seg vekk fra skjermen, men Elabs i stedet trykker på pause og play automatisk basert på presence detection-teknologien.

https://www.dn.no/utenriks/kina/usa/teknologi/-dette-er-et-fenomen-vi-aldri-tidligere-har-opplevd/2-1-974133
Myrabakk
05.03.2021 kl 09:42 8424

Meget godt innlegg, Babbai! Det med fingeravtrykkslesing kan kanskje være misforståelse fra meg? Jeg leste gjennom en presentasjon om Elabs inn mot laptopmarkedet der det var security som var fokusområdet. De kan levere sikkerhetspakke der presence detection også gjenkjenner godkjente brukere av enheten, og slår maskinen kun på dersom det er de/den riktige som kommer i sonen. Jeg mener det i samme artikkel var noe om ultrasonic fingerprintscan. Jeg skal se om jeg finner denne igjen, og sjekke om jeg har lagt inn for mye på Elabs.
Babbai
05.03.2021 kl 10:29 8415

Bra, sjekk om du finner det. Dersom ultrasonic fingerprint har vært nevnt, vil jeg anta at dette gjøres med en hardwaresensor, ikke med høyttaler+mikrofon. Det er mulig dette blir levert fra et annet selskap.

I Q3 2020-presentasjonen stod det forresten: "Our vision is to build the leading software platform for all sensors, making every device smarter and more environmentally-friendly."

Jeg har ikke lagt merke til dette før. Dette sier jo litt om hvor de vil på lang sikt. Spennende at de vil bli en ledende software-platform for ALLE sensorer. Planlegger de å bruke platformen og machine learning til å utnytte data fra andre sensorer også og tilby noe mer enn bare høyttaler+mikrofon-ultralydsensoren sin? Kommer de til å komme med nye software-sensorer som kan erstatte hardware? Det blir spennende å følge med i årene fremover. Det blir litt som ELOP, de tilbyr ikke bare en scanner (eller en software-sensor i Elabs' tilfelle), men også en platform og data/big data).

Som det står i Elabs' admission document: The Company has developed an expansive partner ecosystem with the largest semiconductor companies. Elliptic Labs is leveraging its partners' sales organizations to identify and drive sales opportunities. The Company is also currently embedding the Virtual Smart Sensor Platform into its ecosystem partners' platforms. In parallel, the Company is collaborating with partners on new standards for ultrasound and AI Virtual Smart Sensors.

Vi begynner å se at dette fungerer. De har kommet med flere Qualcomm-lanseringer i det siste. Tror nok de får god hjelp av Qualcomm til å selge inn sensorene sine til nye OEMs og andre kunder.

Under Q3 sa de også:
- Set for ample growth going forward within the laptop, IOT and automotive segments (her kommer det nok noe veldig snart - hittil har det vært mest mobil-lanseringer + en stk IoT-avtale (kjøleskap, men vi venter fortsatt på lansering og mer info))
-Numerous additional partner- and contract announcements short term (vi har fått noen, men det kommer nok mange flere de neste månedene)

Som Myrabakk har nevnt tidligere, kommer OnePlus med ny telefon denne måneden. OnePlus var ved børsnotering, som det står i Admission Document, den andre største kunden til Elabs. Vi skal ikke se bort i fra at telefonen som kommer nå vil ha Elabs-teknologi. Som det sies i denne linken "It’s pretty much a given that the Qualcomm Snapdragon 888 will power the flagship line." Flere av Elabs' nyeste lanseringer har vært i telefoner med Qualcomm 888. https://www.androidauthority.com/oneplus-9-1170815/
Myrabakk
06.03.2021 kl 12:29 8334

Nice, Babbai👍
Jeg har lest litt om hva Elabs ser for seg av markedsmuligheter innen laptop. Det er svært interessant at Intel jobber for å integrere ultralyd som standard inn mot alle sine produkter, noe som tilsvarer over 80% av markedsverdien innen laptop. Eller som Danielsen sier på Q3: “Intel driving ultrasound as a standard is a game changing opportunity”.

Med de prisene det opereres med i dette markedet så skal det være en betydelig oppside her.

