Nordic Nanovector skal til over 100 i løpet av 2021!

Slettet bruker
NANOV 07.03.2021 kl 03:53 51352

2016-reprise = opptur til 100+

En profilert skribent på et annet forum (Highlander) har postet dette, og spår altså 2016-reprise i løpet av 2021. (Jeg kjenner vedkommende privat og har fått tillatelse til å gjengi hans innlegg på Finansavisens forum) :

Fredagens sluttkurs samsvarer cirka med kursmålet til Jefferies, 23,50 kroner. Siste oppdatering fra Jefferies er avgitt etter den rettede emisjonen, og kursmålet ble da oppjustert fra 16,50 kroner.

Ser ikke bort fra at analytikeren derisket caset noe ettersom finansieringen er sikret til read-out på Paradigme. Og i mellomtiden er det duket for flere andre kurstriggere. Personlig synes jeg fortsatt at Jefferies ligger alt, alt for lavt, men forbauser meg ikke om de kommer diltende etter, etter hvert som kursen legger på seg ytterligere.

Alle forhold ligger nå til rette for 2016-reprise i 2021. Og denne gangen vil ikke emisjonsfrykt stoppe oppgangen etter hvert som triggerne kommer.

Når dette går opp for flere, vil forventninger alene kunne øke kursen før triggerne inntreffer.

Fredagens nedgang var over-kill på nedsiden, og det virket som om robotene og algoritmeaktørene pisket den frem.

Videre bør Wall Streets snuoperasjon fredag, fra minus til pluss, kunne trigge ny oppgang for aksjen mandag. For øvrig interessant at LOD denne fredagen (23,40) ble høyere enn LOD forrige fredag (22,50). Begge de to siste ukene har aksjen hatt intradagtopper godt over 30 kroner. Utelukker ikke nytt forsøk på 30+ igjen allerede kommende uke.
Redigert 07.03.2021 kl 04:30 Du må logge inn for å svare
SomSa
16.03.2021 kl 13:20 7637


Slik jeg har forstått fra 3Q presentasjonen vet noen få tall om foreløpige resultatet fra 15 MBq/kg men de vil ikke fortelle offentlig. Jeg synes at dette er meget problematisk når innsidere har info men ikke resten av investorer. Vi vet at info lekker ut veldig lett og et eksempel på dette er når aksjekurser i diverse biotekaksjer stiger før publisering av nyhet. Er resultatet fra 15 MBq/kg like bra som før, dårligere eller bedre?

Merlin
16.03.2021 kl 16:51 7370

"Så og si alle medikamenter har bieffekter"

Det viktigste med CAR-T er nok behandlingsregimet, som er meget omfattende og kostbart, og i tillegg egner seg best for yngre friskere pasienter. Betalutin har en mye enkle administrasjon og en mye lavere pris.

Det foreligger klare positive virkninger av Betalutin i PARADIGME – positive Interim Analysis:
"In August 2020, Nordic Nanovector further amended PARADIGME following a successful Interim Analysis and the
recommendation from the trial’s Independent Review Committee (IRC) to focus the study on one of the two dosage
regimens being investigated.
The company decided to adopt the IRC recommendation and amended the trial to focus on the dosing regimen of the
“40/15” arm for the remainder of the trial.
The arm evaluating the regimen of 20 MBq/kg Betalutin® following a pre-dose of 100 mg/m2
lilotomab (“100/20”) has
been discontinued. Patients who have received this regimen are continuing to be monitored as per protocol.
The Interim Analysis confirmed activity across both arms in this very difficult to treat patient population. In both arms,
Betalutin®, as a single administration, was found to be active based on key efficacy measures, and was well-tolerated
with a manageable safety profile, confirming findings from earlier clinical studies."
focuss
16.03.2021 kl 17:07 7312

Merlin
Synes det er fint om du nå dedikerer ditt skarpe hode og udiskutable innsikt til Nanov fremover. Nå vil det komme til sin rett. Du vet, tid har gått og mange nye kommer til. Ting de lurer på kan være ting du forklarte for 4 år siden.
stockwalker
16.03.2021 kl 21:32 6928

Takk til en av debattantene her som har gående en wordpress samling av relevante artikler, publikasjoner, meldingene rundt Nano etc.
https://nanoinvestors.wordpress.com/


Her er feks en interessant publikasjon fra sept.2020 som går gjennom radiopharmaterapi (RPT) fagområdet og viktige aktører med deres satsinger.
https://www.nature.com/articles/s41573-020-0073-9

