-- Norsk koronamedisin har vist svært lovende resultater...
focuss
08.03.2021 kl 18:53
3147
Hvilke sluttresultater som bygger seg opp er det du sikter til? Jeg ser dem ikke.
focuss
08.03.2021 kl 20:33
4331
Spørsmålet er rett og slett. Når dere ikke er fornøyd med kursen. Skyldes det at markedet er misfornøyd med Godfrey eller med produktet? Etter det jeg kan se er det ingen grunn til å være fornøyd med noen av delene.
OddvarDraw
08.03.2021 kl 20:35
4373
Tror ikke markedet er misfornøyd med noen av delene. Markedet venter bare på svar som er lovet i månedsskiftet. Ikke så mye mer dramatisk enn det.
TommyHagen
08.03.2021 kl 21:44
3490
focuss skrevInnlegget er slettet
Interessant at du ikke finner noen som helst grunn til å sitte i aksjen nå, men var lastet for kort tid siden.
Resonnementet ditt er at bgb gikk fra å være en interessant aksje for kort tid siden, til nå å trolig bli børsens dårligste Biotech aksje. Og dette som følge av at CEO er positiv. Man skal lese mye rart.
Med referanse til manipulasjon..
Resonnementet ditt er at bgb gikk fra å være en interessant aksje for kort tid siden, til nå å trolig bli børsens dårligste Biotech aksje. Og dette som følge av at CEO er positiv. Man skal lese mye rart.
Med referanse til manipulasjon..
Redigert 09.03.2021 kl 11:58
Du må logge inn for å svare
Knfo
09.03.2021 kl 09:03
11370
Ja, nettopp. Vanskeligere er det ikke, og man skal aldri undervurdere markedets dom.
Predator
09.03.2021 kl 11:00
11158
Ser at mine to tilsvar til focuss igår er blitt slettet; uvisst av hvilken grunn da jeg kun la til grunn Mazlov´s behovspyramide.
Administrator er jo i sin fulle rett til å sensurere innholdet her så jeg skal ikke gå i dybden på det.
Det jeg derimot stusser på er at innlegg som antyder «kjeltringstreker» og nedverging/fornedrelse av ledelsen i BGBIO gjentas av focuss til det kjedsommelige i flere titalls innlegg og at dette oppfattes som spam fra flere hold. Ber herved administrator/moderator være oppmerksom også på den type innlegg.
Administrator er jo i sin fulle rett til å sensurere innholdet her så jeg skal ikke gå i dybden på det.
Det jeg derimot stusser på er at innlegg som antyder «kjeltringstreker» og nedverging/fornedrelse av ledelsen i BGBIO gjentas av focuss til det kjedsommelige i flere titalls innlegg og at dette oppfattes som spam fra flere hold. Ber herved administrator/moderator være oppmerksom også på den type innlegg.
BioBull
10.03.2021 kl 10:56
10620
Helt enig - har forsøkt å rapportere flere innlegg til administrator på forumet uten at det har hjulpet på oppførselen til focuss. Uvisst hvorfor...
Rule
11.03.2021 kl 03:21
10272
ditto - jeg har også rapporteret flere indlæg uden det er taget til efterretniing. Men er til gengæld selv blevet sensureret. Jeg synes bla. der blev lagt ord i munden på CEO og spekulative handlinger, som jeg synes var en form for bevidst spredning af usandheder og person angreb imod CEO. Men kan godt se det kun kan afgøres ved at forelægge disse forhold CEO så de kan blive be-/afkræftet. Så det må være en gråzone/spekulativt om vi faktisk taler om usandheder. Jeg har bla. svært ved at se at CEO har udtalt at bem kan blive en "game changer" og særligt for pandemien som sådan. Jeg ser det som en overskrift der er en opsummering fra journalisten. Det er umiddelbart ikke angivet som et "quote" i teksten. Og at vi taler "kun" om en "game changer" i behandling af Covid19. Der er ikke god medicin idag. Men en behandling vil selvsagt ikke "game change" hele pandemien som vacciner, men det vil være yderst værdifuldt hvis det er livreddende eller kan holde presset på hospitaler nede. Så jeg mener ikke at CEO har udtalt at bem kan blive en "game changer" for hele pandemien. Men igen, et tolkningsspørgsmål og de kan have flere svar.
