-- Norsk koronamedisin har vist svært lovende resultater...

Knfo
09.03.2021 kl 09:03 10921

Ja, nettopp. Vanskeligere er det ikke, og man skal aldri undervurdere markedets dom.
Predator
09.03.2021 kl 11:00 10709

Ser at mine to tilsvar til focuss igår er blitt slettet; uvisst av hvilken grunn da jeg kun la til grunn Mazlov´s behovspyramide.
Administrator er jo i sin fulle rett til å sensurere innholdet her så jeg skal ikke gå i dybden på det.
Det jeg derimot stusser på er at innlegg som antyder «kjeltringstreker» og nedverging/fornedrelse av ledelsen i BGBIO gjentas av focuss til det kjedsommelige i flere titalls innlegg og at dette oppfattes som spam fra flere hold. Ber herved administrator/moderator være oppmerksom også på den type innlegg.
Jensemand
09.03.2021 kl 11:06 10670

Predator - meget fint innleg som jeg tilslutter meg 100%
BioBull
10.03.2021 kl 10:56 10171

Helt enig - har forsøkt å rapportere flere innlegg til administrator på forumet uten at det har hjulpet på oppførselen til focuss. Uvisst hvorfor...
Rule
11.03.2021 kl 03:21 9823

ditto - jeg har også rapporteret flere indlæg uden det er taget til efterretniing. Men er til gengæld selv blevet sensureret. Jeg synes bla. der blev lagt ord i munden på CEO og spekulative handlinger, som jeg synes var en form for bevidst spredning af usandheder og person angreb imod CEO. Men kan godt se det kun kan afgøres ved at forelægge disse forhold CEO så de kan blive be-/afkræftet. Så det må være en gråzone/spekulativt om vi faktisk taler om usandheder. Jeg har bla. svært ved at se at CEO har udtalt at bem kan blive en "game changer" og særligt for pandemien som sådan. Jeg ser det som en overskrift der er en opsummering fra journalisten. Det er umiddelbart ikke angivet som et "quote" i teksten. Og at vi taler "kun" om en "game changer" i behandling af Covid19. Der er ikke god medicin idag. Men en behandling vil selvsagt ikke "game change" hele pandemien som vacciner, men det vil være yderst værdifuldt hvis det er livreddende eller kan holde presset på hospitaler nede. Så jeg mener ikke at CEO har udtalt at bem kan blive en "game changer" for hele pandemien. Men igen, et tolkningsspørgsmål og de kan have flere svar.
Rule
11.03.2021 kl 03:30 9811

Predator - meget fint innleg som jeg også tilslutter meg 100%. Muligvis kan det være at reglen om person angreb kun gælder ifht os alle som forummets medlemmer. Og her kan jeg godt se at jeg har haft indlæg der måske var for direkte/flabede/generaliserende og det beklager jeg. Det har på ingen måde været ment for at genere, men for at diskutere indholdet/holdningerne.
Rule
11.03.2021 kl 03:36 9801

Jeg har en forventnings glæde frem imod frigivelse af covid19 resultater. Spændende hvad top-linie der kommer ud og jeg håber at vi og markedet ikke bliver skuffede.
peaf
11.03.2021 kl 09:35 9524

Ja nu har eg kjøpt mine første akjser i BGBIO. Har jo lest artikkeln i nettavisen någre ganger frem og tilbake, Even om det ikke er noen konkrete resultater enda. Klok av skade fra accord studien. Men den kliniske delen i den her studien er jo avslutet. Og det klart att Godfrey har de føreløplige resultaten og vet godt åt vilket håll det luter. Men att de må analysere og dokumentere dem innen de går ut med noe er selvklart. Men han seier vel så godt som sikkert att resultaten er gode nok til att gå videre til fase 3. Men om de er så gode att de i princip bekrefter en suksess i fase 3 og, er vel der spenningen ligger.
Men att han går ut så høyt på banen når han har en fingervisning hvordan Bemcentinib virker på mensker, er vel noe som viser att man kan se optimistiskt på produktet. Tror ikke det er noen fare att de kommende resultaten på fase 2 studien påvirker negativt.
Rule
13.03.2021 kl 02:59 9147

Enig - det bliver super spændende. At få lastet på disse kurser vil vi kiigge tilbage på som eventyrligt om 5-10år. Det er med at holde fast og undgå højdeskræk :-)
peaf
13.03.2021 kl 05:52 9087

Aner ikke om denne er sendt førr da eg startet lese her skikkelig denne uke. Men det er kjekkt når saker og ting blir bekreftet av uavhengige.
https://live.euronext.com/en/node/3940271