Jeg har gått gjennom de økonomiske forholdene i Elabs også. Det kan se ut som lavere resultat i Q3-20 i forhold til Q3-19 må være eneste negative moment siste 12 måneder, alt annet har "gått hjem". Det er lovt multiple designwins og kontrakter, noe vi har fått i rikt monn, det ble lovt flere PoC i laptop, og det er nå oppe i 4. Avtalen med nytt selskap(Honor?) Er svær, særlig når vi vet at mid-modellene er høyvolum, noe som jeg tenker kan utgjøre nesten halve produksjonen til selskapet. Hva tror dere vil skje dersom Elabs leverer et Q4 med positiv bunnlinje? Vil vi se en korrigering opp mot det selskapet ble verdsatt til på grunnlaget for børsnotering? Jeg mener å se noen svært positive tegn på inntektssiden i alle fall, blant annet dette:

Elabs har nettopp endret egen firmapresentasjon til å si at de er inkludert i over 150mill enheter, ikke bare over 100mill, som de gjorde for et par uker siden. Det er i tillegg store muligheter for en inntektsføring av store deler av de 25mill som ligger i Xiaomiavtalen. Bare denne vil kunne gi overskudd i Q4. Det er i tillegg en del avtaler som er inngått, pluss etterfaktureringer som gjerne kommer mot slutten av et år, eventuelt i Q1 påfølgende år. Jeg gleder meg til 10.mars!
Redigert 06.03.2021 kl 12:33 Du må logge inn for å svare
Myrabakk
07.03.2021 kl 15:33 8242

Elliptic Labs har avdelinger i bla California, Taipei og Shanghai.
Er det tilfeldig at Intel og Asus har inngått samarbeidssentre for forskning på AI i nettopp California, Taipei og Shanghai🤔?

Sjekk denne linken om Intel+Asus:
https://www.intel.com/content/www/us/en/products/docs/devices-systems/laptops/laptop-innovation-program/stories/asus-co-engineering-story.html

Et lite utdrag fra deres Evolution-program:

Adapting to the Evolving Needs of Customers
In an unprecedented year of change in the way people live, play and work, ASUS quickly recognized the need to adapt its laptop experiences to meet the needs of customers. A capability also tested in its new lab, ASUS worked closely with Intel to include GNA 2.0-enabled noise suppression across its entire range of 11th Gen Intel Core designs. Intel’s industry-first solution offloads AI-based noise suppression from the CPU to the more efficient GNA 2.0, which dramatically reduces the impact on battery life.

“ASUS will enable background noise suppression by default across its entire range of Tiger Lake SKUs, not just its top-end ones,” explains Tsai. And unlike other OEMs, they’ll also enable the feature across both consumer and future commercial 11th Gen Intel Core systems.

“To make Intel® Evo™ successful, we need to drive a true experience-first platform to wow consumers,” explains Tasha Chuang, director of the ASUS global account team. “This journey has pushed both Intel and ASUS to challenge our limits from product enabling to marketing, and we are all excited about the new possibility that Intel® Evo™ platforms bring, at a time when the PC is more essential than ever.”

ASUS and Intel are working together to continue to deliver innovative laptop experiences for customers.

Ganske så klart at Asus er en av TopTier med PoC-kontrakt med Elabs😉
Myrabakk
09.03.2021 kl 00:57 7966

Herlig melding som kom nå 8.mars. Elabs bekreftet tilstedeværelse i Taiwan, antakeligvis i Taipei. Samtidig ble det meldt proof-of-concept-kontrakt med enda en av verdens 5 største Laptop-OEMs, sammen med Intel. Dette er nok Acer, de er eneste firma fra Taiwan blant verdens topp 5 laptop.

Omsetningen var den høyeste siden de to dagene ved børsintro i 2020, så det lover godt med økt interesse når vi går mot et spennende Q4-fremlegg. Følg med Elabs på Q4 den 10.mars, dersom det kommer positiv guiding så har alle store mediehus pluss de to som dekker Elabs fått mail med spm om en guiding av hvor veien skal gå fremover. Kan håpe de tar opp denne når det er noen tall som er klare😉
Myrabakk
09.03.2021 kl 23:36 8037

Nå er det bare å gjøre klar til Q4-presentasjon om noen timer! Dette ser jeg frem til, og håper at det er en positiv guiding fremover. Dersom det kjøres på med samme guiding som på Q3 så skal vi korrigere opp i dag. Spenning knyttes til hvordan økonomien i selskapet utvikles med økende aktivitet fra Xiaomi, der det ble meldt om tidenes største enkeltkontrakt nå for litt siden. Også laptopfremgang er råspennende, i tillegg til om det er noen nyheter knyttet til ioT-kontrakten de har vunnet.
Følg Q-pres på link fra hjemmesiden under investor relations på Elabs eller fra link i børsmelding👌
Babbai
10.03.2021 kl 05:01 7912

