Endelig er tidligere tiders øl tilbake i butikken

Garmis
SCHOUS 02.03.2021 kl 22:57 982

Schous øl kommer tilbake i butikkene, uheldigvis gjennom Ringnes sine rør. Noe som selvsagt kan være lite heldig, men sikkert uunngåelig etter mange år med ødeleggelse av bryggeri tradisjonene. På den annen siden skal man kanskje også være litt ydmyk og si at hadde det ikke vært for Mr. Ringnes hadde Schous pils kanskje forsvunnet for godt.
Det jeg derimot ikke liker med denne Ringnes administrasjonen er deres så aktive og kreative avdeling som hele tiden skal endre på utformingen og utseende av sine produkter. Jeg var heldigvis med på og endre Ringnes boksen tilbake til Gull farget fra den forferdelige rødfargen denne innovative og ødeleggende avdelingen hadde kommet frem til.
Ringnes pils er også meget god, ja jeg vil nesten påstå opp i mot verdens beste nivå. Bare ikke disse kreative endrings menneskene greier å ødelegge varemerkene Ringnes og Schous har etablert. Kjære dere behold varemerkene, fargene og la oss øl drikkende gamle menn i fred fra deres håpløse endringer. Dette er en bønn fra en ikke lengre ung mann som gjerne vil fortsette å drikke sin Ringnes og Schous pils i fred fra deres spenstige og sikkert overbetalte kreative utformings avdeling.
Redigert 28.03.2021 kl 00:55 Du må logge inn for å svare
Garmis
27.03.2021 kl 19:57 806

Da er schous pils kjøpt, drukket og smakt og ferdig med det, dette var dessverre dårlige saker. Det minner mest om eventyrbrus.