IDMC, dannet av en gruppe uavhengige kliniske eksperter på infeksjonssykdommer
utenfor studien, opprettholdt sin anbefaling om at studien skulle
fortsette som planlagt uten endringer, ettersom det ikke ble reist noen sikkerhetsproblemer fra
tilgjengelige data. IDMC vil fortsette å vurdere sikkerhetsdata og kritiske
effektendepunkter for studien etter hvert som den utvikler seg.
klaesp
13.03.2021 kl 09:01 8887

De ser selvsagt også på effekt i studien også, uten effekt ville studien blitt stanset.

og kritiske
effektendepunkter for studien etter hvert som den utvikler seg.
Slettet bruker
13.03.2021 kl 11:34 8612

Bare å være tålmodig nå.. denne skal høyt opp!
Rule
13.03.2021 kl 12:32 8477

yes, mon ikke der kan komme resultater inden for 14 dage.
Rule
16.03.2021 kl 05:26 8035

Til dem som ikke læser den lange tråd "hvad sker'a" så er det meldt ud at man også snart forventer accord data:

ACCORD data anticipated Q2’21
https://www.bergenbio.com/wp-content/uploads/2021/03/BerGenBio_Carnegie-12.03.21.pdf
Slide 49+50

det ser ud til at man stiller UK data op ved siden af de to andre lande, hvilket kan styrke casen.
Rule
17.03.2021 kl 01:49 7551

med 4 kroner om dagen de næste 10 dage inden readout er vi på kurs 75. Mit gæt vil være kurs 90 ved positiv readout. Her fra videre opgang afhængig af hvor godt og hvor hurtigt der er udsigt til at tjene ind penge.
Rule
19.03.2021 kl 02:25 7046

GF idag og mindre end 10 handelsdage til at der bør foreligge covid19 resultater....så er det nu folkens inden dyrere instanser rykker ind....
Rule
19.03.2021 kl 14:53 6711

Aktien ser stærk ud nu. Igen idag var der mulighed for at købe billigst muligt 1.5h - 3h efter åbning. Jeg tror der kommer en chance igen tæt på nedlukning for at score billigst mulig opkøb. Jeg køber op i små klumper frem imod release af covid resultater. Generelt har aktien haft en tendens til at sive og så burde sidst på dagen jo være god.
peaf
20.03.2021 kl 06:37 6425

Selskapet håper starte fase 3 studien i løpet av våren, vilket bør bety innen ca 2 mån.
https://www.nettavisen.no/okonomi/norsk-koronamedisin-har-vist-svart-lovende-resultater-vi-har-mye-spennende-data-a-se-pa/s/12-95-3424098240
De hadde jo 114 pasienter i sin studie, der halvparten fikk bemcentinib med ulik dosering før att finne beste effekt og mulige bivirkninger. Vad eg førstår så er det minimale bivirkninger, så återstår da effekten som de mer eller midre bekreftet er god nok før att gå vidare med til fase 3. Men så ser vi att Accord studien og er klinisk ferdig med ytterlige 129 pasienter, Som betyr att tilsammen ca 120 pasienter har blitt behandlet bemcentinib, vilket kan vare nok att det tilsammen gir en nød/hastegodkjennelse om resultaten gir enstydige gode resultater uten bivirkninger.

Det er jo litt spesielt att engelske myndigheter bekoster og driver en studie på ett utlandskt preparat uten att de har noen økonomiske førdeler vid en godkjennelse.
De har jo stoppt studien en gang og kunde gjort det igjen om de ikke såg noen fremganger i behandligen. Som eg førstår det hele er Accord beredd att ta bemcentinib vidare i fase 3 studier og om resultaten er gode nok uten kostnader før BGBIO. En fase 3 bør vel røre seg om 4 - 500 pasienter da det er en medisin og ikke en vaksine det gjeller og behøver ikke vare så kostbar. Spesielt ikke i India der det meste av generica blir produsert pga den lave kostnaden.