Det synes som Nano har en meget god kandidat innen lymphoma området med kopling av CD37 og Lut isotopen. Tabell 2 indikerer også hvorfor Bayer vil kunne ønske å ta over Nano/Betalutin da den konkurrerer med flere av deres pågående RPT innen lymphoma. Heia Lars Nieba, interim CEO og ex-Bayer fagmann.
Redigert 16.03.2021 kl 21:46 Du må logge inn for å svare
focuss
16.03.2021 kl 22:11 6792

Nordic Nanovektor var priset til 4mrd en gang FDA godkjennelse var en fjern drøm. Nå priser aksjemarkedet den til det halve samtidig som FDA godkjennelse aldri har vært nærmere.
Tardyferon
17.03.2021 kl 07:57 6404

ja men dette var nok sikkert fordi Costa skapte masse forventninger med sine løgn at pasienter står i kø og mye mer........
4deuces
17.03.2021 kl 09:38 6155

Gode resultater og fremskritt går hånd i hånd med flere dyktige medarbeidere:

WE ARE HIRING! We are looking for a CMC Launch Manager who will be responsible for the overall end-to-end supply launch planning, coordination and execution of key activities. The position is an opportunity to join an innovative company in the pharmaceutical industry which works towards new and promising cancer treatments. https://lnkd.in/dtsnAcu #hiring #pharmaceuticalindustry

2021 er året det blir materialisert og verdiene vil komme frem. Verdiene vil bli mellom 100-200 kr aksjen eller null før jul.
Det kommer til å bli medisin. Først og fremst til glede for de som er rammet av sykdommen og deretter de aksjonærene som vet å sitte stille fremover mens resultatene blir publisert og kursen vil passere ath iløpet av høsten.


stockwalker
17.03.2021 kl 10:03 6082

Da er vi på/ved rep emi kursen... det er vel noen som ikke ønsker denne rep. emi utvanningen (2,2 mill aksjer) og slurper til seg aksjer på veien ned hit.. slik at rep emi behovet forvitrer.. eller noen som ønsker en større overallokering som bulk når småfolket likevel kan kjøpe her nede en uke framover. Andre teorier ?
Frantzen
17.03.2021 kl 10:05 6110

Mulig det er folketrygdfondet som styrer denne aksjen nå
stockwalker
17.03.2021 kl 10:15 6065

Kan være, men det er ikke en slik organisasjon jeg vil betale skatt til for å drive... kan også være noe som er igangsatt av de long investorene som er kommet inn på topp-50, slike større biotech kyndige investorer er noe Malene sa i podcasten de alltid var på utkikk etter
bj111
17.03.2021 kl 10:48 5973

Blir den liggende under 22,75 en liten stund nå så kan en regne med at rep emi utgår. Vet ikke hva kravet er om tid for kurs under emi for at det utgår men nå har man iallefall muligheten for å kjøpe til bedre kurs en emi og med så få aksjer som det er snakk om i rep så kan de som ville være med på den heller kjøpe nå. Så når kan vi forvente melding om at den avlyses?
bj111
17.03.2021 kl 11:37 5815

De som har noen penger som de skulle kjøpe for i rep emi bør selvsagt gå inn med dette nå. Kurs er under rep emi og da er det ingen grunn til å bruke de på emisjonen når man nå får aksjen billigere. Stiger kursen over dette kan man selge de aksjene man kan tegne i rep emi og så benytte seg av rep emi. Flere aksjer evt et lite overskudd rett på konto. Avlyses rep emi så har man sikret seg billige aksjer for det er sannsynlig at om rep emi avlyses så forsvinner preset på aksjekursen.
Fjellgutten
17.03.2021 kl 16:39 5325

Nei, blir ikke klok på dette. Har du en ny teori etter dagens utvikling ? Trenger noen trøstens ord med på veien.
bj111
17.03.2021 kl 16:53 5255

Veldig enkelt dette. Rep emi er noe dritt på kort sikt da det i de aller fleste tilfeller fører kursen under emi kurs. Bli ferdig med rep emi, få nye data på bordet og dagens kurs er glemt. Har man en pott med aksjer man skulle sitte med til aksjen reprises så hold på det. Legg det vekk og ta en titt når isen går i fjellet.

Penger folk planla å bruke på rep emi aksjer brukes selvsagt nå når kursen er under. Stiger kursen over rep emi og den gjennomføres så blir det en vurdering om man skal selge og delta på den.

