NANOV - en ADVARSEL til ferske investorer!

Hammers
NANOV 04.03.2021 kl 01:15 32939

Ikke la dere lure av det som for tiden påstås om NANOV. Det som sies i dag er en REPEAT av hva som ble sagt for 3-4 år siden!
Antall nye pasienter, vidundermiddelet Betalutin og gudene må vite HVA den samme gjengen fabulerer om.
JEG gidder ikke en gang å lese om det.

Om pasienttallet går fra 10 til 15 (økning på 50%) personer har det NULL betydning.
Grunntallet er uansett så lavt at feilmarginen UANSETT vil være så stor at dette aldri vil bli godtatt av noen som helst myndighet!
Et tall for å forvirre de som tror på dette fantastiske selskapet.

Sannheten er;
NANOV har ila de siste årene tapt et sted rundt 2 MILLIARDER kroner.
Beriket sine annsatte/hovedeiere og tappet sine aksjonærert for penger via flere større emisjoner.
Inntektene er vel NULL i dag som i 2017? Jeg gidder ikke følge med på tullet!

Hele tiden med "gode tall" a la 2 nye eller 4 nye pasienter til en eller annen studie.
Tall som ikke betyr noe som helst siden de ikke er troverdige pga naturlige feilmarginer.
Selskapet står på stedet hvil! NÅ som TIDLIGERE!

Her er et chart som viser hvilken utvikling som har vært med de samme argumentene og lovnadene som vi har hørt de siste 4-5 år;
https://www.tradingview.com/x/h3XqQeL0/

Hilsen Hammers


Redigert 05.07.2022 kl 22:32 Du må logge inn for å svare
GullogGråstei
23.06.2022 kl 07:47 2761

YNWA, jeg har aldri eid denne aksjen, men har lest litt om den i forumet etter gårsdagens kollaps.

Denne trådstarten fra Hammers virker i retrospekt å fremstå som de desidert beste investeringsrådet angående denne aksjen. Hammers har kritisert selskapet og hva de driver med samt kommet med pessimistiske vurderinger av kursutvikling basert på dette og det tekniske.

Han har vært kritisk til haussere, men ikke uten grunn. Han har ikke vært ondskapsfull rettet mot de som nå har tapt masse penger.

Egentlig bør brukerne av forumet her være flinkere til å gi skryt til pessimistene som gidder å skrive kompetent om aksjer de misliker.

Går det underliggende bra i aksjen og selskapet vokser og tjener penger, er slik kritikk uansett lite egnet til å ødelegge kursutviklingen. Hvis ting ikke går like bra, har man litt hjelo til å finne en forklaring.

Dette må ha vært en veldig trist reise for aksjonærene de siste årene, men jeg synes Hammers fortjener skryt for å stå i stormen med vilje til å gi gode råd.
Redigert 23.06.2022 kl 07:48 Du må logge inn for å svare
Gullit
23.06.2022 kl 08:05 2698

Ja dette var mest for å vise seg Hammers.. trist sak men det hjelper ikke nå..
YNWA250505
23.06.2022 kl 08:17 2650

Jeg eier heller ikke Nanoaksjer så dette går ikke ut over meg. Hammers fikk rett, men kunne like gjerne tatt feil. Han kan ingenting om Nano eller kreftforskning og baserer seg på sine linjaler som svært ofte tar feil. I følge han skulle vel VOW stått i langt over kr 100 nå kursen et under 25. At han fikk rett er jo flott for Hammers, poenget er at han kunne vært stor nok til å ikke hovere med "hva var det jeg sa" på denne dagen da svært mange personer har mistet sine oppsparte middler. Jada jeg vet d r deres egen feil, men hvorfor gni det inn kun for å fremme seg selv? I aksjer Hammers selv sitter i finner du ikke et negativt innlegg med TA og linjaler. Der kommer folk med kurser på hundrevis av kroner som Hammers lar få stå uten innsigelser. Håper på bedre tider for Nano og deres aksjonærer. Verden trenger Nano og Betalutin.
Slettet bruker
23.06.2022 kl 09:29 2508

Biotec er enten 1 eller 0. Aktionærerne i NANOV har taget en høj risk med tilhørende mulighed for høj reward, men NANOV har desværre vist sig at være et 0. At Hammers fra starten advarede mod nogle helt konkrete fundamentale forhold har vel ikke noget at gøre med at være skadefro? Jeg ser ikke, hvor Hanmers “hoverer”? At vende tilbage og reflektere over en analyse, der viste sig at være spot on - er det at hovere? Det gør naturligvis ondt på NANOV-aktionærerne, der har mange følelser og penge i klemme, men det er spillet, når man investerer i high risk pharma med utallige advarselslamper. Det her er endnu et eksempel på, at en pilrådden ledelse altid skal være et kæmpe rødt flag. Hvis jeg var NANOV-aktionær, så ville jeg i den grad føle mig forrådt af ledelsen. Sikke noget svineri at komme med en kort skriftlig “hit and run”-update og så ellers bare gå i flyverskjul indtil august, mens kursen raser ned 60% på to dage.
Redigert 23.06.2022 kl 09:30 Du må logge inn for å svare
Fjellgutten
23.06.2022 kl 09:40 2461

CEO Peter Braun kom inn og ble hyllet som en stjerne. Etter kort tid sa han opp . Kanskje ser vi årsaken nå.
Hammers
05.07.2022 kl 21:44 1959

Dett var dett - så GJESP!
Arne_And
05.07.2022 kl 22:19 1757

Det gikk til helvete. Sikkert mange brente sjeler som aldri vi ta et lodd i biotek på nytt.
Aldara
05.07.2022 kl 22:21 1722

Der var du ! Klarte ikke å holde fingrene fra tastauret på en dag som dette..!?? Men rett har du!
Hammers
05.07.2022 kl 22:28 1651

For ordens skyld viser jeg chartet fra mitt korrekte varsel på kurs ca 25/26 - i mars 2021;
https://www.tradingview.com/x/fZzIh76R/

I dag kurs kr 2,57......og det FØR kveldens melding!

Siden caset nå er fullstendig dødt er det bare å stenge denne tråden!
Redigert 05.07.2022 kl 22:32 Du må logge inn for å svare
nhydro
05.07.2022 kl 22:28 1649

Hammers benytter enhver mulighet til å strø salt i sår :)
Aldara
05.07.2022 kl 22:30 1634

Det vet jeg! Jeg har vært med noen år! Og arrogent og treffsikker med!
Aldara
05.07.2022 kl 22:31 1615

Skal vi se HVOR treffsikker du er Sleggs!
Hva er ATL imorgen?
Carrera
05.07.2022 kl 22:33 1585

Nano gikk i dass,
Menigheten ble satt på plass
Nå er det slutt på å hausse
På tidenes flause

Kom igjen da Merlin,Jimmi,focuss,dr,Stockman og Pentagon langsiktig aksjonær i NanoV !