Og det er klart att har bemcentinib så gode resultater att de får en hastegodkjenning mens fase 3 studien pågår. Så vekker det intressen hos BP og, så var vi ender opp til slut vites ikke. Men det er oanade muligheter..
Rule
22.03.2021 kl 18:43 5592

Idag havde shortere og robothandel ikke meget bølgegang at muntre sig med.
Nedtællingen er igang. Max syv handelsdage inden Covid19 resultater kommer (forventet slut Q1).
Rule
24.03.2021 kl 00:26 4990

Max fem handelsdage inden Covid19 resultater kommer (forventet slut Q1). Så er det altså nu der skal købes hvis man vil være med inden nyheder frigives.
Rule
24.03.2021 kl 00:34 4959

Vi er 5% oppe siden covid19 studiet blev lukket 4 marts og vi afventer resultater hvornår det skal være. Shorterne har samtidigt øget i desperat kamp om at undgå kursen brager op. Avs avs, godt jeg ikke har de brændende shorts på.....mon ikke der kommer kraftig bølgegang ganske snart....
Rule
24.03.2021 kl 19:20 4565

Så for pokker da - pfizer langserer satning på at udvikle en medicin imod Covid-19. De er kun ved phase-1.
Det beviser fuldstændig at markedet vil være der. Pfizer gør ikke noget sådan for deres logo's skyld. Tvivlere gjort til skamme - BULL...

https://www.pfizer.com/news/press-release/press-release-detail/pfizer-initiates-phase-1-study-novel-oral-antiviral

se tråden hvad sker'a
Slettet bruker
24.03.2021 kl 20:30 4401

«DOBBELTMUTERT» VIRUS OPPDAGET I INDIA
India har gjennom testanalyser oppdaget en «dobbeltmutert« variant av coronaviruset i 206 virusprøver fra den hardt rammede vestlige delstaten Maharashtra, opplyser en talsmann for regjeringen til Reuters og BBC.

Ifølge uttalelsen ser det ut til at det utvikler seg en virusvariant som både inneholder mutasjoner fra L452R-mutasjonen og E484Q-mutasjonen.

Førstnevnte mutasjon er en mutasjon i spike-proteinet som også er funnet i prøver fra California i USA, mens sistnevnte er en mutasjon som er oppdaget i India.

At virus muterer er dog ikke nytt. Forskerne jobber nå med å finne ut hvordan dette påvirker viruset smitteevne, som er et av de viktigste spørsmålene.

– En dobbeltmutasjon i nøkkeldeler av virusets spike-protein kan øke risikoen og gjøre det lettere for viruset å unnslippe immunforsvaret, sier virolog Shahid Jameel til BBC.

Smittetallene i India har økt den siste tiden, men ifølge myndighetene skyldes det ikke varianten som nå er oppdaget.
HP17
25.03.2021 kl 09:26 4097

En bør nesten være inne før helgen da resultater kan komme i Q1 og det er ikke mange dagene igjen av Q1 nå. Gode resultater kan igjen sende BGBIO høyt opp. Minnes hvordan BGBIO på kort tid i fjor fløy over kr 50 før kursen falt tilbake og NANO gikk over 200% tidligere i år på en anbefaling og lite konkrete news. Er det snart klar for reprise i BGBIO?
Redigert 25.03.2021 kl 09:42 Du må logge inn for å svare
Rule
25.03.2021 kl 23:30 3828

yes, repricing kommer nu. Stochastic indikerer at instrumentet er oversolgt:

https://investor.dn.no/#!/Aksje/S256/BGBIO/BERGENBIO

nu skal vi ud og flyve. et spørgsmål om få dage. Jeg tror BGBIO kan overraske og frigive resultater tirsdag morgen 07:00.
flyv lille guldfugl...
Slettet bruker
26.03.2021 kl 09:52 3586

Viruset er fortsatt et RNA-virus. Vaksinen er derfor ubrukelige i det lange løp.
Redigert 26.03.2021 kl 10:01 Du må logge inn for å svare
HP17
29.03.2021 kl 09:27 3261

For en mulighet med BGBIO, kommer der positivt nytt nå før eller like over påske? BGBIO kan lett smelle rett opp når det meldes nytt nå snart fra covid studien. Opp 50% eller 109%?
ctrlaltdel
29.03.2021 kl 09:44 3175

Bør gå høyere enn da accord 1 ble annonsert.
Rule
29.03.2021 kl 10:38 3023

yes, jeg tror de kommer med nyt imorgen 07:00. De plejer at frigive nyheder lidt førend markedet tror det.
Ved positive resultater ( melding om at man fortsætter imod phase-3), så bliver der voldsomt trangt ved døren...
Rule
31.03.2021 kl 01:50 2668

Ja så fik vi nyt om accord istedet. Positiv skærpning i udtalelserne fra bgbio. Vi går fra "hopefull" til "great promise" and "treatment"
We believe bemcentinib has great promise as a treatment for COVID-19 complimentary to the ongoing global mass vaccination programs

jeg havde helt klart set bemcentinib som noget der skal bruges i kombinations behandling og noget kan her tyde på at man ydermere mener det kan stå alene. Det er måske at overtolke fordi studierne er lavet hvor kombination med SOC er en andel af studierne. Hvis min overtolkning holder vand er det mega BULL.