Ellers en elendig dag for farma aksjer på børsen i dag.

Mest vil man tjene på å sitte langsiktig med aksjene og det innebærer for mange at man ikke bør følge for mye med på kurs fra dag til dag men heller børsmeldinger.
stockwalker
17.03.2021 kl 16:54 5324

Kan være samarbeidende aktører ref over for å senke kursen og samle aksjer fra horden av mindre aksjonærer, uten å måtte flagge short 0.5%. Det må være utsikter til kjempeavkastning som får fram dette verste Ose har å by på, i forkant av Archer data osv. innen H1.
Slettet bruker
17.03.2021 kl 17:20 5253

Da er jeg inne Nano og fikk noen tusen på 21kr +++. Nå er det bare å vente ...........
Lodge
17.03.2021 kl 17:37 5194

Ja, trøstende ord som en etterlyser her, kan sikkert mange trenge. En tid etter emien begynte jo «nedkjøringen» av kursen. Først var det poster på 2500 stk, men nå en lang periode har det vært poster på 2000 stk. Helt åpenlyst og også ikke alltid så synlig da det er varianter som 1727/22/251, 1272/728, osv, osv. Og aktøren(e) bak dette må jo selvsagt ikke vises i ordrebildet.. Skal ikke forundre meg om det er passert tusen slike 2000 poster etter emien og selvsagt ingen organer eller tilsyn som reagerer, meg bekjent. Jeg ser ikke «spøkelser på høylys dag» eller er besatt av konspirasjonsteorier, men ovennevnte er FAKTA, jeg driver med børs nesten på heltid og følger mange aksjer veldig tett. Det som jo også er vanlig er at kursen kommer ned/ kjøres ned til repemikurs eller noe under som i dag. Da blir jo mange vettskremte og selger og det er jo hensikten. Vi må nå bare bli ferdig med eventuell repemi og se lyst på fremtiden!
Araber
17.03.2021 kl 17:58 5123

Logde. Det du skriver er bare gammelt nytt....................... Meglerhusa med sine algomaskiner har holdt på slik i mange år.
Lodge
17.03.2021 kl 18:13 5075

Heihei, Araber. Mer klar over det enn sikkert de fleste her inne, men nå forklarte jeg en som etterlyste trøstende ord og da forklarte jeg Nano caset. Det som er forbi utrolig er at dette spillet pågår hver dag uten noen inngripen, men sånn er gamet! Småaksjonærer gir opp og selger i fortvilelse og det er hensikten, lykkes veldig ofte...
Slettet bruker
17.03.2021 kl 18:44 4999

Hvor er teknisk støtte på kursen nå?? Regner med emisjon kurs rundt 21,5-22 kr den første teknisk støtte. Brytes den kursen er vel stor fare for ar 15 kr nest.. Jeg satses på den ikke bryter noe særlig under emi kursen for vi fikk gode nyheter som drog den opp på + 20 tallet ( selv om den var oppe på 30 tallet). Håper vi kan forvente noe nyheter i slutten av mnd som vil flytte kursen på + 30 tallet.
Picosalax
17.03.2021 kl 19:53 4810

Teknisk er nada på denne. Akkumulerte på 22 i dag. Alt under emisjonskurs er gode kjøp.
Redigert 17.03.2021 kl 19:54 Du må logge inn for å svare
Billyjojimbob
17.03.2021 kl 20:30 4673

Så da ble det fet rabatt for småaksjonærer over børs til slutt,bombe👍how low?
Slettet bruker
17.03.2021 kl 21:15 4515

Dysan, alle de analysene og "brytningspunktene" du har kalkuklert deg frem til er bare tull. Markedet styres av "den usynlige hånd", og ingen analyser og eksperter. Ja, alle de "ekspertene" i de respektive meglerhusene spyr ut bare surr og fjås. Noen av dem treffer, mens andre bommer.
Slettet bruker
17.03.2021 kl 21:24 4455

Dette selskapet som mange andre biotek selskap, drives av resulater og forventninger. Ikke inntjening. Alle som har en analysebasert mening eller har en TA å komme med, må gjerne gjøre det. Til syvende og sist er det bare tull.