Jeg ser frem til presentasjonen. Q3-presentasjonen var veldig bra. Jeg er spent på om det kommer noen overraskelser på inntektssiden (f.eks. mer-fakturering for Xiaomi), men håper samtidig at vi kan ligge å vake på disse lave kursene en stund til så vi får lastet opp mer før de store kontraktene kommer.
stimar
10.03.2021 kl 05:47 7893

Da ble det første inngang for meg i Elabs i går, spennende selskap ut fra det jeg har klart å lese meg opp på. Sitter godt plassert med 90 % i et annet selskap men "måtte" ha noe også her. Det blir interessant å følge Q4 :-)
AntonBerg2
10.03.2021 kl 07:27 7820

Knalltall!!!
Elliptic Labs satt etter fjerde kvartal igjen med et resultat før skatt på drøyt 14 millioner kroner, opp fra et underskudd på 0,7 millioner i samme periode i fjor.
Selskapets inntekter beløp seg til rekordhøye 17,3 millioner kroner.
riskypick
10.03.2021 kl 07:40 7774

Fine takter fra elabs dette! Med siste storkunde inn på smartphone kan de guide positiv ebitda for 2021 som helår!
Da kan man nok se bort ifra fler emisjoner her,med mindre det skal gjøres oppkjøp. Det betyr fullt fokus på kommende muligheter samt rom for litt økning på investeringssiden(har vel ansatt noen få til bla).
Opp til hver og en å vurdere r/r,men jeg har kjøpt hvertfall. Tenker teknologi(presence) i første omgang er svært relevant innenfor pc,laptop,tablets. Om så skjer,så skjønner man at dagens kurs er en brøkdel av hva den vil bli med full klaff på presence detection innenfor laptop osv. Regner dessuten med god sjanse for fler storkunder inne smartphone samt muligheter innenfor smart tv og automotiv. Vi vet dessuten de har pocs gående med andre type sensorer også. Svært lovende totalt sett.
Redigert 10.03.2021 kl 07:41 Du må logge inn for å svare
stimar
10.03.2021 kl 08:02 7713

Gledelig utvikling og blått regnskap. Personlig har jeg lang erfaring med sensor teknologi brukt i prosessindustrien. Har Elabs utviklet noe disruptive tech innen sensor området ? Her må jeg studere nøyere, veldig spennende og fra Norge!
Lazz
10.03.2021 kl 08:02 7708

Hvordan klarer de å redusere personalkostnader fra 12,6 til 5,7 mill? Bunnlinja er jo meget pen.,
focuss
10.03.2021 kl 08:18 7665

Må jo gi en god utvikling dette. Imponerende selskap
regnskap1
10.03.2021 kl 08:46 7608

Nå har ikke jeg sett på regnskapet, men høres ut som de har aktivert personalkostnader i balansen under immaterielle eiendeler. It-personell som har blitt brukt direkte i utviklingen av produktene. Avskriver så dette over løpetiden til eiendelen.
Lazz
10.03.2021 kl 15:25 7385

Takk for svar!
Siddis61
10.03.2021 kl 15:38 7362

Selskap med et utrolig potensiale for vekst. Fantastisk bra resultat og guiding og går likevel omtrent ikke opp i dag. Burde føket opp til siste emisjonspris som var kr 150,-.
Men denne får mer oppmerksomhet før eller senere og må være en het oppkjøpskandidat med den teknologien de besitter og ikke minst alle patenter de har tatt på den.
Fjellheim
10.03.2021 kl 16:01 7335

Enig. Jeg måtte ta en post på 119,- for dette overrasket virkelig positivt. Enormt potensiale.
Myrabakk
10.03.2021 kl 18:05 7228

Heisann Stimar!
Elabs har på sett og vis disruptive tech. De bruker ikke noe hardware, de er kun basert på software og allerede eksisterende komponenter i smartphone/laptop etc. Alle andre leverandører bruker hardware i form av ulike sensorer, og må ha software til disse for å utføre samme operasjon som Elabs.

På sikt så ser jeg ikke noe som kan hindre Elabs å bli verdensledende. Det gjlr ikke Elabs selv heller, ut fra det de sier på Q-pres i dag.

Dersom det er noen som er usikre på selskapet men nysgjerrige på hva de gjør og hva de er i ferd med å oppnå:
Se Q-pres i opptak. Det er både teknologisk forklaring, økonomi, guiding, markededspotensiale og kunder som beskrives. Vel verdt med 30 min der!