Rule
11.03.2021 kl 03:30
10260
Jensemand skrev Predator - meget fint innleg som jeg tilslutter meg 100%
Predator - meget fint innleg som jeg også tilslutter meg 100%. Muligvis kan det være at reglen om person angreb kun gælder ifht os alle som forummets medlemmer. Og her kan jeg godt se at jeg har haft indlæg der måske var for direkte/flabede/generaliserende og det beklager jeg. Det har på ingen måde været ment for at genere, men for at diskutere indholdet/holdningerne.
Rule
11.03.2021 kl 03:36
10250
Jeg har en forventnings glæde frem imod frigivelse af covid19 resultater. Spændende hvad top-linie der kommer ud og jeg håber at vi og markedet ikke bliver skuffede.
peaf
11.03.2021 kl 09:35
9973
Ja nu har eg kjøpt mine første akjser i BGBIO. Har jo lest artikkeln i nettavisen någre ganger frem og tilbake, Even om det ikke er noen konkrete resultater enda. Klok av skade fra accord studien. Men den kliniske delen i den her studien er jo avslutet. Og det klart att Godfrey har de føreløplige resultaten og vet godt åt vilket håll det luter. Men att de må analysere og dokumentere dem innen de går ut med noe er selvklart. Men han seier vel så godt som sikkert att resultaten er gode nok til att gå videre til fase 3. Men om de er så gode att de i princip bekrefter en suksess i fase 3 og, er vel der spenningen ligger.
Men att han går ut så høyt på banen når han har en fingervisning hvordan Bemcentinib virker på mensker, er vel noe som viser att man kan se optimistiskt på produktet. Tror ikke det er noen fare att de kommende resultaten på fase 2 studien påvirker negativt.
Men att han går ut så høyt på banen når han har en fingervisning hvordan Bemcentinib virker på mensker, er vel noe som viser att man kan se optimistiskt på produktet. Tror ikke det er noen fare att de kommende resultaten på fase 2 studien påvirker negativt.
Rule
13.03.2021 kl 02:59
9596
Enig - det bliver super spændende. At få lastet på disse kurser vil vi kiigge tilbage på som eventyrligt om 5-10år. Det er med at holde fast og undgå højdeskræk :-)
peaf
13.03.2021 kl 05:52
9536
Aner ikke om denne er sendt førr da eg startet lese her skikkelig denne uke. Men det er kjekkt når saker og ting blir bekreftet av uavhengige.
https://live.euronext.com/en/node/3940271
IDMC, dannet av en gruppe uavhengige kliniske eksperter på infeksjonssykdommer
utenfor studien, opprettholdt sin anbefaling om at studien skulle
fortsette som planlagt uten endringer, ettersom det ikke ble reist noen sikkerhetsproblemer fra
tilgjengelige data. IDMC vil fortsette å vurdere sikkerhetsdata og kritiske
effektendepunkter for studien etter hvert som den utvikler seg.
https://live.euronext.com/en/node/3940271
IDMC, dannet av en gruppe uavhengige kliniske eksperter på infeksjonssykdommer
utenfor studien, opprettholdt sin anbefaling om at studien skulle
fortsette som planlagt uten endringer, ettersom det ikke ble reist noen sikkerhetsproblemer fra
tilgjengelige data. IDMC vil fortsette å vurdere sikkerhetsdata og kritiske
klaesp
13.03.2021 kl 09:01
9336
De ser selvsagt også på effekt i studien også, uten effekt ville studien blitt stanset.
og kritiske
og kritiske