Det finnes ingen eksperter, de liksom "ekspertene" driver med gjetning; kanskje ikke villmannsgjetning; da de kan ref.til "trender og slikt" og muligens en øk.grad fra en hoyskole eller et universitet, men det er i bunn og grunn tull. Om noen har PHD grad fra Harvard, betyr det heller ingen ting. Hva skal en slik grad forutse, hvordan testresultatene blir her? Det eneste som funker på børs. er å være oppdatert på alle nyheter relatert til det aktuelle selskapet man skal inn i eller ut av kombinert hva du selv har troen på.
Carrera
17.03.2021 kl 21:34 4406

Veldig bra Kingkong,er mange besserwissere og haussere her inne.
Skal ikke nevne navn,men det er noen som "garanterer" NANO i kr.100(minst) i 2021.
Slettet bruker
17.03.2021 kl 21:52 4336

Det kan nok skje at NANO forsvinner opp og forbi hundrelappen også; men det er basert på hvordan markedet reagerer på div resultater og rapporter. Ingen her eller ingen i hele verden, med mastergrad og phd grad i TA kan forutsi noe som helst.

Dette kan absolutt være en vinner, men det er min personlige mening; alt avgjøres av resultatene i fra disse testene. Uavhening av om "en kanal er brutt, eller en graf tok en u-sving og stoppet på texburger". Det er på dette nivået majoriteten av analyser av analyser ligger på her.

Også er det fryktelig morsomt å lese alle som sier "jeg har tjent masse penger tidligere". Come on folkens, slutt å snakke om hva man har tjent. Det er bare surr. Mye løgn og noe sannhet sikkert.

Jeg mener at dette skal være et forum hvor folk deler reelle meninger ikke tullballanalyser av analyser og trender. Dette skal være et sted for å dele tanker; ikke dele grafer og "charts" alle har tilgang til. Snakk heller om "hva de nye restulatene kan føre til", ikke ref.til "trenden går ned og surret blir brutt av noe annet surr". Det er bare surr.
Slettet bruker
17.03.2021 kl 21:55 4322

Her er et forslag til hva som kan deles på slike forum:

https://www.finn.no/job/fulltime/ad.html?finnkode=211233393

BOOOOM!
Slettet bruker
17.03.2021 kl 22:13 4146

Nordic Nanovector: Archer-1 vil gå rett til fase 3!

Dette er i fra en annen tråd, hva tenker folka her om dette? Noen meninger? Helst ingen trendanalyser av analyser, de er verdt like mye som kursmålene til dnb og andre meglerhus. TO: kommer de ofte med anbefaling om de selskapene de allerede er hardt inne i.
Redigert 17.03.2021 kl 22:14 Du må logge inn for å svare
Picosalax
17.03.2021 kl 22:24 4078

Helt riktig. Denne investeringen har jeg «tapt» mye penger på (snitt ca 40). Farmaanalyser er like upålitelige som Johannes Thingnes Bø på liggende etter at han byttet stokken på geværet.
Slettet bruker
17.03.2021 kl 22:32 4040

HAHA funny avslutning
Slettet bruker
17.03.2021 kl 22:37 4027

bare for å presisere det igjen; jeg personlig har klokke-troen på NANOV:)

For eksempel: BITCOIN hadde jeg ikke troen på , gikk aldri inn. Vurderer det fremdeles ikke. Dumt? Sikkert. Jeg har ikke troen på bitsurr. Det er mange som har tjent gode penger på surr. En kollega av meg bønnfalte meg om å kjøpe krypto for fire år siden. I skrivendestund har han tjent 4,5MNOK.
Slettet bruker
18.03.2021 kl 11:08 3643

Mega spennede aksje dette🚀🚀
Kontur
18.03.2021 kl 13:01 3303

Har lastet opp da jeg synes NANOV virker spennende. Kan gå høyt
Ronny Pøbel
25.03.2021 kl 12:37 2345

Noen som vil spekulere i hvordan kursen vil utvikle seg de nærmeste dagene?
Har fått tilbud om å delta i emisjon, på 22,7 kr - og kursen er i skrivende stund på 22,9 kr.
Katten er ute av sekken, FOMO-gjengen har løpt videre siden braket for en måned siden -
Kan det antas at denne vil bli handlet ned under emisjonskursen i perioden frem til 9. april?
hgsd300
25.03.2021 kl 12:43 2332

Vanskelig og si, men tenker den kommer til og handles rundt emisjons kurs frem mot Q1 26 mai såfremt ingen andre nyheter dukker opp.

Har selv har jeg retter og kommer til og bruke disse uavhengig av kurs, støttekjøp til kassabeholdning kan en vel si. Har kun 600 retter så betyr ikke så mye.