Aksjekursen nå er en hån, mener nå jeg. Den som er god med kalkulator kan regne ut Mcap basert på P/E på et vekstselskap, der man gjerne setter P/E til 50-100 under veksten. Ebitda 500 mill, forventer minimum 50% margin. Ikke akkurat rakettforskning å komme med antydning om at denne er lavt priset? Men: et selskap er aldri mer verdt enn hva markedet er villig til å betale. Nå er nok jobben å gjøre markedet klar over hva de FAKTISK får for det de betaler😉
Jeg skulle sitte til over Q4-pres for å se an selskapets guiding. Det har jeg gjort, og jeg blir sittende!
stimar
10.03.2021 kl 18:27 7204

Takk for respons Myrabakk! Har fått lest nøyere i ettermiddag og ser klart potensiale for Elabs. Skal ikke spekulere for mye over kursutvikling i dag da jeg er fersk i selskapet, men det er ikke uvanlig i markedet at noen aktører velger "sell on news" om de har gått lei over lang tid. Beholder min pott videre fremover.
Myrabakk
11.03.2021 kl 11:02 6938

Nå har jeg gravd litt i Elabs! 😄 Jeg fant en artikkel i dag tidlig, og har sjekket ut litt om innholdet der.
Det er slettes ikke sikkert dette er software fra Elabs, men på mandag kommer det en update fra Google:

https://9to5google.com/2021/03/10/google-fit-camera-pixel/

Jeg måtte selvfølgelig sjekke med Elliptic Labs om det er MULIG å få til en softwareinstallasjon i et produkt som allerede er produsert.

Viser både spm og svar her. Har fått lov til å vise svaret:

"Må Elabs software installeres på en smartphone før den selges, eller kan den etterinstalleres?"

"Vi selger ikke vår løsning som en app men som "embedded software". I samarbeid med PC/laptop/tablet/smartphone produsent/kunde, er det også mulig å etterinnstallere løsninger på allerede solgte produkter som er i markedet. Mvh Thor"

Elliptic Labs annonserte en avtale med en smartphoneOEM i Q3 eller Q4 som jeg mener vi ikke har sett noen designwin i smartphone på enda. Kan det være Google?

Da er spørsmålene:
Er det Elabs som leverer dette til Google, og får vi børsmelding på mandag?
Skal ikke hause Elabs uberettiget, men dette var interessant!
Goldy
11.03.2021 kl 18:35 6774

Har sett på q4 og virker som et spennende selskap. Kjøpte litt idag.
Hva er de store triggere fremover for selskapet?
Fjellheim
12.03.2021 kl 09:58 6529

Myrabakk. Du har vist meget god innsikt i PLT og jeg har lest det med stor interesse. Jeg håper selvsagt PLT lykkes men vi har vel kanskje noen likehetstrekk med ELABS når vi tenker på ulike kundegrupper ? Sensorteknologien til ELABS kan brukes på et langt videre område enn smarttelefoner og PCer. De er verdensledende og samarbeider med de virkelig store aktørene. De er (heldigvis) kun et softwareselskap og sparer mye utgifter på ikke lage produkter som skal festes på mobiltelefoner el.l. Dessuten tjener faktisk ELABS allerede gode penger ! Markedspris kun 1 milliard med 100 mill i kontanter. Ja, det spørs om det er PLT eller ELABS som når kurs kr. 1000 først :) Jeg tror jeg må kjøpe PLT også :) for sikkerhetsskyld.
Fjellheim
12.03.2021 kl 11:12 6435

Fin dag så langt og det kan tyde på at flere oppdager denne perlen av et selskap. Kjekt å være tidlig inne :)
Metadoren
14.03.2021 kl 22:37 5935

Etter å ha sett kvartalsrapporten til selskapet for Q4 virker det som kun et tidsspørsmål før selskapet annonserer sine første avtaler i PC. Jeg tolket det veldig som at disse avtalene vil bli annonsert seinest i løpet av Q2. Og det er disse avtalene som gjør at selskapet virkelig vil begynne å tjene gode penger. En rask verdsettelse av selskapet med selskapets egne estimater gir et kursmål på 250kr. Har fulgt med selskapet over en lenger periode, men for min del er det først nå etter kvartalsrapporten med oppdatert guiding at dette virkelig begynner å se interessant ut.
Myrabakk
15.03.2021 kl 07:11 5740

