Plcs. Nu er de fleste lei.
Må si med handa på hjertet at jeg er møkka lei hele selskapet og OB inkludert. Føler meg sviket og forlatt .
Julsken
11.03.2021 kl 18:02
4255
Ja, det hadde jo vert stor stas om de kunne reddes siden man har fulgt selskapet såpass lenge, det håper jo jeg også ! Men har ikke noen store forhåpninger om rakettopptur lengre.
Bare et spørsmål: Hva har kapitalisme med sunn fornuft å gjøre??
Gullhaugen
11.03.2021 kl 18:39
4161
Fikk meg en liten prat med CFO i går. De kjemper en kamp mot DNB. Steile fronter. Rasende kunder...et skikkelig sirkus. Han virket fortvilet over hele situasjonen.Jeg spurte rett ut om de gikk konkurs og han svarte NEI. De har penger i kassen ...kunder men ingen båter...for et Jævla sirkus. Dette kommer til å bli et drama uten like.Jeg foreslår at vi hiver oss på DNB i alle kanaler.
Redigert 11.03.2021 kl 19:28
Du må logge inn for å svare
Stubben
11.03.2021 kl 19:01
4086
Har sendt mail til DNB. I skrivende stund har de ikke svart. Nu er nok, nok.
X-43 scramjet
11.03.2021 kl 19:27
4009
Nå må de trykke på, få til en fremdrift på disse 2 lange ukene. Jobbes vel med å få til leie av skip, etpar investorer som kommer inn og redder i siste liten. Kan gå bra hvis viljen er der
lopogkjop
11.03.2021 kl 19:38
3971
Tvert imot. Bare se hvor mye glede markedet har av at PLCS er borte. Mere kontrakter for SW og PGS og EQN ser at det kan bli trangt om seismikkskip, og inngår langsikte avtaler verd 700 mill nok med opsjon til mere. PGS sin aksjekurs har gått opp 40% i kort tid. Faktum er at det er fortsatt overkapasitet i seismikk markedet, det er for mange skip i opplag. Eneste PLCS bidratt med er å presse ned prisene. PLCS har aldri tilføyd markedet noe annet, det er et skallselskap som kjørte rundt med belånte seismikkbåter. Ikke noe mere. Og hva er det å redde annet enn aksjonærer? Alle vil nok innse at stabilisering av seismikkmarkedet mot en oppgående syklus er viktigere enn å redde PLCS som selskap.
Stubben
11.03.2021 kl 19:43
3948
Det kan du si, onuk. Det er vel på andre siden av streken jeg tenker på. Hva er hensikten med å legge båtene brakk, si opp mannskapet og selge skipene. Det verste er jo at flere av båtene var i kontrakt. Jeg vil nu fortsatt påstå at foretningsetikk og menneskeverd kan gå hånd i hånd her. Personlig vil jeg ALDRI godta dette som noe annet enn slendrianfære og tankeløse handlinger.
X-43 scramjet
11.03.2021 kl 21:36
3756
Vi får håpe det er noe motorkraft igjen i Polarcus, at de kommer med positive meldinger 31.mars. Denne tiden her kaster de ikke bort. Ønsker oss alle som har denne aksjen lykke til.