Syter for sin syke mor !!

Slettet bruker
SISSNE 05.03.2021 kl 11:43 1406

Hva er grunnen til at godeste Sissner får spalteplass i E24 ?

Han kommer jo med kun svada og selvfølgeligheter !

"Den grønne bølgen drives av grådighet" sitat slutt.

https://e24.no/det-groenne-skiftet/i/rgnob0/den-groenne-boelgen-drives-av-graadighet

Hvilke aksjer drives ikke av grådighet ? TULLPRAT.

Sissner stikker en finger i lufta hver morgen for å finne ut hvor vinden kommer fra !

Til dags dato har jeg aldri hørt noe Sissner har sagt, som har hatt noen substans !

En blåruss kunne like gjerne sagt det bedre !

Sissner har utlevd sin rolle, han følger ikke lengre med, rett og slett !

Fyren er en dust uten egne tanker. Gidder ikke se bilde av han lengre !

Makan til dust. Sissner bør be om en sluttpakke snarest.

Har ingen ting å gjøre i finansverdene lengre.

Men for å stabilisere artikkelen , sikkert en grepa kar, tross alt !

Men snøballen som ikke lar seg stoppe, evner han ikke å ta inn over seg !

Sissner fondet er bankrott på 3 år og da er NAV neste stopp !!!

Bybonden ( noen som ikke kan lese artikkelen skal jeg legge den ut for de som vil )

PS En sau er en sau, uansett fin dress !! Agendaen hans Må jo være å få tak i billige grønne aksjer !!

På bekostning av uerfarne investorer som sluker alt rått, uten å tenke sjæl !!
Redigert 05.03.2021 kl 13:49 Du må logge inn for å svare
Sundancer
05.03.2021 kl 12:12 1317

Hva annet enn grådighet kan forklare at man shorter et selskap (Tesla) som har som hovedmål å redde verden fra global oppvarming? Shorting kan ta knekken på et selskap hvis de ikke klarer å hente inn penger til fornuftige nivåer. Samtidig investerer han i selskaper som tjener på å ødelegge verden. Hva skal man kalle det?
Slettet bruker
05.03.2021 kl 12:37 1264

Kapitalist.
Kalle 1
05.03.2021 kl 13:58 1103

Finnes det investorer som faktisk tror på hva disse analyse ytikerne/ provisjonsselgerne sier?
Da skulle man heller satt pengene i banken.
Hver eneste krone!!
Kvike11
05.03.2021 kl 14:06 1062

Vil give dig helt ret, det samme er gældende for Hermanrud, som skyder helt over mål, næsten hvergang der ikke shortes.
Spetalen er den værste aktionær man kan komme i nærheden af, han køber sig ind g får spalteplads, for derefter at sælge , så står alle småsparer med stort tab..
Nu må vi se om Røkke er bedre, syntes hans opbygning af selskaber ligner et pyramide spil, selskab på selskab, kan vel ikke blive ved med at gå godt.
håber jeg tager fejl med RECSI
Joppe84
05.03.2021 kl 14:19 1022

Dette er jo standard Sissener. Han sutrer alltid gjennom Finansavisen og andre finansporter. Tydelig han betaler seg til fritt talerør. Antall ganger han har snakket om Storebrand og hvor feilpriset selskapet er, etter han kjøpte seg inn for tidlig, er også helt absurd.

Han dreit seg helt ut med Tesla, men det ble knapt nevnt i media. Det samme gjelder forøvrig Spetalen. Tydelig Hegnar & co sliper journalistikken etter hvem som gir dem mest årlig støtte.
JeanPaul
05.03.2021 kl 14:55 948

Sissener har vel fått rett siden uttalelsene kom, ingen kan vel motstride det ?
Redigert 05.03.2021 kl 15:02 Du må logge inn for å svare
Joppe84
05.03.2021 kl 15:05 909

Det er jo hele poenget. Han sier ting man til slutt vil få rett på, men er du for tidlig ute så tar du feil. Jeg kan fint si at markedet kommer til å krakke. Spørsmålet er NÅR.
Sundancer
05.03.2021 kl 15:09 896

Hva vet han om hva som foregår i hodene til folk og hva som er deres motivasjon? Jeg foretrekker å investere i selskaper som gir oss bedre og bærekraftig fremtid og ville derfor aldri investert i f.eks. Aker BP. Tviler på at jeg er den eneste som tenker slik. Men Sissner vet best. Vi er bare grådige og drives kun av profitt.
Kalle 1
05.03.2021 kl 15:18 860

😃
Tror du skal revurdere oppfatningen hva gjelder AkerBp.
Den kommer til å fly høyt etterhvert som verden våkner av coviddvalen.
Jeg holder også grønne aksjer.
Mitt anliggende, er å tjene penger.
Til meg og mine, ikke til provisjonsselgerne!
Redigert 05.03.2021 kl 15:18 Du må logge inn for å svare