Dersom denne materialiserer seg, så skal vi være langt på vei mot det som settes som guiding for Elabs. Det er et utklipp fra november 2020, og denne avtalen kan bli svær. Når kunden går så bredt inn og vil ha softwaren på både proff-og privatmaskiner så er det nok meget seriøse planer:

https://finansavisen.no/nyheter/teknologi/2020/11/25/7591798/elliptic-labs-har-inngatt-kontrakt-med-en-av-verdens-tre-storste-pc-produsenter

Disse er interessante å se, det er avtaler Elabs har med Infineon og Texas Instruments:

Infineon:
https://www.infineon.com/cms/en/partner-network/partner-news/ellipticlabs/

Texas Instruments
https://www.ti.com/tool/ELLIPTIC-3P-ULTRASOUND

Ser spm om triggere fremover, og da tenker jeg at vi skal godt forbi emisjonskursen på laptopavtale... ellers er det vel flere smartphones i emming, og børsmeldinger her vil være bekreftelser på at ting går etter planen.

Har også fått bekreftet av selskapet at deres software kan etterinstalleres på enheter, så Elabs kan komme i oppdateringer dersom OEM har avtaler om dette.
Fjellheim
15.03.2021 kl 09:13 5592

Kun priset til 1,2 mill. Tjener allerede gode penger. Verdensledende (har bla.a. 93 patenter) og kan brukes i utrolig mange produkter og sammenhenger. Dette kan gå fenomenalt bra fremover !
Redigert 15.03.2021 kl 09:14 Du må logge inn for å svare
Fjellheim
15.03.2021 kl 10:17 5502

50% margin. Her kreves ingen designtilpasninger hos kunden som kan gjøre innsalget vanskelig. Ingen hardware som skal monteres. Softwaren deres kan installeres i allerede eksisterende produkter. Ja, jeg kan ikke annet enn tro at dette blir en vinner fremover :)
Fjellheim
15.03.2021 kl 16:14 5308

Kursen taler for seg selv :) En perle av et selskap.
Babbai
15.03.2021 kl 17:07 5256

You ain't seen nothing yet ;)
KalleAnka123
15.03.2021 kl 17:14 5231

Kjøpte litt i dag, spennende selskap med vanvittig potensial :)
Fjellheim
16.03.2021 kl 08:30 4954

Enig Babbai :) Vi har så vidt begynt. Her er det mangedobling i vente.
Goldy
16.03.2021 kl 09:41 4863

Takk til Myrabakk som kommer med så mye bra info for selskapet.

Det som også er spennende med selskapet er at top 5 eier over 40% av aksjene samt top 50 eier over 87%.

Det er så lite tilgjenglig aksjer så vi får store bevegelser når den først går.

Siden selskapet allerede tjener penger så blir det også lite sannsynlighet med emisjon med det første.
Fjellheim
16.03.2021 kl 09:56 4828

De fikk inn 125 mill når de ble notert, betalte ned lån og er vel slik sett gjeldfritt med ca 100 mill i kontanter pr. i dag. Her kommer ikke emisjon for å drifte selskapet.
Babbai
16.03.2021 kl 10:05 4806

Vi har gått fra kurs 90 til 160 in the blink of an eye. Og meglerhusene har ikke kommet med et eneste kursmål eller oppdatering. Det er også interessant at DNB Teknologi-fondet ikke er inne i aksjen. SMB-fondet er inne. Usikker på om DNB Teknologi kan investere i Euronext Growth-aksjer, det er det sikkert noen av dere andre som vet? De har i hvert fall gått glipp av en fin gevinst i det siste. Samtidig ligger nok de store pengene foran oss, og det tar ikke lang tid før vi sikler etter kurser under 200. Det virker som de store som ville ut snart har fått viljen sin. Det betyr at de som etter hvert vil inn, må betale mer og mer - for her er det ikke mange selgere.

For å sitere faren til Ali i Borettslaget (Tv-serien): Her går det bare en vei, og det er.... bra!

Ingen emisjon i vente. Og PC-avtalene har ikke blitt lansert en gang, kun POC-avtaler.
Fjellheim
16.03.2021 kl 14:23 4636

200 kan komme kjapt. Den gikk vel raskt til kr 180 under børsintroduksjonen men forsvant vel litt i skyggen av hygdrogenaksjer o.l. Nå har folk hentet frem kalkulatoren og sett at hydrogen kommer - men kanskje blir det god butikk i 2025-2030. Elabs er et fantastisk vekstselskap og penger begynner allerede å strømme inn.
Capitalista
16.03.2021 kl 14:26 4629

Virker som om det hjalp å bytte finansdirektør også.
Fjellheim
16.03.2021 kl 14:48 4596

Ja, ser ikke bort fra det :)