Gi bort aksjer

Clay Allison
EPR 03.03.2021 kl 15:04 1032

Vaksinasjoner i Norge ( nissenes hjemland ) Helt bakpå i forhold til alle andre.
De få dosene vi har, har nå Kong Raymond klart å grine seg til Oslo og da selvfølgelig KUN til innvandrer bydeler.
Ny vaksine fra J&J er sikkert bra, bare det at det kun er 74 % virkning og Aztra/Ceneca skal ikke brukes på folk over 65 eller risiko grupper ( meg selv inkludert, da jeg er en i sistnevnte gruppe )
Så da det helt helt store, ny mutasjon på gang.
A new coronavirus variant detected in New York City, once the global center of the pandemic, is being watched closely by U.S. health officials. Along with another variant from California, more easily transmitted mutations from the U.K., South Africa and Brazil are triggering warnings that a new surge of infection could appear before vaccination efforts can take hold. In at least two U.S. states, hospitalizations are headed back up. Here is what you need to know about the available Covid-19 shots, and the latest on the pandemic.—David E. Rovella
Bloomberg is tracking the progress of coronaen virus vaccines while mapping the pandemic globally and across America. Da velger man å gi bort aksjene sine, helt utrolig. Var nok litt tidlig ute i dag, på 50,10 men solgte på 51,30 i går, så er veldig fornøyd.
Redigert 03.03.2021 kl 15:19 Du må logge inn for å svare
overwatch
03.03.2021 kl 20:54 953

Og poenget med tråden var?
Clay Allison
04.03.2021 kl 09:22 818

Poenget er selvfølgelig at Europris vil fortette salgsøkningen, som de har hatt grunnet pandemi. Det blir tusenvis færre doser tilgjengelig for alle andre.
Samfunnet står fortsatt foran nedstengninger og strengere tiltak.
I tillegg kommer våren og alle produktene de har til det og da tjener de fortsatt massevis av penger.
Bare å beklage at du ikke forstå det.
Framtia
04.03.2021 kl 09:52 791

Jeg tenkte i mitt stille indre at EPR var en "NO"- brain'er, men hva er vi vitne til nå hva angår kurs...? Vi er snart på bunnen vi så etter Q4 rapporten som var overveldende...🤔